Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län

Däckhotell i Stockholms län

Varför ska man lämna in däcken på däckhotell i Stockholms län? Först och främst är det otroligt smidigt eftersom de flesta däckhotell hjälper dig även med däckbytet och tar hand om dina däck när du kör helt lugnt med ditt andra set.

Och vem har plats att lagra däcken hemma? De tar stor plats, är tunga och otympliga att flytta på små ytor och det kan bli allmänt ganska bökigt. Dessutom ger det däcken längre livslängd då du använder dem hälften så mycket under året och du kan anpassa din bil efter säsongen!

Här på Reco.se kan du hitta en däckfirma med däckhotell som du gillar, kan lita på och känner dig bekväm med i ditt närområde. Vi listat aktuella däckhotell med bra rekommendationer både i Stockholms län och i olika delar av Storstockholmsområdet, scrolla ned eller klicka dig vidare för att hitta dina däcks nästa hem!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 25 däckhotell i Stockholms län

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Kerstin Inger Margita D
    Kerstin Inger Margita D: Bra, mycket bra. Trevligt mottagande och snabb service.

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Kg Knutsson Ab K
    Kg Knutsson Ab K: Mycket proffesionellt och bra. Tydlig information, hög sercice

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Siwan Antonius A
    Siwan Antonius A: Helt OK. Fick tid inom rimlig väntan.

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Mats Helle N
    Mats Helle N: Snabba flexibla och vill alltid hjälpa. Ligger bra till

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Urpo Erik N
    Urpo Erik N: Snabb och bra service Mvh.Erik

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Jan Olov Ferdinand S
    Jan Olov Ferdinand S: Snabb och proffsig srrvice. Bytet av avgasrör och ljuddämpare gick galant. Janne Sandquist

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Jens Egon T
    Jens Egon T: Bra bemötande har anlitat er tidigare o lånat tillfällig bil nöjd

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Åke L
    Åke L: Allt bra. Kunden i centrum verkligen.

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Lars Erling S
    Lars Erling S: Avslappnat och proffesionellt!

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Max Erik Q
    Max Erik Q: Väldigt snabb och bra service

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, Rimbo
    Välkommen till Rimbo Gummiverkstad, vi erbjuder dig allt inom däckservice och innehar Michelins Kvalitetscertifiering för att du som kund ska känna dig trygg med vår kompetens, utrustning och kvalité.
    Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B: Trevligt bemötande åh snabb service!!!

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Westfelt S
    Westfelt S: Snabbt fixat Trevligt bemötande Ok pris Topp

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Per J
    Per J: Xxxxxx Nnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmmmmm

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Jonas Allan L
    Jonas Allan L: Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb till ett konkurrenskraftigt pris

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Maria Birgitta Desi A
    Maria Birgitta Desi A: Trevligt bemötande service var bra återkommer

Motordepån

Veddestavägen 23, Järfälla
    Välkommen till Motordepån! Vi har koll på det mesta inom bilvärlden och erbjuder förstklassig och komplett service.
    Mattias P
    Mattias P: Styrvinkelgivare, inga problem alls, dom skötte allt perfekt.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Henrik N
    Henrik N: Snabba, trevliga och allmänt bra service.

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Fritz E
    Fritz E: Trevligt bemötande Angelägna att resultatet skall bli bra.

Mycar Täby

Stockholmsvägen 100, Täby
    Håll din bil ren och fräsch utan slit! Vi på Mycar erbjuder bilvård, jobb kring lack och plåt, allt som har med fälgar och däck att göra och vi har lika bra koll på 2-hjuliga som 4-hjuliga fordon.
    Anne-charlotte J
    Anne-charlotte J: Bra bemötande och bra utfört Jobb.

Avgassystemet

Fågelsångsvägen 22, Vallentuna
    Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjliga sätt för din och bilens skull! Vi är specialiserade avgasmontörer som utför alla jobb inom avgassystem. Vi monterar/...
    Jonas Mikael B
    Jonas Mikael B: Snabbt, enkelt och prisvärt. Jobbet blev gjort och bilen blev hel.

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

ProDOB Däck & Bilverkstad

Kanalvägen 3D, Upplands väsby
    Daniel H
    Daniel H: Alla är jätte trevliga och hjälper till med alla problem man har. Mycket bra verkstad!

Tumba Plåt & Bilverkstad

Brinkvägen 2 C, Tumba
    Vi på Tumba Bil & Plåtverkstad, utför service till de flesta bilmärken. Vi ser till att utföra servicen i tid och till mycket bra priser.
    Fredrik W
    Fredrik W: Supernöjd. Old school. Bra gubbar.

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Nedzad K
    Nedzad K: Jätte nöjd. Alltid trevligt bemötande och glada människor. Ni är bäst.
Sida:   1 2   Nästa