Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Speedy Speedy Bilservice Haninge

Speedy Bilservice Haninge

En del av Speedyspeedybilservice.se

Anläggarvägen 13C, 136 44 Haninge — Visa karta

Här hos Speedy Bilservice i Haninge handlar allt om snabb och effektiv bilservice och reparationer av högsta klass.

Vad behöver du fixa på din bil? Låt våra professionella bilmekaniker undersöka vad felet är och hjälpa dig att åtgärda det. Vi strävar efter ärlighet, kundnöjdhet och säkerhet i vårt arbete med bilar. Allt för att du som kund ska få ett bra resultat av oss. Vi erbjuder garanti både gällande arbetet vi utför och alla reservdelar som behövs till bilen. Det ska inte vara krångligt att få bilen fixad, och det ska vi se till. Priset får du såklart veta i förväg.

Välkommen att boka eller att ta en drop-in-tid. Vi lovar att besöket går så snabbt så du knappt hinner dricka upp kaffet.

Läs vad 72 kunder tycker om Speedy Bilservice Haninge

• Gustav C
    Gustav C skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Väldigt trevligt bemötande. Jag fick hjälp med ett lager på höger bakdäck samt ABS sensorn. Det är första gången som jag har blivit bemött på detta sätt och av trevlig personal och jag har varit på en de verkstäder. Får jag fel på mln bil igen så besöker jag den här verkstaden igen.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabba, bra pris och enkelt att få tid.
    Kunnig personal.
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Speedy Bilservice Haninge
    En toppenverkstad med kunnig och trevlig personal. Jag återkommer och rekommenderar er👍
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bromsar nya skivor byttes till full belåtet
  • Gerth G
    Gerth G skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Stort tack till snabb och korrekt service vid mitt senaste besök.
  • Anne-lie N
    Anne-lie N skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Det va bra, fick en tid snabbt. Nöjd
  • Rosenstam T
    Rosenstam T skrev om Speedy Bilservice Haninge
    En kanon service och bra bemötande, ett fel uppstod på vår bil under verkstads tiden och man var tvungen att beställa delar från utlandet det drog ut på tiden av semestrar och leverans för programering av delarna m.m.
    Men vi fick en låne bil under tiden så all flöt på och vi var inte missnöjda på något sett utan tvärtom.
  • Gun-britt S
    Gun-britt S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra bemötande. Snabb och bra års service. Nöjd. ..
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Hade problem med att bilen gick ojämnt oavsett gaspådrag och växel. "Min bil" hittade inte felet, bilen gick ännu värre efter detta verkstadsbesök - dock betalade jag inte. Men så kom jag till Speedy och fixade bilen på en halv dag! Tändspolehattarna behövdes byta - inget mer hackande. Ett vanligt problem tydligen men inte för "min bil". Tydliga i kommunikationen, raka, berättar vad dem har gjort/hur det såg ut... Ringde, gav prisuppgift på event jobb och jag som kund fick avgöra om de skulle fortsätta. Så ska det va👍
  • Karl B
    Karl B skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Jag uppsökte speedy för att byta bromsklossar fram då det gnisslade vid inbromsning. De rekommenderade ett byte även av bromsskivor och jag bytte därför även dessa. Jag hade gett ett högre betyg om de kontrollerat beläggen även bak då bromsarna har fortsatt att låta.

De hade ett väldigt trevligt bemötande.
  • Lucas C
    Lucas C skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Fick ett bra pris, professionellt bemötande och otroligt snabbt inbokat och genomfört jobb.

Hjälpte till med försäkringsbolagets hantering. Rekommenderas
  • Frisk P
    Frisk P skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Mycket trevligt bemötande redan på telefon och väldigt nöjd med reparation av avgasrör både när det gäller tid och pengar. Allt som allt så rekommenderar jag dom varmt.
  • Trigt V
    Trigt V skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Jag gjorde ett oljebyte. Gick snabbt och när jag kom tillbaka hade de även gjort en snabb kontroll av hela bilen. De upptäckte några fel och jag fick en snabbt en offert på en eventuell lagning. Rekommenderade verkstaden till bekanta. Fick snabb tid och ett bra pris!
  • Lena O
    Lena O skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bästa servicen! Hjälpte mig då jag snabbt behövde hjälp med aircondition som slutat fungera. Samt att lampan för service började lysa i samma veva. De fixa allt med en gång. Snabb hantering och ett mycket trevligt bemötande.
  • Anna N
    Anna N skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Taskig service... kassa produkter dem ersatte med. 2000 i sjön
    Johan K gillar detta
  • Margit O
    Margit O skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra jobb tillslut. Bromsklossar och skivor kom till anna värkstad tog 3-4 timmar längre tid än vad som sagts. Ingen meddelade att det drog ut på tiden. Försökte ta högre pris men hade kollat genom någon hemsida som förmedlar olika bil verkstäder och fått fram ett pris därifrån men valde att ringa och boka tid iatället. Hade jag inte vetat kostnaden innan så hade det blivit 1500kr dyrare.
    Johan K gillar detta
  • Marie I
    Marie I skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Hej! Jag bytte bromsar på min bil. Jag är jättenöjd med bemötandet jag fick. Jag hade mailat er kvällen innan och på morgonen ringde en väldigt trevlig kille upp mig. Fick bilen fixad över dagen. Vänligt bemötande och fick problemet med bilen löst snabbt och smidigt. Supernöjd!
  • Bella S
    Bella S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Så himla bra!!!!! Tack, tack och åter tack! Jag får hjälp fort och dessutom råd och tips och ibland dessutom akututryckning när det går riktigt illa. Kommer aldrig byta!
  • Sven H
    Sven H skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Service snabbt och enkelt samma dag jag ringde, dessutom blev bilen tvättad!
  • Anton G
    Anton G skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Väldigt härliga killar med bra bemötande!
  • Marie-Louise  F
    Marie-Louise F skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Ni räddade vår semester. Fick åtgärdat felen medan vi väntade. Ca 30 min. Vi är jätte tacksamma för det. Vi kommer tillbaks. Marie-Louise
  • Lena V
    Lena V skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Hej, ni bytte kamrem åt mig. Det tog lite längre tid än sagt, men jag blev kompeserad för det så jag är helnöjd, och kommer tillbaka.. . Birgitta.
  • Andrei P
    Andrei P skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Trevlig bemötande. Mycket bra service och välgjort arbete.
  • Lars A
    Lars A skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Lämnar sällan mina bilar på service eftersom jag meckar själv. Denna gång var det kamrem och då behöver jag hjälp. Bad märkesverkstaden i närheten om pris via deras hemsida. Det svar jag fick innehöll inget pris däremot hur mycket annat jag måste göra då den ändå var hos dem. Kollade med Speedy och fick pris på det jag ville ha utfört inget tjafs om andra punkter. Servicen utfördes på utsatt tid till sagt pris. Stämpel i boken och ikryssat vad som var gjort, inget glömt inget tillagt. Speedy är" min " verkstad!
  • Hans K
    Hans K skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabbt och proffsigt bemötande.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Jag fick hjälp omedelbart med nya bromsskivor och oljebyte! Fantastiskt bra bemötande av personalen, och jag kan rekommendera denna verkstad till mina vänner!
  • My I
    My I skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Har varit hos er och fixat mina halvljus. Tycker att det har gått extremt smidigt och väldigt fort båda gångerna och det är väldigt bra priser. Fått ett väldigt bra och proffsigt bemötande och jag är mer än nöjd! Har rekommenderar er till vänner och familj.
  • Hans L
    Hans L skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Mycket nöjd med den respons jag fick och hjälp på kort tid
  • Siv M
    Siv M skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Väldigt trevliga och tillmötesgående
  • Michael F
    Michael F skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabb och trevlig service när jag var där och skulle byta bromsar runt om. Kommer definitivt tillbaka nästa gång.
    /Micke
  • Apex Elinstallationer
    Apex Elinstallationer skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Vi lämnar in alla våra bilar hos Speedy i Haninge. Varje gång så har dem hållt det som är sagt. Snabba och alltid ett trevligt bemötande.
  • Hans W
    Hans W skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabb och bra service, mycket snabb lösning av problemet!
  • Petra L
    Petra L skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabba och trevliga, grym service
  • MONICA G
    MONICA G skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Gick smidigt och lätt. Jag är mycket nöjd
  • JENNY ANNELIE M
    JENNY ANNELIE M skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Uppskattar er otroligt snabba och proffsiga service! Hos er är inget omöjligt! Jag är verkligen nöjd och återkommer gärna! Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Jenny Munther
  • BALINDER S
    BALINDER S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra, snabb och effektiv service. Rekommenderas.
  • LARS GÖRAN LENNART S
    LARS GÖRAN LENNART S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra bemötande. Bra service. Proffsig rep!
  • JOHAN A
    JOHAN A skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Snabb och bra service. Fick allt ordnat samma dag trots att delar skulle beställas.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Tack, bilen går toppen! Hälsningar Susanne
  • KENNET Q
    KENNET Q skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra bemött,fixa felen snabbt
  • Eva F
    Eva F skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Bra snabb service, trevligt bemötande är kund där till 100% from nu⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Tack Gleban med personal snabbt bra enkelt
  • Virginia B
    Virginia B skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Är mycket nöjd, lämnar alltid in min bil här.
  • ÖRTENGREN S
    ÖRTENGREN S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Mycket god sevice och ett bra resultat på lösningen av problemet.
  • BÖRJE MIKAEL V
    BÖRJE MIKAEL V skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Rekommenderas starkt!!! Billigt och smigigt som tusan!🤓
  • MILAN TOMASZ K
    MILAN TOMASZ K skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Trevligt bemötande. Och bra service.
  • Rozalia S
    Rozalia S skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Mycket proffsiga killar trevligt bemötande allmänt väldigt nöjd med servisen Rozalia Saginski
  • Arne W
    Arne W skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Mycket bra arbete och service!mvh. Arne W.
  • Anna H
    Anna H skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Kanonverkstad!! Trevlig och hjälpsam personal. Väldigt seriöst.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Perfekt, snabb och bra service
  • Anne-marie B
    Anne-marie B skrev om Speedy Bilservice Haninge
    Jag känner mej mycket nöjd med bra o snabb service

Anläggarvägen 13C, 136 44 Haninge