Alla kategorier AC Service Stockholms län Sollentuna Min Bil Min Bil Sollentuna

Min Bil Sollentuna

En del av Min Bilwww.minbil.se

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna — Visa karta

Vi är auktoriserad serviceverkstad för Fiat Professional men servar och reparerar självklart alla bilmärken och modeller!
Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra mekaniker är välutbildade och erfarna, och genomgår varje år vidareutbildningar för att hålla sig uppdaterade och utbyta erfarenheter. Vi både kan och får utföra samma service och reparationer som din märkesverkstad, även inom garantitiden!

Välkommen till Min Bil i Sollentuna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 777 kunder tycker om Min Bil Sollentuna

• Alexandra Britt Amalia B
    Alexandra Britt Amalia B skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag och min sambo behövde få ett däck lagat. Vi blev trevligt bemötta i receptionen, trots att det var fullt upp och sjukt mkt att göra för personalen. Vi fick snabbt hjälp och en remiss på jobbet. Bara några timmar senare så hörde dom av sig för att meddela att däcket var klart och att vi kunde komma och hämta det. Väl vid hämtningen så var det bara jag som kom ensam, sjukt trevligt bemötande och jag fick även hjälp med att få ut däcket i bilen. Guld värt!
    Grymt trevliga killar som jobbade den dagen !! 😄😄
  • Solweig W
    Solweig W skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabbt o smidigt omhändertagande av bilen. Fortlöpande information om ekonomin och tidsutvecklingen om bilens skada. Dessutom fantastiskt trevlig personal.
  • Johan Gustav Henry E
    Johan Gustav Henry E skrev om Min Bil Sollentuna
    Bokade tid för däckbyte och däckförvaring. Bra bemötande och snabb och bra service. Kan rekommenderas.
  • Christine Ann B
    Christine Ann B skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra och pålitlig verkstad.
  • Åsa Birgitta T
    Åsa Birgitta T skrev om Min Bil Sollentuna
    Byte av strålkastarlampa. Fick hjälp efter kort väntan. Allt till belåtenhet. Åsa Torring Svensson
  • Bo Roger K
    Bo Roger K skrev om Min Bil Sollentuna
    Fint bemötande och håller pris bara bra saker att sälja om er.👍
  • Friedrich Heinrich Gu T
    Friedrich Heinrich Gu T skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra bemötande, tjänsterna avsåg vanlig service och däckbyte. Jag är nöjd, har stort förtroende sedan många år, både vad gäller service och reparation
  • Hsb Stockholm Ek För H
    Hsb Stockholm Ek För H skrev om Min Bil Sollentuna
    Fick senast hjälp däckskifte. Trevlig bemötande som alltid, men det tog klart mer än 20 min att byta däcken som det var tänkt. Men annars är jag absolut nöjd ned mitt besök hos Min Bil i Sollentuna.
  • Karin Marie J
    Däckskifte
    Bra service, snabb leverans
  • Hakon Per-henrik H
    Hakon Per-henrik H skrev om Min Bil Sollentuna
    Skulle byta till vinterdäck. Fick en bra tid och bytet gick snabbt.
    Återvänder gärna när det är dags för service.
  • Richard Alf M
    Richard Alf M skrev om Min Bil Sollentuna
    Är helt nöjd med trevligt bemötande och snabb hjälp med punktering av sommardäck. Resultatet märker jag först till våren -18 då jag åter byter däck.
  • Eva Karin B
    Eva Karin B skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra proffsig service enkelt att boka tid på nätet.
  • Per Anders E
    Per Anders E skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag behövde däckbyte från sommar till vinterdäck. Enkelt att boka via internet och snabbt genomförande på plats. Sommardäcken dessutom inbokade på hotellet, prisvärt val. Återkommer om ca sex månader för skifte igen.
  • Eva Maria T
