Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län

Däckhotell i Stockholms län

Varför ska man lämna in däcken på däckhotell i Stockholms län? Först och främst är det otroligt smidigt eftersom de flesta däckhotell hjälper dig även med däckbytet och tar hand om dina däck när du kör helt lugnt med ditt andra set.

Och vem har plats att lagra däcken hemma? De tar stor plats, är tunga och otympliga att flytta på små ytor och det kan bli allmänt ganska bökigt. Dessutom ger det däcken längre livslängd då du använder dem hälften så mycket under året och du kan anpassa din bil efter säsongen!

Här på Reco.se kan du hitta en däckfirma med däckhotell som du gillar, kan lita på och känner dig bekväm med i ditt närområde. Vi listat aktuella däckhotell med bra rekommendationer både i Stockholms län och i olika delar av Storstockholmsområdet, scrolla ned eller klicka dig vidare för att hitta dina däcks nästa hem!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 25 däckhotell i Stockholms län

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Danne S
    Danne S: Bra och pålitliga . Nu är bilen hel och ren igen :)

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Peter N
    Peter N: Trevlig personal och som ger bra service.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Solweig W
    Solweig W: Snabbt o smidigt omhändertagande av bilen. Fortlöpande information om ekonomin och tidsutvecklingen om bilens skada. Des...

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Nils L
    Nils L: Bra bemötande och gjorde en del extra arbete utan kostnad då det inte först överenskommet.

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Krog T
    Krog T: Behövde byta framljusen och fick super bemötande!

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Anders D
    Anders D: Byte av koppling. Snabb o bra service

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Ove A
    Ove A: Via telefon bokade tid fick samma dag lämnade bilen blev sedan uppringd när det var färdigt

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Rolf E
    Rolf E: Helheten var bra fick fixat det det mesta och bra gjort

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, Rimbo
    Välkommen till Rimbo Gummiverkstad, vi erbjuder dig allt inom däckservice och innehar Michelins Kvalitetscertifiering för att du som kund ska känna dig trygg med vår kompetens, utrustning och kvalité.
    Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B: Trevligt bemötande åh snabb service!!!

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Johan U
    Johan U: Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Erik M
    Erik M: Kanonservice och bemötande och bra prisuppgifter som stämde väl med vad vi avtalat om

Mycar Täby

Stockholmsvägen 100, Täby
    Håll din bil ren och fräsch utan slit! Vi på Mycar erbjuder bilvård, jobb kring lack och plåt, allt som har med fälgar och däck att göra och vi har lika bra koll på 2-hjuliga som 4-hjuliga fordon.
    Jenny W
    Jenny W: Deras motto måste vara: service framför allt! Ett härligt gäng som alltid kämpar och ställer upp för sina kunder.

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Roland A
    Roland A: jag har alltid känt mig nöjd och trygg efter mina besök hos er. Ja har fått svar på alla mina frågor stora som små. Komi...

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Välkommen till Mekonomen i Nynäshamn! Här får du ett enklare billiv - vi servar alla bilar och bilmärken.
    Nils Jonas G
    Nils Jonas G: Trevligt bemötande, bra service kan tänka mig att lämna in bilen fler gånger

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Fruktaffären H8 Ab
    Fruktaffären H8 Ab: Mycket snabb bra service Trevligt bemötande

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Aktiebolag V
    Aktiebolag V: Service utanför boxen! Seriösa och generösa!!

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Lennart B
    Lennart B: Det lilla företaget är så perfekt, man får personlig kontakt med nästan alla på verkstan. Far fått stort förtroende för ...

Avgassystemet

Fågelsångsvägen 22, Vallentuna
    Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjliga sätt för din och bilens skull! Vi är specialiserade avgasmontörer som utför alla jobb inom avgassystem. Vi monterar/...
    Lisbeth H
    Lisbeth H: Avgassystemet är BÄST!! Det är en fröjd att köra bilen efter ett besök hos Avgassystemet🍀☘👍 Absolut ett flretag jag...

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Motordepån

Veddestavägen 23, Järfälla
    Välkommen till Motordepån! Vi har koll på det mesta inom bilvärlden och erbjuder förstklassig och komplett service.
    Mattias P
    Mattias P: Styrvinkelgivare, inga problem alls, dom skötte allt perfekt.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Erik H
    Erik H: Alltid proffsigt bemötande, service minded och lösningsorienterade.

ProDOB Däck & Bilverkstad

Kanalvägen 3D, Upplands väsby
    Daniel H
    Daniel H: Alla är jätte trevliga och hjälper till med alla problem man har. Mycket bra verkstad!

JN Chiptuning AB

Hemvärnsgatan 9, Solna
    Välkommen till en bilverkstad med mycket passion för bilar och många års erfarenhet inom bilvård och mekanik.
    Masoud
    Masoud: Mycket gott bemötande och professionell utfört arbete.
Sida:   1 2   Nästa