Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Speedy Speedy Bilservice Haninge
Rekommenderat företag 2016 - Speedy Bilservice Haninge

Speedy Bilservice Haninge

En del av Speedyspeedybilservice.se

Anläggarvägen 13C, 136 44 Haninge — Visa karta

Varmt välkommen till Speedy Bilservice Haninge, en av Sveriges mest omtyckta verkstäder. Vi finns till för dig och din bil oavsett vilket bilmärke du kör. Vi är väldigt stolta över våra fina rekommendationer vilka vi tror beror på att våra kunde kan känna sig lugna och trygga med att vi lämnar 3 års garanti på såväl reservdelar som arbete. Vi är även något annorlunda i vårt bemötande än vad andra verkstadskedjor är. Vi erbjuder en högre tillgänglighet, här erbjuds du både “drop-in” eller så kan du boka tid som du gör hos exempelvis tandläkaren, där du väntar eller handlar medan din bil blir servad och klar! På Speedy är vi snabba, vi förstår även att du som kund uppskattar ärlighet. Vi kan även erbjuda dig ett fast pris på din service eller reparation när du lämnar in den för att du ska undvikas att få en chock när du senare betalar. Vi lämnar 3 års garanti på reservdelar samt utfört arbete. Vi är en flexibel verkstadskedja medan du väntar och du får alltid ett fast pris innan arbetet utförs. Du får även givetvis dokumentation på utfört arbete.

Läs vad 34 kunder tycker om Speedy Bilservice Haninge

Anläggarvägen 13C, 136 44 Haninge