Speedy Bilservice Högsbo

Speedy Bilservice Högsbo

En del av Speedy www.speedybilservice.se
  • BadgeElevenYears
1 205

Välkommen till Speedy Bilservice i Högsbo! Här arbetar kompetenta biltekniker. Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe. Vi ger dig...

1205 omdömen om Speedy Bilservice Högsbo

Sedan starten hos Reco 2014

Viktor S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabbt, professionellt, god och tydlig kommunikation med pålitligt intryck.

Ulf L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande och snabbt fixat

Skyisblue A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Trevliga personaler och snabb service

Mia B
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb hjälp och grym service!

Bengt N
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Super snabb service ifrån grabbarna på Högsbo! Bra med information och alltid ett gott bemötande 😊 rekommenderas starkt!

Rashid S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Fick ett bra bemötande av personalen som vanligt. Har lämnat in bilen på service senaste åren, och det var som jag förväntat mig. Jag är nöjd med Speedy.

Leif P
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra service, trevlig och kunnig personal, rätt pris

Bochra K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Välbemöt, trevliga personal. Fick lite råd också.

Lena L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Jag blev vänligt och proffsigt bemött och fick mina frågor besvarade. Jag hade lämnat in min bil för årlig revision. Efter några timmar var den färdig. Jag är en nöjd kund sedan flera år. Tack!

Käthe P
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Köpte ett batteri samt gjorde service ett trevligt bemötande

Andreas T
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Riktigt bra gubbar som jobbar snabbt och låter kunden vara med på banan under hela arbetets gång. Rekommenderar starkt!

Anna Gunilla B

Alltid nöjd och väl bemött!!Med vänlig hälsning, Gunilla Berntsson

Jane H
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Supersnabb och mycket trevlig service, otroligt tacksam!!

Gunnar A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemötande från personalen. Och snabb service

Ali J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Super bra service, kunde vänta på plats när de servade bilen. Är super nöjd

Emmy H
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

De var otroligt service mindes och lösningsorienterade. Tio av tio.

Dan J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabba, gott bemötande och nära för mig.

Berit L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Fantastiska Fick hjälp av Anders med ett felgjort arbete på min bil på speedy i Mölndal Hjälpte mig snabbt och smidigt Härligt att det finns så underbara människor Återkommer gärna till er Önskar er alla en trevlig sommar 🥰

Per O
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Helt enligt vad jag förväntat mig av Speedy

Ann Marie M
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Svåra att nå på telefon på morgonen, men annars bra service.

Dennis W
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Jag nöd över lag med kundbemötandet och att ni har förståelse för situationen… Vi bad er att ta ut ett trasigt tändstift, bemötandet och servicen från var helt Okej 👍…. Tack för all hjälp! 👍👍👍 Vi jobbar på att få vår bil till en skrotfirma så snabbt det går! Mvh Dennis och Ingela Westergren

Lars A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alltid bra bemötande av personalen Service av bilen Aldrig några problem dom löser allt Jag återkommer varje år Mvh Lars

Lars A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabb och billig reparation samt trevlig personal :)

Adam W
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Jäkla bra bemötande, snabba svar, grymt trevligt och icke krängig serviceminded stämning. Har redan rekommenderat till flera bekanta. Kommer definitivt komma tillbaka.

Per Nils Lennart S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Är mycket gedigna och ger god service

Ulla W
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Jag känner att jag litar på dem

Jonathan N
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Riktigt bra service från personalen. Tog sig tiden att förklara felet. Gick snabbt och smidigt att få min bil klar. Rekommenderar starkt denna verkstad!

Ignas K

Bra.

Inga-lisa Linna S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Har varit kund hos Speedy Bilservice i flera år för service på min 8 år gamla Audi A3. Har alltid fått ett trevligt bemötande och känt att personalen har tagits sig god tid för mig.

Arne F

Kanonbra ! Snabb o seriös verkstad 👍

Birgitta Eva C
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Helt fantastisk service och trevlig personal! Bäst

Sarita H
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Har varit kund sen många år tillbaka, då jag fick dem rekommenderade . Det var väldigt bra då och trodde knappt det kunde bli bättre. Men den nya chefen var mycket trevlig och tillmötesgående. Idag dock inte lika trevligt bemötande. Gick ej igenom som de brukar . Knappt hej och hej då. Det var dock inte den ansvariga utan någon annan kille så idag var det mediokert tyvärr.

Svar från Speedy Bilservice Högsbo

Hej Sarita, Jag ber om ursäkt för vårt bemötande! Vissa dagar kan vara extra stressiga då vi har extremt mycket att göra men det är ingen ursäkt. Förmedlar vidare detta och så hoppas jag att vi ses igen och att du får samma bemötande som du är van vid. Önskar dig en trevlig vecka // Anders Verkstadschef Högsbo

Nalan A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabbt och smidigt👌 inga konstigheter och allt gick precis som det ska vara. Rekommenderas absolut!

Jonas Ö
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Grymt bra att ni kunde serva min bil med så kort varsel då jag skulle iväg på resa! Lösningsorienterat! Tack

Gunilla E
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Som alltid. Bra bemött Berättar alltid när det talas om bilar. Att jag går till er.

Ann M
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alltid trevlig snabb och proffsig

Azed G
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Levererar deras löften och otroligt bra bemötande. Rekommenderar starkt

Ama K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

De var väldigt väldigt snabba och bra.

Britt W
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

De är så trevliga, aldrig några problem och SNABBT går det! Och jag får en NY bil tillbaka! Fantastiskt bra. TACK!

Lars J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Hjälpsamma, trevliga och kunniga. Till bra priser!

Emanuel S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Speedy Bilverkstad erbjöd en bra bilservice till ett överraskande sänkt pris. Personalen var kunnig och gav bra rekommendationer för framtida bilvård.

Mikael  E
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alltid bra och snabbt utförd service!

Annette F
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Känns alltid svårt att som novis lämna in sin bil för reparation men ni förklarar bra och jag känner förtroende för er.

Mona Carina S
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Alltid trevligt bemötande och god service. Kan dock ibland vara svårt att komma fram på telefon. Vi är kunder sedan många år och nu var det dags för däckbyte. Vi har däcken förvarade hos Speedy men fick besked om att däcken var utslitna och att vi behövde köpa nya däck. Vi fick kostnadsförslag och allt gick snabbt och smidigt fick också en lånebil .

Nicklas J
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Trots en massa strul med bilen upplever jag mig alltid korrekt bemött och att dom lyssnar.

SCHMERSAL N
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra service och bra diskussioner om förebyggande åtgärder som krävs till bilen.

Bengt Gösta Michael N
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Bra bemöt fick gjort det som skulle göras till en bra peng kommer gärna tillbaka nästa gång nåt ska göras

Ulla Britt Margaret A
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Utmärkt! Bra bemötande och snabbt och fint utfört arbete. Rekommenderas!

Nils K
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Däckbyte och förvaring av däck. Kund hos Speedy för service och däckbyte sedan många år. Brukar alltid fungera utan problem.

Kerstin L
Skrev om Speedy Bilservice Högsbo

Snabbt däckbyte, trevlig och vänlig personal.