Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Anders J
    Anders J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastiskt bemötande. Fick snabb bokning och ett perfekt utfört arbete på bilen!
  • Karl Sigurd L
    Karl Sigurd L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och trevlig personal. Så pass nöjd att jag tipsa min son att lämna in sin BMW här också.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande från första kontakt till slutfört arbete. Allt till angivet pris samt kvalité (subjektiv uppfattning) och utlovad tid.
    Kommer gärna tillbaka hit, och rekommenderar gärna!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid trevlig och tillmötesgående personal! Avänder mig alltid av deras tjänster, har aldrig blivit missnöjd med något av de arbeten de har utfört.
  • Günter D
    Günter D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra mottagande och kunnig service, mycket nöjd !!
  • Leelo P
    Leelo P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Gott bemötande , mycket trevlig personal. Per är mycket kunnig.
    Gjorde nästan alla reparationer som vi kommit överens om. Det saknas delar att köpa som gör att det blev inte helt klart. Per söker annan lösning.
    Kommer att kontakta firman igen om något behöver åtgärdas med en av våra 3 BMW
    Rekommenderas till andra BMV ägare!
  • Ilja M
    Ilja M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fick bärgning, felsökning och byte av bränslepump. Nu fortsätter jag köra min bil som jag alltid servar här. För några år sedan fick här hjälp med att byta ventiltätningar. Motorn slutade dra olja helt. Mycket bra. Många känner till verkstaden, kan bli kö.
  • Inger Margareta A
    Inger Margareta A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi får alltid snabb och utmärkt service hos Bil&Motorteknik Per Larsson .
  • Hadi N
    Hadi N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Seriös företag med kompetent personal. Mycket trevligt bemötande och engagerade i kundens problem. Rimliga priser.
  • Steve I
    Steve I skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det alltid känns tryggt att lämna in bilen och alltid bästa service
  • Tullinge Jord & Maskin Ab T
    Tullinge Jord & Maskin Ab T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service, bra jobb. Alltid lika nöjd!
  • Christian M
    Christian M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande, seriös och pålitlig firma, punktligt. Jag kommer gärna igen
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra verkstad som håller vad man lovat.
  • Eva Maria D
    Eva Maria D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Oljeservice.
    Trevligt bemötande trots att jag efter avtalad tid.
  • Björn Mikael F
    Björn Mikael F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fick ett otroligt bra bemötande när jag tog kontakt med dem.
    Svarade tydligt vad jag kunde förvänta mig.
    Även vid inlämnandet visade dom stort kundbemötande. Man blev välkommen!. Servicen utfördes snabbt bra och informerande. I stora hela kändes det tryggt att lämna bilen till dem.
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabbt & smidigt , Rakt på sak ,
    Tar och hittar felet innan de svarar på frågan helst .
    Gör det som behövs göras utan att krångla till det .
  • Almir O
    Almir O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Dam och herrskapet på BMT hjälpte mig snabbt och väldigt proffsigt när min BMW bärgades in efter glykolläckage som visade sig vara orsakat av tidigare verkstad i tidigare ägarens ägo. Topplockspackningen byttes där det läckte och gängan i blocket lagades som var trasig när de fick in bilen. Har själv blivit rekommenderad att ta bilen till BMT och kan inte annat än varmt rekommendera de till alla pedanta BMW ägare.
  • Carl-micael Tomas E
    Carl-micael Tomas E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Perfekt bemötande, snabb och utmärkt service. Enastående problem lösare.
    Kunde inte vara bättre.
  • Niko M
    Niko M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Per Larsson är ett fullblodsproffs när det kommer till BMW. Det finns få saker han går bet på. Jag har senaste året haft ett antal luriga fel på bilen men alltid fått snabb och bra hjälp. Däremot bör man verkligen se till att det är Per man pratar med om problemen även om han sedan inte så ofta är den som utför själva arbetet. Jag har fått hjälp med bla automatväxellåda, bränslepump, vattenpump, insprutning, bromsar och framvagn.
  • Erik T
    Erik T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service av BMW 420 d, bra och snabbt svar på prisförfrågan. Rätt pris. Helt nöjd.
  • Leif F
    Leif F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har använt dom i 10 års tid har inget att klaga på.
  • Ab E
    Ab E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevlig personal och snabb service.
    Stort lyft med nya större lokaler.
    Rekommenderas varmt.
  • Per A
    Per A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har haft en hel del problem med min bil. Man går bara på vad diagnosen säger och så byter man den delen. Några månader senare tänds motorlampan igen. Ny diagnos och byte av någon ny del. Senaste gången gick det bara ett par dagar innan motorlampan tändes igen. Nytt tjafs, men nu grep Per in och lagade bilen. Han är den gamla typen av mek som lagar bilar och inte bara byter reservdelar. Jag är trots allt nöjd med den service man får och kan rekommendera Bil och Motorteknik.
  • Peter O
    Peter O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevliga och vill kundens bästa.Bra service.
  • Robin E
    Robin E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Min bil var inlämnad för en skada och jag nämnde missljud från ett bakdäck. De undersökte och konstaterar att jag måste byta alla däck och alls bromsbelägg.
    När det visade sig att försäkringen inte gäller på denna verkstad tog jag bilen till en annan. De konstaterade att jag har minst 1000-1500 mil kvar på beläggen fram.
    De vill uppenbarligen göra saker som inte behövs för att tjäna pengar.
    Kanske märkte de att jag inte har koll själv så de utnyttjade läget.
  • Lars E
    Lars E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande. Kunniga. Bilservice har det handlat om. Använder dom gärna igen.
  • Roger H
    Roger H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra bemötande,jag hade fel på min BMW och det var regulator i abs-enhet så DTC fungerade inte,ficcck snabb och proffsig hjälp med detta dyra fel.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag servar min bil hos Bil&motorteknik och har gjort det i 6 år. Är mycket nöjd och har förtroende för Per och hans grupp.

