Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg BRAB Autoservice

BRAB Autoservice

Södra Hildedalsgatan 7, 417 05 Göteborg — Visa karta

Välkommen till BRAB Autoservice, vi är en modern bilverkstad där vi har utrustning för att serva och reparera personbilar och lätta lastbilar. Vår verksamhet präglas av vår policy som bygger på att du som kund alltid är i centrum, att du får bästa möjliga pris för bästa servicen och kvalitén. Här är det korta bokningstider och du får alltid en fri lånebil när du lämnat in bilen. Är du stamkund finns det möjlighet för drop-in mellan serviceintervaller. Vi jobbar nu även med förbättringslackering, stenskott och lackskador. Givetvis snabbt och effektivt med en helt ny maskin!

Hos BRAB Autoservice erbjuder vi olika betalningsmöjligheter, vi har också olika kampanjer och rabatter (Student, pensionär, personer med funktionsnedsätting). Vår passion ligger i att meka med bilar. Vi har utrustning, kunskap och tålamodet för att ta hand om din bil på absolut bästa möjliga sätt. Här kan du vara trygg med att din bil är i goda händer. Välkommen till BRAB Autoservice!
Oktanvägen 1c, 31132, Falkenberg
Speedy Bilservice Falkenberg
Jimmy S:
Bra service, trevliga mekaniker,prisvärt. 😊 😀

Bilverkstäder nära BRAB Autoservice:

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Charles H:
Mycket trevligt bemötande av personalen på mekonomen. Snabb och smidig service på bilen.

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Carola S:
Bra service. Trevlig personal.

Marieholmsgatan 130b, Göteborg
Petterssons Bil & Maskinservice drivs av tre relativt unga men mycket erfarna br... Läs mer ›
Marie A:
Effektivt och väl utfört arbete till bra pris. Rekommenderas!

Läs vad 62 kunder tycker om BRAB Autoservice

Södra Hildedalsgatan 7, 417 05 Göteborg