Ringöns Auto AB

Välkommen till Ringöns Auto AB!

När du har råkat ut för problem eller skada på din bil ser vi till att du kommer tillbaka på vägen snabbt igen.

Tjänster: Vägassistans, taxiservice, oljebyten, snabba reparationer, motorreparationer, kamremsbyte.

Vi tar emot dig som företag såväl som privatperson oavsett om det handlar om ett akut ärende eller en vanlig rutinkontroll. Vi har erfarna experter och fullt utbildade mekaniker på plats. Vi är i grunden ett familjeföretag som lägger stor vikt vid ärlighet och integritet. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete när du går härifrån.

Läs vad 133 kunder tycker om Ringöns Auto AB 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Bra service tack snap service
    Hej !
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. : )
    2022-11-24 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och fantastisk service!! Otroligt proffsigt och tryggt.
    Hej !
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, verkligen uppskattar det, Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna
    2022-11-21 Verifierad kund
    Proffsig bemötande och utfört arbete.
    Hej Gyula
    2022-11-20 Verifierad kund
    Ringöns Auto är mycket professionella och utför arbetena på ett bra sätt. Jag har alltid varit nöjd med deras arbete, skulle rekommendera dem till de som behöver service på sitt fordon.
    Hej !
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, verkligen uppskattar det, Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : )
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jätte bra service, uppfyllde alla förväntningar!
    Hej Auto F Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. Ringöns Auto AB
    2022-10-15 Verifierad kund
    Hej de levde upp till alla hög ställda förväntningar som jag redan hade förväntat.
    Nya bromsar med montering.
    Hej Rebecca
    Tack för ditt fina omdöme,
    Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra service och feedback 👍🏾👍🏾👍🏾
    2022-10-11 Verifierad kund
    Jag hade problem med min bil, tog till Volkswagen och de kunde skulle ta halva bilens värde att fixa det. Ägaren har gott ryckte och 17 års erfarenhet på volkswagen så det som att gå till volkswsgen med bättre service och bättre priser. Problemet är nu löst och bilen går som aldrig förr. Jag rekommenderar alla Jag vet att gå till Same, exceptionell människa med mycket kunskap.
    Hej !
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, verkligen uppskattar det är så glad att kunna hjälpa andra, och resultatet blir perfekt, Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : )
    2022-10-03 Verifierad kund
    Fick utmärkt hjälp med byte av hjullager fram, bromsskivor + belägg och service.
    Super bra! Super tack!

Veronica
    Hej Veronica
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, Ni är alltid välkommen
    2022-09-29 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med min upplevelse av Ringöns Auto. Bemötande, kundservice, arbete etc. 5/5 i alla aspekter.
    Rekommenderar starkt!
    Hej Abudy
    2022-09-28 Verifierad kund
    Snabbt och effektivt. Mycket kunnig och trevlig personal.
    Hej Federico
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : )
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, Hjälpsam, snabbhet, reparationer
    Hej Gholam
    2022-08-23 Verifierad kund
    Otroligt nöjt med servicen här! Själv kan jag inget om bilar men kände mig väldigt trygg och dom visade allt dom skulle fixa men även förklarade varför! Rekommenderar starkt!
    Hej Nicle
    2022-07-14 Verifierad kund
    Väldigt kunnig o professionell. Same hittade felet och fixade kamremmen så nu funkar bilen perfekt igen. Trevligt bemötande och hjälpsam. Kommer bara åka hit hädanefter!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Jag har fått väldigt smidigt och hjälpsam service.
    Hej Nikhil A
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs .
    Ringöns Auto
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastisk service. Snabbt och smidigt.
    Hej Gabirella
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : )
  • Pia Charlotta E
    skrev om Ringöns Auto AB
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag bytte fjädrar bak på min bil samt kamrem med tillbehör. Det var en supertrevlig man som hjälpt mig med allt. Lånebil bl a. Jobbet gick snabbt och priset var jättebra. Helnöjd.
    Barncancerfonden stödjer jag helhjärtat då jag hade en 15-årig bror som fick leukemi och tyvärr inte klarade sig.
    Hej Pia
    Beklagar för din bror .
    2022-06-14 Verifierad kund
    Allt var bra utmärkt snabbt och bra Arbete
    Hej Peter
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om er bil behöver fixas.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Min kollega rekommendera Same och har inte gått till någon annan sen dess! Bästa mekanikern i Göteborg!
    Hej Canny
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig personal !
    Riktigt bra !
    Magnus W
    Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen , Det uppskattas.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bland de bästa servicen jag har fått
    Hej Abdifitah
    2022-05-06 Verifierad kund
    Det som lovat blev utfört, kunnig, snabb återkoppling har bara det bästa och säga om . Rekommenderar varmt. Tack 🙏
    Hej Desireé, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat ,Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. : ) Ringöns Auto AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    Snabb och trevlig service till ett rimligt pris!
    Hej Ylva
    Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen.
    MVH
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb service och bra pris.
    Hej Mattias
    Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen , Mvh Same
    2022-04-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb service!
    Hej Maria, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat ,Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. : ) Ringöns Auto AB
    2022-04-24 Verifierad kund
    Jätte kunniga personal. Trevligt bemötande. Jätte bra förklaring för kunder vad finns för fel på bilen .allt var jätte bra . Stort tack .
    Hej Sarmad Wajdy
    Mycket nöjd!
    Hej Victoria
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, Ni är alltid välkommen
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra kund bemötande, snabb service.
    Hej Jeantte,
    2022-04-08 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande. Service på bilen utfört som lovad och bilen var klar på angiven tid.
    Man känner sig trygg som kund hos Ringöns Auto AB.
    Hej Jutta , Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer hjärtat att ni är nöjda, Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. : ) Ringöns Auto AB
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig personal!
    Tack ska ni ha!!
    Hej Federico Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen. Ringöns Auto AB
    2022-03-29 Verifierad kund
    Den bästa verkstaden jag anlita under mina snart 50 år som bilägare . Skickliga, bra priser, snabb service och ett mycket trevligt bemötande. Kan sammanfatta mitt betyg; en toppenvetkstad!
    Hej Stig Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas verkligen . Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. Ringöns Auto AB
    2022-03-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och information kring åtgärd! Schysst prissättning!

