Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Björkholmsvägen 21, 141 23 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Benji E
    Benji E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Inte alls nöjd tyvärr.
    Efter att ha läst många goda omdömen om dom lämnade jag in bilen på reparation för en gul motorlampa, fick tillbaka bilen och efter ett par veckor lös samma lampa igen. Lämnade in den igen och eftersom de sa att det var ett annat problem som de åtgärdat så tog de fullt betalt även för det. Efter det började lampan lysa igen bara några minuter efter att jag tog ut den!
    Det enda de säger är att kom in med bilen så kikar vi på den igen, ingenting om att dom har tagit betalt för att ett problem ska lösa sig och därmed inte ta extra betalt om det visar sig att samma problem uppstått samma dag som man tar ut bilen.
    Dessutom borde de ha påmint en om att man borde anmäla det till försäkringen och därmed bara betala självrisken istället för de 7000 jag betalade sammanlagt. Som alltså inte löste någonting.
    Tog den till Bavaria istället där dom informerade direkt så att jag endast betalade självrisk, dessutom hittade och löste de problemet, på ett ställe som inte hade någonting att göra med det som Per Larsson "reparerade".
    Dåligt!
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hade min BMW 850 inlämnad idag på AC-service och lite annat smått och gott. Superbra bemötande, proffsigt, kunnigt bemötande och bra koll.

Det jag gillar med Bil & Motorteknik är att de vet hur BMW funkar och vad som kan krångla och hur saker skall göras. Hade ett stort projekt där förra året och då blev jag också supernöjd. Kostnad enligt förvänting.
  • S
    S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Slutförde det jobb som en annan verkstad påbörjade men inte kunde avsluta efter att vi haft motorhaveri.

Från första stund då vi kom in och diskuterade felet med Per Larsson visste han exakt vad som var fel och vad den andra verkstaden hade bytt.

Mycket trevligt bemötande och kunnig som bara den. Kan tyckas vara lite dyr jämfört med andra verkstäder men å andra sidan får man ett väl utfört jobb där det inte finns något att klaga på.
  • Calle S
    Calle S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    En bra och kunnig verkstad som jag använt många gånger och kan rekommendera till den som vill anlita en riktig bilmekaniker - inte bara en reservdelsbytare. Att de dessutom är trevliga och prisvärda gör ju inte saken sämre.
    2012-10-18 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Calle S
    Tack Calle för dina positiva kommentarer
    Det gläder oss att du vill rekommendera oss som de duktiga mekaniker
    Vi ser fram mot få hjälpa dig med din bil i fortsättningen också.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Prisvärt väl utfört arbete. Trevligt bemötande.
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Andreas H
    Tack för beröm, vi gillar våra kunder. Fyra av fem möjliga, vi får ta i lite till.
  • Elisabeth V
    Elisabeth V skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bästa Bilverkstaden. Helnöjd!!! Kund sedan början på 1990-talet.
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Elisabeth V
    Fem av fem möjliga! Tack för det, värmer gott samt inspirerar. Härligt. Känns väldigt fint att få så mycket beröm av en fantastisk kund.
  • a-l n
    a-l n skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Per Larsson är inte bara kunnig och pålitlig utan alltid hjälpsam också. Min verkstad sedan många år tillbaka!
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar a-l n
    Vi gör alla vårt bästa för att ligga på den absoluta toppen. Härligt få bekräftat av nöjd kund. Vi önskar alltid att våra nöjda kunder kommer åter.
  • monika r
    monika r skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    En kunnigare bilmek än Per finns inte. När det gäller förbättring så skulle det vara att vi inte får vänta så länge på att få bilen tillbaka. Sist var den inlämnad cirka en och en halv månad. Men vi kommer aldrig att byta bilmekaniker.
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar monika r
    Stort tack, fem av fem möjliga trots att det finns klara förbättringar att jobba med. Vi jobbar på att förbättra oss.
  • Sam
    Sam skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Ruggigt kunniga, trevliga och över huvud taget bra att ha att göra med. Rekommenderar dem varmt till alla BMW-entusiaster. Både jag själv och bilen är lite gladare när vi rullar därifrån.
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Sam
    Tack för fint beröm. Att bli rekommenderad är bästa tänkbara betyget.
    Det gör oss på verkstan glada när våra kunder blir glada.
  • Hampus K
    Hampus K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    2012-10-15 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Hampus K
    Tack Hampus för dina fyra stjärnor. Vi jobbar på för att nästa gång få.... ja gärna fem.
  • Peter
    Peter skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    2012-10-11 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Peter
    Tack Peter för dina fem stjärnor.
    Det känns alltid lika bra att få högsta betyg.
  • Johan B
    Johan B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra! Förtroendeingivande och engagerad personal med en, som jag uppfattar det, en genuin vilja att göra ett bra jobb och lösa problem för kunden samtidigt som man strävar efter att erbjuda en så ekonomisk lösning som möjligt.
    2012-10-11 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Johan B
    Hej Johan,
    Tack för dina uppskattande ord. Det värmer samt inspirerar oss ännu mer att alltid göra vårt yttersta.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Är engagerade och löser problem. Lagar det som inte fungerar, snarare än att bara byta delar.
    2012-10-11 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Fredrik W
    Hej Fredrik,
    Tack för dina positiva kommentarer. Vår strävan är att aldrig byta någon eller några delar utan reparera där så är möjligt samt ekonomiskt och funktionellt försvarbart.
    På återseende.
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag hade nyss en BMW850ci inlämnad för en genomgång och lite allmänn lagning. Det visade sig bli en ganska stor reparation och jag är mycket nöjd med bemötandet. Proffsigt, kunnig på bilmodellen och jag kände att bilen fick det där lilla extra som den ska ha. Han höll kontakt löpande och stämde av kostnaden så jag slapp överraskningar. När jag skulle hämta bilen hissade han upp den och visade på de bytta delarna, och berättade om sådant jag ska tänka på i framtiden. I slutet så bjöd han dessutom på ett oljebyte (kl 18 en fredag). Jag är supernöjd, jag kommer helt klart återvända dit nästa gång. Superkunnig BMW-verkstad!!
    2012-10-11 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Alexander K
    Tack för dina uppskattande ord.
    Vi gör alltid vårt yttersta för att kunna motsvara våra kunders behov och önskemål.
    Vi gillar BMW bilar och dess fina egenskaper. Jobbar gärna hårt för att bevara bilarnas värde och fantastiska egenskaper oavsett ålder på bilen.
    Ser fram mot att ses igen.
    Represtntant Bil & Motorteknik gillar detta
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag är nöjd. Jag hade jag bott närmre skulle det bli min BMW-verkstad-
    2012-10-13 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Tomas B
    Tack, du är alltid välkommen när du vill ha hjälp eller bara har vägarna förbi
  • Tom W
    Tom W skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    En mycket kundvänlig bilverkstad där man alltid blir vänligt bemött.Hög serviceleverans och mycket duktiga mekaniker.
    2012-10-13 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Tom W
    Tack för beröm. Vi har väldigt trevliga och vänliga kunder som hjälper till att göra våra arbetsdagar till bra dagar.
    Lars H gillar detta
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastisk vilja att hjälpa till. Ofta "far beyond the call of duty" som det heter. Uppskattar att de även förstår sig på hobbybilar som ofta kräver mer än vad "vanliga" familje- eller firmabilar gör.
    2012-10-13 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Magnus T
    Tack för uppskattande ord. Det är inspirerande få jobba med fina bilar och trevliga kunder.
  • Christer O
    Christer O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevlig personal,bra service och aldrig några problem.
    2012-10-13 Represtntant Bil & Motorteknik svarar Christer O
    Tack för beröm. Problemen löser vi så snabbt det bara går.

Björkholmsvägen 21, 141 23 Huddinge