BRAB Autoservice

4.5 i betyg av av 62 omdömen
Välkommen till BRAB Autoservice, vi är en modern bilverkstad där vi har utrustning för att serva och reparera personbilar och lätta lastbilar. Vår verksamhet präglas av vår policy som bygger på att du som kund alltid är i centrum, att du får bästa möjliga pris för bästa servicen och kvalitén. Här är det korta bokningstider och du får alltid en fri lånebil när du lämnat in bilen. Är du stamkund finns det möjlighet för drop-in mellan serviceintervaller. Vi jobbar nu även med förbättringslackering, stenskott och lackskador. Givetvis snabbt och effektivt med en helt ny maskin!

Hos BRAB Autoservice erbjuder vi olika betalningsmöjligheter, vi har också olika kampanjer och rabatter (Student, pensionär, personer med funktionsnedsätting). Vår passion ligger i att meka med bilar. Vi har utrustning, kunskap och tålamodet för att ta hand om din bil på absolut bästa möjliga sätt. Här kan du vara trygg med att din bil är i goda händer. Välkommen till BRAB Autoservice!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 62 kunder tycker om BRAB Autoservice