Alla kategorier AC Service Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Speedy Speedy Bilservice Högdalen

Speedy Bilservice Högdalen

En del av Speedyspeedybilservice.se

Rågsvedsvägen 6, 124 50 Bandhagen — Visa karta

Speedys bilservice i Högdalen hör till en kedja som är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja!

Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är denna verkstad ett mycket bra val.
Av våra mekaniker får du mycket för pengarna. De kontrollerar noggrant bilen och dokumenterar hela arbetsprocessen. Garantin räcker i tre år både på arbetet och reservdelarna, så att du alltid kan känna dig säker.

Vi på Speedy i Högdalen håller alltid yttersta kvalitet och jobbar snabbt. Vårt mål är att det ska gå smidigt och snabbt att fixa bilen. Passa på att ta en kaffe medan vi utför jobbet, det kommer gå på ett kick.

Välkommen till oss!

Läs vad 713 kunder tycker om Speedy Bilservice Högdalen

• Anna  J
    Anna J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Superbra service, trevligt bemötande och humana priser. Att kunna diskutera och resonera om saker och ting på plats värdesätter jag högt och det funkar alldeles utmärkt här.
  • Kerstin Inger Margita D
    Kerstin Inger Margita D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra, mycket bra. Trevligt mottagande och snabb service.
  • Anita Louise Z
    Anita Louise Z skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Allt var bra, från första kontakt till att de servade bilen. Kommer fortsätta gå hit då man faktiskt får svar man förstår! Bra att allt som åtgärdats står specat på kvittot.
  • Aina Carina E
    Aina Carina E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Vänligt bemötande
    Bytte olja
    Levde upp till mina förväntningar
  • Arne B
    Arne B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra och trevligt, men man glömde stänga av service knappen som lyste på instrumentpanelen när jag åkte därifrån!
  • Hemmo Henrik L
    Hemmo Henrik L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Grunservice ,snabb och smidig.
  • Karin Birgitta R
    Karin Birgitta R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag gjorde en grundservice hos er och fick ett trevligt bemötande och nöjd med resultatet.
  • Ingrid Britt-marie S
    Ingrid Britt-marie S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Service på Toyota Corolla 2001
    Ny ventilkåpa med packning
    Ny multirem
    Nytt torkarblad bakruta
    Bemötandet, tidsberäkningen och arbetet - allt har nått upp till förväntningarna.
    Jag är mycket nöjd och talar om det för många.
  • Christer S
    Christer S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra bemötande. Proffsigt förslag rekommendation. Bra och snabbt utfört. Pris ok
  • Hammarby Kajkrog Ab H
    Hammarby Kajkrog Ab H skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Väldigt snabb service,mycket prisvärt och fantastisk personal.
  • Hans Stefan L
    Hans Stefan L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bemötande var mycket bra! Men tyvärr jag fick inte hjälp. Jag var där med en bokad tid. Bilen hade en annan fel änvad man trodde. Jag fick hämta bilen o de skulle ringa mig för ett pros förslag. De ringde alldrig o fick gå till en annan förslag.. tack ändå
  • Sigrid A
    Sigrid A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra bemötande och en tydlighet vad beträffande lokalisering av problem, tidsåtgång och kostnad.
  • Pramod S
    Pramod S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra och snabb sarvice av proffs
  • Eva-lis K
    Eva-lis K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Det gick snabbt att få tid och de har kunnig och trevlig personal. Kan absolut tänka mig att rekommendera deras tjänster till mina vänner.
  • Lena Katarina K
    Lena Katarina K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    bra service och bemötande. Snabbt och enkelt
  • Bo Jonas Verner K
    Bo Jonas Verner K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabba och ger bra information jag rekommenderar speedy i Högdalen.
  • Hans Gustaf L
    Hans Gustaf L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Montering av elektronik till befintlig dragkrok. Speedy gör alltid bra jobb, det går snabbt och priset är rimligt. Jag har aldrig blivit missnöjd hos dem.
  • Kenneth Nicklas A
    Kenneth Nicklas A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och bra service.med god prissättning.
  • Jill Birgitta A
    Jill Birgitta A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och effektiv service. Inga till krånglade processer och ingen onödig merförsäljning.
  • Mats Rune E
    Mats Rune E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bytte klossar och skivor bak på min Hyundai i30. Lämnade in bilen 07.30 och de ringde vid 09.00 och sa att den var klar. Snabbt jobbat.
    Dessutom felsökte de varför min ena dörr inte gick att öppna - GRATIS! Snygg gest av dem.
    Dessutom fick jag ett fast pris på jobbet i förväg vilket jag upplever som seriöst.
    Bra jobbat Speedy!
  • Evelina Maria Elisabeth D
    Evelina Maria Elisabeth D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb & personlig service. Väldigt tillmötesgående och trevlig personal. Välservad bil & de bytte bromsklossar då bromsskivorna var skade fria. Svarade snabbt på mail innan servicen och fick en tid samma vecka där jag även kunde lämna in bilen dagen innan.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra bemötande. Å det gick mycket fort att lösa mina problem på min bil och service på den till ett mycket bra pris. Åker dit nästa gång också.
  • Jonas Osama A
    Jonas Osama A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Rekomenderas stark, bra service, trevligt personal.
  • Lars Magnus E
    Lars Magnus E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Rekommenderas varmt. Snabb och effektiv service. Bra kommunikation.
  • Ulla Mariana M
    Ulla Mariana M skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bästa upplevelse av bemötande och kommunikation rörande problemen med min bil som först fått ny vattenpump och basservice, därefter också ny kylare efter överenskommelse. Bästa känsla av proffessionell kundservice.
  • Dick Kjell-åke B
    Dick Kjell-åke B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra och trevligt bemötande. Glad personal och jag fick all hjälp man kan önska kommer deffenetivt rekomendera dom till vänner och bekanta🎂🤘🏻
  • Emma Katarina P
    Emma Katarina P skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb service, trevligt bemötadde.
    2017-09-05 Speedy Bilservice Högdalen svarar Emma Katarina P
    Tack för de fina orden och du får gärna höja betyget lite ;)

Med vänlig hälsning Pär
  • Majid S
    Majid S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra mottagande och trevliga personal, snabbt och rimligt pris tycker jag.
  • Monica Kristina S
    Monica Kristina S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag har fått väldigt god service på Speedy Högdalen då jag fick hjälp att byta oljepump och kugghjul till kamrem.
  • Karl Sven Bertil D
    Karl Sven Bertil D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra service, bra utfört, kostnadseffektivt
  • Monica Christina Madelene O
    Monica Christina Madelene O skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Oerhört proffsiga och serviceinriktad. Bytte bromsbackar och bromscylindrar
  • Djurstedts Sverige Ab D
    Djurstedts Sverige Ab D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevliga och kunniga, lämnade prisförslag och höll det även sen.
  • Göran J
    Göran J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bytte till nya sommardäck. Otroligt bra bemötande och utmärkt service. Kan varmt rekommendera Speedy.
  • Claes R
    Claes R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb, serviceinriktad och proffsig verkstad. Alltid ett trevligt bemötande och vettiga priser.
  • Carina A
    Carina A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och bra service. Jätte glad att ni hann med min bil.
  • Rune G
    Rune G skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Hörde det var fel på avgassystemet åkte dit och frågade om dom kunde titta på det 15 min senare var den upphissad det var sönderrostat sa att det var panik skulle åka bort och låna ut bilen under tiden fick komma in dagen efter Per ringde när bilen var klar priset höll . Kanon
  • Shapirai A
    Shapirai A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Väldigt bra service och bemötande.
    Gjorde service på min bil och väldigt nöjd med resultatet.
  • Thorbjörn Å
    Thorbjörn Å skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Väldigt trevligt. Kändes tryggt, alltså inte lurad.
  • Christina L
    Christina L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jättetrevligt bemötande från första stund. Fick snabbt tid för kamremsbyte. Proffsiga, kunniga och till bra priser.
  • Lars E
    Lars E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag fick hjälp med att byt ljuddämpare på min Volvo XC 70. Det fungerade jättebra!
  • Lars A
    Lars A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra kundmottagande, fick snabbt svar vad det skulle kosta och jobbet blev snabbt utfört.
  • Karin P
    Karin P skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Högsta betyg på allt:
    -Bemötande vid bokning på telefon och vid besöket var väldigt bra.
    -Tillgängligheten för tider o att ni försökte tillmötesgå mina önskemål om tidpunkt.
    - priset på servicen
  • Petri A
    Petri A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Grymt nöjd!!! Snabbt att få tid, exakt pris trevlig och kunnig personal.
  • Bradley H
    Bradley H skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevliga, tydliga och snabba.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Ett bra bemötande Byte av bromsskivor vattenpump. Man får prisuppgift direkt bra priser Ett bra utfört jobb
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bemötandet får högsta betyg av oss, de var iordningsställande av bilen inför besiktning men de var inga stora grejer, dragkroken hade rostat fast, plastfilm över lysena och signalhornet ur funktion. Ni verkar vara ärliga och bra
  • Ikl Ekonomi
    Ikl Ekonomi skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Bra priser och att dom kunde ställa upp på kort varsel även om det var fullt.
  • Michael S
    Michael S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra service och ett mycket pålitligt intryck och bra priser (i jämförelse med andra verkstäder).
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Speedys i Högdalen är den enda verkstaden som jag lämnar in min bil hos om det inte är något som kräver att det är tillverkaren som gör jobbet.
    Går nu enbart till Speedys i Högdalen då Per(Pär?) och Peter bytt ställe, de båda fanns på Speedys i Fruängen förut, då lämnade jag bilen dit.
    Har gått till Per i 16-17 år och förutom att han är väldigt kunnig så är han otroligt trevlig att snacka med under tiden man väntar också.
    Jag får dessutom lite bättre priser som tack för att jag varit stammis där så pass länge. Bytt allt från bromsar, stoppat oljeläckage, lagat punktering och gjort stora servicen på de olika bilarna jag haft under åren hos Per&Peter på Speedys i Högdalen.
    Jag kan inte rekommendera detta ställe nog mycket.
    Vill ni reparera bilen till ett schysst pris och dessutom få en trevlig pratstund på köpet så lämna in bilen på Speedys i Högdalen!!

/ Niklas
  • Carina F
    Carina F skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra o billigt trevligt bemötande snabbt utfört jobb kan rekonomeras

Rågsvedsvägen 6, 124 50 Bandhagen