Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Speedy Speedy Bilservice Tagene

Speedy Bilservice Tagene

En del av Speedyspeedybilservice.se

Karlsbogårdsgatan 2, 425 37 Hising kärra — Visa karta

Välkommen in med bilen till Speedy Bilservice i Tagene!

Speedy är den mest omtyckta verkstadskedjan i vårt land och erbjuder alltid ett fast pris i förväg på alla reparationer vi utför. Tre års garanti på arbete och reservdelar är något du alltid får hos oss.

Vi dokumenterar arbetet som sker och du behåller alltid fabriks- eller nybilsgarantin på din bil. Snabbt går det också. Den service vi utför tar oftast inte mer än en timme, vilket är en perfekt fikastund för dig samtidigt som du sneglar lite på våra professionella mekaniker som utför jobbet.

Vårt främsta mål är alltid kundnöjdhet. Vi svarar gladeligen på de frågor du har, så tveka inte att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Speedy Bilservice Tagene

• Mattias E
    Mattias E skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Väldigt trevlig personal med känsla för bemötande och service!

Fixade broms och turbo problem utan några bekymmer. Snabb och hängiven service! Rekommenderar starkt. Hit kommer vi vända oss i fortsättningen! Tummen upp!
  • Genevieve P
    Genevieve P skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Rekommenderas varmt. Bästa service! Kunnig och trevlig personal! Jättenöjd varje gång! Förblir Stamkund framöver!
  • Karl Erik Roger A
    Karl Erik Roger A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Tredje gången jag var här och varje gång har jag mötts av väldigt trevlig och oerhört kunnig personal.

Den här gången var jag här med ett väldigt besvärligt fel, som ingen tidigare kunnat varken diagnostisera eller åtgärda. Med stor skicklighet och noggrannhet fann man både orsaken, och kunde fixa det!

Tveklöst bästa verkstad i Göteborgsområdet.
  • Frank Boris J
    Frank Boris J skrev om Speedy Bilservice Tagene
    De va mycket bra bemötande snabb service och goa gubbar
  • Dennis Anthon B
    Dennis Anthon B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Extremt bra bemötande och snabb åtgärd! Rekommenderas!
  • Mirzet H
    Mirzet H skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket nöjd med servicen,bra kontakt ocg snabba tider med bra priser,tummen upp👍
  • Ann-christine Elisabeth J
    Ann-christine Elisabeth J skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Super service!!!! Snabb, enkelt och till en bra kostnad med mycket trevlig personal som bonus👍
  • Jouni L
    Jouni L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Grymt bra service, trevligt bemötande och ett gott helhetsintryck! Nöjda kunder kommer alltid tillbaka och jag är en av dem :-)
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabbt o lätt inga konstigheter. Byte av bromsbelägg och kamrem vid skilda tillfällen.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket trevligt bemötande från Speedy bilservice. Snabb och bra verkstadsåtgärd utförd på akut uppkommet fel.
  • Jani H
    Jani H skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket bra service och trevlig personal!
    Rekommenderas starkt.
  • Mats J
    Mats J skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bra och snabb service utan krångel
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Synnerligen positivt bemötande, professionell service, effektivitet och bra kundkontakt!
    Högsta betyg!
  • Birgit W
    Birgit W skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket trevlig och kompetent personal. Allt gick väldigt smidigt och bra.
  • Lars-erik L
    Lars-erik L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bemötande t i kundtjänst var mycket trevligt och personlig t. Jag gjorde en service o fick låna en lånebil för att det skulle flyta så bra som möjligt. Det verkade som dom ville sätta kunden i centrum.
  • Jan A
    Jan A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Blev rekommenderad speedy när den vanliga meken inte kunde samma vecka. Namnet "speedy" gjorde oss en aning tveksamma men ingen anledning! Riktigt bra service och trevligt bemötande!
  • Jan V
    Jan V skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Kunnigt och bra service. Mycket bra kundbemötande kände jag att jag fick.
  • Gerhard L
    Gerhard L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jag ger en 10
    På en skala 1-10
  • David A
    David A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Trevligt bemötande, snabb mottagning och väl utfört arbete.
  • Carl-johan G
    Carl-johan G skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Väldigt trevliga mekaniker, snabba och tillmötesgående. Den bästa verkstaden jag varit i kontakt med i Göteborg.
  • Eva D
    Eva D skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Ett mycket trevligt bemötande och bra utfört jobb. Flexibla!
  • Anders F
    Anders F skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jättenöjd. Trevlig personal och bra service. Kommer defenitivt serva bilen där igen.
  • Christer L
    Christer L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jag fick ett fantastiskt positivt och vänligt bemötande. Det var som om jag var den enda kunden så jag kände mig synnerligen väl mottagen. Jag gjorde en service, fixade framvagn och fick nya däck på runt 3 timmar, då jag fick en låne bil - jag behövde inte ens betala bensinen eller trängselskatten! Be sure I'll be back! 😊
  • Sara B
    Sara B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Hur bra service som helst i Tagene. De får serva bilen nästa gång också!
  • Asdrubal V
    Asdrubal V skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket bra service och proffsigt agerande. Vänligt bemötande,
  • Julio C
    Julio C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Det var professionell och korrekt det tillkom andra reparationer
    Men dessa var nödvändiga!
  • Jan S
    Jan S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Superbra service och jättetrevlig personal.
    Jag hade problem med ett hjullager och fick hjälp dagen efter jag ringde. Jag gjorde ett första besök samma dag jag ringde och fick feldiagnosen och priset vad arbetet skulle kosta. Rekommenderar varmt denna verkstad.
    Janne
  • David E
    David E skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jag hade problem med min AC som inte kylde. Detta löste de på en timme och berättade även om vad jag ska vara uppmärksam på framöver. Kyler kanonbra nu!
  • Bo D
    Bo D skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Kunniga montörer och ett mķt professionellt och trevligt bemötande
    Jag fick hjälp med besiktningsanmärkningar som åtgärdade snabbt och till ett vettigt pris!
  • Åke Å
    Åke Å skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bra bra bra bra bra bra. Jag är nöjf
  • Jan K
    Jan K skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Väl mottagen och snabb service
  • Monica A
    Monica A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Serviceinriktade, tillmötesgående trevlig personal. Snabb och professionell hjälp. Är en mycket nöjd kund! Kommer definitivt tillbaka 😊🖒
  • Ruben C
    Ruben C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Det är en bra bilverkstad och trevlig personal
  • Monica F
    Monica F skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Fantastiska! Jättebra service och väldigt snabba.
  • Angela P
    Angela P skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Dyrt och de smorde inte in bromsskivorna som man tydligen alltid ska göra samt att de inte spände åt kopplingen utan sa att jag skulle byta växellåda.
    Kändes inte ok.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Tagene svarar Angela P
    Hej Angela

