Alla kategorier AC Service Stockholms län Sollentuna Min Bil Sollentuna

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna — Visa karta

Vi är auktoriserad serviceverkstad för Fiat Professional men servar och reparerar självklart alla bilmärken och modeller!
Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra mekaniker är välutbildade och erfarna, och genomgår varje år vidareutbildningar för att hålla sig uppdaterade och utbyta erfarenheter. Vi både kan och får utföra samma service och reparationer som din märkesverkstad, även inom garantitiden!

Välkommen till Min Bil i Sollentuna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 690 kunder tycker om Min Bil Sollentuna

• Ninni N
    Ninni N skrev om Min Bil Sollentuna
    Supertrevliga, mycket snabba och tillmötes gående! Var också lätt som okunnig att prata om vad som behöver göras! Rekommenderas varmt!
  • Rut F
    Rut F skrev om Min Bil Sollentuna
    Vänligt och professionellt. Gällde AC.
  • Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme VVS skrev om Min Bil Sollentuna
    Bäst service Mycket nöjd Bra jobbat VW
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra! Kom fram snabbt på telefon, trevlig personal
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag är jättenöjd med Min Bil i Sollentuna. Hade vår Nissan där i två omgångar, först för service (med lite extra, t.ex. fastsättande av skyddsplåt som var lös) och sen för byte av stab-stag. Otroligt lätta att ha att göra med, superbra kommunikation och de gjorde ett jättebra jobb! Kommer garanterat anlita Min Bil i Sollentuna igen.

// Ulf
  • Vickan D
    Vickan D skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra att det även ingick en översiktskoll av bilen. Nöjd över servicen som jag fick.
  • Rein P
    Rein P skrev om Min Bil Sollentuna
    OK på alla vis! Färdig i angiven tid och beställt arbete utfört.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Min Bil Sollentuna
    Perfekt service, inga obehagliga överraskningar och mycket prisvärt...
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande och bra info när bil var klar. 9000-mila-service på Audi.
  • Niclas M
    Niclas M skrev om Min Bil Sollentuna
    Myrket nöjd med all sevice från er.
    Mvh Marie
  • Hjördis J
    Hjördis J skrev om Min Bil Sollentuna
    Bestämde mej för att anlita Min bil efter att jag fick hjälp vid ett tillfälle när jag hade problem med ett däck, de ställde upp utan att jag hade bokat nån tid. Det resulterade i att jag då valde att flytta mina däck för förvaring och byte. Nu senast var det service som jag tidigare har anlitat Nissan för. Jag är väldigt nöjd, trevligt bemötande och en positiv känsla!
  • Bernt J
    Bernt J skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande från början till fixad bil. Väldigt bra sevice. Kan rekommendera till andra.
  • Khosro S
    Khosro S skrev om Min Bil Sollentuna
    Personal på Min Bil Sollentuna var utomordentlig bra. Jag hade buckla på däcken och de gjorde bra jobb. Jag rekommendera detta företag.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Min Bil Sollentuna
    Alltid bra bemötande vänlig personal och hjälpsamma.
    Ett glatt leende hjälper mycket.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra och snabb service och bemötande.
  • Karl M
    Karl M skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra snabb service! Trevlig personal väldigt hjälpsamma
  • Olov Ö
    Olov Ö skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service. Grymt trevligt och professionellt bemötande.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabb och förhållandevis billig av- och påkrängning av däck.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Min Bil Sollentuna
    Bemötandet var trevligt! Allt gick smidigt vid byte av däck, dessutom var det prisvärt jämfört med konkurrenter
  • Hans-ove J
    Hans-ove J skrev om Min Bil Sollentuna
    Allt fungerade perfekt från att jag bokade till att bilen var klar efter servicen. Trevlig personal och proffsigt arbete utfört. Känns som personalen bryr sig lite extra om dig som kund.
    Jag kommer tillbaka nästa gång det är dags för service.
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Min Bil Sollentuna
    Har varit kund i ca 10 år. Alltid blivit väl bemött.
    Har gjort i princip all service o ev reparationer på mina bilar där. Bra o kompetent hantering, även vid ovanliga problem.
  • Eva R
    Eva R skrev om Min Bil Sollentuna
    Fick hjälp med byte av lampa,minska halten koldioxid, göra ombesiktigat av bilen
  • Raed D
    Raed D skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket proffsigt och mycket bra kundservice
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Min Bil Sollentuna
    Dearest One,
    I know this mail will come to you as surprise. I am Stefan Ibrahim Coulibaly and my sister Fatumata I am 21 years old from Ivory Coast in West Africa, the son of Late Ibrahim Coulibaly. My late father was an Ivory Coast's best-known military leader. He died on Thursday 28 April 2011 following a fight with the FRCI," Republican Forces of Ivory coast. You can read more about my father in the link below.

We are constrained to contact you because of the maltreatment which we are receiving from our step mother and my uncle's. Please we need your assistance to transfer our inheritance and come over to your country to start a new life altogether. get back to us we are waiting. Reply to: stefancoulibaly411@yahoo.com
    Stefan and Fatumata Coulibaly
  • Vincent H
    Vincent H skrev om Min Bil Sollentuna
    professionella servis och vänliga personal
  • Svea K
    Svea K skrev om Min Bil Sollentuna
    Vänligt bemött. Tydliginformation om åtgärder. Snabb service.
  • Bengt-olof Ö
    Bengt-olof Ö skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra! Snabb service med ett leende till ett bra pris.
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Min Bil Sollentuna
    Kundmottagaren kunde ta ut headsetet ur öronen och visa intresse för mig som kund.
  • Rolf N

Daris F skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande jag . Good job
  • Jan S
    Jan S skrev om Min Bil Sollentuna
    Bytte däck, allt funkade bra! Tack också för påsarna och Ahlgrens bilar!
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra kundkontakt och Bra service!
  • Pustan C
    Pustan C skrev om Min Bil Sollentuna
    I changed the tyres and they did a very good job. However, it is a high demanded service and I tecommend getting an appointment or calling before visiting in person.
  • Leif L
    Leif L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra mottagande och snabb genomförd reparation. Har iofs något missljud efteråt men det kan bero på något annat.
  • Petra S
    Petra S skrev om Min Bil Sollentuna
    Nöjd, precis det man förväntar sig och bra dialog om vad som måste fixas och vad som inte måste fixas / bytas. Det uppskattas när man har en äldre bil.
  • Johan S
    Johan S skrev om Min Bil Sollentuna
    Sämst tänkbara mottagande. Köpte däck på Bythjul.com och fick fel dimension och sämre däck skickade från Bythjul eller förväxlat på Min Bil. Jag fick en dålig känsla redan när jag beställt tid på verkstaden men fick återvända två
    dagar senare för att de Min Bil hade för mycket att göra. Om däcken bytts ut avsiktligt eller om det skett ett misstag från Bythjul vet jag inte. Ansvaret för att jag fick fel däck blev lagt på mig som kund. Varken leverantören eller verkstaden tog något som helst ansvar för misstaget. UNDVIK MIN BIL I SOLLENTUNA. Jag kommer aldrig mer använda deras tjänster. Skurkar!
    2017-05-04 Min Bil svarar Johan S
    Hej Johan,
    Vi ber om ursäkt för att du inte fick hjälp enligt bokad tid, så ska det naturligtvis inte vara. Vår ambition är alltid att det ska bli rätt första gången, men den här gången gick något fel vilket vi beklagar.

Att däcken skulle bytts ut avsiktligt är inte sannolikt då vi är ett ärligt företag. Dessutom kommer däcken alltid märkta från leverantör så att vi skulle tagit fel däck till fel kund är också osannolikt.
    Vi vill också förtydliga gällande ansvarsfrågan att när du köper däck från en annan leverantör än av oss så som i detta fallet av Bythjul.com så är det en affär mellan dig och Bythjul.com. Blir det mot förmodan fel i beställningen/storleken eller annat måste du som beställare ångra köpet eller reklamera däcken till det företaget du köpt dem av, i det här fallet Bythjul.com. Det kan inte vi göra då vi inte köpt produkten.

Se reklamationsvillkor från deras hemsida;
    "Du som privatperson har enligt distans- och hemförsäljningslagen (2005:59) 14 dagar ångerrätt på alla varor.

Ångerrätten börjar gälla när du tar emot din vara. Det är inte ett krav att ange orsak om du skulle ångra dig, men det är uppskattat eftersom vi på så sätt kan ta del av orsak och förhoppningsvis förbättra vår verksamhet. Skulle ni vilja avbeställa eller returnera en vara är det enklast att nå vår kundservice på telefonnummer 0771-32 32 32, via e-post till support@bythjul.com eller vårt kontaktformulär under fliken ”Information” på hemsidan. Det går även att nå oss via brev till vår kontorsadress i Stockholm. Adressen hittar ni under fliken ”om oss”"

/Min bil Sollentuna
  • Frans-olof L
    Frans-olof L skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande! Snabbt jobb. Kaffet i väntrummet har dock utvecklingspotential.
    2017-05-04 Min Bil svarar Frans-olof L
    Tack för feedback på kaffet - snart blir det bättre då kaffemaskinen byts ut inom kort:-)
  • Eva J
    Eva J skrev om Min Bil Sollentuna
    De hjlälpte till en fre em med att laga punktering.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Min Bil Sollentuna
    Världens bästa service! Finns ingen anledning att gå till någon annan bilverkstad, någonsin.
  • Märta N
    Märta N skrev om Min Bil Sollentuna
    Byte och förvaring av däck. Nöjd med bemötandet
  • Hans W
    Hans W skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service, trevliga. Lite högt pris för arbetskostnad att byta däck på inlämnade fälgar som redan var avmonterade från bilen.
  • Ludvig Ä
    Ludvig Ä skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt bemötande, allt var väldigt proffsigt och smidigt.
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Min Bil Sollentuna
    Montering av nya sommardäck.
    Hyggligt bemötande samt snabb och bra service.
  • Trevor L
    Trevor L skrev om Min Bil Sollentuna
    Fantastisk bra service. Trevligt personal. Det blev billigare än överenskommelsen.
  • Lena D
    Lena D skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra service och kundbemötande.
  • Georgios D
    Georgios D skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag blev mycket trevligt bemött. Har bara positivt att säga.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Min Bil Sollentuna
    Blir alltid mycket bra bemött av Min Bil men i vanliga fall använder jag Min Bil i Vallentuna så om Sollentuna kan jag inte säga mer än att bilen var fint lagad när jag fick tillbaka den :-)
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket trevliga pålitliga och proffsiga!
  • James W
    James W skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra. Kunniga och hjälpsamma
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Min Bil Sollentuna
    Duktiga och trevligt bemötande.

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna