Alla kategorier AC Service Stockholms län Sollentuna Min Bil Sollentuna
Rekommenderat företag 2016 - Min Bil Sollentuna
Rekommenderat företag 2015 - Min Bil Sollentuna

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna — Visa karta

Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra mekaniker är välutbildade och erfarna, och genomgår varje år vidareutbildningar för att hålla sig uppdaterade och utbyta erfarenheter. Vi både kan och får utföra samma service och reparationer som din märkesverkstad, även inom garantitiden, och vi använder alltid reservdelar av lika eller högre kvalitet.

Välkommen till Min Bil i Sollentuna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 633 kunder tycker om Min Bil Sollentuna

• Mats L
    Mats L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service, trevligt bemötande!
  • Eva G
    Eva G skrev om Min Bil Sollentuna
    Tändsystemskrångel krävde byte av tändsystemet.
    Reparation av dragkrok.
    I båda fallen sköttes infot till mig oklanderligt. Dragkroken skickades iväg till huvudagent men Min Bil infoade mig bra om läget hela tiden.
  • Giuseppe R
    Giuseppe R skrev om Min Bil Sollentuna
    Personalen är trevliga och serviceminded. Vi lämnade in bilen på service, och kom överens väldigt bra på hur vi skulle göra, lösa situationen då bilen genomgick en mindre service utomlands några månader tidigare. Bemötandet kring dessa frågor tog personalen professionellt bra hand om.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Min Bil Sollentuna
    Ett proffsigt bemötande, Korrekt beskrivning av vad som behövdes åtgärdas och varför.en verkstad jag gärna rekommenderar.En klar fördel är tillhandahållandet av lånebil.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Min Bil Sollentuna
    Supernöjd med bemötande och lagning av fel. Tyvärr behövde man behålla bilen i 2 dagar istället för 1, som var planerat, men man skyndade på processen då man visste att jag hade lite bråttom att få tillbaka bilen (skjutsning av ett gäng hockeykillar till match).
  • Jens C
    Jens C skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra kundmottagande. Ok, priser.
    De gjorde ett litet misstag och monterade en grej åt fel håll, men annars mycket bra. Gratis lånet bil är ett plus.
  • Gabriella V
    Gabriella V skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra, serviceinriktad verkstad.
  • Lars J
    Lars J skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt och kunnigt bemötande. Fick snabbt en tid och bilen lagad!
  • Linda S
    Linda S skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket lugnt och trevligt bemötande i en stressig situation när bilen är trasig. Fick snabb hjälp och fick prisförslag vad det skulle kosta att årgärda felet.
    Känner mig alltid väl bemött!!
  • Pixie F
    Pixie F skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket snabb och bra service när jag hade punka!
  • Ulrica R
    Ulrica R skrev om Min Bil Sollentuna
    Först gav de mig felaktiga prisuppgifter. Sen upplevde jag att jag fick vara väldigt tydlig för att nå fram.
  • Anders K
    Anders K skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabb service. Utan tidsbokning blev släpkärran klar samma dag. Mycket vänligt bemötande.
  • Jonsen R
    Jonsen R skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevlig och serviceminded personal. Bilen klar till överenskommit pris innan utsatt tid, de hade också kollat (och fixat) en sak vi inte hade pratat om innan. Tummen upp!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra de levde upp till mina förväntningar
  • Mahbod K
    Mahbod K skrev om Min Bil Sollentuna
    Alltid bra bemötande och god service. Rimliga priser också.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Min Bil Sollentuna
    Uppriktiga men med en osynlig ägare. Bra service o rätt pris.
    2017-02-06 Min Bil svarar Håkan T
    Hej Håkan, vår f.d hyresgäst.
    Jag hoppas att ditt besök hos oss var till belåtenhet.
    "Bra service och rätt pris", de orden tackar vi för, hade vi fått en 5:a om jag varit "synlig"? :-D :-D
  • Per S
    Per S skrev om Min Bil Sollentuna
    Fantastiskt bemötande i en jobbig situation med bilen stillastående på uppfarten. Fick snabbt råd att inte köra, hjälp med kontakt till bärgare och sedan tog Min Bil hand om resten och fixade bilen samma dag.
  • Gun Britt H
    Gun Britt H skrev om Min Bil Sollentuna
    Väldigt tillmötesgående! Lite dyra på felsökning! Borde ingå när de ska laga felet!
  • Erik S
    Erik S skrev om Min Bil Sollentuna
    Reparerat två äldre bilar hos Min bil Sollentuna och kan definitivt rekommendera dem. Ärligt och trevligt bemötande och inte minst kompetent utförda arbeten.
  • Justus-peter L
    Justus-peter L skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag har bytt båda brosmoken bak på min Audi A6.
    Det har gjorts utan problem i tid och med ett fast pris. Så jag är nöjd.
    Peter Lorenz
  • Sven N
    Sven N skrev om Min Bil Sollentuna
    Ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete .
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Min Bil Sollentuna
    Service och kamremsbyte. I samband med det även byte av generator och batteri. Kort väntetid och höll utlovad reparationstid. Kanonservice!
  • Inga-lill H
    Inga-lill H skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag känner mig helt nöjd med den service jag får hos er. Har använt mig av er under många år. Dels för service och reservdelar till min förra Golf och nu med vår nya Golf. Jag tycker att jag får snabb hjälp och proffsigt bemötande. Rekommenderar er ofta till mina vänner som bor i närheten.
  • Anna E
    Anna E skrev om Min Bil Sollentuna
    Vår familj har använt Min Bil Sollentuna i säkert femton år och har alltid varit väldigt nöjda. Dock har de infört en dyr undersökingsavgift som inte fanns förut och det drar tyvärr ner betyget. Det gör att vi har börjat kontakta andra verkstäder för att jämföra priser vilket vi aldrig brydde oss om förut.
  • Carl F
    Carl F skrev om Min Bil Sollentuna
    Hej!
    Jag var valdigt nojd med den service jag fick fran den yngre killen som jag mestadels pratade med. Tack tack! Han verkade kunnig och var omtanksam och forsokte halla ned kostnaden at mig. Karin
  • Erik M
    Erik M skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra service och det gick fort att få tillbaka bilen och allting har funkat perfekt ingen strul
  • Marco C
    Bra...........................

