Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Speedy Speedy Bilservice Tagene

Speedy Bilservice Tagene

En del av Speedyspeedybilservice.se

Karlsbogårdsgatan 2, 425 37 Hising kärra — Visa karta

Välkommen in med bilen till Speedy Bilservice i Tagene!

Speedy är den mest omtyckta verkstadskedjan i vårt land och erbjuder alltid ett fast pris i förväg på alla reparationer vi utför. Tre års garanti på arbete och reservdelar är något du alltid får hos oss.

Vi dokumenterar arbetet som sker och du behåller alltid fabriks- eller nybilsgarantin på din bil. Snabbt går det också. Den service vi utför tar oftast inte mer än en timme, vilket är en perfekt fikastund för dig samtidigt som du sneglar lite på våra professionella mekaniker som utför jobbet.

Vårt främsta mål är alltid kundnöjdhet. Vi svarar gladeligen på de frågor du har, så tveka inte att kontakta oss redan idag!

lunchstängt måndag – torsdag 13.00 – 13.30
Mån-Tor: 07:00-17:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 129 kunder tycker om Speedy Bilservice Tagene

• George C
    George C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Utmarkt och snabb serice och reparation. Fick Forslag om basta och biligaste reservdelar samt lanebil.Fick oxa ett par dunkar med kyllarvatska. De ar annorlunda an det jag ar van vid Läs mer
  • Carson Sverige Ab C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Hjälpte till med diverse fel på bilen duktiga och snabba killar går gärna dit igen om bilen skulle strula varmt rekommenderas till vänner ock bekanta Läs mer
  • Heléne A
    Heléne A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Vilken känsla,vilken kunskap och vilket bemötande. Riktiga kungar! Läs mer
  • Anna N skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabbt, seriöst och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Lars E skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket bra mottagande samt service. Väldigt bra pris och att de ingick fri lånebil. Kan bara rekommendera detta till alla andra. Kommer ringa dem nästs gång jag har vajsing på mina bilar Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Otroligt hjälpsamma och noggranna
    Mycket nöjd Läs mer
  • Sven-eric N skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Det finns bara ett ord. Proffs både på felsökning bemötande o arbete. Ock uppföljning. Läs mer
  • Nils T skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Helt suverän service, snabbt enkelt o billigt! Inga konstigheter o kommer definitivt anlita dom igen 👍🏻 Läs mer
  • Gabbar S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Service. Blev bemött riktigt bra. Otroligt snälla och roliga. Inget negativt att säga, bara plus! Kommer åter! Läs mer
  • Jun C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jättebra bemöttande, nöjd med reparationsarbetet de har gjört på min bil. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Speedy Bilservice Tagene
    tog mig till verkstaden en fm och fick ett utlåtande av Johnny som konstaterade att ljuddämparen bak var trasig, han hissade upp bilen och visade och förklarade och var väldigt serviceminded, skulle ta 2 dagar MEN jag kunde hämta den samma dag, ett par timmar senare - det kallar jag service, har aldrig varit med om liknande tidigare 😃 de (Johnny) är värda ett stort fång rosor 💐 Läs mer
  • Asghar F skrev om Speedy Bilservice Tagene
    . det gälde transmissionsolje och filter byte.. allt gick bättre än förväntad! . Är nöjd o kommer o anlita er i framtiden.. tack. Läs mer
  • Jesper L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Fick snabbt tid och bra läge längs E6.

