Speedy Bilservice Högsbo

Snittbetyg
4.7
Ring 031-361 80 37 Dela

Om företaget

Välkommen till Speedy Bilservice i Högsbo! Här arbetar kompetenta biltekniker. Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe. Vi ger dig...

1130 omdömen om Speedy Bilservice Högsbo

Sedan starten hos Reco 2014

Visar 1130 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Arne C
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande och lätt att få igenom mina önskemål. Tidsåtgång innan reservdelar kunde anskaffas. Minus att lånebilen ej var gratis, var alltså en slags hyrbil!.

Erika Å
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabba ryck med flexibel personal. Vi fick ett dunkande ljud och dagen efter var bilen klar. Allt gick jättefort med tanken på våra jobb. Tusen tack!

Mattias B

Snabb service. Inga väntetider

Per R
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alla är bra på det dom gör. Och mycket trevliga.

Thanusilp H
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Mycket bra servis och välinformerad om fordon.

Johan R
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb och bra bemötande. Fixade en billugare lösning än vad som först föeslagits.

Tage S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb och kunnig personal. Jag var helnöjd med arbetet.

Ann-Charlotte L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb service och information, trevligt bemötande!

Milan V
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Fick rekommendation av en granne som brukar lämna sin bil hos er och fick till mig att ni är snabba och duktiga. Vid inlämningen fick jag ett väldigt bra första intryck verkstadschefen och även mekanikern. Följde även med ut för att titta på en skada som jag precis fått. Bilen blev klar som utlovat och priset var bra! Kommer absolut komma tillbaks för nästa service eller reparation!!

Lena A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Min första kontakt var att jag skickade en förfrågan vad jag behövde hjälp med.Beskrev felet som bilbesiktning uppgett. Fick då ett svar med prisförslag vilket lät bra. Vid nästa kontakt via telefon behövdes det först en felsökning före reparation. Vid felsökningen konstaterades samma fel som bilbesiktningen angett. Därefter åtgärdades felet och slutsumman var högre än prisförslaget. Är dock ändå nöjd med arbetet då det utfördes snabbt. Men, varför ska jag uppge ett problem via mail som är konstaterat och sedan betala för felsökning före reparationen.

Svar från Speedy Bilservice Högsbo

Hej Lena, Besiktningsprotokollet påvisade ett fel på ena hjulbromsen bak. För att säkerställa vad som behöver bytas ut är en demontering /kontroll nödvändig för att kunna veta exakt. Finns ju olika delar som kan vara orsaken till en anliggande eller felande broms. Därför krävdes en felsökning och där kunde vi också konstatera att båda sidornas hjul cylinder kärvade men vi uteslöt även att bromsbackar och vajrar till backarna var intakt. Detta kan man omöjligt göra via ett besiktningsprotokoll eller över mejl/telefon. ...

Leif P
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb återkoppling och bra service!

Elsie N

Trevligt bemötande 👍 Hjälpsamma👍 🚗 Byte av batteri👍

Jan-olof Ö
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande men något svåra att få kontakt med. Lovade återkomma när bilen var klar att hämtas, men gjorde inte det. Kan inte uttala mig om alla kontroller är gjorda, kommer kolla detta imorgon, delvis via M. Tyvärr var vädret emot oss, så utsidan på bilen var nedkladdad eller bara vidrörd. Så det såg ut som man målat något på bakluckan. Priset var OK. Skall kolla att det är infört i den digitala serviceboken också så att garantin från Mazda gäller.

Cathrine A

Trevligt och proffsigt bemötande

Martin D
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra service! Bra kommunikation och snabbt.

Magnus H
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Nonchalant verkstadschef,svårt att få något svar när min bil kunde lagas och vad total kostnaden skulle bli.

Svar från Speedy Bilservice Högsbo

Hej Magnus, Väldigt tråkigt att du fått den upplevelsen ifrån oss. Du får gärna kontakta oss via vår mejl med lite uppgifter så ska jag gå till botten med detta. Vi strävar alltid efter att göra ett bra jobb och bibehålla den kund nöjdheten som vi har idag. Ha en fortsatt trevlig dag!

Lars-Peter S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Perfekt service i hela arbetsgången

Vahid K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabbt svar och tid för reparation. Mycket bra bemötande och svar på frågor som man ställde. Speciellt tack till Milan med bra service och bemötande.

Patrik L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra och snabb service som vanligt,

Jonas B
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Jag blev bemött på ett grymt bra sätt. Helnöjd med speedy högsbo. Fick igång min vw igen. Kommer använda dom igen nu när det är dags för en olje service. Rekommenderar dom. Jonas

Marina Birgitta J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Toppen, de är trevliga och snabb med åtgärder.

Josef F
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra! Bra protokoll efter service. Enkelt att välja bort "onödig" service.

Christine R
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande av kunnig personal. Första gången hos et. Felsökning då motorlampa lös.

Kalle P
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra på alla sätt och vis. Bemötande, service mm

Rune M
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Trevligt och seriöst bemötande. Gällde ombesiktning, än så länge motsvaras mina förväntningar.

Knut J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Ett bra bemötande och professionellt utförda både reparation och service. Enda problemet är att det är svårt att nå dom på telefon.

Hans Erik Å
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Trevlig personal, rent och snyggt

Anna S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alltid lika proffsigt bemötande. År ut och år in!

Gerd K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Noga och gott genomfört arbete. Gott bemötande.

Björn L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Respektfullt, vänligt och professionellt bemötande. Bra förklaring av det utförda uppdraget. Förstagångskund som tänker återkomma.

Anna L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Inga problem överhuvudtaget, kanonbemötande från första kontakt. Jobbet utfört enligt överenskommet.

Anna B

Bra service och bra beläget. Trevlig personal Mvh Daniel och Anna

Abdulrahim K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra service och behjälpliga presonal

Oscar G
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Lämnade bilen på felsökning strax innan de skulle stänga för dagen och dagen efter var bilen reparerad och klar. De gör verkligen skäl för sitt namn. Bra pris också.

Kenn G
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande och snabb service

Jonas G
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb service. Trevligt bemötande.

Lars T
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Gjorde service på en Opel.. Fick snabbt tid. Bra bemötande och inga problem. Återkommer gärna.

Bosse S

Bästa stället som finns. Hurra

Galleri A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Proffsigt, de gav mig god info hur bildens skick var

Ali M
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Väldigt snälla mot sina kunder, deras beteende spelar väldigt mycket roll. Som sagt väldigt snälla.

Werner K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Skifte av däck, inget att anmärka på efteråt.

Rose-Marie B

Mycket trevliga killar som hjälpte mig snabbt. Tusen tack R-M

Adam T

Riktigt duktiga och snabba! Rekommenderar

Peter D
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabbt och bra bemötande av personalen.

Ibrahim J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Fick bra service på speedy Mycket nöjd

Majsan K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Vänligt bemötande på alla sätt

Max J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Mycket bra allt blev uppfyllt ...... . .... byte av kamrem o vattenpump o diverse

Nicholas T
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb service och välbemött av personal

Björn M
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra och kunnig personal. Bra kommunikation med verkstan.

Britt P
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Suveränt, väldigt trevliga och duktiga.

Filtrera omdömen