Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Speedy Speedy Bilservice Högdalen

Speedy Bilservice Högdalen

En del av Speedyspeedybilservice.se

Rågsvedsvägen 6, 124 50 Bandhagen — Visa karta

Speedys bilservice i Högdalen hör till en kedja som är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja!

Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är denna verkstad ett mycket bra val.
Av våra mekaniker får du mycket för pengarna. De kontrollerar noggrant bilen och dokumenterar hela arbetsprocessen. Garantin räcker i tre år både på arbetet och reservdelarna, så att du alltid kan känna dig säker.

Vi på Speedy i Högdalen håller alltid yttersta kvalitet och jobbar snabbt. Vårt mål är att det ska gå smidigt och snabbt att fixa bilen. Passa på att ta en kaffe medan vi utför jobbet, det kommer gå på ett kick.

Välkommen till oss!

Läs vad 1015 kunder tycker om Speedy Bilservice Högdalen

• Bengt N skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av avgassystem.Vänligt bemötande och snabb service. Kommer även i framtiden ätt anlita speed även att rekommendera till bekantar. Läs mer
  • Maria G skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Erfarna, snabba och trevliga. 😃 Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av tankband, servorör och kamrem. Snabb service. Bra info. Billigt tror jag (men inte bildelarna). Trevligt bemötande. Catharina Läs mer
  • David N skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Verkstaden har ett kompetent team som levererar en mycket professionell service. Läs mer
  • Arliz Transport skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Ni är jätte trevliga och duktiga.Allt jobb jord i tid.Tack Läs mer
  • Per-olov E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte bromsar .
    Väldigt trevligt bemött både i telefon och
    Personligt bemötande.
    Snabb hjälp inom ngr dagar. Läs mer
  • Gudmund Z skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Dom hade lätt kunnat sagt att felet inte gått att laga utan att allt måste bytas. Nu svetsade och fixade dom det hela för ett toppen pris. Läs mer
  • Sven Kenneth C
    Sven Kenneth C skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    1a dödsryckningen byte generator gammal V70, mycket bra fixat. Sen kom nära döden upplevelse för bilen, kamrem gick av och skroten var nära. Men istället fixade ni ny utbytesmotor, superbra jobb och bemötande! Läs mer
  • Alma I skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bästa bilverkstan i hela Stockholm, har sånt förtroende till personalen och Pär är jätte serviceinriktad och alla har bra bemötande. Läs mer
  • Mia S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Beställde service och ville ha hjälp med att lokalisera felet med bromsarna. Fick trevligt bemötande och tydlig beskrivning på vad som var fel. Fick ett bra pris och är
    helt nöjd! Läs mer
  • Lill K
    Lill K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Alltid. Bra service och bemötande Läs mer
  • Lilian E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av kolv eller kanske det var cylinder till kopplingen, jag är mycket nöjd med personalen och arbetet och sist priset. Det är inte första gången jag anlitar Speedy, säkert inte sista heller. Läs mer
  • Kerstin G skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    service på bilen. Bara positiva upplevelser. 😊 Kunde hämta bilen dagen efter jag lämnade in den. Stämpel i serviceboken. Känns tryggt, trevlig personal. Läs mer
  • Irena V skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Otrolig service!! Alla bör kontakta dem Läs mer
  • Klas H
    Klas H skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Använder verkstaden 2 gånger detta år. Hjullagerbyte och service. Mycket trevliga att ha och göra med. Mycket högt betyg på kundbemötande! Klagomål, att man inte kontrollerade bilens infotext att även service på ”krockindikator” fortfarande lyser efter servicen vilken den visar med text att”service erfordras på safty-system”. Upptäckte det efter jag lämnat verkstaden och inte hann vända tillbaka. Har ej heller ringt om det i efterhand. Tar det vid mitt nästa besök i höst då bromsskivor skall bytas. Läs mer
  • Jan W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Brukar lämna in för service, däckbyte och sånt som dyker upp, t ex bromsar.
    Aldrig några problem med något överhuvudtaget. Mycket bra kundbemötanye. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Stor service inkl. kamrem och koppling.
    Speedy har ett super bra bemötande! Alla mina förväntningar av företaget bemöts väl, jag har servat mina bilar där i 15år och kommer fortsätta serva där. Läs mer
  • Abdo A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra service och välutbildade kunder.
    med vänliga hälsningar
    Abdo Aidy Läs mer
  • Kerstin W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Blir alltid bemött! Har alltid fått tid när jag behövt.Alltid glada miner.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!’ Läs mer
  • Tommy A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Servicen jag hade på bilen var jag mycket nöjd med och företaget levde upp till förväntningarna . Läs mer
