Alla kategorier AC Service Stockholms län Sollentuna Min Bil Sollentuna

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna — Visa karta

Vi är auktoriserad serviceverkstad för Fiat Professional men servar och reparerar självklart alla bilmärken och modeller!
Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra mekaniker är välutbildade och erfarna, och genomgår varje år vidareutbildningar för att hålla sig uppdaterade och utbyta erfarenheter. Vi både kan och får utföra samma service och reparationer som din märkesverkstad, även inom garantitiden!

Välkommen till Min Bil i Sollentuna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 666 kunder tycker om Min Bil Sollentuna

• Vincent H
    Vincent H skrev om Min Bil Sollentuna
    professionella servis och vänliga personal
  • Svea K
    Svea K skrev om Min Bil Sollentuna
    Vänligt bemött. Tydliginformation om åtgärder. Snabb service.
  • Bengt-olof Ö
    Bengt-olof Ö skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra! Snabb service med ett leende till ett bra pris.
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Min Bil Sollentuna
    Kundmottagaren kunde ta ut headsetet ur öronen och visa intresse för mig som kund.
  • Rolf N

Daris F skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande jag . Good job
  • Jan S
    Jan S skrev om Min Bil Sollentuna
    Bytte däck, allt funkade bra! Tack också för påsarna och Ahlgrens bilar!
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra kundkontakt och Bra service!
  • Pustan C
    Pustan C skrev om Min Bil Sollentuna
    I changed the tyres and they did a very good job. However, it is a high demanded service and I tecommend getting an appointment or calling before visiting in person.
  • Leif L
    Leif L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra mottagande och snabb genomförd reparation. Har iofs något missljud efteråt men det kan bero på något annat.
  • Petra S
    Petra S skrev om Min Bil Sollentuna
    Nöjd, precis det man förväntar sig och bra dialog om vad som måste fixas och vad som inte måste fixas / bytas. Det uppskattas när man har en äldre bil.
  • Johan S
    Johan S skrev om Min Bil Sollentuna
    Sämst tänkbara mottagande. Köpte däck på Bythjul.com och fick fel dimension och sämre däck skickade från Bythjul eller förväxlat på Min Bil. Jag fick en dålig känsla redan när jag beställt tid på verkstaden men fick återvända två
    dagar senare för att de Min Bil hade för mycket att göra. Om däcken bytts ut avsiktligt eller om det skett ett misstag från Bythjul vet jag inte. Ansvaret för att jag fick fel däck blev lagt på mig som kund. Varken leverantören eller verkstaden tog något som helst ansvar för misstaget. UNDVIK MIN BIL I SOLLENTUNA. Jag kommer aldrig mer använda deras tjänster. Skurkar!
    2017-05-04 Min Bil svarar Johan S
    Hej Johan,
    Vi ber om ursäkt för att du inte fick hjälp enligt bokad tid, så ska det naturligtvis inte vara. Vår ambition är alltid att det ska bli rätt första gången, men den här gången gick något fel vilket vi beklagar.

Att däcken skulle bytts ut avsiktligt är inte sannolikt då vi är ett ärligt företag. Dessutom kommer däcken alltid märkta från leverantör så att vi skulle tagit fel däck till fel kund är också osannolikt.
    Vi vill också förtydliga gällande ansvarsfrågan att när du köper däck från en annan leverantör än av oss så som i detta fallet av Bythjul.com så är det en affär mellan dig och Bythjul.com. Blir det mot förmodan fel i beställningen/storleken eller annat måste du som beställare ångra köpet eller reklamera däcken till det företaget du köpt dem av, i det här fallet Bythjul.com. Det kan inte vi göra då vi inte köpt produkten.

Se reklamationsvillkor från deras hemsida;
    "Du som privatperson har enligt distans- och hemförsäljningslagen (2005:59) 14 dagar ångerrätt på alla varor.

Ångerrätten börjar gälla när du tar emot din vara. Det är inte ett krav att ange orsak om du skulle ångra dig, men det är uppskattat eftersom vi på så sätt kan ta del av orsak och förhoppningsvis förbättra vår verksamhet. Skulle ni vilja avbeställa eller returnera en vara är det enklast att nå vår kundservice på telefonnummer 0771-32 32 32, via e-post till support@bythjul.com eller vårt kontaktformulär under fliken ”Information” på hemsidan. Det går även att nå oss via brev till vår kontorsadress i Stockholm. Adressen hittar ni under fliken ”om oss”"

