Mekonomen Huddinge Syd

Mekonomen Huddinge Syd

www.autoservicehuddinge.se
  • BadgeSixYears
1 083

Välkommen till Mekonomen Huddinge! På Regulatorvägen 9 i Huddinge hittar du Mekonomen. Vi servar och reparerar nästan alla typer av bilar och bilmärken. På plats i verkstaden hittar du våra mekaniker och biltekniker som har lång erfarenhet inom branschen och ett genuint intresse. De vet hur man blandar erfarenhet med modern...

1083 omdömen om Mekonomen Huddinge Syd

Sedan starten hos Reco 2019

Ann-Margret M
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Alltid väl bemött lätt att få tider aldrig dålig kontakt

Robin A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb och professionell service. Lätta att få tag på och svarade snabbt på alla frågor. Vi skulle iväg på semester, dem prioriterade vår bil så att vi kunde komma iväg. Väldigt tacksam för det!

Martin S
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevligt bemötande, bra priser och arbete

Tove A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb och proffsig hjälp. Läget intill Flemingsbergs station är också bra. Kan varmt rekommendera denna verkstad.

Yngve G
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Bra mottagning. Har försökt använda online bokning och mail förut men det har inte fungerat så bra. När man går in så är det mycket bättre.

Wasa A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Mycket bra service och bemötande.

Leo G
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb hjälp, tydlig kommunikation och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!

Jens P
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevligt snabbt och kompetent gäng som jobbar där!

Anne-louise S
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Otroligt proffsiga, snabba o trevliga i samband med nya däck & hjulinställning.

Huge A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Robin och service bra personal och jag rekommendera Mekonomen här i Huddinge

Bengt E
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Gick snabbt få tid trots semestertider, oljebyte. Bra och trevligt bemötande när jag bokade tiden, lämnade och hämtade bilen. Uppringd när bilen var klar och ungefärlig tid jobbet skulle vara klart. Prisvärt i förhållande till vad andra verkstäder tar för samma arbete.

Ulf C
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Härligt bemötande å snabb service

Rogert Bruno Ragnar A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb o bra service, Jag är helmöjd

Danne Krister V
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Alltid lika trevligt och säker service! Rekommenderas!

Saga E
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Positivt sakligt bemötande. Utfört bra arbete. Reparation efter kontrollbesiktning

Dirk W
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb hjälp och kunnig personal. Fick en tid med rätt kort varsel. Bilen går mycket lugnare efter däckbyte och hjulinställning.

Anders P
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Bra service, snabb återkoppling, rekommenderas varmt

Michael T
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Allt bra förutom att det ofta inte gick att komma fram på tel.

Bo J

Snabb service, trevlig personal

Lars H
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Snabb och bra service. Som vanligt är service.n och utförandet bra och seriöst utfört.

Marcus D
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevligt snabbt bemötande för mindre lagning av lampor

Bernt I
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Första gången jag anlitar Mekonomen. inga förväntningar eftersom jag varit nöjd med mina verkstadsbesök tidigare. Glatt överraskad, mycket nöjd med besöket. Besöket syftade kontroll av laddning som resulterade i generatorbyte. Enda som drar ner betyget var mycket svårt att få kontakt med kundtjänst. Således många samtal utan kontakt.

Michael Å
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Lätt att få tid. Trevligt mottagande vid ankomst. Inga problem med lånebil.

Lars L
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Det är en mycket bra verkstad som vet vad de håller på med. De är professionella.

Erik Göran L
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevlig personal bra utfört jobb.

Rörett A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Mycket bra bemötande och utfört arbete

Berit S
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevligt bemötande, ringer alltid och talar om kostnaden innan arbete utförs. Bilen nästan alltid klar samma dag.

Fredrik A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Smidig kontakt. Effektiv. Stor fabrik. Gott kafé.

Ann-Charlotte H
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Lagning av extra bromslyse. Bra servis.

Fredrik F
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Smidigt, snabbt och bra 👍 toppenservice! Lämnar gärna bilen här igen.

Camilla M
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Mycket nöjd med Mekonomen Huddinge Syd. Super trevlig personal, väl utfört arbete med att fixa till bromsarna på bilen, rimligt pris. Tack!

Rörteknik A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Jättebra service, trevligt kundbemötande!

Simon Luca D
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Alltid snabb och prisvärd service. Personalen är toppen!

Lars E

Suveränt.Mycketproffsigt bemötande

Mariana K
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Trevligt bemötande. Fick tid inom rimlig tid. Hyfsad lånetid. OK lånebil.

MATTIAS Ö
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Kunnig och proffsig hjälp med allt som rör bilen. Alltid lika nöjd!

Lars R
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Mycket vänligt bemötande! Snabbt åtgärdat fel. Klart vid 13-tiden samma dag tack vare att eventuella reservdelar redan var beställda. En utmärkt lånebil. Toppklass!

Siw J

…………………………Mkt bra service……………………….

Mattias O
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Fin upplevelse med en genuin personal som brinner för bilar och deras välmående. Tyvärr så glömde verkstaden att byta vindrutetorkare. Då jag påpekade detta så tog flickan i kundmottagningen på sig ansvaret över den lilla fadäsen och bytte snabbt mina torkarblad. Där av bara fyra rattmuffar.

Bioclere A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Kompetent personal, snabba, lösnings orienterade.

Majda A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Felet ej avhjälpt. Lämnade in bilen för gnissel vä sida. 8000 fattigare och bilen gnisslar fortfarande

Alf A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Professionellt och trevligt bemötande. Fungerande rutiner, omtänksamhet och tryggt.

Ralf F
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Fick ett bra bemötande under hela tiden, från början till slut. De svarade på alla mina frågor jag hade om reparationen.

Instalco A
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Bra service och snabbt fixat Men lite dyrt för att bara justera en lampa och släck besiktnigsanmärkningen

Fredrik E
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Proffesionellt mottagande och snabb support till rätt pris!

Andrew David J
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Som vanligt bra service och hjälp. Extra kul när man vet att verkstaden kan hjälpa till med en något speciell bil. Återkommer alltid. TR

Barbro Ing-marie G
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Jag berättade om problemet med bilen dom kopplade in diverse instrument i bilen och konstaterade ett fel, bytte delen och bilen blev ok.

Keyvan E

Bra jobbat.. Bra service e. Tack

Lars L
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Inte nöjd!!! Hämtade bilen fredag efter jobbet och det visade sig att den är obrukbar. När man kör vibrerar ratten och det låter som något skaver mot metall vänster fram. Vågar inte använda bilen i helgen. Bussningarna på spindelederna fram skulle bytas men det märks inte, det ”klonckar ” som förut när jag kör i gupp. Ska kontakta verkstan i morgon och de för ge mig ersättning och laga det som är fel eller att jag kontaktar en annan verkstad som får fakturera det här dåliga stället. Rekommenderar inte!!!

Mats S
Skrev om Mekonomen Huddinge Syd

Bra upplevelse från start, profersionella