Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Bil & Motorteknik Per Larsson

Bil & Motorteknik Per Larsson

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge — Visa karta

Vi på Bil & Motorteknik Per Larsson är specialister på BMW och kör dem även själva. Genom vår långa erfarenhet av just BMW, specialiserad teknik och ett brinnande intresse för dessa bilar kan vi ge dig och din bil den allra bästa servicen!

Våra anställda och leverantörer väljs med omsorg och vi är noga med att ha duktiga medarbetare med både breda och specialiserade kunskaper. Även om vi är proffs på BMW hjälper vi dig gärna i vår serviceverkstad oavsett märke med reservdelar i original och moderna metoder. Vi utför i princip all typ av service och reparationer.

Vanligtvis kan vi erbjuda lånebil när du lämnar in bilen hos oss.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 287 kunder tycker om Bil & Motorteknik Per Larsson

• Qanadelo Autoservice Q
    Qanadelo Autoservice Q skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    De nummer 1 på BMW
    Duktig och travlig
    Och de jätte snall Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har anlitat bil & motorteknik flera gånger. Dom har hjälpt mig med service, krockskada, reparationer, felsökning, underhåll.
    Varje gång har resultatet blivit bra. Vi har haft en bra och tydlig kommunikation. Jag har blivit trevligt bemött. Arbetet dom utfört verkar ordentligt och bra utfört då inget har strulat efter jag hämtat bilen.
    Priserna Per uppgett har stämt överens med vad jag betalat.
    Jag är mycket nöjd och kommer definitivt att lämna in bil igen hos motorteknik när det behövs.
    Tack för bra jobb och trevligt bemötande. Mvh
    Lars Bengtsson Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Nytt batteri.
    Fantastiskt bemötande.
    Känns alltid välkomnande att ringa samt att dom gör alltid ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Anibadh R
    Anibadh R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra bemötandet.
    Fantastiskt service.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Perfekt bemötande och utförande! Läs mer
  • Norberg Jan N
    Norberg Jan N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag brukar serva min bil BMW 545 i cirka 15 år gammal. Jag har ägt bilen i cirka 5 år och köpte den av Per Larson BMT. Jag blir alltid trevligt bemött både av personalen. Kunskapen hos personalen är utmärkt och lånebil erbjuds vid reparationer.
    Jag har anlitat Bil & Motorteknik Per Larsson i närmare 15 år och är mycket nöjd. Läs mer
  • Henry L
    Henry L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Oavsett typ av jobb som utförts av Bil & Motor teknik så har resultatet varit mycket bra.

Hjälpsamt bemötande i alla kontakter där man har kunden och dennes önskemål i fokus.

Stor kompetens kring BMW hos sina mekaniker. Läs mer
  • Pawel R
    Pawel R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Professionalism och kvalité. Alltid goda råd och bra tillgänglighet. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket kunnig personal som går att resonera med. Kanske inte billigaste verkstaden men fortfarande billigare än BMWs auktoriserade verkstäder samt minst lika kunniga, om inte kunnigare, framförallt på M bilarna. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Som vanligt ett bra utfört arbete. Allt runtomkring så mycket bättre än större verkstäder, kan bara göra "tummen upp".

L Eriksson Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Tog lite lång tid att få tillbaka bilen. "Misslyckades" nog lite i felsökningen och beställt helt fel saker. Bra med billig lånebil. Läs mer
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Felsökning och repration av BMW X5 som stannar när man kör. De tog emot bilen med kort varsel. Trevligt bemötande och felet avhjälpt till kostnad som avtalats. Läs mer
  • Claes A
    Claes A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bytte min databox i en x5 Dyrtmen får man sån hjälp och service så betalar man .Stor respekt för deras kunskap.
    Stort plus att man fick låna en bil under tiden.
    Har tjatat med alla att har dom Bmw lämna den hos Per
    Rebecka på kontoret får vi inte glömma hon är nästan bättre en Per😀 Läs mer
  • Bergströms Bil & Däck B
    Bergströms Bil & Däck B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Alltid bra service när man behöver något Rebecca och Per gör alltid sitt bästa Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb återkoppling. Raka besked. Väntetiden acceptabel. Proffsiga, de kan BMW. Prisvärdiga när det jämförs med "märkes"verkstäder.

