Alla kategorier Bilservice AC Service Stockholms län

AC Service i Stockholms län

Kör du med fönstrena öppna och svettas fortfarande i din bil? Kanske har AC:n fått sig en knäpp av att gå på högvarv i högsommarvärmen? Här på Reco.se har vi listat de bäst rekommenderade och aktuella bilverkstäderna som utför AC service i Stockholms län.

AC:n, eller luftkonditioneringen, i din bil finns där för att klimatet i din bil ska hålla en behaglig temperatur när du kör. AC anläggningen drar in luft utifrån och kyler den med hjälp av en rörlig vätska till den temperatur du önskar.

Om något spricker eller det i någon del i processen börjar läcka fungerar inte AC:n som den ska. Det kan då vara smart att göra en service på luftkonditioneringsanläggningen - laga det som är trasigt och fylla på ny vätska.

Orter i Stockholms län

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Rolf Inge E
    Rolf Inge E: Montage av dragkrok. Trevligt bemötande från offert till jobbet var klart.

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Kerstin Inger Margita D
    Kerstin Inger Margita D: Bra, mycket bra. Trevligt mottagande och snabb service.

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Kg Knutsson Ab K
    Kg Knutsson Ab K: Mycket proffesionellt och bra. Tydlig information, hög sercice

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Siwan Antonius A
    Siwan Antonius A: Helt OK. Fick tid inom rimlig väntan.

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Mats Helle N
    Mats Helle N: Snabba flexibla och vill alltid hjälpa. Ligger bra till

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Urpo Erik N
    Urpo Erik N: Snabb och bra service Mvh.Erik

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Jan Olov Ferdinand S
    Jan Olov Ferdinand S: Snabb och proffsig srrvice. Bytet av avgasrör och ljuddämpare gick galant. Janne Sandquist

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Strömbom K
    Strömbom K: Dom är kungar. Kenth på Blomsterfonden !

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Jan Mikael G
    Jan Mikael G: Bra bemötande och återkoppling. Kommer definitivt att återvända som kund!

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Lars Erling S
    Lars Erling S: Avslappnat och proffesionellt!

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Max Erik Q
    Max Erik Q: Väldigt snabb och bra service

Hagmans Bilservice

Länsmansvägen 15, Tumba
    Hagmans bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som tar emot bilar från alla märken. Välkommen till oss!
    Eddie L
    Eddie L: Mycket bra bemötande samt service!

Bil & Motorteknik Per Larsson

Björkholmsvägen 21, Huddinge
    Fullserviceverkstad med alla specialinstrument och verktyg för BMW-bilar. Vi är Din BMW-specialist!
    Erik T
    Erik T: Service av BMW 420 d, bra och snabbt svar på prisförfrågan. Rätt pris. Helt nöjd.

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Jonas Allan L
    Jonas Allan L: Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb till ett konkurrenskraftigt pris

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Maria Birgitta Desi A
    Maria Birgitta Desi A: Trevligt bemötande service var bra återkommer

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Fritz E
    Fritz E: Trevligt bemötande Angelägna att resultatet skall bli bra.

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Anna Elisabet R
    Anna Elisabet R: Bra bemötande. Fick tid snabbt.

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Linus B
    Linus B: Allt var toppen personalen var trevlig och hjälpsam och jobbet blev fint utfört

RF Bilservice

Tomtbergavägen 6, Norsborg
    Välkommen till oss på RF Bilservice för snabb och trygg service av din bil!
    MILLE S
    MILLE S: Riktigt trevlig personal. Bra priser.och trevlig överraskning . Nämligen ren bil utan kostnad. Kan inte bli bättre 👌

Bil och Släp Tyresö - OKQ8 Bilverkstad

Siklöjevägen 3, Tyresö
    Vi är din personliga och kompetenta bilverkstad i Tyresö! Vi ger dig alltid en tydlig prisbild och gör en analys inför reparation om vilka skador som är mest akuta, det sparar tid och pengar för dig!
    Annelie 'Lannie' T
    Annelie 'Lannie' T: Snabb och profsig service med löpande kontakt under reparationen så priset inte blir en överaskning.

Speedy Bilservice Arlandastad

Cederströms slinga, Arlandastad
    Speedy Bilservice i Arlandastad ger dig bilservice och reparationer av högsta kvalitet och säkerhet. Vila ut med en kaffe medan våra mekaniker gör jobbet. Välkommen!
    Fabiola W
    Fabiola W: Mycket trevligt och hjälpsam, flexibel med tiderna, både avlämmning och upphämtning.

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Christina B
    Christina B: Omtänksamma. Bra arbete och service.

Mekonomen Bilverkstad i Huddinge AB

Dalhemsvägen 45, Huddinge
    Välkommen till MBV Huddinge AB!
    Fredrik S
    Fredrik S: Bra service och fint bemötande. Ficklåne bil under tiden bilen fixades. Kommer tillbaka till denna verkstad.
Sida:   1 2   Nästa