Bilia Vinsta

Krossgatan 37, 162 50 Vällingby — Visa karta

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

Läs vad 3 kunder tycker om Bilia Vinsta

• Marianne L
    Marianne L skrev om Bilia Vinsta
    Tur i oturen! Snabb och smidig hjälp på genomresan. Läs mer
  • Bitte S
    Bitte S skrev om Bilia Vinsta
    Serviceverkstaden är kanon! Underbara, snabba, pålitliga killar på Bilia Vällingby. Schyssta priser också. Man har sin personliga tekniker som kan ens bil utan och innan, härligt! Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Bilia Vinsta
    Ang Plåt- och lackverkstan.. Två gånger har jag haft oturen att behöva besöka Volvo (Bilia) i Vällingby. Bortser man från den långa väntan på att få en tid då de tar emot bilen, så är dom ruskigt snabba när de väl har bilen.

Lämnade in familjens V70 med en totalkraschad framflygel och en kofångare som enbart satt kvar tackvare den fantastiska uppfinningen Silvertejp. Gissa om jag vart chockad när de ringde efter 4 timmar och sa att bilen var klar.. Konversationen lät ungefär så här:

-Hej det är från Volvo, din bil är klar.

-Min bil klar? Ledsen men du har nog ringt fel..

-Fel? Har inte du lämnat in en V70 hos oss?

-Jo, men den kan inte vara klar!

-Varför inte det?

-För att ni ska byta en flygel och kofångaren, och jag vill naturligtvis att delarna ska vara lackerade i samma färg som övriga bilen. (ja, pinsamt nog var jag aningen dryg i detta läge)

-Men,, den är klar. Du kan hämta den nu om du vill.

-Vadå? Är du säker på att min bil en V70 med regnr. xxx xxx är klar.

-Ja. Den är klar..

-Om jag åker hela vägen ut till Vällingby och bilen inte är klar kommer jag att explodera, bara så att du vet.

-Lugn, den är klar. Oroa dig inte.

Naturligtvis var bilen klar. Snacka om att överträffa mina förväntingar! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Annalena S Annalena S tycker: