Stjärnans Bilteknik AB

9 omdömen om Stjärnans Bilteknik AB

Visar 9 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Sylvia H
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Vår 30 år gamla Mercedes 300 SL har fått den allra bästa vård hos Stjärnan! Det har varit mycket att åtgärda och hela tiden har de skickat bilder av sitt arbete och hållit oss uppdaterade. Utmärkt jobb!

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 722 omdömen 4.8 av 722 omdömen
BadgeSevenYears

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

DANIEL W
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Riktigt bra verkstad, rekommenderas!

Allan Mikael E
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Tagit hjälp av dem vid ett föertal tillfällen, alltid blivit nöjd. Mycket proffsiga och prisvärda.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

JOHN E
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Toppenbra ställe för service av Mercedes, fixar den årliga servicen medan man väntar på plats.

THOMAS ARNE V
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan varmt rekommendera att lämna in bilen här. De har tagit hand om vår Mercedes och vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och kunskapen

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1063 omdömen 4.8 av 1063 omdömen
Badge2024

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Hans G
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Bad om 3 offerter hos olika verkstäder,ingen hade rätt uppgifter om vad som skulle göras vid en service C (MB) men här på Stjärnans Bilteknik visste dom direkt vilket arbete som skulle utföras till rätt pris! Är mycket nöjd och kommer fortsättningsvis att anlita dom.

Kaj Paavo M
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan verkligen rekommendera denna verkstad och framförallt grabbarna som jobbar här. Inget är omöjligt! Trevliga, serösa och med glimten i ögat!

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2103 omdömen 4.8 av 2103 omdömen
Badge2024

Snabbt billigt och bra väl utfört. Bilen kute gammal så perfekt att de fixade en begagnad el-yttersoegel. 1500kr, ny 7000. Gjorde även nå

Karl Gunnar Thomas H Karl Gunnar Thomas H
Läs mer omdömen
Daniel F
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan varnt rekommendera grabbarna på Stjärnans bilteknik! Fick en offert ifrån en känd bmw meck i Stockholms trakten där dom rekommenderade mig att byta diverse delar på fram o bakvagn. Mejlade då offerten till Micke på stjärnans bilteknik för att höra hans bedömning. Det visade sig att merparten av delarna på denma offert ej behövdes bytas. Känns så skönt att hittat en verkstad som jag kan lita på och som verkligen kan bmw bilar!! Högsta betyg ifrån en nöjd Bmw ägare!!!

Thomas B
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Har en BMW M135i årsmodell 2013 som jag servat på auktoriserad verkstad då 3 års fri service ingick vid köpet. Första gången jag skulle betala servicen ur egen ficka tyckte jag att "min" auktoriserade verkstad erbjöd ett väldigt högt pris för en helt normal standardservice (i princip byte av olja, diverse filter, tändstift samt normal fordonskontroll). Bestämde mig för att kolla runt lite efter alternativ och hittade Stjärnans Bilteknik. Killarna som driver verkstan har lång erfarenhet från av att jobba med BMW från auktoriserad...

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2311 omdömen 4.8 av 2311 omdömen
Badge2024

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Läs mer omdömen