Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län

Däckhotell i Stockholms län

Varför ska man lämna in däcken på däckhotell i Stockholms län? Först och främst är det otroligt smidigt eftersom de flesta däckhotell hjälper dig även med däckbytet och tar hand om dina däck när du kör helt lugnt med ditt andra set.

Och vem har plats att lagra däcken hemma? De tar stor plats, är tunga och otympliga att flytta på små ytor och det kan bli allmänt ganska bökigt. Dessutom ger det däcken längre livslängd då du använder dem hälften så mycket under året och du kan anpassa din bil efter säsongen!

Här på Reco.se kan du hitta en däckfirma med däckhotell som du gillar, kan lita på och känner dig bekväm med i ditt närområde. Vi listat aktuella däckhotell med bra rekommendationer både i Stockholms län och i olika delar av Storstockholmsområdet, scrolla ned eller klicka dig vidare för att hitta dina däcks nästa hem!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 25 däckhotell i Stockholms län

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Annalena S
    Annalena S: Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Bernt K
    Bernt K: Jag har alltid fått ett vänligt och korrekt bemötande , och svar på frågor om material och olika komponenter.

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Ulf Gösta Gunnar M
    Ulf Gösta Gunnar M: Bemötande utmärkt. Levde till fullo upp till mina förväntningar.

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Shahram M
    Shahram M: En verkstad med professionell och ärlig personal som prioriterar kund för egennytta. Fler borde lära sig av er. Tack!

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Åsa Birgitta N
    Åsa Birgitta N: Hej! Lämnade in bil för en liten service. Bemötande var inte det bästa och inte det sämsta, helt ok!

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Alf Lennart L
    Alf Lennart L: byte bromsbelägg snabbt och smidigt.trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Björn Oscar Å
    Björn Oscar Å: Bra bemötande, hyggliga priser och snabbt genomfört arbete.

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Eva Marianne W
    Eva Marianne W: Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat oljebyte.

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Johan U
    Johan U: Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, Rimbo
    Välkommen till Rimbo Gummiverkstad, vi erbjuder dig allt inom däckservice och innehar Michelins Kvalitetscertifiering för att du som kund ska känna dig trygg med vår kompetens, utrustning och kvalité.
    Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B: Trevligt bemötande åh snabb service!!!

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Välkommen till Mekonomen i Nynäshamn! Här får du ett enklare billiv - vi servar alla bilar och bilmärken.
    Toivo Lennart V
    Toivo Lennart V: Utmärkt bemötande varje gång. Inga långbänkar, beräknad rep.tid stämmer.

Mycar Täby

Stockholmsvägen 100, Täby
    Håll din bil ren och fräsch utan slit! Vi på Mycar erbjuder bilvård, jobb kring lack och plåt, allt som har med fälgar och däck att göra och vi har lika bra koll på 2-hjuliga som 4-hjuliga fordon.
    Patric J
    Patric J: Mkt trevlig och kunnig personal!

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Niclas B
    Niclas B: Perfekt service Kunskap om det som behövs Prisvärt Klart i tid

Avgassystemet

Fågelsångsvägen 22, Vallentuna
    Välkommen till Avgassystemet! Våra specialiserade avgasmontörer reparerar din bil på bästa möjliga sätt. Alltid med välkända varumärken och kvalitetsdelar.
    Mark H
    Mark H: Vänlig och hjälpsamt bemötande, snabb service, rekommenderas.

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Roland A
    Roland A: jag har alltid känt mig nöjd och trygg efter mina besök hos er. Ja har fått svar på alla mina frågor stora som små. Komi...

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Per Gunnar D Siggeson S
    Per Gunnar D Siggeson S: Kanonservice till skäligt pris!

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Aktiebolag V
    Aktiebolag V: Service utanför boxen! Seriösa och generösa!!

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Lennart B
    Lennart B: Det lilla företaget är så perfekt, man får personlig kontakt med nästan alla på verkstan. Far fått stort förtroende för ...

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Erik H
    Erik H: Alltid proffsigt bemötande, service minded och lösningsorienterade.

Motordepån

Veddestavägen 23, Järfälla
    Välkommen till Motordepån! Vi har koll på det mesta inom bilvärlden och erbjuder förstklassig och komplett service.
    Ronnie B
    Ronnie B: Hjälpsam bemötande och bra avrapportering efter utfört jobb.

Tumba Plåt & Bilverkstad AB

Brinkvägen 2 C, Tumba
    Vi på Tumba Bil & Plåtverkstad, utför service till de flesta bilmärken. Vi ser till att utföra servicen i tid och till mycket bra priser.
    Nils M
    Nils M: Alltid fri lånebil & kundmottagning i toppklass. Bra priser.

JN Chiptuning AB

Hemvärnsgatan 9, Solna
    Välkommen till en bilverkstad med mycket passion för bilar och många års erfarenhet inom bilvård och mekanik.
    Masoud
    Masoud: Mycket gott bemötande och professionell utfört arbete.
Sida:   1 2   Nästa