Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Mekonomen Kallhäll

Mekonomen Kallhäll

Jättevägen 4, 176 77 Järfälla — Visa karta

Vi på Mekonomen Kallhäll servar i stort sett alla bilmärken med gedigen kunskap och erfarenhet. Välj oss när du ska serva eller reparera din bil.

Läs vad 29 kunder tycker om Mekonomen Kallhäll

• Peter D
    Peter D skrev om Mekonomen Kallhäll
    Hej jag har bara plus att tillföra. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Från en nöjd kund. Läs mer
  • Juha Kustaa Y
    Juha Kustaa Y skrev om Mekonomen Kallhäll
    Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Mycket bra och trevlig personal. Läs mer
  • Jerker N
    Jerker N skrev om Mekonomen Kallhäll
    Montering av dragkrok blev elen felkopplade men det rättade man till snabbt vid påpekande.
    Montering av däck hick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Mekonomen Kallhäll
    Sammantaget var det inte prisvärt. Kunde lika gärna lämnat till märkesverkstaden. Störande också att det redan höga priset ökade med en dryg 100lapp, med någon bortförklaring om förbrukningsmaterial. Blir en annan verkstad nästa gång. Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Mekonomen Kallhäll
    Bra service, billigt, korta väntetider, kunnig personal Läs mer
  • Jan Algot H
    Jan Algot H skrev om Mekonomen Kallhäll
    Kostnadsförslaget höll måttet. Tiden samma sak trots sjukdom bland personalen. Nöjd Läs mer
  • Annet H
    Annet H skrev om Mekonomen Kallhäll
    Sååå trevliga att ha att göra med... Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Mekonomen Kallhäll
    Mycket bra bemötande, otroligt snabb service till ett bra pris
    Rekommenderar de varmt Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Mekonomen Kallhäll
    Mekonomen i Kallhäll och Nawar har verkligen hjälpt oss hur mycket som helst ned vår krånglande bil. Hjälpsam, generös och med rättvisa och överkomliga priser kan jag varmt rekommendera dem. Nu har vi bytt bil men kommer att fortsätta att vända oss till Nawar och hans duktiga mekaniker. Läs mer
  • Marika C
    Marika C skrev om Mekonomen Kallhäll
    Förmodligen den bästa bilverkstaden i hela Järfälla! Snabba tider, otroligt duktig och proffesionell personal, bra priser, total fokus på 100% nöjda kunder. Jag har varit kund här flera år nu och det tänker jag fortsätta med. Ni är bäst helt enkelt!! Läs mer
  • Leonardo R
    Leonardo R skrev om Mekonomen Kallhäll
    Trevlig personal som gav mig en snabb tid. Kanon pris för jobbet dem gjort . Kommer absolut bli en återbesök. Läs mer
  • Ashraf  Q
    Ashraf Q skrev om Mekonomen Kallhäll
    Otroligt serviceinriktad verkstad som alltid servat min nuvarande BMW 320d f31 och min gamla golf 5 gti. Har alltid fått mycket bättre priser på Mekonomen kalhäll. Och killen i kassan, ren naturbegåvning. Listade ut felet i stort sett innan arbete :D :D Läs mer
    Representant för Kallhäll Bilser, Ashraf Q gillar detta
  • Adel T
    Adel T skrev om Mekonomen Kallhäll
    En verkstad med mycket erfaren personal, som leverar grymt bra service och ett härligt bemötande. Bor i uppsala men servar mina bilar enbart på Mekonem i Kallhäll. Ärliga priser och bra reservdelar Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Mekonomen Kallhäll
    Tid på en gång, snabb service, bra utfört arbete Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Mekonomen Kallhäll
    Hos dem har jag fått den bästa service man kan få på en bilverkstad !! Toppen !
    Serviceminded till 150 %. Bytt kupéfläkt-hissanordning på backlucka-gjort servicar och blivit erbjuden skjuts hem p.g.a. regnväder när jag lämnat in bilen, det ni, uppskattas otroligt ! Vilken service ! Snabba är de också ! Jag känner mig aldrig lurad - tvärtom ! Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Mekonomen Kallhäll
    Föredömligt bemötande. Trevligt, proffsigt, personligt.
    Mkt prisvärt och snabb hantering. Har inga som helst negativa erfarenheter och har fr.o.m. nu definitivt bytt från märkesverkstaden till denna trots bara 2 år gammal bil. Har inte haft jätteutmanande behov än men två besök för dels bromsbeläggsbyte, dels luftfilterbyte samt en 6000-milaservice avs. Citroen C5 200 HDI Excl.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Mekonomen Kallhäll
    Helt nöjd med Mekonomen i Kallhäll. Snabb service när man behöver hjälp!! Läs mer
  • Shaena H
    Shaena H skrev om Mekonomen Kallhäll
    (Writing this in English) I have had my car fixed time and time again and the service here is phenomenal! I always bring my car back here for everything due to the ease of working with the staff here. Nawar is always a pleasure to work with and will go out of his way to make sure that I am sorted.

Definitely recommend these guys! Läs mer
  • Jenny Z
    Jenny Z skrev om Mekonomen Kallhäll
    De är trevliga och hjälpsamma. Man känner sig välkommen när man kommer. De gör allt för att laga din bil för det bästa pris för dig som kund. Jag kan varmt rekommendera denna verkstad! Läs mer
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Mekonomen Kallhäll
    Trevlig och bra personal som gör allt för sina kunder. Läs mer
  • Nermin D
    Nermin D skrev om Mekonomen Kallhäll
    Väldigt duktigt personal!Med bra kunskap Läs mer
  • Jenni B
    Jenni B skrev om Mekonomen Kallhäll
    Bra tillgänglighet och alltid lika trevliga! Läs mer
  • Alex w
    Alex w skrev om Mekonomen Kallhäll
    Bytte bromsok, Gick snabbt och smidigt, eftersom det efter några månader började låta från hjulet så ringde jag verkstaden igen. Detta löstes på bra sätt på mindre än 10 min utan några problem. Bra firma, trevliga samt servicevilliga mekaniker, rekommenderas! Läs mer
  • Geert r
    Geert r skrev om Mekonomen Kallhäll
    Trevligt bemötande.
    Lyhördhet.
    Lyssnar på vad kunden har att säga.
    Erbjudande.
    Snabb service.
    Noggrannhet.
    Tack för en bra verkstad,som inte är allt för dyr. Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Mekonomen Kallhäll
    Bra bemötande och bra resultat!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Mekonomen Kallhäll
    Trevlig personal som gav mig en snabb tid under julstressen, helt ok pris för jobbet dem gjort. Blir en återkommande kund med all säkerhet// Alex Läs mer
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Mekonomen Kallhäll
    Jag är nöjd med den service jag fick vid julpyntet. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Mekonomen Kallhäll
    Trevlig personal. Lätt att få tid. Läs mer
  • Diego P
    Diego P skrev om Mekonomen Kallhäll
    Det finns bara positiva saker och säga om dem! Bemötande av personalen är utmärkt! Servicen som jag får när jag tar mina bilar dit, är bara UTMÄRKT,priset på arbeten är bra, inga höjda kostnader. Bra bemötande, toppen kunskap, bra priser!! Vad mer kan man förvänta sig?! :)
    Mvh En kanon nöjd kund/ Diego Preste Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Järfälla:

Robin S Robin S tycker:
“Bra service och trevligt bemöt...” Läs mer

Uppsalavägen 25, 74742, GIMO