/Min bil Sollentuna
  • Frans-olof L
    Frans-olof L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande! Snabbt jobb. Kaffet i väntrummet har dock utvecklingspotential.
    2017-05-04 Min Bil svarar Frans-olof L
    Tack för feedback på kaffet - snart blir det bättre då kaffemaskinen byts ut inom kort:-)
  • Eva J
    Eva J skrev om Min Bil Sollentuna
    De hjlälpte till en fre em med att laga punktering.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Min Bil Sollentuna
    Världens bästa service! Finns ingen anledning att gå till någon annan bilverkstad, någonsin.
  • Märta N
    Märta N skrev om Min Bil Sollentuna
    Byte och förvaring av däck. Nöjd med bemötandet
  • Hans W
    Hans W skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service, trevliga. Lite högt pris för arbetskostnad att byta däck på inlämnade fälgar som redan var avmonterade från bilen.
  • Ludvig Ä
    Ludvig Ä skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt bemötande, allt var väldigt proffsigt och smidigt.
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Min Bil Sollentuna
    Montering av nya sommardäck.
    Hyggligt bemötande samt snabb och bra service.
  • Trevor L
    Trevor L skrev om Min Bil Sollentuna
    Fantastisk bra service. Trevligt personal. Det blev billigare än överenskommelsen.
  • Lena D
    Lena D skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service och kundbemötande.
  • Georgios D
    Georgios D skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag blev mycket trevligt bemött. Har bara positivt att säga.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Min Bil Sollentuna
    Blir alltid mycket bra bemött av Min Bil men i vanliga fall använder jag Min Bil i Vallentuna så om Sollentuna kan jag inte säga mer än att bilen var fint lagad när jag fick tillbaka den :-)
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket trevliga pålitliga och proffsiga!
  • James W
    James W skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra. Kunniga och hjälpsamma
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Min Bil Sollentuna
    Duktiga och trevligt bemötande.
  • Carl S
    Carl S skrev om Min Bil Sollentuna
    Vänligt och tydligt bemötande vid bokning av service av bromsar och fönsterhiss.
    Tydliga besked om åtgärder och kostnad. Snabbt åtgärdat på bra sätt
  • Billefält A
    Billefält A skrev om Min Bil Sollentuna
    bra och service
    fick tid väldigt snabbt
  • Jan-erik Å
    Jan-erik Å skrev om Min Bil Sollentuna
    Har haft därckförvaring här i några år nu utan problem, de är alltid trevliga.
    De har alltid behandlat mig bra och valde att serva bilen hos dem nu senast. Var även orolig för att bromsklossar/skivor kanske började bli lite slitna. De kollade och det var inga fel allt såg bra ut.
    Rekommenderar dem varmt!
  • Hillborg G
    Hillborg G skrev om Min Bil Sollentuna
    Toppen personal, proffsiga och jätte trevliga! Har varit där några gånger och alltid fått bra bemötande på tel och på plats :)
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Min Bil Sollentuna
    De var trevliga o jag antar att de gjorde ett bra jobb.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Min Bil Sollentuna
    Det var ett besök utan någon som helst anmärkning. Snarare fick jag mer hjälp än beställt.
    Mycket kundvänlig och genomgång av hela servicen!
    Kan och har rekommenderat detta företag !
  • Gulli G
    Gulli G skrev om Min Bil Sollentuna
    Fick inte mitt problem åtgärdat vid första besöket men blev bra bemött när jag återkom och inte var nöjd. De hittade då problemet och åtgärdade det.
  • Mats L
    Mats L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service, trevligt bemötande!
  • Eva G
    Eva G skrev om Min Bil Sollentuna
    Tändsystemskrångel krävde byte av tändsystemet.
    Reparation av dragkrok.
    I båda fallen sköttes infot till mig oklanderligt. Dragkroken skickades iväg till huvudagent men Min Bil infoade mig bra om läget hela tiden.
  • Giuseppe R
    Giuseppe R skrev om Min Bil Sollentuna
    Personalen är trevliga och serviceminded. Vi lämnade in bilen på service, och kom överens väldigt bra på hur vi skulle göra, lösa situationen då bilen genomgick en mindre service utomlands några månader tidigare. Bemötandet kring dessa frågor tog personalen professionellt bra hand om.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Min Bil Sollentuna
    Ett proffsigt bemötande, Korrekt beskrivning av vad som behövdes åtgärdas och varför.en verkstad jag gärna rekommenderar.En klar fördel är tillhandahållandet av lånebil.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Min Bil Sollentuna
    Supernöjd med bemötande och lagning av fel. Tyvärr behövde man behålla bilen i 2 dagar istället för 1, som var planerat, men man skyndade på processen då man visste att jag hade lite bråttom att få tillbaka bilen (skjutsning av ett gäng hockeykillar till match).
  • Jens C
    Jens C skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra kundmottagande. Ok, priser.
    De gjorde ett litet misstag och monterade en grej åt fel håll, men annars mycket bra. Gratis lånet bil är ett plus.
  • Gabriella V
    Gabriella V skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra, serviceinriktad verkstad.
  • Lars J
    Lars J skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt och kunnigt bemötande. Fick snabbt en tid och bilen lagad!
  • Linda S
    Linda S skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket lugnt och trevligt bemötande i en stressig situation när bilen är trasig. Fick snabb hjälp och fick prisförslag vad det skulle kosta att årgärda felet.
    Känner mig alltid väl bemött!!
  • Pixie F
    Pixie F skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket snabb och bra service när jag hade punka!
  • Ulrica R
    Ulrica R skrev om Min Bil Sollentuna
    Först gav de mig felaktiga prisuppgifter. Sen upplevde jag att jag fick vara väldigt tydlig för att nå fram.
  • Anders K
    Anders K skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabb service. Utan tidsbokning blev släpkärran klar samma dag. Mycket vänligt bemötande.
  • Jonsen R
    Jonsen R skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevlig och serviceminded personal. Bilen klar till överenskommit pris innan utsatt tid, de hade också kollat (och fixat) en sak vi inte hade pratat om innan. Tummen upp!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra de levde upp till mina förväntningar
  • Mahbod K
    Mahbod K skrev om Min Bil Sollentuna
    Alltid bra bemötande och god service. Rimliga priser också.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Min Bil Sollentuna
    Uppriktiga men med en osynlig ägare. Bra service o rätt pris.
    2017-02-06 Min Bil svarar Håkan T
    Hej Håkan, vår f.d hyresgäst.
    Jag hoppas att ditt besök hos oss var till belåtenhet.
    "Bra service och rätt pris", de orden tackar vi för, hade vi fått en 5:a om jag varit "synlig"? :-D :-D
  • Per S
    Per S skrev om Min Bil Sollentuna
    Fantastiskt bemötande i en jobbig situation med bilen stillastående på uppfarten. Fick snabbt råd att inte köra, hjälp med kontakt till bärgare och sedan tog Min Bil hand om resten och fixade bilen samma dag.

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna