Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Trans-Mek i Göteborg

Ovädersgatan 4A, 418 34 Göteborg — Visa karta

Fjärås Smedjeväg 13, 43974, FJÄRÅS
Fjärås Bil AB
Stefan S:
Mycket bra, en bra bil till ett bra pris, lite problem med bilen som löstes utan några konstigheter.

Bilverkstäder nära Trans-Mek i Göteborg:

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Carola S:
Bra service. Trevlig personal.

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Maja S:
Ett verkstadsbesök utan problem. Lämnade på morgonen. Pris-förslag innan kl 09.00. Reparation under dagen, och hämtning på kvällen. Snabbt o...

Södra Hildedalsgatan 7, GÖTEBORG
Välkommen till BRAB Autoservice, vi älskar att meka med bilar och har både moder... Läs mer ›
Marie P:
Nöjd med allt. God service. Det enda jag skall fråga är varför inte luftfiltret var bytt när de gjorde service.

E A Rosengrens Gata 13, VÄSTRA FRÖLUNDA
Ricono Produktion:
Hej! Mycket bra, blev emottagen som man ska bli👍 Bara en sak jag önska, om man ser att något behövs åtgärdas. Ring till kunden, när ni r...

Läs vad 3 kunder tycker om Trans-Mek i Göteborg

• Robert S
    Robert S skrev om Trans-Mek i Göteborg
    En Volvo "originalverkstad" dömde ut en automatlåda i vår S80, 6-cyl. 2.9, som skrot. Ny behövdes enligt dem, det skulle kosta 33000 kronor. Transmek rensade ur lådan, fixade filter och bytte olja vid 16000 mil. Kostand 2500 kronor. Nu vid 22500 mil går den fortfarande helt perfekt. Usch och Fy för volvoverkstaden! Bemötandet var bra, och jag fick följa den unge men mycket noggranna mekanikern i hans arbete. Bra!!
  • Denny
    Denny skrev om Trans-Mek i Göteborg
    Företaget verkar kunniga, men dåligt bemötande, trilksande gubbe med humörsvängingar samt lägger på "moms" efter överenskommet pris, ger ett opålitligt intryck. Rekommenderas ej.
  • Anita W
    Anita W skrev om Trans-Mek i Göteborg
    Seriösa bilverkstäder finns det inte så gott om, men har man inte bråttom är denna verkstad rätt Ok med hyfsade priser.

Ovädersgatan 4A, 418 34 Göteborg