Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Georg A
    Georg A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastisk och snabb service, trevligt bemötande
    inga klagomål alls Läs mer
  • Sven Robert C
    Sven Robert C skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb och profitonel reparation och ett trevligt bemötande.
    Kommer säkert anlita dem igen vid behov. Läs mer
  • Lars-kenneth L
    Lars-kenneth L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vände mig till Bil & Motorteknik Per Larsson eftersom jag fått problem både med död radio och ej fungerande fjärrlåsningen av min BMW 325d 2009. Under tiden för felsökning och reparation fick jag en lånebil till rimlig kostnad.
    Under hela felsökningen fick jag fortlöpande information om fel som upptäcktes och de åtgärder som gjordes. Var även inblandad i att hitta en begagnad radiodel på markesdemo.se som sedan Bil & Motorteknik beställde och monterade.
    Det jag uppskattade mest, förutom att alla fel åtgärdades, var att Bil & Motorteknik höll mig kontinuerligt informerad över hur felsökningen och reparation fortlöpte.
    Jag kommer framöver att vända mig till Bil & Motorteknik både vad gäller service och reparationer beroende på det förtroende som skapades vid detta tillfälle.

Kenneth Larsson Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Troligtvis en av landets bästa Bmw verkstäder! Läs mer
  • Åse L
    Åse L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande, snabb och kompetent service. En ärlig och rak firma att lita på. Läs mer
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb Servive och trevligt bemötande Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket trevligt och aktivt bemötande, jag fick löpande information hur det gick med bilen.
    Min bil hade stått still i ett år och var tvungen att bärgas till verkstaden. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Allt har varit toppen. Jag fick bra hjälp med kort varsel och för ett bra pris. Läs mer
  • Jerker R
    Jerker R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt duktiga på svåra BMW fel, mycket kunnigare än Bavaria och Bilia. Läs mer
  • Oksana R
    Oksana R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag är nöjd. Inga problem allts. Snabbt service Läs mer
  • Hydraulic Supplier I Norden Ab H
    Hydraulic Supplier I Norden Ab H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra.
    Fått hjälp med olika ärenden som Bmw:s egna inte klarar av. Läs mer
  • Konstantin K
    Konstantin K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bil & Motorteknik i Huddinge är den absolut bästa bilverkstaden för dig som har en BMW. Själv har jag under flera år fått bemötande och hjälp i världsklass! Per Larssons verkstad hade jag hört talkas om för väldigt länge sedan, dock började besöka själv för ett par år sedan och den överträffade alla mina förväntningar från första början och har inte brustit någonstans än idag!
    VÄRLDSKLASS PÅ UTOMJORDISK NIVÅ!
    Har du också en BMW? Prova själv så får du se!!! Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket trevligt bemötande. Kontaktade mej även regelbundet för att informera om status. Läs mer
  • Bo O
    Bo O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag är verkligen mycket nöjd med den hjälp jag erhållit!
    Mottagningen var Bra !
    Mycket trevlig och hjälpsam Verkstads-
    kontorist!
    Så tycker jag
    Bo Läs mer
  • Claes E
    Claes E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och snabbt svar. Dock en överraskning då man skulle betala. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Byte av luftfjädring i min 5-serie F11. Trevligt bemötande, svarade i telefon trots att de egentligen hade stängt. Fick snabbt tid för byte och lånebil, allt till mycket bra priser! Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande, kunnig o trevlig personal.
    Kommer jag att serva bilen där igen? JA! Läs mer
  • Hans Patrik B
    Hans Patrik B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fick snabb hjälp under julhelgen med rep. av trasig vattenpump. Gjorde service samtidigt och renovering ab bromsar bak. Proffsigt och smidigt. KUNNIG! Fick låna lånebil, mkt bra!

