Ringöns Auto AB

Välkommen till Ringöns Auto AB!

När du har råkat ut för problem eller skada på din bil ser vi till att du kommer tillbaka på vägen snabbt igen.

Tjänster: Vägassistans, taxiservice, oljebyten, snabba reparationer, motorreparationer, kamremsbyte.

Vi tar emot dig som företag såväl som privatperson oavsett om det handlar om ett akut ärende eller en vanlig rutinkontroll. Vi har erfarna experter och fullt utbildade mekaniker på plats. Vi är i grunden ett familjeföretag som lägger stor vikt vid ärlighet och integritet. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete när du går härifrån.

Läs vad 51 kunder tycker om Ringöns Auto AB 2

2021-10-16
    Så skön att hittat en mekaniker man kan lita på, och dessutom trevlig!
    Rekommenderas starkt!
    2021-10-08
    Mycket kunnig tekniker och mycket pris värt
    Hejsan Alejandro!
    Ditt fina omdöme betyder oerhört mycket för oss och det uppskattas väldigt mycket så tack. Du är självklart välkommen tillbaka ifall det skulle dyka upp något som du behöver hjälp med.

Mvh Ringöns Auto
    2021-10-08
    Service på VW, allt funkade bra och smidigt
    Hejsan Hans!
    Tack så mycket för ditt omdöme det betyder mycket för oss. Du är alltid välkommen tillbaka ifall det skulle dyka upp något du behöver hjälp med.

Mvh Ringöns Auto
    2021-09-21
    Bra och snabb service. Väldigt trevlig personal!
    Hejsan Veidekke E!
    Vad glad jag blir över ditt fina omdöme, du är självklart välkommen tillbaka ifall det skulle dyka upp något problem med din bil.
    2021-09-20
    Snabb och bra service och förmånliga priser.
    Hejsan Bimensions A!
    Roligt att du känner dig nöjd över besöket hos oss, du är självklart välkommen tillbaka ifall det skulle uppstå ett nytt problem med din bil
  • E D
    2021-08-31
    Sami är väldigt noggrann och duktig. Han har hög nivå på service och lätttillgänglig när man behöver akut hjälp med bilen.
    Hejsan E D!
    Vad glad jag blir över att du känner så och tack för ditt fina omdöme, du får gärna höra av dig ifall det skulle uppstå något nytt.
    2021-08-27
    Väldigt nöjd👍👍, dom är effektiva och har bra kunskap och servicekänsla och ett trevligt bemötande.
    Hej Abdinasir tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-26
    Superbra bemötande. Trevlig och tydliga prisförslag.
    Levde absolut upp till förväntan - bilen känns som ny efter kopplingsbyte. Fick schysst rabatt på byte av drivknutsbälg. Kommer besöka Same nästa gång bilen behöver tas hand om.
    Hej Oskar det värmer i hjärtat för att du är nöjd, du är alltid välkommen tillbaka ifall det behövs.
    Mvh Same
    2021-08-25
    Very skilled and friendly garage.
    Hi Pradeep! I'm glad that you're happy with your visit at Ringöns Auto, you are welcome back if something goes wrong with your car. Ringöns Auto AB
    2021-08-23
    Riktigt bra och snabb service och fint mottagande!
    Hej Stevo! Det glädjer mig över att du är nöjd med ditt besök hos oss på Ringöns Auto, du är alltid välkommen tillbaka ifall det skulle dyka upp något. Ringöns Auto AB
    2021-08-21
    Jag är jättenöjd. Och jag har en för mig viktig känsla av trygghet när jag lämnar in bilen till Same på Ringöns Auto. Jag kommer inte byta till en annan mekaniker! Har tidigare haft min Volvo på märkesverkstäder men inte känt mig helt trygg/ nöjd. Nu har jag hittat mitt ställe som tar hand om min älskade Volvo på bästa sätt till riktigt bra pris.
    Hej Anna! Det värmer i hjärtat över att du är nöjd med bemötandet och känner dig trygg som kund på Ringöns Auto. Ringöns Auto AB
    2021-08-20
    Snabb och bra service! Hjälpsam personal
    Hej Åsa! Vad glad jag blir över att du är nöjd med bemötandet, du är alltid välkommen tillbaka. Ringöns Auto AB
    2021-08-20
    Lämnade bilen på service och reparation. Toppenbetyg i bemötande och arbetet genomfördes enligt tidsplan.
    Hej Amina! Tack så mycket för att du valde Ringöns Auto, du är mer än välkommen tillbaka ifall det skulle dyka upp något. Ringöns Auto AB
    2021-08-19
    Jättebra servic chh jättenöjd bra pris
    Hej Ramis! Vad glad jag blir över att du är nöjd över ditt besök hos oss på Ringöns Auto. Du är mer än välkommen tillbaka ifall det skulle vara något. Ringöns Auto AB
    2021-08-17
    Jag fick ett otroligt fint bemötande som överträffade mina förväntningar. Jag hade råkat fylla på bilen med fel drivmedel, och kunde naturligtvis inte köra bilen efter det, med risk för att motorn skulle skära sig.

Väl på plats hos er möttes jag av en stor förståelse för det inträffade och fick hjälp omgående att åtgärda mitt misstag.

Jag är otroligt tacksam för den fina och snabba servicen som i mitt tycke är världsklass.

Bilen går som en fröjd nu.