  • Susann M skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag kom in och beställde oljebyte + filer och 2 glödlampor skulle bytas. Fick tid inom 1 vecka. Fick ett trevligt bemötande både vid tidsbeställning och när jag skulle hämta och lämna. Inga klagomål här inte 😁 Läs mer
  • Marinela C skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Professionela personalen ,snab service ! Läs mer
  • John T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av bromsar! Vänligt o respektfullt o proffsigt bemötande och ett bra utfört arbete! Som alltid när man lämnar in bilen på Speedy Högdalen. Läs mer
  • Kajsa C skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bytte drivknut och gjorde en service.
    Brukar lämna in bilen på Speedy (Högdalen/Huddinge då de är prisvänliga och gör ett bra jobb.
    Kan varmt rekommendera Speed. Läs mer
  • Per-olof A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra bemötande, snabbt jobb, bra priser! Läs mer
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Vvt-hjuls byte ink.kamrem, p-boxar ,vattenpump,olja och filter.
    Perfekt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes, snabbt och bra utfört jobb till ett bra pris.
    Rekomenderar dom till kompisar. Läs mer
  • Nicklas L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Service av bilen. Snabbt och smidigt Läs mer
  • Ingmar J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra och snabb service för en rimlig kostnad. Rekommenderar Speedy i Högdalen. Läs mer
  • Vallentuna Revisionsbyrå Ab V skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra bemötande, bra service Läs mer
  • Hjalmar S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och bra service till ett rimligt pris. Läs mer
  • Hanna Z skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av bromsar. Väldigt bra service, trevligt bemötande både innan under och efter besöket. 👌🏻 Rekommenderar gärna andra och använder dem gärna igen. 😊 Läs mer
  • Sonja T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Service mycke bra trevlig personal lämnar alltid in min bil i högdalen Läs mer
  • Marcus T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Fixar allt till ett bra lågt pris snabbt. Mycket trevliga. Rekommenderas! Läs mer
  • Patrick G skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Service: oljebyte. Mycket trevlig personal och service. Läs mer
  • Stockholms Schaktmaskiner Ab S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Smärtfritt och lånebil,fick tid fort och till bra pris,väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • Gunilla L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Lagade avgasröret, snabbt, ordentligt tilk ett bra pris. Mycket vänlig tillmötesgående personal! Läs mer
  • Johan S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Inte billigast i stan men snabbt och bra utfört arbete, bra service och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Mikael H skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Fantastisk bra bemötande. Nöjda med arbetets utförande och kostnad. Läs mer
  • Lars L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb service, men tyvärr blev min parkeringsbiljett till jobbet stulen av någon av era medarbetare. Småaktigt och det tar ner omdömet. Kommer nog söka mig till en annan firma nästa gång. Läs mer
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra service , är inte omöjliga att hjälpa till med annat än vad dom normalt sysslar med ,
    Har gjort det mesta på bilen där och är alltid nöjd . Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag blir bemött på ett väldigt bra sätt. Proffsiga, Trevliga och Glada killar och ett Rimligt Pris! Snabb och tillmötesgående service. Läs mer
  • Lars A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och bra service som vanligt Läs mer
  • Carl D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte partikelfiltervätskebehålkare. De bytte en halvljuslampa med. Läs mer
  • Ulf J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Hade vattenläkage, det fixades på bara några timmar, mycket bra service. Jag är mycket nöjd med allt. Med vänlig hälsning ulf jonsson Läs mer
  • Elena M
    Elena M skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Väldig trevlig bemötande!! Fick lämna bilen samma dag för reparation.Efter några timmar ringde de och berättade vad det var för fel och bilen var åtgärdad efter en dag!!!
    Kommer defenitivt vända mig till dem igen!! Läs mer
  • Pirjo A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jättebra förklaringar vad som gjorts. Och proffsig bemötande alltid. Rekommenderar alltid till vänner också kontakta Speedy. Läs mer
  • Karl K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Beställde en service o div andra jobb och fick hjälp med allt och ett bra jobb o snabb service och verkstaden ringde o meddelade när bilen var klar. Toppen bra. Läs mer
  • Anita J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bemötande var ok.felet kvarstår. Läs mer
  • Hanna B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    De kunde åtgärda felet på min bil snabbt och billigt. Tog lite tid att få reservdelen, vilket de inte kunde påverka, men sedan gick det fort. Läs mer
  • Jintana S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra service och man kan lita på Speedy . Läs mer