Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 399 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Magnus L

2018-12-22

Magnus L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid trevliga, kunniga och hjälpsamma. Verkstaden fixade allt från nya spridare på V8:an till prisvärda servicearbeten. Jag lämnar gärna bilen till Per Larsson Motorteknik och har redan tipsat andra att göra detsamma. Möjlighet till lånebil för ett par hundringar förenklar också servicen. Läs mer
  • Agnes Birgit S

2018-12-22

Agnes Birgit S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hjulindtällning bakaxel BMW 3,0 i 2002.
    Högt ställds förväntningar infriades. Mycket kompetens och vänligt bemötande.
    Owe Andersson Läs mer

Kenneth Frederick P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    100 % services. Underbart personal Läs mer

Robert B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hög service nivå och bra jobb. De fixade programvaran i min BMW vilken förstörts av en annan verkstad i samband med dragkroksmontering. Dyr dragkroks historia men bra jobb av Perre problemlösaren. Rekomenderas Läs mer

Alexander Ataro A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Gjorde service och bytt gasspjäll samt rensat abs-krans bakaxel på min 116i. Löste sig bra fick även dn fräsh lånebil, väldigt bra service. Gjorde lite ont i plånboken dock. Läs mer

Niklas L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Inger utan tvivel bättre förtroende än dom anknytna BMW verkstäderna jag har besökt, och håller dessutom lägre priser. Läs mer
  • Lars A

2018-12-21

Lars A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service bra bemött lite strul som justerades snyggt! Läs mer

Representant R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service och uppgradering på BMW X3 F25
    Bemötande och kundservice i toppklass, fri lånebil etc.
    Förväntade mig en mera prisvärd och kunnig reparation/service/uppgradering än hos BMW-återförsäljarna. Som vanligt levererar Per Larsson's engagemang utöver det vanliga, för en rimlig prislapp och ordentligt gjort.
    För mig och min BMW är Per Larsson's rätt självklart. Läs mer

Bengt W skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag lämnade in min 525:a för service samt att bromsvätska läckt vid ett bakhjul. Jag blev vänligt o seriöst bemött av kunnig personal som till skillnad fr andra BMW verkstäder inte var uppmålade som inför en gala premiär. Jag fick svar på mina frågor o vad rep kostnaden troligen skulle bli, och det stämde även när jag hämtade bilen. Jag kommer garanterat att återvända vid behov. Läs mer

Fredrik S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    ........................................................................................................ Läs mer

Klara S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fixade hjullager för rimlig peng. Fixade dessutom saker (avgassystem som sat löst och justerade handbromsen) utan betalning. Kanon service och billig hyrbil. Återkommer definitivt! Läs mer

John L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra service, trevlig och lyhörd personal. Väldigt flexibla och lösningsinriktade. Läs mer
  • Ulf B

2018-12-20

Ulf B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag var inte nöjd med min M5 som kändes sliten i hjulupphängning och kraftöverföring. fick mycket goda råd om vad som behövde bytas efter stt vi tog en provkörning. Blev en väldig förbättring och jag är supernöjd. Läs mer

Fredrik T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    De levererar som alltid superservice! Läs mer

Rolf L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Teknisk kunnig och pris värd trävlikt bemötande Läs mer
  • Ulf J

2018-12-20

Ulf J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Per och hans medarbetare förstår verkligen vilken omsorg man har om sin BMW. Det är nästan som man själv är på vårdcentralen och får en diagnos och förståelse från läkaren. Allt går att laga och man vet att det leveransen av arbetet är förstklassig. Läs mer

Stefan H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Lämnade in bilen för service, byte av luftbälgar, byte av länkarmar och bussningar i framvagn. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Levde upp till mina höga förväntningar. Nöjd kund! Läs mer

Ninos K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Dyktiga och effektiva. Samt tillgängliga Läs mer

Jonas Tage P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastisk service. En verkstad man verkligen känner förtroende för. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Markus Arne M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Allt gick jättebra, de känns kunniga och intresserade! Läs mer

Johan Peter Thomas L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Skickligt verkstad som ger rätt diagnos på felen och åtgärdar rätt saker. Stort plus för en tydlig kommunikation till mig som kund.
    rekommenderar dessa starkt för BMW reparationer. mvh Thomas L Läs mer

Monica S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Känner mig trygg där. Lite trevligare bemötande i bokning och reception så hade det varit 5 poäng av 5 möjliga. Ibland är det jätte bra, men ibland inte. Känns inte helt bekvämt tyvärr. Men kunnighet och tydlighet - kan inte bli bättre. Läs mer

Jan Sören S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Framvagnsinställning: Snabbt, väl utfört till överenskommet pris och vänligt bemötande! Läs mer

Conny L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra bemötande, visste vad som behövdes. Så har du problem med din bmw ring dom. Läs mer

Eigil N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    mycket kompententa och serviceinriktade Läs mer

Gebestam Bil & Plåt Ab G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra service och ett bra bemötande Läs mer

Jimmy K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service och bromsbyte samt 4hjuls inställning .
    Bra bemötande prisuppskattning innan man gör något och man håller vad man lovar .
    Bra verkstad och personal Läs mer

Thomas B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Kostade en rejäl slant men felet är nu fixat och det är ju kunskapen man betalar för.
    Proffsig service helt enkelt.
    Tacksam för hjälpen Läs mer

Per Anders K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    En verkstad som kan sina saker. Proffs rätt igenom! Per & co fick ordning på min bil efter att en annan verkstad ställt till det. Per kommer få förtroendet att sköta om bilen framöver. Rekommenderas starkt! Läs mer

Niklas S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb och mycket bra service. Har du en bmw oavsett årsmodell så serva den här. Läs mer
  • 2018-12-18

Stig Tommy H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Per och en av hans medarbetare som jag talade med under tiden dom servade bilen var båda mkt tillmötesgående och tog sig tid att besvara mina frågor avseende min bil. När man ser vilka fina gamla och nya BMW som står där förstår man att Per har ett genuint BMW intresse

Tommy Läs mer
  • Lars H

Lars H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    10 000 mil service

Kunnigt, lyhört och med en hjälpsam attityd

Kvalité, prisvärt o problemfritt. Helt

Jag kommer serva/repatrera där nästa gång jag har behov av det. Läs mer
  • Daniel S

Daniel S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det enda man kan anmärka lite på är priset men annars så var det riktigt bra! Den enda av 4 verkstäder jag var på innan som lyckades lösa mitt abs problem (nämner inga namn men det var stora märkesverkstäder). Riktigt bra kundbemötande samt riktigt snabba att fixa det. Läs mer

Mikael R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Felsökning chassie som avhjälptes för klart under vad jag trodde det skulle kosta.
    Rekomenderas varmt.
    BMW 650 Läs mer
  • Silwén Expo Ab S

Silwén Expo Ab S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Lämnade in en vinglig bil med diverse felmeddelanden som dök upp under färd. Fick tillbaks ett lok som går på räls och jag slipper få nya felmeddelanden. Nu behöver vi inte byta bil.

Perre är noggrann och kunnig. Läs mer

Bengt L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Däck, förvaring och skifte. Mycket trevligt och proffsigt bemött.
    Rekommenderar starkt detta företag. Läs mer

Book Benny B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    PERFEK! Köpt bil o service allt har varit toppen o trevligt bemött Läs mer
  • Owe G

Owe G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Har varit kund hos Perre i många år en av dom största anledningarna till varför jag fortfarande kör BMW bra bemötande och stort kunnande samt bra priser med låne bil som pricken över i Läs mer
  • Torbjörn H

Torbjörn H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag köpte en billig BMW 530 med ett par fel som de reparerade snabbt så jag kunde köra hem den till Värmland.
    100% nöjd med både bemötande och arbetsinsats.
    Hade inga förväntningar över huvud taget, det var bärgaren som körde bilen till dem.
    Men som sagt, jag blev mycket positivt överraskad, hade inget vidare förtroende för en bilverkstad.
    Speciellt i Stockholm där man i övrigt blir skojad överallt.
    (en kopp kaffe för 55:- när det på cafét/bageriet i Munkfors kostar 15:-)
    Så tack så hemskt mycket, grabbarna på företaget. Läs mer

Joakim Karl Willi M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hittade dem via sökning på nätet för service av äldre BMW bilar.
    Väl bemött vid bokning och inlämning av bil.
    Det gick även ganska så snabbt för att åtgärda alla problem. Expertisen märks och allt blev bra eller bättre än jag trott.
    Varmt rekommendera för äldre BMW bilar Läs mer

Emma Josefine Elisab D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabbt och bra vänligt bemöttande god jul Läs mer
  • Felipe M

Felipe M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hon som sitter i receptionen super trevligt
    Dat emot mekaniker som heter Per skit otrevligt inte alls bra på kundbemötande .
    Inte rekommendera det har stället.
    Tyvärr Läs mer

Johan L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag fick ett vänligt bemötande och upplevde dem som kunniga och ärliga. Läs mer
  • Jakob S

2018-09-28

Jakob S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt dyr verkstad. Tog 2363 kr för en timmes felsökning, och då visste de inte säkert vad felet var efteråt, utan ville pröva att byta ett gäng elktronikboxar som skulle kosta över 10000 exklusive arbetskostnad .

Jag tycker man borde få mer för 2363 kr, en felsökning på en annan verkstad hade kostat 500. Läs mer
    Benji E gillar detta
  • 2018-09-20

Susanne S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det var ett kamkedjebyte som de hjälpte mig med. De hjälpte mig med kontakten med mitt försäkringsbolag, snabb verkstadstid, positivt och kunnigt bemötande och självklart ett bra utfört verkstadsjobb.
    BÄSTA FIRMAN! Läs mer
  • Anna M

2018-09-19

Anna M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Lämnade in min Bmw f31 x-drive på en felsökning då den slog till i hela bilen vid acceleration. När jag senare skulle hämta ut bilen så fick fick jag som svar "Det inte finns inga relevanta felkoder, vi har provkört och känner problemet. Vi har även fysiskt tittat men vi ser inget konstigt". Fick betala 1648kr för felsökning och jag visste lika mycket som innan.
    Åkte till BMW Segeltorp dagen därpå och berättade problemet, de frågade mig vilka demintioner jag har på däcken.
    Visade sig att jag hade för stor % differens på fram och bakdäck, behövde inte betala något för hjälpen.
    Hört mycket gott om Per Larsson BMT men jag kommer nog aldrig mer åka till de efter detta. Läs mer
    Benji E gillar detta
  • 2018-09-19

Lasse O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande och bra kundservice med bl a lånebil. Servicen utförd enligt beställning. Läs mer
  • 2018-09-19

Olof S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service på min 535. Det blir alltid en bra totoalupplevelse att lämna bilen hos Bil & Motorteknik. Även om något krånglar så löses det alltid. Läs mer
  • 2018-09-18

Jan F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Blev väldigt proffsigt bemött, kändes som att kunnandet fanns där . Väldigt trevlig personal.😀😀 Läs mer
  • 2018-09-18

Anki F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Kontroll av vxl låda , fick tips om företaget vilket jag är mycket glad för, proffsigt och ett väldigt trevligt bemötande Läs mer

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge