Aise 4 U KB

Fiskhamnsgatan 6, 414 58 Göteborg — Visa karta

Södra Hildedalsgatan 7, 41705, GÖTEBORG
Marie P:
Nöjd med allt. God service. Det enda jag skall fråga är varför inte luftfiltret var bytt när de gjorde service.

Bilverkstäder nära Aise 4 U KB:

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Carola S:
Bra service. Trevlig personal.

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Anneli J:
Lämnade in bilen för byte av bromsar både fram och bak. Bra bemötade och snabbt utförande...trevliga och hjälpsamma. Kommer garanterat göra ...

Södra Hildedalsgatan 7, GÖTEBORG
Välkommen till BRAB Autoservice, vi älskar att meka med bilar och har både moder... Läs mer ›
Marie P:

E A Rosengrens Gata 13, VÄSTRA FRÖLUNDA
Sverker N:
Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Man känner att de gör det som skall göras och inte så mycket de kan för att få ut mer, man li...

Läs vad 4 kunder tycker om Aise 4 U KB

• Lionel N
    Lionel N skrev om Aise 4 U KB
    Mycket bra bemötande, halva priset jämfort med Citroen verkstäder, snabbt jobb, godkänt av bilprovning ,Återkommer säckert. Tack !!!
  • Kurt
    Kurt skrev om Aise 4 U KB
    Inget jag kan rekommendera. Billigt, ja.. Köpte två däck och de har inte kunskapen att man inte sätter balanseringsvikter av kläm typ på aluminiumfälgar.

Två fälgar som fick lacksläpp och skadat aluminium efter deras okunnighet, de visste inte att man ska använda vikter som klistras på.

Ingen jag går tillbaka till.
  • morgan s
    morgan s skrev om Aise 4 U KB
    bluff och båg företag, en bilverkstad för okunniga som vill bli lurade på pengar, inte ens försäkringsbolag vill ha med dom att göra, falska kvitton mm.
  • L-H L
    L-H L skrev om Aise 4 U KB
    Köpte vinterdäck m montering. Tog fram rätt däck trots att de inte fanns i lager.
    Utmärkt bemötande. Tid o kostnad prisvärt och de höll löfte.
    All kommunikation på engelska, det var Ok men inte mer!

Fiskhamnsgatan 6, 414 58 Göteborg