Jag litar på dem, rätt eller fel men de har mitt förtroende.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det finns inte nog med superlativ för hur jag blivit bemött, kundupplevelse och kvalitet på utfört arbete.
    Jag kan med varm hand rekommendera Bil & Motorteknik, Per Larsson och hans mekaniker. Inget krångel, lånebil, flexibla och lösningsorienterade. Vid kontroll dessutom i samma prishärad eller billigare än andra aktörer.

Jag har aldrig känt mig lurad eller att jag fått betala för mycket. Lite snack & mycket verkstad!

Hälsning Magnus Råhlander
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    En kompetent och pålitlig firma!
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hej Per !

Jag fick hjälp med att reparera min BMW 850 med ett fel
    på vänster motorhalva som andra mekaniker inte klarat att
    reparera. Därför är jag extremt nöjd med Per Larsson Motor-
    teknik och kan rekommendera firman till andra bilägare. Åter-
    kommer gärna för nästa servicetillfälle.

Mvh//Pierre Håkansson
  • Anna P
    Anna P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bemötande bra, damen i mottagningen är kunnig, organiserad och trevlig. Ägaren tycks vara bra normal ( ofta är det uppblåsta arroganta besserwissers som tror man vet inte ens var ratten sitter), sån är inte i alla fall han (min uppfattning bygger jag på när vi träffade honom första flytt dan när ni hade semester och vi hämtade vår bil måndag den 10/7. Mekarna vet jag inte så mycket, vi träffade en och han vet vad han snackar om. Den nya verkstan verkar vara trevligare arbetsplats och rymligare.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag fick mycket bra bemötande. Trots att jag kom för sent på grund av trafiken en fredagseftermiddag ställde personalen upp för mig då jag kom 30 minuter för sent. Jag köpte fyra nya däck som de la om och balanseradepå min bil. Snabbt. Till bra pris.
  • Tapani K
    Tapani K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt bra bemötande och hjälp man inte kan begära
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har alltid fått ett positivt och trevligt bemötande. Jag har både utfört service och gjort reparationer. B&M har tagit ansvar för att allt ska fungera efter reparationerna även om felen varit svåra att avhjälpa.

De har mina bästa rekomendationer!
  • Jan B
    Jan B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har lämnat in min BMW Z4 för service och reparation hos Bil och motorteknik Per Larson i minst fem år, förmodligen mer. Jag har alltid blivit nöjd med mottagandet och det jobb de utfört. Det har varit en hel del, eftersom bilen har några år på nacken och mycket har blivit slitet (och en del var nog felkonstruerat av BMW...)
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Ett bra företag med personlig service! Man blir sedd som kund och jobbet blir väl utfört. Lätt att få lånebil vid behov.
  • Luis D
    Luis D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har servat bilen här och har varit väldigt väl bemöt.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag bytte bromsskivor på bilen hos Bil & Motorteknik Per Larsson eftersom de hade trevligt bemötande, lätt att boka tid och rejält mycket billigare än Bavaria BMW. Är riktigt nöjd med utfallet
  • Knut E
    Knut E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag fick hjälp med att åtgärda ett fel på styrningen på min BMW Z4 hos Bil och Motorteknik. Ett fel som en av Stockholms BMW märkesverkstäder inte ens klarade av att hitta. Bil och Motorteknik visste direkt vad det var för fel och åtgärdade det snabbt och till ett mycket rimligt pris. Dom föreslog också en del övriga åtgärder som inte var akuta men som förbättrade bilen.
    Jag är helnöjd.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bytte en defekt lamdasond.
    Blev något fel första gången men åtgärdade snabbt när det upptäcktes.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid ett bra bemötande! Jag uppskattar att det är "nära" mellan mig som kund och mekanikern som servar min bil. Jag har servat mina Bmw hos Per Larsson i många år och har stort förtroende för deras kunnande. När startmotorn i somras gick sönder på min ena bil mitt under verkstadens flytt till nya lokaler så löste man det ändå! Trots verkstadsflytt och semestertider så ansträngde man sig "det lilla extra" och fixade bilen åt mig! Stort!!!
  • Ola S
    Ola S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra.
    Seriöst kunningt bemötande, man höll leveranstid
    samt rimlig kostnad.
    Mvh Ola Sundblad
  • Torsten S
    Torsten S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra, prisvärd och snabb hjälp!
    Rekommenderas!
  • Leif P
    Leif P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service av BMV 320 samt övriga reparationer på nämnda bil.
  • Ioan F
    Ioan F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket nöjd med deras Service. Med vänlig hälsning Ioan Funariu 👍
  • Karl H
    Karl H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffsiga BMW-experter. Hjälp med felsök av defekt växellåda och byte batteri. Uppdatering mjukvara.
  • Peep T
    Peep T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Kompetent och tillmötesgående personal som kan sin sak
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket kunnig och trevlig personal! Tar sig tid även vid akuta problem och använder sunt förnuft när det gäller att avgöra vad som skall göras. Som kund känner man sig inte som en arbetsorder utan just som kund.
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra kundbemötande, duktiga medarbetare.
    Ett seriöst företag med fötterna på jorden!
    Reparerade min bil samt renovering av motor för ca 100.000kr är otroligt nöjd!

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge