Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Trans-Mek i Göteborg

Jimmy S:
Bra service, trevliga mekaniker,prisvärt. 😊 😀

Bilverkstäder nära Trans-Mek i Göteborg:

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Carola S:
Bra service. Trevlig personal.

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Per Henrik K:
Jag har använt Mekonomen Backaplan en längre tid för att jag tycker det är prisvärt och smidigt. Dock har jag på senare tid haft lite besvär...

Södra Hildedalsgatan 7, GÖTEBORG
Välkommen till BRAB Autoservice, vi älskar att meka med bilar och har både moder... Läs mer ›
Marie P:
Nöjd med allt. God service. Det enda jag skall fråga är varför inte luftfiltret var bytt när de gjorde service.

E A Rosengrens Gata 13, VÄSTRA FRÖLUNDA
Eija Inkeri B:
Tycker att ni är väldigt duktiga på att hitta fel på bilen som bilen inte är inne för, men som är bra stt veta.

Läs vad 3 kunder tycker om Trans-Mek i Göteborg

• Robert S
    Robert S skrev om Trans-Mek i Göteborg
    En Volvo "originalverkstad" dömde ut en automatlåda i vår S80, 6-cyl. 2.9, som skrot. Ny behövdes enligt dem, det skulle kosta 33000 kronor. Transmek rensade ur lådan, fixade filter och bytte olja vid 16000 mil. Kostand 2500 kronor. Nu vid 22500 mil går den fortfarande helt perfekt. Usch och Fy för volvoverkstaden! Bemötandet var bra, och jag fick följa den unge men mycket noggranna mekanikern i hans arbete. Bra!!
  • Denny
    Denny skrev om Trans-Mek i Göteborg
    Företaget verkar kunniga, men dåligt bemötande, trilksande gubbe med humörsvängingar samt lägger på "moms" efter överenskommet pris, ger ett opålitligt intryck. Rekommenderas ej.
  • Anita W
    Anita W skrev om Trans-Mek i Göteborg
    Seriösa bilverkstäder finns det inte så gott om, men har man inte bråttom är denna verkstad rätt Ok med hyfsade priser.

Ovädersgatan 4A, 418 34 Göteborg