Tack🙏🏻

//Hosam
    Hej Hossam det värmer i hjärtat för att du är nöjd, du är alltid välkommen tillbaka ifall det behövs.
    Mvh Same
    2021-08-17
    Jättebra service och personal’
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Shanyar A .
    2021-08-15
    Rekommenderas varmt ,
    Ärligt , duktig ,bra pris
    Hej Mats tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-14
    Mycket bra service, bemötande och prisvärd. Man uppskattar en hederlig
    och professionel mekaniker!
    Tack Same
    Hej Vranin det värmer i hjärtat för att du är nöjd, du är alltid välkommen tillbaka ifall det behövs Ringöns Auto AB
    2021-08-13
    Hej jag har besökt dessa och de är väldigts proffsiga och kunniga. Rekommenderar de verkligen
    Hej Kianoush tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-13
    Jag är mycket nöjd med arbetet jag fick av de.
    Hej Lina tack så mycket för ditt fina omdöme . Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    Bra verkstad , Bra personal , Bra Allt
    Hej Memo tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-12
    Fantastisk fin service och mycket trevligt och bra bemötande. Rekommenderar verkligen!
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Ana Maria. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-09
    Mycket kunnig,service inriktad
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Setin Taxi. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-06
    Snabbt och vänligt bemötande.
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Adriana. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-03
    Snabb och mycket bra service rätt pris
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Klas . Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-08-03
    En av de bästa om inte den bästa bilverkstan i stan!
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Sbb B. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-07-26
    Snabb och bra service, helnöjd.
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme stenungs blommor. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-07-24
    Bra, snabb och effektiv service!
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Hamoude. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-07-24
    Bra bemötande snabb service och bra utförd arbete.
    Jag är mycket nöjd .
    Hälsningar
    Kalle
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Karoly.
    2021-07-24
    Bästa service. Kan varmt rekommenderas, är väldigt nöjd!
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Bil hallen GBG.
    2021-07-24
    Mycket bra service o bemötande.
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Iso Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver Ringöns Auto AB
    2021-07-23
    Jag har alltid haft brå bemötande från Verksaden mina bilar göras service i 6 år jag är väldigt nöjd.
    Hej
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Haileab Yohannes. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver
    2021-07-23
    Bra service trevlig personal bra priser
    Hej ,
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Dannes bil i Kode . Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver
  • JOAKIM H
    2021-04-15
    Hej alla!
    Fick rekommenderat Same som nu har varit min mekaniker i flera år . Fixat däck, svänghjul, elkontaktsfel mm.
    Kort tidsbokning.
    Känns skönt och tryggt att veta att han lagar inte en bil, utan MIN bil.
    Klart prisvärd dessutom, jag har jämfört....
    Rekommenderar honom varmt.
    Joachim
    Hej !
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Joakim . Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver
    2021-03-14
    Ringer en lördag och redan på söndag får jag en tid hos bilmekaniker Sam på grund av fel på motor. Vilken kunskap och ,erfarenhet han bara ha och framförallt han är ärlig. Hans bemötande var proffesionell och han verkligen har kund i fokus. Jag hade tid kl 12 och kl 12 undersökte han motor , åtgärdade felet och jag var minst säga en super nöjd kund. Jag ska rekommendera Sam till alla .
    Jasmina
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Jasmina. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka framöver! Ringöns Auto AB
    2021-03-11
    Jätte bra kundservice med en härlig personal och även en mysig lobby
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Abdulahi. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden! Ringöns Auto AB
    2021-02-02
    Gott bemötande och fin service.
    Tack för er Svar , uppskattar verkligen Ringöns Auto AB
    2020-10-16
    Fixade bromsarna och justering av handbromsen.
    Utmärkt bemötande av Same och personalen 👍😊
    Sames kunskap av bilar är enormt.
    Super nöjd med Ringöns Auto AB
    Kommer lämnar mina bilar hos dem i fortsättningen.
    Hej Tack så mycket för ditt fina omdöme Wai. Det uppskattas, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden! Ringöns Auto AB
    2020-09-14
    Bra service , billigt och snabbt . Rekommenderas
    Tack för er svar.
    Uppskattar verkligen
    2020-09-11
    Bra mottagande och service, verkar genuin, kan helt klart rekommendera!
    2020-09-04
    Byte av svänghjul och koppling till Audi A3. Dyra delar men det blev bra gjort. Sami kan sitt jobb och är dessutom serviceminded.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas!
    Ang reservdelar tyvärr är dem dyra,
    2020-08-17
    Jag har servat min Hyundai där bytt bromsar skivor koppling spindelled handbroms.

Jag är alltid jättenöjd när jag åker därifrån bra service punktlig och nära till skratt
    hej !
    Tack för dina finna svar uppskattar det.
    Ni är alltid välkommen.
    Mvh Ringöns Auto AB
    2020-07-14
    En av de mest kompetenta verkstäder i Göteborg. Erfaren tekniker. Sami .. 👌👍
  • E D
    2020-07-12
    Same är supertrevlig, har servicekänsla och ärlig. Rekommenderar varmt!
    2020-07-03
    Oljebyte på dropp in snabb o h god service
    2020-05-14
    Allt var mycket bra, kan rekommenderas!
    Hej!
    UNO , Hoppas allt bra med er

• VLADO D
    2020-05-05
    Snabb och professionell verkstad, kan verkligen rekommenderas!

2020-04-30
    Allt bra, fantastisk personal, bra bemötande, bra kunskap.
    Hej!
    Lars-åke

2020-04-17
    Lämnade in bilen för att en gul varningslampa lyste i displayen. Same Najmadin lokaliserade snabbt felet och lagade det till en billig kostnad.

Same är otroligt duktig och kunnig på de flesta bilmärkena. Han är trevlig och tar sig tid att förklara hur saker och ting fungerar.

Jag kan varmt rekommendera Ringöns Auto AB.
    Hej Kent,

2020-04-09
    Kunnig personal med bra service och bemötande!