CMS Group

CMS Group

Ring 031-350 10 10 www.cmsgroup.se
2.1

CMS Group är ett företag inom fordonsbranschen som säljer nya och begagnade bilar, reparerar trasiga bilar och kan svara på de flesta frågor som rör din bil. CMS Group är en auktoriserad Volvo-, Renault- och Fordverkstad och löser allt från stenskott och repor i lacken till sned framvagn och motorhaveri - snabbt, smidigt och billigt!

11 omdömen om CMS Group

Per
Skrev om CMS Group

Det tycks som om de som svarar i telefon på CMS inte vet vad man gjort för knappval. Jag valde knappval 3 för Lindholmen men han som svarade trodde tydligen att jag valt knappval för Åskvädersgatan. Jag fick missvisande uppgifter om huir man gör om man kommer innan kl 07.00 och hur det funkar med hyrbil.

Speedy Bilservice Högsbo
4.7/5 i betyg av 1162 omdömen 4.7 av 1162 omdömen

Kanon service Bra o trevliga, Snabba Bra priser

Michael Antonio S Michael Antonio S
Roy K
Skrev om CMS Group

Vi har köpt och servat våra bilar hos CMS Group under lång tid och kan inte vara nöjdare. /Roy, Marin & Industrisömnad

Lasse F
Skrev om CMS Group

Trevligt bemötande av säljarna men det är ju deras jobb. Problemen uppstår når man ska ha med verkstaden att göra. Man köper ju en ny bil för att slippa problem, men den verkstaden är en ren katastrof, tykna o dryga och klarar inte av sina jobb. Har nu sålt min ett år gamla mondeo för jag har tröttnat på att åka in till den sk verkstaden, kommer aldrig mer att köpa en ny bil där och rekomenderar inte dem till någon annan.

Rikard O gillar detta
Mekonomen Majorna
4.6/5 i betyg av 601 omdömen 4.6 av 601 omdömen
BadgeFourYears

Däckskifte efter punktering igår kväll. Jag blev perfekt bemött strax före kl 7 av en seriös mekaniker som är flexiblare än en kundmottagare

Klas Jöran V Klas Jöran V
Carl J
Skrev om CMS Group

Har varit kund i ca 2år och tycker att servicen är fantastisk. Var inga problem med varken bilköpet eller när bilen varit på service. Känner många som servar sin bil här och vet ingen som haft problem. Enda anledningen att dom inte får en 5:a är att de ligger lite "off".

Douglas Å
Skrev om CMS Group

Lätt att köpa nytt men svårare att få saker bytt! 2010 köpte jag en Ford på CMS Group med gällande nybilsgaranti. Inom tiden för nybilsgarantin märkte jag att ytskiktet på min bilstereo börjat flagna på 3 knappar. Jag fick beskedet från CMS Group att detta var ett s.k. normalslitage och täcktes därför inte av nybilsgarantin. Detta var för mig helt sanslöst och orimligt hur man kan hävda detta som ett normalslitage Jag har aldrig hört talas om något liknande på andra bilar eller modeller. Att ytskiktet lossnar...

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 576 omdömen 4.7 av 576 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
kenneth ö
Skrev om CMS Group

Mycket bra bemötande , men passa er för deras billackerare rena katastrofen fick åka tillbaka 2 gånger på grund av dåligt jobb som han fick rätta till

Jimmy N
Skrev om CMS Group

Mycket trevliga när man skall köpa nytt. När man sedan vill, som i mitt fall, få nya vinterhjul som man blivigt lovad vid nybilsköp går det inte att få tag på någon ansvarig varken via att lämna meddelande, ringa eller maila. Dåligt!

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 799 omdömen 4.8 av 799 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Sten N
Skrev om CMS Group

Skulle lämna in för en skadegörelse, men borde tagit de dåliga vibbarna allvarligare. Halvotrevligt bemötande, sedan så lovar de bilen inom 4 dagar, då fixar man inte hyrbil. Får hämta ut den efter 8 dagar. Så har de inte kopplat tillbaka låset på ena bytta dörren...Suck, mer jobb. kollar då upp bolaget: Det ägs av personer som varit i styrelsen för Västkustfamiljens holdingbolag - ett ökänt Hells-Angelsbolag. Omskrivet i media för flera skandaler, numera konkursat. Passa er för Cms group!!

Marika
Skrev om CMS Group

Till en början bra bemötande, men när väl pengarna bytt ägare började problemen... Här följer våra negativa erfarenheter efter vårt bilköp: 1. Varudeklaration: Det dröjde nästan ett halvår innan vi fick den och det efter en massa tjat. 2. Reparation av klimatanläggning (AC). Först vid tredje verkstadsinlämnandet lyssnade de på vår symptombeskrivning och först då blev felet åtgärdat. 3. Ifrågasätter Motormännens M-testprotokoll. CMS group anser att Motormännen är övernitiska. 4. Följer visserligen ARN:s beslut men gör det motvilligt.

Peter gillar detta
Speedy Bilservice Lindome
4.8/5 i betyg av 317 omdömen 4.8 av 317 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt trevligt bemötande, så serviceinriktade!

Birgitta F Birgitta F
Peter
Skrev om CMS Group

Bemötandet var trevligt från inlämning och när bilen var klar, men sedan när jag protesterade mot tillägg vände de 180 grader. Bara 800 spänn tillägg, men ett tråkigt sätt. Lite ockervarning verkar det vara över bolaget.

Lars N
Skrev om CMS Group

CMS Group går inte att lita på. Skulle få ut bilen efter service för att hämta ut ungarna och hade sagt jag var stressad eftersom den dragit ut på tiden. Tvungen att ha den=bra tillfälle att lägga till på fakturan för CMS Group. Så först försenad och sedan extrakostnader som jag inte beställt.

Speedy Bilservice Vänersborg
4.8/5 i betyg av 375 omdömen 4.8 av 375 omdömen

Snabb och effektiv service 👍Bra förslag till åtgärder