Fri lånebil var ett starkt plus! Läs mer
  • Anna L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb service, trevlig personal o väl utfört arbete. Mycket väl godkänt Läs mer
  • Svensson G skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Blev vänligt bemött , fick kostnadsförslag och en beskvning med bilder på nätet så det var lättare för en lekman att förstå vad man betalar för. Blev också erbjuden skjuts och hämtning när bilen var färdig . Med den servicen åter kommer jag till. Läs mer
  • Jazi Z skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Väldigt bra service och trevlig personal.
    Lägger tid på att förklara fel och åtgärd. Läs mer
  • Åke Å skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Service på min Volvo V60
    Har varit hos dom 2gånger innan på Tagenevägen i Göteborg och blivit bemött på ett alldeles utmärkt sätt av Johnny och Jonas
    Kunniga, hjälpsamma och trevliga och framför allt priser på allt man skall göra vilket en kund uppskattar
    Sammanfattning: jag kommer att göra mina servicearbete och reparationer hos dom och rekommendera dom till mina vänner
    👍🚘 Läs mer
  • Linn F skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bytte avgassystem. Supersnabb och smidig service och trevlig personal. Läs mer
  • Schedvin V skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Utmärkt service. Min bil skulle bli klar lite senare än sagt, och jag var tvungen att åka hem. Fick då låna en lånebil, och kunde hämta ut min bil på morgonen efter. Läs mer
  • Götalands V skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Service , rep och trevligt bemötande .snabb service Läs mer
  • Jeroen B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jätte bra bemötande , kommer absolut tillbaka för bilens nästa service! Läs mer
  • Kent Håkan B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Det var en bra service och ett bra mottagande. Läs mer
  • Robert Mikael Q
    Robert Mikael Q skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Trevliga o hjälpsamma! Hade läckage av spolarvätska, ca tre dl/vecka som läckte ut vid kontroll så skulle detta bero på trasig kylare. Kylaren byttes men den läcker lite fortfarande så jag känner mig lite tveksam till kylarbytet om det var orsaken. Har inte haft tid att undersöka detta ännu. Läs mer
  • Inge Pentti L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Grym service, riktigt bra verkstad. Läs mer
  • Per John Robert A
    Per John Robert A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bytte bromsskiva och belägg, allt gick mycket smidigt och snabbt, kommer absolut att ta hjälp av er i framtiden! 11/10 i betyg! Läs mer
  • Agneta Elisabet O skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Lämnade in bilen direkt efter besiktning o anmärkning på glapp i ett hjullager. Efter två och en halv timme kunde jag hämta bilen lagad och efterbesiktning klar. Supersnabbt och supertrevlig personal. Jättenöjd med allt och kände mig inte ruinerad heller. 😊 Läs mer
  • Nathalie S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Jag var jätte nöjd!
    Jag fick snabb och bra service och även ett bra pris och killarna på verkstaden var väldig hjälpsamma och trevliga.
    Jag kommer definitivt komma dit nästa gång det är dax att fixa något på bilen. Läs mer
  • Kimmo Krister R skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb och bra reparation. Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas Läs mer
  • Gabbar Ali S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Hej jag fick väll bemötande av alla som i värkstaden . hade jag problemet med väksel låda och läckte olia . efter jobbet görd jag är mycket nöjd och tacksam Läs mer
  • John Ingemar S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Proffsigt bemötande, arbete och avslut.
    Personalen gör ett grymt jobb och fick en helnöjd kund Läs mer
  • Fredrik G skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Grymt bra bemötande och bra jobb Läs mer
  • Thomas Björneman W skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Reparation och konsultation🙋🏻‍♂️ Läs mer
  • Zoltan D skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket vänligt bemötande . Fick bra service eftersom man tog hand om besiktningen samtidigt . Vill varmt rekommendera till andra😊😊😊😊😊😊😊 Läs mer
  • Mirva L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Väldigt bra service och ett supertrevligt gäng! Läs mer
  • Boel S

Kan inte bli bättre !
    Bra pris

Boel Läs mer
  • Britt Ingrid S skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Professionellt mottagande. Serviceinriktad och kunnig personal som tar sig tid att förklara. Bra pris! Hit kommer jag nästa gång. Läs mer
  • Filip Carl Göran D skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Byte av bromsklossar bak. Mailade om prisuppgift och fick svar direkt, med utförlig text om vad som ingick i priset. Lånebil utan kostnad! Mycket bra bemötande på verkstaden (Tagene, GBG). När jag skulle hämta bilen fick jag följa med en entusiastisk mekaniker in i hallen som förklarade felet på klossarna. Skönt med ett ställe som är genuint intresserade av ens skruttbil, och inte dömer folk efter hur mkt man kan om bilar. Läs mer
  • patrik l skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket bra service. Trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Åsa Maria W skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Blivit mycket bra bemött. Uppskattar att jag fick hjälp med besiktningen av min bil. Läs mer
  • Leif Benny J skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Mycket bra bemötande å bra service 👍 Läs mer
  • Robert B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Positivt från början till slut. Hälsn robban Läs mer
  • Tuula Helena A skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Kamlägesgivaren o handbroms som va trasig . Fantastisk bemötande 👍Snabb service . Kan varmt rekommendera. Toppen betyg Läs mer
  • Agnetha Helene K skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Snabb och bra service och mycket trevlig personal. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Lena Birgitta C skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Trevligt o effektivt bemötande. Jag fick snabb hjälp med det jag behövde. Trasig baklucka o en varningslampa som behövde släckas. Sedan besiktigade de bilen. Suveränt! Rimligt pris.
    Jag återkommer nästa gång jag behöver hjälp!! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Speedy Bilservice Tagene
    I en kinkig situation hjälpte Speedy mig på alla sätt. Vänligt och rakt bemötande, informerade om problemet, upplyste om kostnaderna och löste problemen direkt och elegant. Tillgången på lånebil sparade mig många extra besvär.
    En bilverkstad som är som man vill att den skall vara: toppen! Läs mer
  • Jenny Birgitta G skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Helt ok bemötande, bilens elsystem var konstigt efter den varit inne för smörjning av klossar bak. Läs mer
  • Frans David F skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Ärligt och rakt bemötande. Snabba och tillgängliga. Läs mer
  • Sven Uno Roland D skrev om Speedy Bilservice Tagene
    15000-milaservice Volvo V50 -09.
    Byte framhjulslager höger Läs mer
  • Ida Leontina L skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Superbra och tydlig information och service hela vägen. Glatt överraskad att det faktiskt var så bra som alla betyg visade på. Läs mer
  • Kent Niclas G skrev om Speedy Bilservice Tagene
    Bra service, trevligt bemötande och seriöst utfört arbete. Bara positivt. Läs mer

Karlsbogårdsgatan 2, 425 37 Hising kärra