Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län

Däckhotell i Stockholms län

Varför ska man lämna in däcken på däckhotell i Stockholms län? Först och främst är det otroligt smidigt eftersom de flesta däckhotell hjälper dig även med däckbytet och tar hand om dina däck när du kör helt lugnt med ditt andra set.

Och vem har plats att lagra däcken hemma? De tar stor plats, är tunga och otympliga att flytta på små ytor och det kan bli allmänt ganska bökigt. Dessutom ger det däcken längre livslängd då du använder dem hälften så mycket under året och du kan anpassa din bil efter säsongen!

Här på Reco.se kan du hitta en däckfirma med däckhotell som du gillar, kan lita på och känner dig bekväm med i ditt närområde. Vi listat aktuella däckhotell med bra rekommendationer både i Stockholms län och i olika delar av Storstockholmsområdet, scrolla ned eller klicka dig vidare för att hitta dina däcks nästa hem!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 25 däckhotell i Stockholms län

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Carina A
    Carina A: Snabb och bra service. Jätte glad att ni hann med min bil.

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Giuseppe I
    Giuseppe I: Very professional and friendly.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    David E
    David E: Bra service och trevlig personal. Rekommenderas helt klart.

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Jan K
    Jan K: Fick snabbt tid och bra hjälp.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Ingalill T
    Ingalill T: Mycket bra service och trevlig personal!

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Erika B
    Erika B: Väldigt trevlig personal, rekomenderas !=)

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Sten K
    Sten K: Hade att göra med två olika "verkmästare" båda bra men den ena extra bra. Fick goda råd och möjlighet att diskutera alte...

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Åke L
    Åke L: Mycket trevlig o kompetent personal

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Eric P
    Eric P: Köpte nya däck till min bil och hjälpen jag fick var väldigt bra och snabb

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Kristina A
    Kristina A: Suveränt! På en kvart fixade en bilmekaniker det Mekonomen glöm! Tusen tack!

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, Rimbo
    Välkommen till Rimbo Gummiverkstad, vi erbjuder dig allt inom däckservice och innehar Michelins Kvalitetscertifiering för att du som kund ska känna dig trygg med vår kompetens, utrustning och kvalité.
    Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B: Trevligt bemötande åh snabb service!!!

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Hugo K
    Hugo K: Bra motagande, snabb service,bra pris

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Lena G
    Lena G: Vi har alltid fått bra service och är mycket nöjda

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Vi är b.la en auktoriserad fullserviceverkstad för Citroën!
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Per J
    Per J: Xxxxxx Nnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmmmmm

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Ulf M
    Ulf M: Hej Snabbt och smidigt bemötande. Bilen klar på en dag. Byte av framhjulslager båda sidor och broms bak. Mvh Uff...

Mycar Täby

Stockholmsvägen 100, Täby
    Håll din bil ren och fräsch utan slit! Vi på Mycar erbjuder bilvård, jobb kring lack och plåt, allt som har med fälgar och däck att göra och vi har lika bra koll på 2-hjuliga som 4-hjuliga fordon.
    Anne-charlotte J
    Anne-charlotte J: Bra bemötande och bra utfört Jobb.

Motordepån

Veddestavägen 23, Järfälla
    Välkommen!
    Cecilia B
    Cecilia B: Mycket vänligt bemötande. Kom med försäkringsärende. Har tidigare bara varit kund i däckhotellet.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Henrik N
    Henrik N: Snabba, trevliga och allmänt bra service.

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Conny C
    Conny C: Hur bra som helst bäst ! Bra service bra bemötande

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Helena O
    Helena O: Vänligt och professionellt bemötande vid däckskifte med service utöver förväntan.

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Zofia V
    Zofia V: Servise var toppen Det var punkligt

Avgassystemet

Fågelsångsvägen 22, Vallentuna
    Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjliga sätt för din och bilens skull! Vi är specialiserade avgasmontörer som utför alla jobb inom avgassystem. Vi monterar/...
    Daniel W
    Daniel W: Kanon bra service - bra med verkstäder som kan göra även speciallösningar! Tack!

ProDOB Däck & Bilverkstad

Kanalvägen 3D, Upplands väsby
    Daniel H
    Daniel H: Alla är jätte trevliga och hjälper till med alla problem man har. Mycket bra verkstad!

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Nedzad K
    Nedzad K: Jätte nöjd. Alltid trevligt bemötande och glada människor. Ni är bäst.
Sida:   1 2   Nästa