Ringöns Auto AB

Ringöns Auto AB

Välkommen till Ringöns Auto AB!

När du har råkat ut för problem eller skada på din bil ser vi till att du kommer tillbaka på vägen snabbt igen.

Tjänster: Vägassistans, taxiservice, oljebyten, snabba reparationer, motorreparationer, kamremsbyte.

Vi tar emot dig som företag såväl som privatperson oavsett om det handlar om ett akut ärende eller en vanlig rutinkontroll. Vi har erfarna experter och fullt utbildade mekaniker på plats. Vi är i grunden ett familjeföretag som lägger stor vikt vid ärlighet och integritet. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete när du går härifrån.

Läs vad 18 kunder tycker om Ringöns Auto AB 2

• JOAKIM H
    2021-04-15
    Hej alla!
    Fick rekommenderat Same som nu har varit min mekaniker i flera år . Fixat däck, svänghjul, elkontaktsfel mm.
    Kort tidsbokning.
    Känns skönt och tryggt att veta att han lagar inte en bil, utan MIN bil.
    Klart prisvärd dessutom, jag har jämfört....
    Rekommenderar honom varmt.
    Joachim
    2021-03-14
    Ringer en lördag och redan på söndag får jag en tid hos bilmekaniker Sam på grund av fel på motor. Vilken kunskap och ,erfarenhet han bara ha och framförallt han är ärlig. Hans bemötande var proffesionell och han verkligen har kund i fokus. Jag hade tid kl 12 och kl 12 undersökte han motor , åtgärdade felet och jag var minst säga en super nöjd kund. Jag ska rekommendera Sam till alla .
    Jasmina
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Jasmina. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver! Ringöns Auto AB
    2021-03-11
    Jätte bra kundservice med en härlig personal och även en mysig lobby
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Abdulahi. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden! Ringöns Auto AB
    2021-02-02
    Gott bemötande och fin service.
    Tack för er Svar , uppskattar verkligen Ringöns Auto AB
    2020-10-16
    Fixade bromsarna och justering av handbromsen.
    Utmärkt bemötande av Same och personalen 👍😊
    Sames kunskap av bilar är enormt.
    Super nöjd med Ringöns Auto AB
    Kommer lämnar mina bilar hos dem i fortsättningen.
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Wai. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden! Ringöns Auto AB
    2020-09-14
    Bra service , billigt och snabbt . Rekommenderas
    Hej Tack för er svar. Uppskattar verkligen Ringöns Auto AB
    2020-09-11
    Bra mottagande och service, verkar genuin, kan helt klart rekommendera!
    Hej ! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas väldigt mycket! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-09-04
    Byte av svänghjul och koppling till Audi A3. Dyra delar men det blev bra gjort. Sami kan sitt jobb och är dessutom serviceminded.
    Hej ! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ang reservdelar tyvärr är dem dyra, Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-08-17
    Jag har servat min Hyundai där bytt bromsar skivor koppling spindelled handbroms.

Jag är alltid jättenöjd när jag åker därifrån bra service punktlig och nära till skratt
    hej ! Tack för dina finna svar uppskattar det. Ni är alltid välkommen. Mvh Ringöns Auto AB Ringöns Auto AB
    2020-07-14
    En av de mest kompetenta verkstäder i Göteborg. Erfaren tekniker. Sami .. 👌👍
  • E D
    2020-07-12
    Same är supertrevlig, har servicekänsla och ärlig. Rekommenderar varmt!
    Hej ! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-07-03
    Oljebyte på dropp in snabb o h god service
    2020-05-14
    Allt var mycket bra, kan rekommenderas!
    Hej! UNO , Hoppas allt bra med er Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
  • VLADO D
    2020-05-05
    Snabb och professionell verkstad, kan verkligen rekommenderas!
    2020-04-30
    Allt bra, fantastisk personal, bra bemötande, bra kunskap.
    Hej! Lars-åke Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-04-17
    Lämnade in bilen för att en gul varningslampa lyste i displayen. Same Najmadin lokaliserade snabbt felet och lagade det till en billig kostnad.

Same är otroligt duktig och kunnig på de flesta bilmärkena. Han är trevlig och tar sig tid att förklara hur saker och ting fungerar.

Jag kan varmt rekommendera Ringöns Auto AB.
    Hej Kent, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-04-09
    Kunnig personal med bra service och bemötande!
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas! Ha en trevlig dag. Ringöns Auto AB
    2020-04-07
    Bytte däck och olja, toppen bra service.