Mekoteket

Backa Bergögata 11, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till oss på Mekoteket!

Vi utför alla typer av biljobb - inget arbete är för stort eller för litet. Vi har flera år i branschen och jobbar alltid med fokus på kvalitet och effektivitet. Bland den bilservice vi erbjuder hittar du allt från bromsbyten till felsökningar och elfel. Vi har toppmodern utrustning och hög kompetens. Självklart erbjuder vi stämpel i boken, medföljande intyg och bra garanti.

Vi är din räddare i nöden när det kommer till bilar. Kontakta oss så hjälper vi dig med dina bilproblem!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om Mekoteket

• Susanne R skrev om Mekoteket
    Trevlig personal och arbetet utfört på bra sätt. Läs mer
  • Arman A skrev om Mekoteket
    Väldigt bra bemötande samt ett otroligt bra jobb på bilen. Tre senaste service utförd hos Mekoteket. Läs mer
  • Mohammad N skrev om Mekoteket
    Killanra är duktiga,snabba, jätte trevliga och grymt kundmottagning Läs mer
  • Kamran K skrev om Mekoteket
    Dom är väldigt trevliga och tar imot kunder på bra sätt och har hört rykten att dom utföra fint jobb.då jag har varit hus dom några gånger och dom gört service på min bil sen såg att jobbet går fint dom då jag har bestämt mig att minsta lilla måste dom göra och jag kommer vara kund hus dom så länge jag äger bil. Läs mer
  • Stefan E skrev om Mekoteket
    Väldigt bra bemötande, service och fack-kunnighet!! Problemlösare, Excellent Företag!!! Läs mer
  • Ziad E skrev om Mekoteket
    GrymService.
    Välkunniga mekaniker.
    Allt gick smidigt till!

MÄKTIGA PRISER! Läs mer
  • Susanne S skrev om Mekoteket
    På Mekoteket erbjuder man ett gott kundbemötande kombinerat med hög service. Äntligen har jag hittat min verkstad! Läs mer
  • Sami K skrev om Mekoteket
    Proffsigt bemötande! Har alltid vart nöjd med resultatet när jag har besökt Mekoteket. De har kunnig personal och frächa lokaler. Kan starkt rekomendera Mekoteket till alla som har bilproblem! Läs mer
  • Aria G skrev om Mekoteket
    Superservice, profissionella och väl bemötande, kan varmt rekommendera denna verkstaden! Läs mer
  • Haris S skrev om Mekoteket
    Hej!
    Bemötandet från både Nori och Ram har varit jättevälkomnande. Två supertrevliga killar som jag önskar all framgång! Jag har bytt däck på tre bilar. Mammas, pappas och syrrans. Jag har även fått hjälp med att beställa ytterliggare ett paket däck samt fälgar till min egna bil, beställningen gjordes utav Mekoteket och de fixade även allt annat som behövdes. Jag bestämde bara vilka däck och fälgar jag ville ha och sedan betalade när allt var färdigt. Allting har gått jättesmidigt och jag tackar dem för väldigt bra service. Lita på att vi ses igen i framtiden! 😁 Läs mer
  • Dylan P skrev om Mekoteket
    Väldig bra mottag av kund. Dom gör allt för att kunden ska få valuta för pengarna. Stora problem blir små med mekoteket. Läs mer
  • Kevin M skrev om Mekoteket
    Jag har sedan första mötet med Mekoteket låtit dem ta hand om allt som rör min bil, det spelar ingen roll om det gäller servicebehov eller dylikt, jag tycker mekoteket gör ett utmärkt jobb samt bemöter mig som kund över förväntan. Läs mer
  • Jasdeep S skrev om Mekoteket
    2 grymma och snabba killar som fixar allt!!

Jag hade 2st breda sommar däck som skulle beställas och sättas på samma fälgar till min bil. Jag frågade killarna på Mekoteket och dom fixade däcken till mig till ett väldigt bra pris och krängde dom snabbt. Även om de hade en väldigt tight schema så lyckas dom ge mig en liten mellanrum för mina däck.
    Haft lite små problem ett par gånger med min bil, då fixar killarna på Mekoteket det till bra å rimliga priser.
    Har jag problem med mina andra bilar då vänder jag mig till killarna på Mekoteket.
    Grymma killar rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hassan N skrev om Mekoteket
    Grymma killar med bra bemötande som åtgärdar alla fel till ett bra pris. 5/5 Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Mekoteket
    Det sket sig vid inlämning av min bil i mitten av sommaren, men killarna på Mekoteket erbjöd sig att hämta bilen utan kostnad från min sida.
    Bara att buga och boka, jag vet vart nästa service kommer bokas! :) Läs mer
  • Caroline S skrev om Mekoteket
    Otroligt bra service och väldigt hjälpsamma och trevliga. De får gjort jobbet snabbt med bra kvalité och gör allt för att få sin kund nöjd.
    Om det är något akut man behöver hjälp med tar de sig tid att hjälpa till.
    Mekoteket gör det lilla extra för varje kund och jobb. Läs mer
  • Patrik K skrev om Mekoteket
    Jätteduktiga gubbar och bra bemötande!
    Bra verkstad med bra kunnighet!
    //AMG Läs mer
  • David A skrev om Mekoteket
    Otroligt trevligt bemötande, hjälpsamma genom hela processen samt grym kvalitét på utfört arbete. Har fått hjälp vid flertalet tillfällen med allt ifrån däckskiften till felsökning av bil.
    Väldigt nöjd i det stora hela, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria V skrev om Mekoteket
    Jättebra bemötande och service! Har fått hjälp med bilen x antal gånger och är alltid lika nöjd. Rekomenderar verkligen! Läs mer
  • Roy H skrev om Mekoteket
    Mycket bra och kunnig personal, har fått snabb och smidig hjälp när jag har behövt det👍 Läs mer
  • Pauli L skrev om Mekoteket
    Trvliga personal och service inriktade, rekommenderas👍 Läs mer
  • Sebastian Q skrev om Mekoteket
    Fantastisk och ärlig service. Läs mer
  • Zlatan P skrev om Mekoteket
    Snabba, professionella och väldigt serviceinriktade. Svarar alltid på telefon och är 100% transparenta med alla delar av utfört arbete. Känns tryggt att lämna in bilen till grabbarna. Dessutom är deras priser svårslagna. Läs mer
  • Mohammad H skrev om Mekoteket
    Har fått den bästa servicen man kan tänka sig! Har bytt bromsar och gjort lite andra saker och har varit jätte nöjd varje gång.
    Grabbarna på Mekoteket är seriösa och det syns på dom att dom brinner för det dom gör och jag kommer alltid gå till dom. Läs mer
  • Michel K skrev om Mekoteket
    Grym service bra lägen alltid där när de behövs tack för all hjälp Läs mer
  • Helen N skrev om Mekoteket
    Personalen hade ett väldigt bra bemötande och tjänsterna var alldeles utmärkta. Läs mer
  • Babo C skrev om Mekoteket
    Jag var här och fick ett underbart välkomnande underbara grabbar som är riktigt bra med bilar Läs mer
  • Daniel B skrev om Mekoteket
    Trevliga killar samt grymt bra service.. rekomunderas starkt 👍🏼 Läs mer
  • Nesrin J
    Nesrin J skrev om Mekoteket
    Bästa personal och arbete 👍🏼👍🏼 Läs mer
  • André A
    André A skrev om Mekoteket
    Har fått hjälp flera gånger av killarna på Mekoteket och har varit väldigt nöjd varje gång. Härlig bemötande och mycket vilja finns hos Ram och Nori.
    Jag rekommenderar Mekoteket till alla mina kompisar!
    BRA JOBBAT! Läs mer
  • Esther Z skrev om Mekoteket
    Fantastiska killar, välkomnande, trevliga och nogranna. Snabb service.Gjort bland annat däckbyte, oljebyte, bromsbyte. Läs mer
  • Amer B skrev om Mekoteket
    Hej!
    När jag skulle byta bromsar och belägg runt om samt service på min på bil så fick jag ett otroligt grymt bemötande, dom förklarade vilka märken jag har att välja bland bromsarna och visade priser samt vilka hade bäst kvalité enligt dom, sen gav dom mig en offert och priset var kanon bra. Sålänge dom meckade med min bil så satt jag i deras trevliga kundmottagning med en kopp kaffe och läste tidning. När jobbet var klart så fick jag gå in i deras verkstad se hur det ser ut och det såg jätte fräscht ut. Dom bjöd även på spolarvätskan! Gubbarna gjorde ett fantastiskt jobb och jag ska alltid komma dit ifall det krånglar med min bil eller när något behövs bytas.
    Rekommenderar strakt! Läs mer
  • Tony A skrev om Mekoteket
    Toppen service å skön personal
    Alltid trevliga som ställer upp även Om dom är fullbokade..
    Bra priser Läs mer
  • Kadri K skrev om Mekoteket
    Duktiga killar som jobbar med kvalité. Läs mer
  • William C skrev om Mekoteket
    Duktiga och väldigt bra service. Läs mer

Backa Bergögata 11, 422 46 Hisings backa