Vår ambition är att alltid hålla ett högt engagemang i vårt arbete och våra kunder.
    Vi försöker alltid utföra kvalitativa jobb till bra pris och i rätt tid.
    Det är för oss därav mycket tråkigt att vi i detta fall inte motsvarat dina förväntningar.
    När det gäller bromsar är det dock tvärtemot vad du blivit informerad mycket viktigt att det inte kommer något smörjmedel på skivor respektive belägg då det kraftigt skulle försämra bromsarnas funktion.
    Avseende kopplingen så är det inte möjligt att genom justering återställa full funktion när lamellen är alltför sliten.
    I samband med byte av kopplingen så måste växellådan demonteras för att därefter monteras igen när den nya kopplingen sitter på plats i bilen. I fall av att vi uttryckt oss oklart i samband med dina frågor kring ett kopplingsbyte är jag den första att beklaga detta.
    Att vara tydliga med vad vi rekommenderar att utföra samt vad vi gjort på våra kundbilar är för oss en hjärtesak och vi står till förfogande på plats, via telefon: 031-571199 eller E-post: tagene@speedyauto.se för alla frågor kring din bil.
    Skulle du våga ge oss förnyat förtroende så är du mer än välkommen!

Johnny
  • Catrin J
    Catrin J skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Serviceminded! Seriösa! Snabb tid!
  • Ted B
    Ted B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Den optimala servicen
    Enligt mig
  • Maria W
    Maria W skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Gick snabbt och blev bra. Erbjöds gratis lånebil utan att ens behöva fråga.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb service och hjälpsamhet vid extra frågor.
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb på alla sätt. Å verkar vara noggranna.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Fick så otroligt bra service på denna verkstad, så här borde det vara överallt! Väldigt hjälpsamma och serviceinriktade killar. Tack för hjälpen med bilen, hit återvänder jag definitivt!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jag är grymt fascinerad! Billigt snabbt och grymt trevlig personal. Fick tid dagen efter på det klockslag jag ville. En för mig 3 tim reparation, tog mindre än en timme. Jag ÅTERKOMMER GARANTERAT.
  • Sverige P
    Sverige P skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb och enkel service, inga problem eller tveksamheter!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Super nöjda som vanligt. Det ska mycket till för att vi ska vända oss någon annanstans​. Bra bemötande och snabb service.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb och bra service och trevligt bemötande. Dessutom fick jag även en lånebil under den korta tid det handlade om. En mycket positivt upplevelse.
  • Per-olof A
    Per-olof A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabbt, trevligt bemötande! Fortsätter gärna som kund!
  • Bo Örjan K
    Bo Örjan K skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bra och snabb service prisvärt och bra personal.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Fantastiskt bemötande, professionell service till jätte bra pris !!!
    Rekommenderar till alla !
  • Maria V
    Maria V skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Snabb och prisvärd service.
  • Inger Margret E
    Inger Margret E skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Trevlig personal och snabb åtgärd av felen på bilen och att jag fick en lånebil .rekommenderar gärna bil verkstaden många Tack

Karlsbogårdsgatan 2, 425 37 Hising kärra