Stjärnans Bilteknik AB

Läs vad 4 kunder tycker om Stjärnans Bilteknik AB

• 2019-12-20

Hans G skrev om Stjärnans Bilteknik AB
    Bad om 3 offerter hos olika verkstäder,ingen hade
    rätt uppgifter om vad som skulle göras vid en service C (MB)
    men här på Stjärnans Bilteknik visste dom direkt
    vilket arbete som skulle utföras till rätt pris!
    Är mycket nöjd och kommer fortsättningsvis att anlita dom. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 457 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • 2019-10-14

Kaj Paavo M skrev om Stjärnans Bilteknik AB
    Kan verkligen rekommendera denna verkstad och framförallt grabbarna som jobbar här. Inget är omöjligt! Trevliga, serösa och med glimten i ögat! Läs mer
  • Daniel F

2019-03-14

Daniel F skrev om Stjärnans Bilteknik AB
    Kan varnt rekommendera grabbarna på Stjärnans bilteknik! Fick en offert ifrån en känd bmw meck i Stockholms trakten där dom rekommenderade mig att byta diverse delar på fram o bakvagn. Mejlade då offerten till Micke på stjärnans bilteknik för att höra hans bedömning. Det visade sig att merparten av delarna på denma offert ej behövdes bytas. Känns så skönt att hittat en verkstad som jag kan lita på och som verkligen kan bmw bilar!! Högsta betyg ifrån en nöjd Bmw ägare!!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Märsta
    4.9 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2019
    "Servis, kamrembyte. Väldigt trevligt bemötande. Att ska göra en bra jobb, ja dem görde en bra jobb. Trevlig och kunnig personal görde en bra"
  • 2017-07-16

Thomas B skrev om Stjärnans Bilteknik AB
    Har en BMW M135i årsmodell 2013 som jag servat på auktoriserad verkstad då 3 års fri service ingick vid köpet. Första gången jag skulle betala servicen ur egen ficka tyckte jag att "min" auktoriserade verkstad erbjöd ett väldigt högt pris för en helt normal standardservice (i princip byte av olja, diverse filter, tändstift samt normal fordonskontroll). Bestämde mig för att kolla runt lite efter alternativ och hittade Stjärnans Bilteknik. Killarna som driver verkstan har lång erfarenhet från av att jobba med BMW från auktoriserad verkstad och kan märket. De är även uppkopplade mot BMWs system för elektronisk servicebok som ju numera ersatt den gamla klassiska "stämpeln i boken". Så den elektroniska "stämpeln" i serviceboken får man.

Så vitt jag kan bedöma så blev bilen omhändertagen på ett exemplariskt sätt. Jag fick även ett trevligt bemötande, då jag lämnat bilen körde killarna mig till tunnelbanan 5 min bort, där de även hämtade upp mig senare samma dag då servicen var klar. Jag sparade en rejäl slant jämfört med föreslaget pris från "min" auktoriserade verkstad. Jag kommer tillbaka nästa gång det är dags för service! Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Stjärnans Bilteknik AB:

RF Bilservice (1.0km)
Mille B Mille B tycker:
“Trevlig och förstående persona...” Läs mer
Meca Huddinge (7.1km)