Hertz Biluthyrning

Hertz Biluthyrning

Ring 4610-49 72 003 www.bilia.se
2.4

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

8 omdömen om Hertz Biluthyrning

Jens Mikael E
Skrev om Bilia Vinsta

Bilen lämnades in i ett försäkringsärende, trafikskada. Tid för reparation bokades in men sent på eftermiddagen dagen innan inlämning ringer verkstaden och säger att de behöver flytta min tid då de inte kommer hinna med. De föreslår då att flytta fram mig en dryg månad vilket jag finner märkligt, ska de flytta fram alla kunder en månad då eller hamnar jag sist i deras lista, oklart! Dock är detta inget jag accepterar utan begär att få komma in tidigare vilket "plötsligt" går att lösa. När jag lämnar in bilen så beräknas...

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Jonas Tomasson A
Skrev om Bilia Vinsta

Lämnade in min bil den 8/8 och den skulle vara klar senast den 12/8. Men den är idag 22/8 fortfarande inte klar och de kan inte ge besked när den är klar. Notera också att tiden 8/8 för inlämning bestämdes redan i juni så de skulle få tid att få hem delar och planera sin verksamhet. Det har orsakat mig oerhörda ej reparerbara skador att de inte håller sitt löfte. Dessutom går de inte att få tag på. Bo J som jag pratat med är alltid utknappad från sin telefon. Rösten säger "han är tillbaka kl 12" men när man ringer...

LEIF B
Skrev om Bilia Vinsta

Lämnade in bilen för en service Mindre än ett år senare med en kostnad på ca 20000:- Riktigt dåliga Sa ett pris, men ett annat pris när man skulle hämta bilen Otrevlig verkstadschef Kommer aldrig rekommendera den verkstan

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

IRYNA G
Skrev om Bilia Vinsta

Lämnade in bilen den 14 oktober för lackering av en bakdörr. Det skulle ta några dagar. Den 25 oktober ringer jag Bilia för att höra efter vad som har hänt. Då fick jag tala med skadecenter i Haga Norra, som bekräftade att ingenting hade gjorts med bilen. Personen som jag talade med skulle återkomma till mig, vilket han inte gjorde. När jag då ringde tillbaka och hamnade i Vinsta så fick jag bekräftat att man hade glömt bort min bil men att jag skulle få den senast den 28 oktober. Tyvärr fick jag den inte förrän den 1 november....

Murre A
Skrev om Bilia Vinsta

Väldig bra personal trevliga,hjälpsamma fick hjälp samma dag med bilen.Ni får ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4110 omdömen 4.8 av 4110 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Mattias N
Skrev om Bilia Vinsta

Lämnade in bilen för att växelspaken låser sig. De säger att de fixat det. När jag hämtar bilen är växelspaken fortfarande låst. Pinsamt! Lämnade även in bilen för att fläkten ger ifrån sig ljud. De bytte generator. Jag hämtar bilen. Fläkten låter fortfarande. Pinsamt!

Marianne L
Skrev om Bilia Vinsta

Tur i oturen! Snabb och smidig hjälp på genomresan.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Bitte S
Skrev om Bilia Vinsta

Serviceverkstaden är kanon! Underbara, snabba, pålitliga killar på Bilia Vällingby. Schyssta priser också. Man har sin personliga tekniker som kan ens bil utan och innan, härligt!