Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Halili R
    Halili R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det blev mycket dyrare än vad man hade sagt från början. Fick en chock när man ville ha 12300 kr trots att man sa att det skulle kosta ca 8500 kr för byte av dieselspridare, fick inget skriftligt offert från början.Andra verkstäder lämnade offert påmmellan 5000-8500 kr för damma jobb men eftersom jag hade hört att verkstaden var specialiserat för BMW så valet föll på denna verkstad.Felet var åtgärdat men det visade sig att det var fler fel som man inte tog tag i och lämnade offert på. Klimatanläggning var fel på, det kom inget luft alls.Jag hade betalat för felsökning och jag fick ett papper med alla felkoder men man tog inte tag i dem andra problem som bilen hade.
    Det kändes som dem vill bara bli av med bilen och ta betalt då mycket så möjligt.
    Jag var tvungen att lämna bilen på nyfelsökning hos ett annan verkstad där jag fick skriftligt offert från början och betalade enligt den ursprungliga offerten. Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service och snabbt bemötande, hämtade bilen i utlovat skick. Läs mer
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Som tidigare nämnt så är dom duktiga på att reparera. Priserna går att diskutera, är på gräsen till överpris. Men det som drar ner dem är som fler nämnt innan är att de vill byta delar som enl dem är slitna, i detta fallet var det bromsarna!! Jag var idag hos en BMW verkstad och dem höll inte alls med och ist för att betala 13 000 kr och byta hela skiten så fick jag betala 4000kr och byte endast bormsklossarna! Tack, men nej tack. Läs mer
  • Schmalholz J
    Schmalholz J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vänligt och kunnigt bemötande. En oberoende BMW verkstad som anstränger sig för att reparera istället för att byta ut. Öppna för flexibla lösningar utanför standardiserade servicepaket. Läs mer
  • Basely P
    Basely P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service alltid snabba besked om problem och lösninger. Rekommenderas 😀 Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb, professionell och nogrann. Gjorde det där lilla extra utan anmodan. Det gillar jag Läs mer
  • Amir D
    Amir D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Förmodar att dem kan en del om BMW, men som någon annan skrev någonstans, dem har fått storhetsvansinne, detta märks på bland annat priserna, kostar lika mycket som att gå till BMW själva. Kommer inte tillbaka hit. Läs mer
  • Mrwathamir M
    Mrwathamir M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Otroligt bra verkstad. Fixad problemet som ingen annan verksta hitta! Läs mer
  • Dan A
    Dan A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande, bra service och fick låna bil! Läs mer
  • Larspeter E
    Larspeter E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande och service. Tyvärr blev det garantiarbeten men det fixade Per galant. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lindamarie C
    Lindamarie C skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Tack för bra service. Jag kommer absolut tillbaka om jag skulle behöva.
    //Linda Läs mer
  • Elsamarianne W
    Elsamarianne W skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Utmärkt dialog med kundmottagaren. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid trevligt bemötande. Bytte till vinterdäck och har sommarsulorna på förvaring. Mkt nöjd!👍😀 Läs mer
  • Bertilolof L
    Bertilolof L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande och jobb. Fin service. Läs mer
  • Frankpeter N
    Frankpeter N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och proffsigt bemötande. Visste verkligen vad dom höll på med. Läs mer
  • Davidroberto M
    Davidroberto M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Riktigt nöjd med servicen, ersättningsstolen på plats och stabil Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Var lite besviken för några år sedan med den montörens arbete. Nu var det skillnad måste varit en annan montör övrig service var mycket bra. Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt proffsigt och mkt bra bemötande .
    Har inget negativt att säga. Bra bil mek. Läs mer
  • Ejvor L
    Ejvor L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi är mycket nöjda med bemötande och det arbete som vi fick utfört på vår gamla fina BMW. En verkstad som man kan lita på. Läs mer
  • Greatproductsmotoristrängn G
    Greatproductsmotoristrängn G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi åker långväga för att lämna våra BMW bilar hos Per Larsson! Mycket bra service och löser alla problem på BMW bilar!

//GP Motor i Strängnäs Läs mer
  • Clasgustavfrank G
    Clasgustavfrank G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Rep. av BMW, snabb och bra service även god information samt trevlig personal. Läs mer
  • Orrvik O
    Orrvik O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Personligt och bra bemötande! I jämförelse med med större kedjor finns inte samma utstakade processer så deras kundkontakt varierar. Fördelen är att du får rätt svar från rätt person och när bokningen är genomförd har leveransen alltid varit på toppen! De gör det lilla extra för dig som kund och delger information om din bils skick utifrån deras expertkunskaper. Vi har haft våra bilar hos Per i tio år och jag förstår varför han och hans gäng är högt ansedda här i Stockholm! Läs mer
  • Ann-charlotte R
    Ann-charlotte R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Byter däck där. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Petrit E
    Petrit E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bemötande : fantastiskt
    Hjälp med glödningssystem
    Tyvärr så fick jag kostnadsförslaget per tel , då skulle det vara matriel och 1 timmes arbete , helt ok, jag ville ha något gjort byte av en ventil som sitter fast med 2 skruvar , det tog dom 1 timme till för , okeeej inga problem , men resten av arbetstiden som dom tryckt dit tycker jag är löjligt och fick ordentligt med eftersmak av räkningen jag fick , första gången jag var där , tror jag kommer välja en annan verkstad nästa gång.
    Dom kan sina saker helt klart men saltningen av räkningen var inget jag förväntade . Rekomenderar denna verkstad till folk som har bmw med oändligt mycket pengar att slänga på påhittad arbetstid. Läs mer
  • Miabilcenterihuddingeab M
    Miabilcenterihuddingeab M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffs BMW verkstad , jag hade varit kund där mer än 10 år nu ,och alltid rätt undersökning och snabb hjälp . Den bästa Bmw verkstad i Huddinge Läs mer
  • Alicebeatrice L
    Alicebeatrice L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Däckbyte. Jag har däcken på däckhotellet. Går snabbt. Trevlig tjej på kontoret (vovven oxå) Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevlig o kunnig personal snabb service bra priser Läs mer
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har fått bra bemötande här till bra pris. När de bytte bromsrören så hamnade sladdarna till abs-givarna lite konstigt. Det finns nog risk för skav där. Det verkar lite slarvigt. Läs mer
  • Carl-johanlarsverne H
    Carl-johanlarsverne H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande. Snabb och bra service. Proaktiva. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket nöjd. Trevliga, hjälpsamma. Mitt återbesök och kontroll av ev felkoder ingick i priset. Kommer nyttja deras tjänster igen, om jag måste. Läs mer
  • Carl G
    Carl G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande.
    Jag hade gärna fått mer löpande info om status och tidsåtgång för reparation.

//Calle Läs mer
  • Lars Johan Gustav F
    Lars Johan Gustav F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bil och motorteknik har varit till
    stor hjälp då jag haft problem med
    min bil. fick två stycken kostnadsförslag samt hjälp med för och nackdelar på vardera offert.under resan så har jag fått bra info hur arbetet fortlöpper
    När jag skulle hämta bilen så gick vi
    igenom och visade dom trasiga reservdelarna och förklarade.
    Så jag kan med stor värme rekomendera Bil och motorteknik Per Larsson i Huddinge Läs mer
  • Fillevicii V
    Fillevicii V skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag tycker att bil & motorteknik per Larsson har ett väldigt trevligt kundbemötande och att servicen där är utmärkt. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Servicen i kundmottagningen är inte den bästa, det är svårt att få kontakt och de svarar dåligt på E-post och kommer inte ihåg vad de sagt. Ett CRM system skulle vara på plats :)

Servicen - Mycket bra och bra med lånebilarna.

Nu handlar det om att höja känslan och kvalitet när du kontaktar och arbetar med företaget. Det finns stora fördelar med nya lokalerna, gäller bara att göra dem lite mer trevliga för kundbemötande.

Vill gärna sätta fullpott. Läs mer
  • Per Mattias O
    Per Mattias O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket kompetent och trevlig personal. Känns verkligen att det är hit man vänder sig när man behöver få expertis och rätt sorts hjälp med sin BMW. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Konstantin Petrov K
    Konstantin Petrov K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Grymt bra service samt bemötande!
    Har man en BMW och behöver lite teknisk hjälp, så är det till Bil & Motorteknik Per Larsson man ska!
    Rekommenderar samtlida BMW älskare! Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastiskt bemötande. Fick snabb bokning och ett perfekt utfört arbete på bilen! Läs mer
  • Karl Sigurd L
    Karl Sigurd L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och trevlig personal. Så pass nöjd att jag tipsa min son att lämna in sin BMW här också. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande från första kontakt till slutfört arbete. Allt till angivet pris samt kvalité (subjektiv uppfattning) och utlovad tid.
    Kommer gärna tillbaka hit, och rekommenderar gärna! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid trevlig och tillmötesgående personal! Avänder mig alltid av deras tjänster, har aldrig blivit missnöjd med något av de arbeten de har utfört. Läs mer
  • Günter D
    Günter D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra mottagande och kunnig service, mycket nöjd !! Läs mer
  • Leelo P
    Leelo P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Gott bemötande , mycket trevlig personal. Per är mycket kunnig.
    Gjorde nästan alla reparationer som vi kommit överens om. Det saknas delar att köpa som gör att det blev inte helt klart. Per söker annan lösning.
    Kommer att kontakta firman igen om något behöver åtgärdas med en av våra 3 BMW
    Rekommenderas till andra BMV ägare! Läs mer
  • Ilja M
    Ilja M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fick bärgning, felsökning och byte av bränslepump. Nu fortsätter jag köra min bil som jag alltid servar här. För några år sedan fick här hjälp med att byta ventiltätningar. Motorn slutade dra olja helt. Mycket bra. Många känner till verkstaden, kan bli kö. Läs mer
  • Inger Margareta A
    Inger Margareta A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi får alltid snabb och utmärkt service hos Bil&Motorteknik Per Larsson . Läs mer
  • Hadi N
    Hadi N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Seriös företag med kompetent personal. Mycket trevligt bemötande och engagerade i kundens problem. Rimliga priser. Läs mer
  • Steve I
    Steve I skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det alltid känns tryggt att lämna in bilen och alltid bästa service Läs mer
  • Tullinge Jord & Maskin Ab T
    Tullinge Jord & Maskin Ab T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service, bra jobb. Alltid lika nöjd! Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande, seriös och pålitlig firma, punktligt. Jag kommer gärna igen Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra verkstad som håller vad man lovat. Läs mer
  • Eva Maria D
    Eva Maria D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Oljeservice.
    Trevligt bemötande trots att jag efter avtalad tid. Läs mer

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge