Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Mechanum Tagene

Mechanum Tagene

Trankärrsgatan 16, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

Mechanum är en auktoriserad verkstad för Saab, Opel, Volkswagen, Skoda, Audi och Volvo. Vi erbjuder allt du behöver för din bil till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Välkommen till Framtidens bilverkstad!

Läs vad 5 kunder tycker om Mechanum Tagene

• Peter skrev om Mechanum Tagene
    Trevlig personal, men det slarvas för mycket. Vid ett tillfälle lämnade jag in bilen för mindre åtgärd. Den gången stod det i dealen att man kunde lämna in bilen tidigt på morgonen och hämta den när som mellan 12.00 och 16.00. När jag kom kl 14.00 berättade de att de inte ens hade börjat jobba med min bil.
    Vid ett annat tillfälle skulle jag reparera en skada på bakskärmen och boka i samma veva även recond av bilen, eftersom bilen skulle lämnas tillbaka till leaseingbolaget. De visade att det fanns 3 olika alternativ på recond och jag valde alternativ 2. När jag kom för att hämta ut bilen var baksärmen fixad, men reconden hade du missat. Även om personalen är trevlig, så är det väldigt problematiskt när de inte fullför den grundläggande tjänsten de skall utföra. Läs mer
  • Farid S skrev om Mechanum Tagene
    VARNING!!!Jätte dåligt verkstad, rekommenderar inte Tagene.
    De är oseriösa och ljuger som fan.
    Lämnade min Audi på en felsökning, de hittade på massa fel. Åkte till Audi Mölndal då var det helt annat och de fick åtgärda felet medan jag väntade och det gick på gowill. Fast tagene lämnade ett pris på mellan 12400kr. 13600kr.
    UNDVIK MECHANUM TAGENE Läs mer
    Reine N gillar detta
  • Jan-Åke J skrev om Mechanum Tagene
    Bra läge, trevlig personal,enkla rutiner, god information. Läs mer
    Mechanum gillar detta
  • Urban P skrev om Mechanum Tagene
    En trevlig verkstad som man får förtroende för. Lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Klas skrev om Mechanum Tagene
    Jag är väldigt nöjd och glad. Andra gången jag besökte Mechanum och det var lika bra som förra gången, gott kaffe också. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Göteborg:

Södra Ågatan 20B, 43135, Mölndal