....................................
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra med oväntat god service. Tack för den snabba hjälpen med att byta batteri i ett knepigt läge som krävde "hembesök".
  • Petru T
    Petru T skrev om Min Bil Sollentuna
    Väldig enkelt och smidig. Mycket bra service!
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service vid skifte av däck, även rimligt pris
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Min Bil Sollentuna
    .Mycket trevligt bemötande.Och fort svar och vad det kommer att kosta.Så betyget det blir mycket gott.
  • Sonja J
    Sonja J skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket snabb och bra service! Tog omgående in bilen och felsökte så fort de fick en lucka.
  • Johan P
    Johan P skrev om Min Bil Sollentuna
    Alltid proffsigt bemötande till rimliga priser - rekomenderas starkt!
  • Jens M
    Jens M skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag har köpt bil och servar densamma där.

Största minus är alla knapptryckningar innan man får prata med en levande människa.
    2017-02-06 Min Bil svarar Jens M
    Hej Jens
    Kanske du har blandat ihop oss med Din bil? Vi säljer inte bilar i Sollentuna.
    Behöver du hjälp med bilen är du alltid välkommen till oss!
    /Hälsningar Min bil Sollentuna
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Min Bil Sollentuna
    Det märks att medarbetarna är engagerade och gillar sina jobb, att de tar stolthet i att utföra ett bra arbete, som om de själva vore sina egna kunder. Jag är jättenöjd med Min Bil Sollentuna sedan 2009 och kommer fortsätta åka dit, trots att jag bor i Hammarby.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service!! Bra återkoppling och ger det lilla extra. Hjälpte mig med besiktning och ombesiktning.
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Min Bil Sollentuna
    Upplevde bra Och professionell kontakt med både kundmottagare och tekniker. Är nöjd med servicen påPå min bil. Kommer att rekommendera denna verkstad till mina vänner
  • Giordano D
    Giordano D skrev om Min Bil Sollentuna
    Väl bemött. Sakkunnig personal. trevligt.
  • Roland H
    Roland H skrev om Min Bil Sollentuna
    Väldigt bra bemötande 0ch service.
    Jag har mina vinter- och sommardäck där.
    Har även fått hjälp med en punktering.
    De överträffade mina förväntningar och min
    upplevelse som kund är mycket bra.
    Jag fortsätter självklart hos er.
  • Björn M
    Björn M skrev om Min Bil Sollentuna
    Bilen lämnades in för service.
    Utmärkt bemötande och direkt prisuppgift redan vid tidsbokning. Något var fel i servicesystemets tabell (oljevolym som behövdes) och det såg den som tog emot bilen direkt istället för att detta skulle dyka upp när jag hämtade och betalade.
    Allt korrekt, vänligt, trevligt och proffesionellt, samt enligt överenskommet pris och i tidpunkt.
  • Karin N
    Karin N skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabbt o bra utfört jobb. Alltid lite orosmoment vid kassadisken men ok.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Min Bil Sollentuna
    Byte av bromsar bak och kontroll på frambromsarna
  • Monica N
    Monica N skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande och serviceinriktade. Lämnade in min bil för service.
  • Fetwe W
    Fetwe W skrev om Min Bil Sollentuna
    Det var trevliga personal och bra service. Jag var nöjd och det gick bra som planerat.
  • Helén W
    Helén W skrev om Min Bil Sollentuna
    Fint bemötande på plats.
    Dock mejlat tidigare men ej fått återkoppling där.
    Byte lampa, däck och däckhotell.
    Blev väl omhändertagen.
  • Karl B
    Karl B skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service. Mycket tillmötesgående med tider samt trevlig personal på plats.
  • Inger M
    Inger M skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag har stående däckbyte vilket fungerar utmärkt. Det har utförts service på bilen. JPlåtskador och annat smått och gott har utförts mycket bra.
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Min Bil Sollentuna
    Vänligt bemötande. Fick avboka min tid samma dag utan kostnad då jag pga det häftiga snöfallet inte kunde ta mig till Min Bil för att byta till vinterdäck.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt och kunnigt bemötande.

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna