Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg BRAB Autoservice

BRAB Autoservice

Södra Hildedalsgatan 7, 417 05 Göteborg — Visa karta

Välkommen till BRAB Autoservice, vi är en modern bilverkstad där vi har utrustning för att serva och reparera personbilar och lätta lastbilar. Vår verksamhet präglas av vår policy som bygger på att du som kund alltid är i centrum, att du får bästa möjliga pris för bästa servicen och kvalitén. Här är det korta bokningstider och du får alltid en fri lånebil när du lämnat in bilen. Är du stamkund finns det möjlighet för drop-in mellan serviceintervaller. Vi jobbar nu även med förbättringslackering, stenskott och lackskador. Givetvis snabbt och effektivt med en helt ny maskin!

Hos BRAB Autoservice erbjuder vi olika betalningsmöjligheter, vi har också olika kampanjer och rabatter (Student, pensionär, personer med funktionsnedsätting). Vår passion ligger i att meka med bilar. Vi har utrustning, kunskap och tålamodet för att ta hand om din bil på absolut bästa möjliga sätt. Här kan du vara trygg med att din bil är i goda händer. Välkommen till BRAB Autoservice!
Arnegårdsgatan 7, 43149, Mölndal
Mekonomen BilLivet Eklanda
Anna Paulina N:
Servade bilen, lätt att få tid, bra med assistansförsäkring i ett år efter service.

Bilverkstäder nära BRAB Autoservice:

Ångpannegatan 4, Göteborg
Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhe... Läs mer ›
Milos R:
Jätte trevligt att samarbeta med Monte bil . Jag återkommer till dom igen smidigt och enkelt synd att det inte finns fler som dom

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Berit Inga-britt M:
Vänligt bemötande från början till slut och mycket tydlig information och till ett bra pris.

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Dan H:
Fryshusets Bilverkstad En Seriöst bra bilverkstad som bryr sig om sina kunder och har ett bra bemötande och har bra prise Nöjd Kia Ceed ...

Läs vad 62 kunder tycker om BRAB Autoservice

Södra Hildedalsgatan 7, 417 05 Göteborg