Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Speedy Speedy Bilservice Högdalen

Speedy Bilservice Högdalen

En del av Speedyspeedybilservice.se

Rågsvedsvägen 6, 124 50 Bandhagen — Visa karta

Speedys bilservice i Högdalen hör till en kedja som är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja!

Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är denna verkstad ett mycket bra val.
Av våra mekaniker får du mycket för pengarna. De kontrollerar noggrant bilen och dokumenterar hela arbetsprocessen. Garantin räcker i tre år både på arbetet och reservdelarna, så att du alltid kan känna dig säker.

Vi på Speedy i Högdalen håller alltid yttersta kvalitet och jobbar snabbt. Vårt mål är att det ska gå smidigt och snabbt att fixa bilen. Passa på att ta en kaffe medan vi utför jobbet, det kommer gå på ett kick.

Välkommen till oss!

Läs vad 772 kunder tycker om Speedy Bilservice Högdalen

• Danne S
    Danne S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra och pålitliga . Nu är bilen hel och ren igen :)
  • Berndt J
    Berndt J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra service. Positivt bemötande.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevligt bemötande, snabb & bra service.
  • Dp Dentalpartner
    Dp Dentalpartner skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Är trogen kund på Speedy. Trevlig och kunnig personal
  • Ann-sofie W
    Ann-sofie W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevlig snabb. Bra service. Glömde dock kolla växellådan. Kan bli lite mer teknisk med datorn å komma på hur man sparar kunders offert från förra besöket ifall man skulle tappa bort pappret:)
  • Per-anders L
    Per-anders L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Lämnar bilen, går på lunch. När man kommer tillbaka är det klart.
  • Bo K
    Bo K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra.
    Visade vad som behövde bytas.
    Gav olika alternativ till rep.
    Ok.
  • Tom E
    Tom E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Det är aldrig problem med tider och det är jättebra att det finns möjlighet att prata med ansvarig mekaniker.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra personal med bra service och dom fuskar inte och lätt att få en tid som passar
  • Karin N
    Karin N skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Det var första gången jag lämnade min bil på Speedy i Högdalen, mycket trevlig och tillmötesgående personal. Jag är fast, kommer alltid att anlita er.
  • Vvs Bemanning I Stockholm
    Vvs Bemanning I Stockholm skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra service , både pris samt kvalitet.lämnade bilen som avtalat upphämtning efter samtal klock rent.
  • Eva E
    Eva E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bromsar på bil och släp.
    Årlig service.
  • Bo F
    Bo F skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb och bra service gott bemötande och sjust pris på servicen
  • Sven M
    Sven M skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabbt att få en tid för byte av pads och bromskivor bak. Trevligt bemötande då jag lämna bilen. Å det tog knappt två timmar då man ringde å så att bilen va klar.precis som man lovat. Å sen åkte jag till besiktningen i Högdalen. Där konstaterade man att allt va ok. Jag berättade för besiktningsmannen att jag varit hos Speedy. Han så då att har du fått bilen fixad där så är det aldrig några problem. Bra betyg!!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jättebra bemötande från start till slut. Det gick fort och blev bra. Bra pris. Jag bytte alla fyra bromsklossar och bromsskivor.
    Jättenöjd med Speedy. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen. Jag kommer rekomendera dem till vänner och bekanta.
  • Eva B
    Eva B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag fick snabb hjälp när min gamla bil gick sönder. De gjorde precis så mycket som behövdes till bra pris. De fixade också besiktningen som jag missat pga det så att jag fått körförbud. Fick erbjudande om låndebil om de inte skulle hinna i tid. Jag är beroende av bilen i jobbet eftersom jag kör buss på natten. Den blev klar! Jag är supernöjd o kommer att anlita dem igen om något händer. Kommer äver rekommendera till vänner o bekanta.
  • Claudia S
    Claudia S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag har fått ett mycket bra o proffsigt bemötande.Mycket nöjd.
  • Mahsa K
    Mahsa K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag är en 22årig tjej från Afganistan med nytaget körkort och egen bil. Mitt avgassystem gick sönder och pappa ringde till er. Ok. kom över med bilen i morgon så fixar vi det så killen på verkstan. Pappa och jag åkte dit lämnade bilen och på eftermiddagen ringde dom att den var klar att hämta. Ett fast pris på lagningen och ett jättefint avgasrör under bilen. Det är lite skillnad mot där jag kommer från. Där luras dom alltid. Vi är jättenöjda. Tack.
    Speedy Bilservice Högdalen gillar detta
  • Eva M
    Eva M skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Snabb service. Vänligt bemötande. Rekommenderar gärna vidare.
  • Hans K
    Hans K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Fick bra bemötande från början till slut.
    De gjorde ett byte av en läckande ljuddämpare.
    Jag är helt nöjd med företaget.

Mvh Hans Carlson
  • Ernst T
    Ernst T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag lämnade in bilen för grundservice i Högdalen. Speedys service efter vissa komplikationer som tillstötte därefter tog de fullt ansvar för och var mycket tillmötesgående. Jag vill speciellt tacka Peter på Speedy Huddinge dit jag blev skickad för att han tog ansvar på ett sådant bra sätt.
  • Hans R
    Hans R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Toppenverkstad med en lika ovanlig som perfekt kunduppfattning! Trevliga, kunniga, hjälpsamma till mycket bra pris. Ingen slump att de återfinns i toppen av nyligen gjord kundundersökning i kvällstidning. Rekommenderas till allt för alla vad det gäller biljobb!
  • Björn W
    Björn W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av avgassystem.
    Snabbt, smidigt och trevligt bemötande!
  • Ali R
    Ali R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jätte bra , duktiga personal och .
  • Jan K
    Jan K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Proffsigt med kundfokus.
    Snabbare service än någon annan bilverkstad.
  • Erik J
    Erik J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Speedy Högdalen.

Fick absolut den bästa hjälpen. Varit hos flera andra med samma problem. Remmarna gått av. Hos speedy bytte de även hjulen till remmarna och det var där problemet låg. Snabb service mycket trevlig personal och ett helt ok pris. Kommer framöver uteslutande att lämna in mina båda bilar där. De hade även däckservice som jag nu också utnyttjar så allt finns på samma plats.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Det var toppen på alla sätt. En fjäder hö fram byttes ut
    Och några lampor.
  • Mats E
    Mats E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket bra! Snabb service. Vänligt bemötande. Väl utförde arbeten.
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Byte av koppling på 16 år gammal Ford. Fick ett bra pris via internet, ringde och fick en tid med kort varsel. Speedy gjorde bytet på en dag till detta pris. Mycket bra och snabbt genomfört arbete med rätt pris så jag mycket nöjd med Speedy i Högdalen. Jag har kört några månader med kopplingen och den fungerar perfekt.
  • Li E
    Li E skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Alltid snabba och flexibla vad gäller tidsbokning och utförande. Mycket nöjd med bemötande, arbete och pris!
    Rekommenderas starkt!
  • Eva Kristina B
    Eva Kristina B skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Det finns inget bättre ställe än Speedy i Högdalen. Suveränt bemötande av oss kunder. Skickliga servicetekniker som kan sitt jobb. Behaglig att kunna boka tid för service och underhåll. Med vänliga hälsningar Kiki Berge och hennes man Björn
    2017-10-17 Speedy Bilservice Högdalen svarar Eva Kristina B
    Vi på verkstan tackar och bugar :)
  • Barbro Margareta Q
    Barbro Margareta Q skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    De har alltid varit hjälpsamma. Mycket nöjd!!!
  • Jennie Siv Anna K
    Jennie Siv Anna K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Utmärkt service, kunnig personal och SNABBA! Kommer att rekommendera.
  • Wiktor L
    Wiktor L skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Bra och snabb service fick tid redan dagen efter, då hade de också alla reservdelar så rekommenderas starkt
  • Mats Olov N
    Mats Olov N skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Den var utmärkt bra bemötande och snabbhet kan gärna rekommendera denna verkstad👏
  • Nils Olof T
    Nils Olof T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Ringde på morgonen, fick tid samma dag, hämtade bilen samma em.
    Mycket bra bemötande, och väl utförd reparation.
  • Karin R
    Karin R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Jag anlitade Speedy bilservice för att göra reparationer på min bil som inte gått igenom kontrollbesikning. Dessvärre blev något fel och bilen gick inte igenom efterkontrollen. Jag åkte tillbaka till Speedy, det är lite osäkert vad som gick fel, men Speedy fixade både bilen och efterkontrollen på få timmar, utan diskusion eller extra kostnader. Jag kan inte vara annat än nöjd.
  • Sven Börje K
    Sven Börje K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Hej! Jag heter Sonja Kohrs.Börje avled tyvärr i mars. Bra service! Tack!
  • Edward S
    Edward S skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Väldigt trevligt, bra och snabb service. Kamremsbyte samt olja och filter. Sedan fixade de även återställning av radio ovh tid. Toppbra!
  • Robert D
    Robert D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Grym service, trevlig personal och snabba
  • Lars Birger T
    Lars Birger T skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Speedway fixade en startknappen till min SAAB 9000 - toppenbra och snabbt.
  • Yvonne Ann-marie P
    Yvonne Ann-marie P skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Lämnade in min bil för en service och kontroll av kamrem. Vid hämtning fick jag besked om att kamremmen och några saker till behövdes bytas, fick en snabb tid för att få detta åtgärdat och ett trevligt bemötande hela tiden.
  • Robert Carl Mickael R
    Robert Carl Mickael R skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket trevligt och professionellt,lämnade in bilen för kamremsbyte och länkarmsbyte,nästa gång avgassystemet.Lär även sköta servicen där i fortsättningen.
  • Anna Helena J
    Anna Helena J skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycket trevligt och bra bemötande. Är helt klart en återvändande kund.

Tack för all hjälp med felsökning m.m och kostnadsfritt. Vilken service. Kan bara rekommendera dom.
  • Rohnnie Lennart C
    Rohnnie Lennart C skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Mycke hjälpsam och kunnig personal som man blev bemött av!
  • Ulf
    Ulf skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Första delen var väl så där men efter att jag sagt till att det droppade olja efter växellådsolja-bytet så tog dom tag i det och rättade till allting till mycket stor belåtenhet.
  • Erik W
    Erik W skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevligt bemötande och snabb och prisvärd service av avgassystemet.
  • Theresia K
    Theresia K skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Trevligt bemötande. Bra service!
  • Maria Jessi D
    Maria Jessi D skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Reparation/byte av spiralfjädrar samt byte av drivrem även byte av tändstiften. Alltid bra mottagande av personalen i Högdalen. Fick en pris offert innan arbetet. Hjälpsamma om man har frågor angående verkstads besöket. Trevlig personal.
  • Hans Börje Y
    Hans Börje Y skrev om Speedy Bilservice Högdalen
    Allt var bara bra från början till slut

Rågsvedsvägen 6, 124 50 Bandhagen