Bilverkstad i Göteborg

46 rekommenderade bilverkstäder i Göteborg

När det är dags för service eller reparation av bilen är det viktigt att man hittar en verkstad man kan lita på, och framförallt en verkstad som levererar ett bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders unika erfarenheter av bilverkstäder i Göteborg, du kan även ta del av olika verkstäders helhetsomdömen. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig hitta en verkstad som kan ta väl hand om dig och din bil.

När du väljer verkstad för att lämna in din bil förstår vi att det är viktigt för dig att det är en verkstad du kan lita på och att bilen blir väl omhändertagen. Därför kan det vara bra att läsa på om lite olika verkstäder innan du lämnar in bilen. Här på Reco.se kan du läsa på om olika verkstäder för att därefter kontakta dessa direkt från hemsidan.

Läs mer »

Mekonomen Bilverkstad Sisjön

Otto Elanders Gata 4, Västra frölunda / göteborg
    Anna P
    Anna P: Bra service och snabbt fixat. Trevligt bemötande

Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Deltavägen 4, Göteborg
    Maja S
    Maja S: Ett verkstadsbesök utan problem. Lämnade på morgonen. Pris-förslag innan kl 09.00. Reparation under dagen, och hämtning ...

Speedy Bilservice Högsbo

E A Rosengrens Gata 13, Västra frölunda
    Nina G
    Nina G: Mycket nöjd med trevligt bemötande, snabb service och utfört jobb.

Eco Bilvård i Göteborg AB- Meca Car Service

BÖGATAN 46, Göteborg
    Välkommen till Eco Bilvård. Hos oss får du bra service, personlig kontakt och ett trevligt bemötande. Vi lämnar samma garantier som märkesverkstäderna!
    Anders J
    Anders J: Bra mottagande och snabbt genomfört arbete

Mekonomen Bilverkstad Krokslätt

Ebbe Lieberathsgatan 27, Göteborg
    Välkommen till din Mekonomen Bilverkstad i Krokslätt, vi genomför service och reparationer på alla typer av bilar. Med gedigen kunskap och eminent service ger vi din bil den behandling den förtjänar.
    Åsa H
    Åsa H: Trevligt, raskt, bra och inte shockerande dyrt

BRAB Autoservice

Södra Hildedalsgatan 7, Göteborg
    Välkommen till BRAB Autoservice, vi älskar att meka med bilar och har både modern utrustning, kunskap och tålamod för att ta hand om din bil på bästa möjliga sätt. Här kan du vara trygg med att din bi...
    Gösta J
    Gösta J: Kanon! En verkstad men toppen service.

Mekonomen Bilverkstad Kortedala

Almanacksvägen 1, Göteborg
    Kom in med bilen till oss på Mekonomen Kortedala!
    Yvonne W
    Yvonne W: Jag har varit hos er många gånger och jag är väldigt nöjd med allt ni gör. Det blir 5 sjärnor

Ditec center Göteborg/sisjön

August Barks Gata 13 C, Göteborg
    Mikael M
    Mikael M: Kanonbra service o strålande resultat.

BVV Bil

TAGENEVÄGEN 62, Hisings kärra
    Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning.
    Dean E
    Dean E: Bra bemötande samt bra genomgång av bilen.

Fryshusets Bilverkstad

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
    Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet!
    Carola S
    Carola S: Bra service. Trevlig personal.

Petterssons Bil & Maskinservice

Marieholmsgatan 130b, Göteborg
    Petterssons Bil & Maskinservice drivs av tre relativt unga men mycket erfarna bröder som tillsammans brinner för att ge dig som kund det bästa inom service, däck och reparation. Varmt välkommen!
    Marie A
    Marie A: Effektivt och väl utfört arbete till bra pris. Rekommenderas!

Speedy Bilservice Tagene

Karlsbogårdsgatan 2, Hising kärra
    Anna A
    Anna A: Mycket professionellt bemötande och väl utfört arbete.

Linnéstadens Bilverkstad

August Barks Gata 23A, Västra frölunda
    Med 20 års erfarenhet i branschen erbjuder vi bilservice där vi strävar efter 100% nöjda kunder. Därför erbjuder vi också LIVSLÅNG GARANTI på allt utfört arbete.
    Kristoffer E
    Kristoffer E: Mycket bra och pålitlig verkstad. Konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas. Kristoffer

Mekonomen Majorna

Bruksgatan 16, Göteborg
    Ola R
    Ola R: Mekonomen Majorna har alltid löst mina bilproblem på ett seriöst sätt och med ett vänligt bemötande

B B Center

Spadegatan 11, Angered

Automekano i Göteborg

Tackjärnsg. 4, Göteborg
    Automekano Bilverkstad Göteborg - över 30 års erfarenhet och eminent service!
    Jakob L
    Jakob L: Fixade det de skulle, till lägre pris än förväntat. De höll tiden och hörde av sig som utlovat. Personal finns på plats ...

Csj Bilverkstad

Ostindiegatan 23, Göteborg
    Lars B
    Lars B: Helt suverän, mycket kunnig mekaniker och trevligt bemötande med grymt bra prisbild !

Backadalens Bil & Mek Verkstad AB

Hildedalsgatan 26B, Göteborg

Pekkas Framvagnsservice AB

Södra Hildedalsgatan 5, Göteborg
    Christopher J
    Christopher J: Åkte in för att byta styrled på min Mitsubishi Galant -97 fick hjulinställning på köpet. Bra priser när det gäller rese...

Veteran Verkstan i Göteborg AB

von Utfallsgatan 22, Göteborg

Ma&la Bilservice

Penselgatan 20, Göteborg
    Per F
    Per F: Bra bemötande, snabb hjälp, tydliga besked, ordning i verkstaden. Mina två besök har fungerat utmärkt.

A S Mobil Bilverkstad

Klangfärgsgatan 23, Västra frölunda
    Olle B
    Olle B: Reparation och service av alla bilmärken. Ett enmansföretag som består av en mekaniker med 25 års erfarenhet. Bra priser...

Sune Gustavsson Bilverkstad

Brunnsgatan 12, Göteborg

Dsf Fastigheter Solsten AB

Maskinkajen 9, Göteborg
    Jan A
    Jan A: Snabbt och mycket billigt! Tillverkade bladfjäder på "drop in"! Hantverk (kommersielt) fortfarande i Sverige! Kapade...

Granqvist Lastbilsservice AB

Importgatan 30, Hisings backa
Sida:   1 2   Nästa ›

Bilverkstad i Göteborg

Nedan kan du se en lista med saker som är viktiga att tänka på innan du lämnar in din bil till verkstaden.

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du hittar en bildverkstad som tar väl hand om både dig och din bil, lycka till önskar Reco.se!