Svensk Bilförädling AB

Snittbetyg
4.8
Ring 031-47 66 80 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk Bilförädling! Vi utför reparationer på din bil och har erfarenhet inom bilservice sedan 2005. När du reparerar eller servar din bil hos oss erhåller du alltid din garanti. Detta beror på att vi alltid reparerar och servar din bil enligt tillverkarens anvisning. Vill du köpa eller sälja din bil så går...

361 omdömen om Svensk Bilförädling AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 361 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Victor S

Professionellt bemötande. Personlig service. ++

Anna-Maria S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Väldigt vänligt bemötande. Alltid hjälpsamma. Kan varmt rekommendera verkstan.

Daniel B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Hjälpsam i telefon och fick tid i princip direkt, snabbt och bra och trevlig personal

Pierre L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Väldigt trevligt bemötande och fick den hjälp jag behövde och mer därtill

Maria Cervin -
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabbt och smidigt, bra service!

Jessica T
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra bemötande och utförande!

Karin K
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Jag fick mitt ärende utfört snabbt (o bra hoppas jag för jag har inte hunnit hämta bilen). Trevligt bemötande men de hade kunnat ringa mig för typ ett år sedan eller mer o sagt att jag hade glömt nyckeln till min andra bil. Som jag har letat!!! Dessutom är nyckeln väldigt dyr.

Ellen G
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Grym service! Snabba, trevliga och duktiga.

Erik B

Väldigt proffesionellt bemötande.

Elin S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid bra service och trevligt bemötande

Agneta B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Har egentligen inget betyg att sätta. I fjol köpte jag Kullasparris som var super bra !

Andrej L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycker bra service & bemötande.

Carl W
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Vänligt, effektivt och proffesionellt. Trevlig och kunnig personal som tog hand om min bil på bästa sätt.

Nils E
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Proffsig och snabb service, bra information angående status på servicen.

Eva Charlotte S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevligt bemötande. Bra och kunnig personal

Lars-Henry N
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevlig o kunniga mekaniker. Känns tryggt o kommer att vara kund.

Tommy O
Skrev om Svensk Bilförädling AB

So far so good, ser you at service time in August

Per A
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid nöjd med servicen från Svensk Bilförmedling!

Daniel Marko S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Hög servicenivå med väldigt trevlig personal. Jag rekommenderar varmt ett besök på bilverkstaden. //Savko

Miroslav K
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Fantastiskt bemötande och fantastisk jobb gjordes.

Carl B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Vi fick gnissel i bromsarna efter byte av bromsbelägg och skivor och detta åtgärdas snabbt och utan kostnad vilket uppskattades mycket Stort tack för fin service

Els-marie S

Otroligt trevligt bemötande. Snabb service

Lars J
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid trevlig bemötande och god serviceanda.

Gun S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Blev trevligt bemött efter att ha sökt en del. Mycket nöjd.

Monica L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Ett bra bra jobb med trevligt bemötande,

Claes W
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Fixar bilen till ett bra pris!

Helena M
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Som alltid på Meca i Järnbrott så får man snabbt hjälp av trevliga och professionella människor!

Predrag S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Kommer till dem i flera år, med olika bilar. Stor rekommendationen

Moa J
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevlig och proffsig personal!

Bo Erik N

2000 lite väl dyrt för 30min arbete

Svar från Svensk Bilförädling AB

Hej Bo, vi lät dubbla manskap utföra arbetet på din bil eftersom att du hade svårt att sitta pga smärta i rygg. Vi ville undvika längre väntan då vi ville vara mån om dig som kund. Utförandet hade vanligtvis tagit längre tid då endast en i verkstaden utför ett arbete som detta. Hoppas ryggen är bättre. Vänliga hälsningar Meca Högsbo

Kurt H
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Detta är Kurts fru Irene som svarar. Han är på sjukhus. Det är alltid till belåtenhet att lämna bilen. Trevlig personal och ett bra arbete är det. Samt väldigt nära där vi bor, så det är ju extra plus.

Glen H
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Lokal pärla, personligt bemötande Utan stress. Toppjobb utfört, det lilla extra utöver.. man får inte bara service utan en heads up vad som behöver göras i framtid, vilket är guld när man bara sitter bakom rattten. Återkommer definitivt

Niklas S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Detta är skojare. Har spenderat hundratusen kronor hos dem och blir utskrattad av dem då de har bättre kunder. Man undrar vad kronans bilar gör hos dem. Det kommer att undersökas närmare. Som sagt riktiga skojare.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Svensk Bilförädling AB

Hej Niklas, vi har våra riktlinjer på hur vi arbetar. Detta innefattar tyvärr inte att åka ut till valfri plats som kund själv önskar och valt ut. Vi är ledsna att du missuppfatta detta. Vi väljer att förhålla oss professionellt mot våra kunder och förväntar oss ett professionellt bemötande tillbaka. Att du ringer oss och trakasserar oss dygnet runt dagar i sträck och kalla oss för ökennamn är något som undanbedes.

Din S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabb och professionell service.

Kristina Bi P
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra bemötande och trevlig personal. Kanon verkstad!

F
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Grym service, jättenöjd med besöket

Camilla Jane Maijle S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevlig, snabb och proffsig service inklusive rådgivning.

Claudia L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabbt, ärligt, smidigt o bra utfört.

Daniel A
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Fick ett gott mottagande och kunde lämna bilen direkt. Blev uppdaterad när det blev ändringar i priset. Bilen blev dessutom klar långt tidigare än beräknat. Mycket nöjd, har inget att klaga på.

Sharon B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket duktig och vänlig personal.

Emil H

Väldigt kunniga bilmekaniker.

Roland G
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Inget problem. Som fd säljare kan jag säga att här krävs mer för ingen vill övertyga mig att något mer krävs för att min bil skall må gott! Västra Frölunda var ingen hit. Personen i kund mottagningen var helt nollställd. Undrar om han trivs med sitt arbete. Har ni utbildning av er personal i Sverige? Jag förstår att ni blir glada när någon hoppar på tåge

Svar från Svensk Bilförädling AB

Hej, Roland. Vad tråkigt att din upplevelse varit av denna karaktär. Vi arbetar mot att kunderna ska känna sig vägledda i behoven de har när de besöker vår verkstad. Som svar på din fråga så är vi utbildade i Sverige. Vi känner inte igen ditt fall och håller till i Högsbo. Jag misstänker att det kan vara en annan anläggning du har besökt då det även finns en Meca i västra frölunda. Kan vi stå till tjänst på något sätt så finns vi på adressen Antenngatan 2. Vänliga hälsningar Personalen Meca Högsbo

Elin M
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra bemötande. Engagerad personal.

Elisabeth M
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra och proffsig service och bemötande! Stort tack för det!!

Brynjulfur H
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Enkelt och smidigt att boka på nätet. Lätt att få en tid som passar. Kunniga och kompetenta killar.

Fehret K
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra bilservice. Kunniga, glada och ger alltid det lilla extra. Rekomenderas.

Arne Helge L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevligt bemötande. Snabb service!!

Jan H
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid väl bemött och de gör ett bra arbete!

Tobias Lars-olof L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket trevligt bemötande, varje gång även idag

Stig Kenneth B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Toppenservice ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️ Och en bra personal dom kan man rekommendera med ett gott samvete 🇸🇪

Filtrera omdömen