Alla kategorier Bilservice AC Service Stockholms län

AC Service i Stockholms län

Kör du med fönstrena öppna och svettas fortfarande i din bil? Kanske har AC:n fått sig en knäpp av att gå på högvarv i högsommarvärmen? Här på Reco.se har vi listat de bäst rekommenderade och aktuella bilverkstäderna som utför AC service i Stockholms län.

AC:n, eller luftkonditioneringen, i din bil finns där för att klimatet i din bil ska hålla en behaglig temperatur när du kör. AC anläggningen drar in luft utifrån och kyler den med hjälp av en rörlig vätska till den temperatur du önskar.

Om något spricker eller det i någon del i processen börjar läcka fungerar inte AC:n som den ska. Det kan då vara smart att göra en service på luftkonditioneringsanläggningen - laga det som är trasigt och fylla på ny vätska.

Orter i Stockholms län

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Maria Ulrika L
    Maria Ulrika L: Trevligt bemötande med bra service.

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Barbro Margareta Q
    Barbro Margareta Q: De har alltid varit hjälpsamma. Mycket nöjd!!!

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Ingrid Gunilla L
    Ingrid Gunilla L: Snabbt att få tid att fixa bromsar. Inga problem att lämna och hämta bilen när det passar mig 👍

Min Bil Sollentuna

Hovslagarevägen 4, Sollentuna
    All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med din bil! Välkommen!
    Cecilia H
    Cecilia H: Jag och min sambo har fått båda våra bilar reparerade och servade hos Min Bil Sollentuna och det kommer vi fortsätta med...

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Erik H
    Erik H: Man blir alltid väl bemött i butiken.

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, Nacka
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Stig Jonas A
    Stig Jonas A: Bra bemötande. Snabb tid. Lyhörda. Hittade problemet.👍🏼

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Mats Åke H
    Mats Åke H: Mycket bra på alla sätt. Bemötande och förståelse.

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Martina Stöhr Thorell Ab M
    Martina Stöhr Thorell Ab M: Bra och trevligt bemötande. Smidigt.

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Marie Ulla Birgitta S
    Marie Ulla Birgitta S: Perfekt bemötande och service utförd snabbt o proffsigt

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, Täby
    Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer för alla bilmärken. Läs vidare för att se varför du ska välja oss!
    Gisela Christina J
    Gisela Christina J: Trevligt bemötande och snabbt fixat jobb.

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, Solna
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    Christian Fernando I
    Christian Fernando I: Inga konstigheter allt väldigt tydligt , när det gällde kostnadsförslag , kändes bra i varit där nu två gånger , trevlig...

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, Huddinge
    Fullserviceverkstad med alla specialinstrument och verktyg för BMW-bilar. Vi är Din BMW-specialist!
    Anders J
    Anders J: Fantastiskt bemötande. Fick snabb bokning och ett perfekt utfört arbete på bilen!

Hagmans Bilservice

Länsmansvägen 15, Tumba
    Hagmans bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som tar emot bilar från alla märken. Välkommen till oss!
    Eddie L
    Eddie L: Mycket bra bemötande samt service!

Landin & Pettersson AB

Bergkällavägen 30, Sollentuna
    Pierre S
    Pierre S: Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även...

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Advokat Peter Dahlqvist Ab
    Advokat Peter Dahlqvist Ab: Supertrevligt och professionellt bemötande. Snabbt åtgärdat och till bra pris. 100% helt enkelt.

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, Vallentuna
    Välkommen till oss på Min Bil! Vi har ambitionen att vara det bästa alternativet när det kommer till bilservice.
    Nils Magnus J
    Nils Magnus J: Mycket bra kundbemötande. Får en femma

Min Bil Haninge

Torfastleden 3, Haninge
    Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens för...
    Stockholm Automobil & Motor Ab S
    Stockholm Automobil & Motor Ab S: Väldigt bra service. Mycket trevlig personal!

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Osman A
    Osman A: Trevligt bemötande, något förvirrad personal men hjälpsamma och gjorde sitt jobb utan anmärkning! Lite otydligt skyltat ...

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Hans M
    Hans M: Var nöjd med bemötande och på det sätt man lagade skadan.

RF Bilservice

Tomtbergavägen 6, Norsborg
    Välkommen till oss på RF Bilservice för snabb och trygg service av din bil!
    Maria E
    Maria E: Lätt att boka. Bra service. Väldigt nöjd.

Bil och Släp Tyresö - OKQ8 Bilverkstad

Siklöjevägen 3, Tyresö
    Vi är din personliga och kompetenta bilverkstad i Tyresö! Vi ger dig alltid en tydlig prisbild och gör en analys inför reparation om vilka skador som är mest akuta, det sparar tid och pengar för dig!
    Annelie 'Lannie' T
    Annelie 'Lannie' T: Snabb och profsig service med löpande kontakt under reparationen så priset inte blir en överaskning.

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Christina B
    Christina B: Omtänksamma. Bra arbete och service.

Speedy Bilservice Arlandastad

Cederströms slinga, Arlandastad
    Speedy Bilservice i Arlandastad ger dig bilservice och reparationer av högsta kvalitet och säkerhet. Vila ut med en kaffe medan våra mekaniker gör jobbet. Välkommen!
    Fabiola W
    Fabiola W: Mycket trevligt och hjälpsam, flexibel med tiderna, både avlämmning och upphämtning.

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.
Sida:   1 2   Nästa