Byte av fjädring.
    Hej
    Tack så mycket Mats för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Företaget gav ett seriöst och trevlig intryck!
    Hejsan Bengt Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen Ringöns Auto AB
    2022-03-27 Verifierad kund
    Väldigt proffessionell bemötande.Rekomenderas.
    Hej Antigone Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : ) Ringöns Auto AB
    2022-03-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och mycket bra arbete med allt vad det innebar.👍👍👍
    Hejsan Åke Det värmer mig över att du är nöjd med ditt besök. Ni är alltid välkommen , Ringöns Auto AB
    2022-03-21 Verifierad kund
    Alltid ett väligt bra bemötande, mycket hög service och väldigt kunnig personal.
    Man kan känna sig trygg med att lämna in sin bil till Ringöns Auto AB.
    Hej Rene , Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd under alla år. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. : ) Ringöns Auto AB
    2022-03-17 Verifierad kund
    Trevlig personal. Snabbt arbete som är bra utfört
    Hejsan Marko
    2022-03-17 Verifierad kund
    Professionellt arbete med mycket bra priser. Mycket trevlig och tillmötesgående personal Same.
    Hej Per Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : ) Ringöns Auto AB
    2022-03-11 Verifierad kund
    Informativ. Hjälpsam. Fick låna lånebil. Bra service!
    Hej Adam Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. Ringöns Auto AB
    2022-03-01 Verifierad kund
    Hög kompetens och välkomnande inställning.
    Hej ! Hans
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, Ni är alltid välkommen tillbaka , Vi syns snart för däckbyte.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Fick offert som hölls till 100%. Dessutom trevligt bemötande!
    Hej Niklas
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, ni är alltid välkommen
    2022-02-24 Verifierad kund
    Grymt bemötande hos Ringöns Auto, utförde service på min bil och är väldigt nöjd.
    Hej Nenad Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas. Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : ) Ringöns Auto AB
    2022-02-18 Verifierad kund
    Personlig hjälp och alltid bra priser
    Har varit en nöjd kund i många år nu.
    Hej Åsa ,
    2022-02-15 Verifierad kund
    Trevlig personal som hjälper med att få bukt med ditt problem. Alltid den verkstan jag drar till när jag har problem med bilen.
    Hej Nima Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas verkligen . Det värmer i hjärtat för att du är nöjd. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs. Ringöns Auto AB
    2022-02-14 Verifierad kund
    Strålande service! Återkommer igen.
    Hej
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattas, du är alltid välkommen .
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jag har lämnat bilen hos Sami i flera år och han aldrig svikit bilen och mina förväntningar. Utmärkt arbete.
    Rekommenderas starkt.
    Hej Azam
    2022-02-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Ringöns Auto AB! Väldigt trevlig personal och proffsigt! Bra priser och kanonbra jobb utfört! Tummen upp för dom!
    Hej Lisa
    2022-02-02 Verifierad kund
    Bra och väldigt kunniga, kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Gothia bil
    Tack så mycket för er fina omdöme. Det uppskattas, ni är alltid välkommen .
    2022-01-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevliga människor och inget strul
    Hej Charles
    2022-01-20 Verifierad kund
    Har ett oerhört proffsigt bemötande som känns avslappnat trots att dom har fullt upp. Snabba och effektiva i sitt arbete. Kan varmt rekommendera.
    Hej Oskar
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda, uppskattas, Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs.