Alla kategorier Bilservice AC Service Stockholms län

AC Service i Stockholms län

Kör du med fönstrena öppna och svettas fortfarande i din bil? Kanske har AC:n fått sig en knäpp av att gå på högvarv i högsommarvärmen? Här på Reco.se har vi listat de bäst rekommenderade och aktuella bilverkstäderna som utför AC service i Stockholms län.

AC:n, eller luftkonditioneringen, i din bil finns där för att klimatet i din bil ska hålla en behaglig temperatur när du kör. AC anläggningen drar in luft utifrån och kyler den med hjälp av en rörlig vätska till den temperatur du önskar.

Om något spricker eller det i någon del i processen börjar läcka fungerar inte AC:n som den ska. Det kan då vara smart att göra en service på luftkonditioneringsanläggningen - laga det som är trasigt och fylla på ny vätska.

Orter i Stockholms län
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 företag inom ac service i Stockholms län

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Annalena S
    Annalena S: Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.

Bromma Bil och Motor

1,004 recos
    Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Gustaf M
    Gustaf M: På Bromma Bil och Motor bemöts man alltid på ett föredömligt positivt sätt. Redan innanför dörren märker man av ett ova...

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Bernt K
    Bernt K: Jag har alltid fått ett vänligt och korrekt bemötande , och svar på frågor om material och olika komponenter.

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Ulf Gösta Gunnar M
    Ulf Gösta Gunnar M: Bemötande utmärkt. Levde till fullo upp till mina förväntningar.

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Lisbethmari S
    Lisbethmari S: Mycket trevligt bemötande och tydligt informerade om vad som skulle göras. Vi kommer tillbak

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Åsa Birgitta N
    Åsa Birgitta N: Hej! Lämnade in bil för en liten service. Bemötande var inte det bästa och inte det sämsta, helt ok!

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Alf Lennart L
    Alf Lennart L: byte bromsbelägg snabbt och smidigt.trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Björn Oscar Å
    Björn Oscar Å: Bra bemötande, hyggliga priser och snabbt genomfört arbete.

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Eva Marianne W
    Eva Marianne W: Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat oljebyte.

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Johan U
    Johan U: Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, Huddinge
    Fullserviceverkstad med alla specialinstrument och verktyg för BMW-bilar. Vi är Din BMW-specialist!
    Calle S
    Calle S: En bra och kunnig verkstad som jag använt många gånger och kan rekommendera till den som vill anlita en riktig bilmekani...

Hagmans Bilservice

Länsmansvägen 15, Tumba
    Hagmans bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som tar emot bilar från alla märken. Välkommen till oss!
    Tesfai M
    Tesfai M: Jag hade problem med att utetemperaturen inte fungerade och fick hjälp med det. Fungerade utmärkt efteråt och ännu tills...

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Jan A
    Jan A: Perfekt bemötande, feedback och avlämning...

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Roland A
    Roland A: jag har alltid känt mig nöjd och trygg efter mina besök hos er. Ja har fått svar på alla mina frågor stora som små. Komi...

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Aktiebolag V
    Aktiebolag V: Service utanför boxen! Seriösa och generösa!!

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Lennart B
    Lennart B: Det lilla företaget är så perfekt, man får personlig kontakt med nästan alla på verkstan. Far fått stort förtroende för ...

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

RF Bilservice

Tomtbergavägen 6, Norsborg
    Välkommen till oss på RF Bilservice för snabb och trygg service av din bil!
    VIKSTRÖM C
    VIKSTRÖM C: Trevlig kundtjänst som sålde in bilvård exemplariskt

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Karl G
    Karl G: Jag behövde byta ventil i vänster bakdäck och det gjorde han bra !

Bil och Släp Tyresö - OKQ8 Bilverkstad

Siklöjevägen 3, Tyresö
    Annelie 'Lannie' T
    Annelie 'Lannie' T: Snabb och profsig service med löpande kontakt under reparationen så priset inte blir en överaskning.

Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice

Torsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till oss på Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice! Vi utför service och reparation på alla sorters bilar. Skaffa gärna Mekonomenkortet.
    ted å
    ted å: Mycket trevligt, rätt pris och hjälpsamma.

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.
Sida:   1 2   Nästa