Här ska du lämna in din tyska för vanlig service eller andra issues som ligger utanför garantier.. PUNKT!. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service på bilen.
    Lite förvirrande var man skulle ta vägen, eftersom entrén är i själva verkstadsdelen. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har under många år köpt service och reparationer av mina BMW-bilar hos Per Larsson. Alltid med utmärkt resultat. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Per är den enda jag går till om jag har problem med mina bilar. Alltid 100% bra kundbemötande och service. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexander V
    Alexander V skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bytte kamkedja samt glödstift på min BMW 325d samt lite annat.
    Bemötandet var vänligt och korrekt samt väldigt hjälpsamma.
    Förväntningarna jag hade var höga vilka Bil & Motorteknik levde upp till med betyget väl godkänt! Kan verkligen rekommendera bilverkstaden och Per Larsson. Jobbet blev klart på knappt två dagar!!!
    BMW själva hänvisar till Per Larsson eftersom det är en mycket kompetent BMW mekaniker vilket jag kan intyga. :-) Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Utförd service med anteckning gällande bromssystem. Där de skulle hjälpa mig och få systemet uppdaterat av auktoriserad BMW verkstad. Tyvärr har jag själv fått be om hjälpen 2ggr men inget händer. Lite trist. Allt utfört arbete var helt ok! Läs mer
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra och trevligt bemötande, super! Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Viktigt att snabbt få tid på verkstad och det uppfylldes.
    Vänligt bemötande inne i verkstaden
    Möjlighet att för en låg peng få tillgång till hyrbil. Det uppskattar jag mycket!
    Jag förväntar mig att verkstaden ska vara expert på min bil så att de vet hur den fungerar och inte behöver spendera oändlig tid för felsökning. Det fungerar mycket bra hos företaget.
    Jag hade fått problem med bilen när jag hämtade ut den men jag fick omdelbart komma tillbaka och fick det åtgärdat på en gång. Otroligt bra kundservice! Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har varit kund hos Bil och Motorteknik sedan 1989 när jag köpte min första BMW. Hos Bil och Motorteknik får man toppklass service och bemötande varje gång, det är helt enkelt den bästa verkstaden!! Per Larsson har dessutom vid flera tillfällen ordnat kluriga speciallösningar som en standardverkstad aldrig ens skulle komma att tänka på!! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hög service nivå och proffsigt mottagande Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Proffsigt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Har ett flertal gånger anlitar bil och motorteknikerna. Alltid med gott. resultat och bemötande. Läs mer
  • Ismail H
    Ismail H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service på bilen
    Utmärkt bemötande
    Höga förväntningar som alltid upplevs
    Utmärkta efter många års utnyttjande av deras tjänster Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bokade tid via mail, gick snabbt och smidigt att få tiden.

Hade bilen inne på service, lämnade på morgonen, åkte till jobbet med en av deras lånebilar.

Blir uppringd vid lunch där man meddelar att bilen är klar för upphämntning.

Utlämning och betalning gick också helt smärtfritt, och med lika trevligt bemötande som vid all annan kontakt.

