Svensk Bilförädling AB

Svensk Bilförädling AB

www.meca.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Svensk Bilförädling! Vi utför reparationer på din bil och har erfarenhet inom bilservice sedan 2005. När du reparerar eller servar din bil hos oss erhåller du alltid din garanti. Detta beror på att vi alltid reparerar och servar din bil enligt tillverkarens anvisning. Vill du köpa eller sälja din bil så går...

386 omdömen om Svensk Bilförädling AB

Sedan starten hos Reco 2021

Daniel L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra service, svara lite långsamt i telefon dock.

Lars E
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket trevliga ock kunigä en Tia

Vincent L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra och smidigt! Kan vara bra att upplysas om det upplevdes andra fel med bilen.

Svar från Svensk Bilförädling AB

Hej. Berätta gärna vad du upplever att vi missat eftersom vi enbart bytte ut dina strålkastare som bilprovningen satt en 2a på? Vänliga hälsningar Personalen Meca

Märta Ingrid Charl Z
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevlig bemötande men tyvärr felet visade sig inte men de lämnad bra beskrivning om vad det kan vara om det aterkommer

Ulla-Britt W

Mycket bra Snabb service Kontroll av lampa

Karolina L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bilen bärgades till verkstaden och skadan åtgärdades samma dag. Stort tack!

Sigridur T
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra o snabb service kunde vänta på bilen trevligt bemätande byte på säkring

Michelle B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Väldigt hjälpsamma och snabb återkoppling

Sven Evert Wilhelm A
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Har alltid blivit välbemöt och alltid bra service på bilen

Pontus P

Snyggt bemötande och uppföljning

Charles Peter Lennart L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Fick väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig och hjälpsam personal.

Annika L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevligt bemötande. Jag förväntar mig ett bra jobb.

Nasstsara S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra och kunniga personal

Dennis H
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevligt bemötande men jobbet som skulle utföras blev helt glömt!

Erik R
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabb service på min Citroën. Helt OK pris. Fint bemötande! Det var min första kontakt med Svensk Bilförädling och det blir fler gånger.

Frida E
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bemötandet var bra, men jag önskar att jag tog offert innan då arbetet blev något dyrare än vad jag känner att det borde ha blivit. Dessutom valde jag dem endast för att de kunde släcka tvåor men de åker tydligen bara till besiktningen för det och då det var fullt där blev den inte släkt… Blir att jag får besiktiga den själv nu…

Nicklas L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Jag bokade in en justering av tändningen på min gamla Golf 2a. Fick offert på 1200kr och tyckte det lät rimligt. Väl på plats så nämnde jag att fördelarens vakumslang var utdragen då bilen gick aningen bättre utan den. Jag glömde dock nämna en "gaffel" som man drar åt fördelaren med. Efter en stund hörde verkstaden av sig till min på telefon och sa att det går inte göra en justering av tändningen då denna gaffeln saknas, men han sa att han tror inte alls det är feljusterad tändning utan något annat. Han sa att han istället...

Svar från Svensk Bilförädling AB

Hej Nicklas. Tråkigt att du upplever oss på detta vis. Vi hade lämnat en offert på 1450kr och då skulle vi justera tändning. Som du själv skriver så fick vi inte en bil som var komplett och detta gick inte att utföra. Det saknades reservdelar samt att ni tryckt in skruvar i vacuum slang för att bil skall orka gå. Vill minnas att inget av detta nämndes vid bokning av bilen? Som jag svarat dig tidigare så sänkte jag arbetskostnaden till 0,5h (850kr) och du ifrågasätta inget när du hämtade bilen. Sedan försöker du efterhand...

Emma P
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabbt, enkelt och trevligt! Väldigt nära där vi bor dessutom :)

Ebba F
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabb proffsig service och ett vänligt bemötande.

Sofie S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra bemötande och snabb service!

Birgitta D
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra och snabb åtgärd. Övrigt inte mycket att tillägga!

Maria J
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bra bemötande kommer mer än gärna tillbaka .nytt batteri bromsbelägg bak avgasröret svets

Mirko V
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket professionellt bemötande! Vi har varit kunder hos er i 18år faller mig inte in att byta verkstad. Tack för ni finns!

Hjördis S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Blir alltid bemött med högsta betyg på Meca i Järnbrott. Mina förväntningar lever killarna alltid upp till och besiktningen kan jag känna mig lugn inför. Service idag var 12.000 mila, och allt gick bra! Har haft dessa killar i flera år nu. Bäst!!

Sari M
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Bilen går som en klocka tack vare att dessa killar har hand om bilen. Alltid trevligt och seriöst bemötande får jag. En bra verkstad som jag kan lita på! 😊🥰

Victor S

Professionellt bemötande. Personlig service. ++

Anna-Maria S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Väldigt vänligt bemötande. Alltid hjälpsamma. Kan varmt rekommendera verkstan.

Daniel B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Hjälpsam i telefon och fick tid i princip direkt, snabbt och bra och trevlig personal

Pierre L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Väldigt trevligt bemötande och fick den hjälp jag behövde och mer därtill

Maria Cervin -
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Snabbt och smidigt, bra service!

Jessica T
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycket bra bemötande och utförande!

Karin K
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Jag fick mitt ärende utfört snabbt (o bra hoppas jag för jag har inte hunnit hämta bilen). Trevligt bemötande men de hade kunnat ringa mig för typ ett år sedan eller mer o sagt att jag hade glömt nyckeln till min andra bil. Som jag har letat!!! Dessutom är nyckeln väldigt dyr.

Ellen G
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Grym service! Snabba, trevliga och duktiga.

Erik B

Väldigt proffesionellt bemötande.

Elin S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid bra service och trevligt bemötande

Agneta B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Har egentligen inget betyg att sätta. I fjol köpte jag Kullasparris som var super bra !

Andrej L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Mycker bra service & bemötande.

Carl W
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Vänligt, effektivt och proffesionellt. Trevlig och kunnig personal som tog hand om min bil på bästa sätt.

Nils E
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Proffsig och snabb service, bra information angående status på servicen.

Eva Charlotte S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevligt bemötande. Bra och kunnig personal

Lars-Henry N
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Trevlig o kunniga mekaniker. Känns tryggt o kommer att vara kund.

Tommy O
Skrev om Svensk Bilförädling AB

So far so good, ser you at service time in August

Per A
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid nöjd med servicen från Svensk Bilförmedling!

Daniel Marko S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Hög servicenivå med väldigt trevlig personal. Jag rekommenderar varmt ett besök på bilverkstaden. //Savko

Miroslav K
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Fantastiskt bemötande och fantastisk jobb gjordes.

Carl B
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Vi fick gnissel i bromsarna efter byte av bromsbelägg och skivor och detta åtgärdas snabbt och utan kostnad vilket uppskattades mycket Stort tack för fin service

Els-marie S

Otroligt trevligt bemötande. Snabb service

Lars J
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Alltid trevlig bemötande och god serviceanda.

Gun S
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Blev trevligt bemött efter att ha sökt en del. Mycket nöjd.

Monica L
Skrev om Svensk Bilförädling AB

Ett bra bra jobb med trevligt bemötande,