Bilverkstad i Göteborg

57 rekommenderade bilverkstäder i Göteborg kommun

När det är dags för service eller reparation av bilen är det viktigt att man hittar en verkstad man kan lita på, och framförallt en verkstad som levererar ett bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders unika erfarenheter av bilverkstäder i Göteborg, du kan även ta del av olika verkstäders helhetsomdömen. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig hitta en verkstad som kan ta väl hand om dig och din bil.

Läs mer »
Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från bilverkstäder nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
Visa sida:

Bilverkstad i Göteborg

När du väljer verkstad för att lämna in din bil förstår vi att det är viktigt för dig att det är en verkstad du kan lita på och att bilen blir väl omhändertagen. Därför kan det vara bra att läsa på om lite olika verkstäder innan du lämnar in bilen. Här på Reco.se kan du läsa på om olika verkstäder för att därefter kontakta dessa direkt från hemsidan.

Nedan kan du se en lista med saker som är viktiga att tänka på innan du lämnar in din bil till verkstaden.

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du hittar en bildverkstad som tar väl hand om både dig och din bil, lycka till önskar Reco.se!