Helnöjd, lämnar aldrig mina bilar någon annanstans. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Hade brott i bränsle slangen, vilker de skulle byta, det blev ett mkt större problem som upptäcktes vid den efterföjande servicen. De skötte det hela på ett mkt bra sätt o tog ansvar för sina åtgärder. Kännde att jag fick stort förtroende för dom och kommer med säkerhet använda dom vid nästa service. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bytte vevlager i min M5 E60. Väldigt förstående och hjälpande. Kommer komma tillbaka! Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag tycker det är mycket bra att det finns en BMW-verkstad som är oberoende från de stora märkesförsäljarna! Läs mer
  • Represtntant Bil & Motorteknik
    Represtntant Bil & Motorteknik skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    BMT har servat och reparerat alla mina motorfordon, privata likaväl som företagets, sedan sedan Per drog igång sitt företag.
    Det tekniska kunnandet i kombination med högsta ambitioner har gett de allra bästa resultaten.
    Alltid lika trevligt bemötande från både receptionen samt alla deras skickliga tekniker.
    Om man gillar personligt engagemang tillsammans med högsta tekniska kompetens så rekommenderas BMT å det varmaste.
    Här lämnar jag mer än gärna min BMW för omvårdnad.
    Ps om man ber så kan man få hjälp även med andra märken i mån av tid. Ds Läs mer
  • Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har varit kund hos Per Larsson i mer än tio år och mina BMW har alltid fått bra service. Tydlig och ärlig vad gäller priser och tider, enkelt att få lånebil, jobbet utfört utan problem eller brister. Läs mer
  • Sten A
    Sten A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Service o rep av E30. Mycket vänligt bemötande, bra diskussion om lämpliga lösningar och åtgärder. Lever upp till höga förväntningar. Seriöst o kunnigt! Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag har haft min BMW e30 från 1988 på diverse reparationer hos Per. Jag har provat andra mekaniker också med nära nog katastrofalt resultat (skrotning). Per har alltid koll på vad som är fel, att det kan fixas och vad det kostar. Jag har aldrig känt att jag betalt för mycket, utan Per och gänget förklarar trevligt och korrekt och jag upplever dem mycket positivt. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Kunniga. Bra rutiner och trevligt bemötande.

Bedömer att reparationerna är väl utförda. Läs mer
  • Richard T
    Richard T skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fin service, lagade problem direkt, även kunde fixa tvätten - no problems! Läs mer
  • Georg A
    Georg A skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Fantastisk och snabb service, trevligt bemötande
    inga klagomål alls Läs mer
  • Sven Robert C
    Sven Robert C skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb och profitonel reparation och ett trevligt bemötande.
    Kommer säkert anlita dem igen vid behov. Läs mer
  • Lars-kenneth L
    Lars-kenneth L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Vände mig till Bil & Motorteknik Per Larsson eftersom jag fått problem både med död radio och ej fungerande fjärrlåsningen av min BMW 325d 2009. Under tiden för felsökning och reparation fick jag en lånebil till rimlig kostnad.
    Under hela felsökningen fick jag fortlöpande information om fel som upptäcktes och de åtgärder som gjordes. Var även inblandad i att hitta en begagnad radiodel på markesdemo.se som sedan Bil & Motorteknik beställde och monterade.
    Det jag uppskattade mest, förutom att alla fel åtgärdades, var att Bil & Motorteknik höll mig kontinuerligt informerad över hur felsökningen och reparation fortlöpte.
    Jag kommer framöver att vända mig till Bil & Motorteknik både vad gäller service och reparationer beroende på det förtroende som skapades vid detta tillfälle.

Kenneth Larsson Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Troligtvis en av landets bästa Bmw verkstäder! Läs mer
  • Åse L
    Åse L skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Bra bemötande, snabb och kompetent service. En ärlig och rak firma att lita på. Läs mer
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Snabb Servive och trevligt bemötande Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket trevligt och aktivt bemötande, jag fick löpande information hur det gick med bilen.
    Min bil hade stått still i ett år och var tvungen att bärgas till verkstaden. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Allt har varit toppen. Jag fick bra hjälp med kort varsel och för ett bra pris. Läs mer
  • Jerker R
    Jerker R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Väldigt duktiga på svåra BMW fel, mycket kunnigare än Bavaria och Bilia. Läs mer
  • Oksana R
    Oksana R skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Jag är nöjd. Inga problem allts. Snabbt service Läs mer
  • Hydraulic Supplier I Norden Ab H
    Hydraulic Supplier I Norden Ab H skrev om Bil & Motorteknik Per Larsson
    Mycket bra.
    Fått hjälp med olika ärenden som Bmw:s egna inte klarar av. Läs mer

Regulatorvägen 7, 141 49 Huddinge