    Eva Maria T skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabb service och vänligt bemötande, som alltid när jag lämnar in min bil.
  • Karin H
    Karin H skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt bemötande o förhoppningsvis bra reparation av mina bromsar( har inte kollat)
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Min Bil Sollentuna
    Ett stort tack till Min Bil i Sollentuna som hjälpte mig med min bil både snabbt och professionellt så jag kunde åka på semester som planerat när olyckan var framme.
    Väldigt tacksam för den servicenivå alla jag hade kontakt med uppvisade.
    Kunden i fokus!
    Absolut 10 av 10!
  • Britt Kristina N
    Britt Kristina N skrev om Min Bil Sollentuna
    Bokade tid för service samt ett problem med väta på golvet på passageraresidan och golvet bakom detta säte
    Fick snabbt tid hos dem.
    Mycket trevligt bemötande och jag fick en känsla av att de ville göra arbetet seriöst,
    Kostnaden hade jag väl självklart velat att den skulle blivit mindre men kan mycket väl tänka mig att anlita dem igen.
  • Stig Anders S
    Stig Anders S skrev om Min Bil Sollentuna
    Som alltid fick jag nu senast ett härligt bemötande och en utomordentlig service.
  • Jamil G
    Jamil G skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevliga, snabb service, bra pris.
  • Karin Christina L
    Karin Christina L skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag bytte till vinterdäck hos Min Bil nyligen.
    Det var lätt att få kontakt och få en tid.Väl där blev jag trevligt bemött och kunde hämta bilen lite senare.
  • Svante O
    Svante O skrev om Min Bil Sollentuna
    Svårt att komma fram per e-post men bra bemötande på plats och i telefon. Beställde nya vinterdäck från Däck365 som dom skiftade på fälg och sedan monterade på bilen.
  • Christer Anders Johan G
    Christer Anders Johan G skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra service. Trevlig personal.
    Mitt ärende var däck skifte.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket serviceinriktat och trevligt bemötande och snabb och proffsig hjälp!
  • Mats Holmgren Fastighetsbyrå A M
    Mats Holmgren Fastighetsbyrå A M skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande o snabb handläggning
  • Kerstin Yvonn J
    Kerstin Yvonn J skrev om Min Bil Sollentuna
    Kom in "akut" då krockkuddelampan tänts. Blev väldigt trevligt bemött av Adrian och fick en tid följande arbetsdag. Fick samtal med föreslagen åtgärd o kostnad för att lösa problemet. Bilen blev klar innan dagens slut. Det var mitt första besök på denna verkstad men säkert inte det sista.
  • Mary-ann W
    Mary-ann W skrev om Min Bil Sollentuna
    Bytt däck. Allt gick bra. Sköna soffor kaffe dagstidningar trevligt bemötande.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag och min sambo har fått båda våra bilar reparerade och servade hos Min Bil Sollentuna och det kommer vi fortsätta med. De är pålitliga, duktiga på att förklara felet med bilen och vad som är åtgärdat samt ligger bra i pris.
    Vi är glada att ha hittat en verkstad vi känner oss trygga med!
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Min Bil Sollentuna
    I fredags eftermiddag 7/10 vid 16.00-tiden upptäcktes punktering på mitt ena bakdäck !!! Hade då redan hunnit ner till ICA Maxi i Häggvik. Ringer då till Micke på Min Bil i Sollentuna dit jag åkte och dom fixade det hela på en gång, det var en skruv som hade borrat sig in i däcket.
    Ett Stort Tack för denna snabba hjälp en sen fredageftermiddag och att ni alltid är så oerhört hjälpsamma och trevliga även andra gånger jag anlitat er. Känner mig så glad att jag hittat till er verkstad, ni känns verkligen pålitliga !!