Med vänlig hälsning
    Patrik Bentersten Läs mer
  • Jan Gunnar B
    Jan Gunnar B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Olje och bromsoljebyte. Lätt att få tid, väntade under tiden, en kopp te, mycket vänligt bemötande. Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Pierre Å
    Pierre Å skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Toppenjobb som alltid!
    Tack för trevligt bemötande Rebecka och Perre! Läs mer
  • Edvard Lars-erik N
    Edvard Lars-erik N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffsiga och mycket trevliga. Jag är nöjd trots att det blev mycket dyrare än jag räknat med. Läs mer
  • Åström L
    Åström L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har nu lämnat in min BMW X3 35d vid två separata tillfällen, vid varje tillfälle så har jag fått ett väldigt gott bemötande. Diagnos, åtgärd och pris har tydligt förmedlats till mig så att jag som kund vetat omfattning, tid och kostnad för min åtgärd. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffsig seriös o kunnig. Känns som att Per brinner för att göra rätt saker för sina kunder och att få deras BMWs att rulla längre o bättre. Läs mer
  • Halili R
    Halili R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Det blev mycket dyrare än vad man hade sagt från början. Fick en chock när man ville ha 12300 kr trots att man sa att det skulle kosta ca 8500 kr för byte av dieselspridare, fick inget skriftligt offert från början.Andra verkstäder lämnade offert påmmellan 5000-8500 kr för damma jobb men eftersom jag hade hört att verkstaden var specialiserat för BMW så valet föll på denna verkstad.Felet var åtgärdat men det visade sig att det var fler fel som man inte tog tag i och lämnade offert på. Klimatanläggning var fel på, det kom inget luft alls.Jag hade betalat för felsökning och jag fick ett papper med alla felkoder men man tog inte tag i dem andra problem som bilen hade.
    Det kändes som dem vill bara bli av med bilen och ta betalt då mycket så möjligt.
    Jag var tvungen att lämna bilen på nyfelsökning hos ett annan verkstad där jag fick skriftligt offert från början och betalade enligt den ursprungliga offerten. Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service och snabbt bemötande, hämtade bilen i utlovat skick. Läs mer
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Som tidigare nämnt så är dom duktiga på att reparera. Priserna går att diskutera, är på gräsen till överpris. Men det som drar ner dem är som fler nämnt innan är att de vill byta delar som enl dem är slitna, i detta fallet var det bromsarna!! Jag var idag hos en BMW verkstad och dem höll inte alls med och ist för att betala 13 000 kr och byta hela skiten så fick jag betala 4000kr och byte endast bormsklossarna! Tack, men nej tack. Läs mer
  • Schmalholz J
    Schmalholz J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vänligt och kunnigt bemötande. En oberoende BMW verkstad som anstränger sig för att reparera istället för att byta ut. Öppna för flexibla lösningar utanför standardiserade servicepaket. Läs mer
  • Basely P
    Basely P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra service alltid snabba besked om problem och lösninger. Rekommenderas 😀 Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb, professionell och nogrann. Gjorde det där lilla extra utan anmodan. Det gillar jag Läs mer
  • Amir D
    Amir D skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Förmodar att dem kan en del om BMW, men som någon annan skrev någonstans, dem har fått storhetsvansinne, detta märks på bland annat priserna, kostar lika mycket som att gå till BMW själva. Kommer inte tillbaka hit. Läs mer
  • Mrwathamir M
    Mrwathamir M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Otroligt bra verkstad. Fixad problemet som ingen annan verksta hitta! Läs mer
  • Dan A
    Dan A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevligt bemötande, bra service och fick låna bil! Läs mer
  • Larspeter E
    Larspeter E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande och service. Tyvärr blev det garantiarbeten men det fixade Per galant. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lindamarie C
    Lindamarie C skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Tack för bra service. Jag kommer absolut tillbaka om jag skulle behöva.
    //Linda Läs mer
  • Elsamarianne W
    Elsamarianne W skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Utmärkt dialog med kundmottagaren. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid trevligt bemötande. Bytte till vinterdäck och har sommarsulorna på förvaring. Mkt nöjd!👍😀 Läs mer
  • Bertilolof L
    Bertilolof L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande och jobb. Fin service. Läs mer
  • Frankpeter N
    Frankpeter N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och proffsigt bemötande. Visste verkligen vad dom höll på med. Läs mer
  • Davidroberto M
    Davidroberto M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Riktigt nöjd med servicen, ersättningsstolen på plats och stabil Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Var lite besviken för några år sedan med den montörens arbete. Nu var det skillnad måste varit en annan montör övrig service var mycket bra. Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt proffsigt och mkt bra bemötande .
    Har inget negativt att säga. Bra bil mek. Läs mer
  • Ejvor L
    Ejvor L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi är mycket nöjda med bemötande och det arbete som vi fick utfört på vår gamla fina BMW. En verkstad som man kan lita på. Läs mer
  • Greatproductsmotoristrängn G
    Greatproductsmotoristrängn G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vi åker långväga för att lämna våra BMW bilar hos Per Larsson! Mycket bra service och löser alla problem på BMW bilar!

//GP Motor i Strängnäs Läs mer
  • Clasgustavfrank G
    Clasgustavfrank G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Rep. av BMW, snabb och bra service även god information samt trevlig personal. Läs mer
  • Orrvik O
    Orrvik O skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Personligt och bra bemötande! I jämförelse med med större kedjor finns inte samma utstakade processer så deras kundkontakt varierar. Fördelen är att du får rätt svar från rätt person och när bokningen är genomförd har leveransen alltid varit på toppen! De gör det lilla extra för dig som kund och delger information om din bils skick utifrån deras expertkunskaper. Vi har haft våra bilar hos Per i tio år och jag förstår varför han och hans gäng är högt ansedda här i Stockholm! Läs mer
  • Ann-charlotte R
    Ann-charlotte R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Byter däck där. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Petrit E
    Petrit E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bemötande : fantastiskt
    Hjälp med glödningssystem
    Tyvärr så fick jag kostnadsförslaget per tel , då skulle det vara matriel och 1 timmes arbete , helt ok, jag ville ha något gjort byte av en ventil som sitter fast med 2 skruvar , det tog dom 1 timme till för , okeeej inga problem , men resten av arbetstiden som dom tryckt dit tycker jag är löjligt och fick ordentligt med eftersmak av räkningen jag fick , första gången jag var där , tror jag kommer välja en annan verkstad nästa gång.
    Dom kan sina saker helt klart men saltningen av räkningen var inget jag förväntade . Rekomenderar denna verkstad till folk som har bmw med oändligt mycket pengar att slänga på påhittad arbetstid. Läs mer
  • Miabilcenterihuddingeab M
    Miabilcenterihuddingeab M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffs BMW verkstad , jag hade varit kund där mer än 10 år nu ,och alltid rätt undersökning och snabb hjälp . Den bästa Bmw verkstad i Huddinge Läs mer
  • Alicebeatrice L
    Alicebeatrice L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Däckbyte. Jag har däcken på däckhotellet. Går snabbt. Trevlig tjej på kontoret (vovven oxå) Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Trevlig o kunnig personal snabb service bra priser Läs mer

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge