Speedy Bilservice Södermalm

Speedy Bilservice Södermalm

Speedy Bilservice på Södermalm hjälper dig med all service till bilen, mitt i centrala Stockholm. Här får du som kund noggranna råd och reparationer av professionella bilmekaniker - alltid med högsta ärlighet och serviceanda.

Vi dokumenterar alltid reparationerna som sker så att inga missförstånd uppstår. Dessutom behåller du alltid nybils- eller fabriksgarantin på din bil medan du får en giltig stämpel i serviceboken. Vad kostnaden går på får du alltid veta i förhand och föredrar du att delbetala är du välkommen att göra det också.

Tempot är något prioriterar högt här på Speedy. Det hörs på namnet, eller hur? Vi reparerar din bil på ett litet kick medan du dricker en kaffe eller tar en kort promenad. Vill du så får du såklart titta på när våra duktiga mekaniker arbetar.

Välkommen till oss!

Läs vad 609 kunder tycker om Speedy Bilservice Södermalm 2

2022-08-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig personal
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Snabba, flexibla och toppen service 🤗
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Snabbt, enkelt, prisvärt! Trevligt bemötande!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Kommunikativa och tydliga med vad som ev behöver bytas i samband med service.
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Vilket bemötande, toppbetyg 🤗
    2022-07-09 Verifierad kund
    Fantastisk service och bemötande när jag hade punka och bara ville boka tid. De fixade punkan direkt trots jättemycket att göra. Dessutom en lördag! Bästa bilverkstan jag upplevt Tack!!!
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Mycket vänligt bemötande och god service
    2022-07-06 Verifierad kund
    Väldigt nöjd allt från bokningen, servicen och vid hämtning av bilen. Kommer definitivt återkomma.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, snabba och kunniga
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mer än dubbelt så dyrt som de först uppgav, utan att kolla att det var ok. Otrevliga.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Fixade min Ac och var vänliga och verkade kunniga ...blev några hundringar dyrare än priset som var satt men inga problem eftersom det gick åt mer kylvätska än beräknat ...nä allt ok , Jag är nöjd !
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2022-06-30 Verifierad kund
    De är så gulliga och det är första verkstaden i Stockholm som jag verkligen litar på. De är dessutom så måna om att lösa saker så smidigt som möjligt.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Snabb och bra service! Fixade ac på 45 min. Tack!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra service, tveksamt vid inlämning
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Otrolugt bra bemötande i samband med service på min bil.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Enkelt och smidigt att få tid, trevligt bemötande och snabb service.
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Det gick lätt och snabbt att boka tid. Jobbet gjordes bra till helt okej pris. Löste uppkomna problem elegant och effektivt. Här blir jag kvar som kund.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Generatorremmen gick av på vägen till jobbet samma dag som semestern började och vi måste ha bilen till helgen. Ringde Speedy Bilservice på Södermalm och de fixade det över dagen. Bättre service och trevligare bemötande får man leta efter. Rekommenderas varmt! Stort Tack!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Behövde släcka en besiktningstvåa på krängningshämmare, fick snabbt tid, bra mottagande, arbetet utfört under utsatt tid och prisvärt därtill!
    2022-06-12 Insamlad av företaget
    Snabbt och trevligt.
    Fick hjälp att justera framlycktor
    2022-06-08 Verifierad kund
    I samband med byte av bromsklossar, med smal tidskorridor - behov av snabb åtgärd - kunde Speedy Bilservice erbjuda tid och lösning.
    Hittade lösningar utanför boxen så att jag fick bilen åtgärdad inom två dagar från första kontakt - toppen!
    Priset klart rimligt med tanke på att även bromsskivor och ena bromsoket behövde servas.
    2022-06-07 Verifierad kund
    .......... ................................
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Snabbt o bra! Trevligt o kunnigt bemötande. Bra priser
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevliga och bemötande. Smidigt och snabbt förfarande.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Bytte det som var nödvändigt och propsade inte på andra åtgärder som inte är nödvändiga. Rekommenderar.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Fick en tid snabbt för byte av spindelleder. Personalen har stora kunskaper. Omsorgsfull.
    Ska verkligen rekommendera denna verkstad till goda vänner!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Fantastiskt service, snabba och bra priser.
    Kommer definitivt återkomma.
    Tack grabbar!
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Ett underbart ställe! De är alltid redo att hjälpa till, även på kort varelse, fixar bilen snabbt och är flexibla för kundernas önskemål. De är lite kaotiskt ibland men klart värt pengarna! Lätt favo!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Hjälpsamma och snabba
    2022-05-10 Verifierad kund
    Snabba, ärliga och pålitliga. Gillar!
    /Anders Pettersson
    2022-05-08 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsamma, hjälpte mig att byta ut alla vindrutetorkblad när dom såg jag hade köpt nya, och tog bara betalt för bytet av bakre bromsljus som jag hade bokat tid för.Hjälpsamma och snabba, bara plus från mig
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket bra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssaaaaa
    2022-05-03 Verifierad kund
    Supersnabba och schyssta. Bra pris. Ordentlig o kunnig personal.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd, bra service och bra bemötande.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Hade problem med fjärdring och fick hjälp och bilen fixad på samma tack, jättebra service!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Snabb och bra service. Rekommenderas.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Det är bra. Inge konstigheter. Vad jag tror är humana priser. Bilen gick tystare efter att den var där... vilket var väldigt skönt.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Friendly staff and good work done replacing rear brakes and shock absorbers. Waited 3 days for an appointment which I think is good.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Duktiga o snabba!
    Rekomenderar starkt speedy!
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Väldig snabb och proffsig service och mycket prisvärt! Rekommenderas verkligen!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Alltid snabba och duktiga utan tjafs. Bra priser.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Dagen innan vår fjällresa gick vår bil sönder, men Speedy Södermalm hjälpte oss med kort varsel och räddade resan. Service av högsta klass. Och som vanligt på speedy är de riktiga bilmekaniker som kan sin sak. Jag mycket stort förtroende för speedy jämfört med märkesverkstäderna där jag ofta känner mig lurad.
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Snabb bra service. Trevlig personal
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Underbar snabb och vänlig service!
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Blev mkt trevligt och hjälpsamt bemött.
    Företaget levererade över min förväntan, snabb bedömning, bra återkopplingar och snabb åtgärd.
    Åtgärden gällde en ojämn bromskraftfördelning som upptäcktes vid besiktning av min Renault Captur för två dagar sedan.
    2022-03-26 Verifierad kund
    Lätt att få tid. Bra kommunikation om vad som behövde göras. Supertrevlig personal!
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bästa bilverkstaden! Snabba, pålitliga och trevliga! Dessutom till ett helt rimligt pris.
    Senast var min Skoda inne för service och batteribyte, byte av bromsskivor och ny upphängning av avgasröret. Bokade tid på torsdagen, och på fredag em var det klart. Rekommenderas verkligen!
    2022-03-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och genomförd service enligt överenskommelse, återkommer mer än görnay, bra jobbat.
    2022-03-19 Verifierad kund
    Professionella, flexibla och väldigt trevliga. Är verkligen noggranna och noga med att berätta om din bil, vad som måste fixas och vad som kan fixas men inte är akut.

Aldrig problem vid lämning o hämtning. Bra priser och tydliga kvitton där allt syns.

Rekommenderar gärna till andra 🙂
    Har använt samma verkstad sen 2015.