Yvonne
    (Tacksam kund)
  • Jenny Kristin M
    Jenny Kristin M skrev om Min Bil Sollentuna
    Kundupplevelsen var bra trots en del kommunikationsmissar (de glömde höra av sig). Men faktum är att de inte lyckades identifiera eller fixa det verkliga problemet med min bil (VW Passat -15).
  • Anders Rune A
    Anders Rune A skrev om Min Bil Sollentuna
    Trevligt bemötande. Ett bra jobb när jag kollade bultarna för att se hur de lossade styrväxeln (jag kan själv). Rätt utfört enligt manualen. Ett bra pris för ett besvärligt jobb. Ett bra pris även i förhållande till förfrågningar hos ett par andra verkstadskedjor. Jag kommer att anlita verkstaden med mina andra bilar vid lite besvärligare arbeten.
  • Ingela Marianne R
    Ingela Marianne R skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabbt och bra service. Ligger bra till och ej lång väntetid.
  • Magnus Arneson W
    Magnus Arneson W skrev om Min Bil Sollentuna
    Vanlig bilservice. Väl utförd till bra pris.!
  • Jan Åke E
    Jan Åke E skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag är mycket nöjd med allt från mottagandet till service och växellådsbytet på min husbil.
  • Lars Johan Fredrik A
    Lars Johan Fredrik A skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabb service och bra bemötande
  • Kerstin Marianne N
    Kerstin Marianne N skrev om Min Bil Sollentuna
    Jag är mycket nöjd med Min Bil Sollentuna. Trevligt bemötande, snabb och bra service.
  • Karin Ulrika M
    Karin Ulrika M skrev om Min Bil Sollentuna
    Alltid bra service och hyfsat lätt att få tid. Har varit kund där i flera år.
  • Ted Richard G
    Ted Richard G skrev om Min Bil Sollentuna
    De fixade vår gnisslande broms.Bra bemötande. Kunde ta emot snabbt. Fixade snabbt. Påsen med bilar var en vinnare.
  • Lars-göran Ragnar S
    Lars-göran Ragnar S skrev om Min Bil Sollentuna
    Sist fick jag hjälp samma dag som jag upptäckte felet.
    Fick även låna bil!!
    Det var så bra!
  • Bo Lennart Ingemar W
    Bo Lennart Ingemar W skrev om Min Bil Sollentuna
    Var inställd på att vänta men där var en byggarbetsplats utan vettig läsmöjlighet. Då fick jag skjuts till stationen, vilket var bra. Jobbet helt okej, priset i jämförelse rimligt efter ett rabatterbjudande, vilket gjorde det lättare att acceptera en oförankrad extrainsats på lite över 600:-.
  • Marie Kristin J
    Marie Kristin J skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande, bra med information, köpte min bil där och de frågor man hade vart besvarade på. Allt var bra från början tills slut. Man hade bra kontakt med säljaren.
  • Anders Karl Martin L
    Anders Karl Martin L skrev om Min Bil Sollentuna
    Min bil behövdes lagas. Felsökningen var lite i det dyrare laget men fick snabbt hjälp. Fick alla irriterande problem med bilen lagade. De beställde ny fördelararm och fördelarlock. Bytte säkring och tittade på problemen med lamporna. Dock fick jag kontrollera/ påminna om man hade kontrollerat fel som jag märkt av. Personalen på verkstaden är trevliga och välkomnande.
    Bilen rullar nu på som förväntat och jag är sammanfattningsvis nöjd med min upplevelse av företaget.
  • Ponnadorai S
    Ponnadorai S skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra bemötande ,fick snabb tid att reparera hjullagret till ett bra pris!!Anlitar er gärna igen
  • Kg Knutsson Ab K
    Kg Knutsson Ab K skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket proffesionellt och bra. Tydlig information, hög sercice
  • Anna-greta A
    Anna-greta A skrev om Min Bil Sollentuna
    Mycket bra och professionellt bemötande när jag lämnade bilen för bromsrep och är helt nöjd
  • Lars Mikael G
    Lars Mikael G skrev om Min Bil Sollentuna
    Superbra!!Kom sent fredag em fick hjälp med felkoll.Blev erbjuden reparationstid redan på måndagen!!Kanonbra!Och jag fick skjuts till arbetet!(Hur många erbjuder det)
  • Younes Id Hamou B
    Younes Id Hamou B skrev om Min Bil Sollentuna
    Snabba och effektiva, bra service och trevlig personal!
  • Nils Johan Harald V
    Nils Johan Harald V skrev om Min Bil Sollentuna
    Bra pris, korrekt och servicemedvetet bemötande samt snabbt fixat problemet.
  • Per S
    Per S skrev om Min Bil Sollentuna
    6000 milaservice.
    Bra bemötande och servicen har vad jag förstår utförts OK.
  • James Hugh K
    James Hugh K skrev om Min Bil Sollentuna
    Excellent friendly service, will use again.

Hovslagarevägen 4, 192 54 Sollentuna