Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län Stockholm

Däckhotell i Stockholm

26 rekommenderade däckhotell i Stockholm

Att förvara stora vinter- eller sommardäck halva året är det inte många som har plats till i Stockholms innerstad. Så varför inte lämna in dem på ett däckhotell? De flesta byter dessutom däcken åt dig när det är dags och du slipper fundera mer på hur domkraft och fälgkors fungerar! Hitta ett bra däckhotell nära dig med hjälp av Reco.se.

Det är viktigt att kolla var däckhotellet ligger för att det ska vara enkelt för dig att åka dit under däckbytesrushen i april och oktober. Dessutom ska du känna att det är säkert att lämna dina däck i mekanikernas händer utan oro.

Läs mer »

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder och i omedelbar närhet till allmänna kommunikationer. Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är Speedys bilverk...
    Robert T
    Robert T: Snabb och billig service med trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Per T
    Per T: Bra service, kunnig och trevlig personal, vet vad de sysslar med och ger mycket bra resultat, rekommenderas starkt.

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Pulsen Data
    Pulsen Data: Förbokade tid, gick snabbt och smidigt.

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Ulf L
    Ulf L: Bra och snabb service till rätt pris och med trevligt bemötande.

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Paul S
    Paul S: Fantastisk service och trevlig personal.

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Bengt W
    Bengt W: Proffsigt och förtroendeingivande bemötande! Vi kommer tillbaka.

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Ragnar T
    Ragnar T: Bra bemötande av genuint intresserade bilmekaniker.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Linda L
    Linda L: Väldigt duktiga och serviceinriktade!

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Birka Bilverkstad använder sig av den senaste diagnosutrustningen till Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Volvo, Saab, Opel och universal utrustning till BMW, Mercedes och alla märken (europeiska, japansk...
    Zofia V
    Zofia V: Servise var toppen Det var punkligt

Däcktornet

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
    Välkommen!
    Malin R
    Malin R: Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Galjonbil AB

Gröndalsvägen 48, Stockholm
    Er bilverkstad i Stockholm!
    Mats E
    Mats E: Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande.

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet av bilar och däck och har huserat i samma lokaler i drygt elva år! Välkomna!
    Tage L
    Tage L: Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis.

Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice

Torsgatan 40, Stockholm
    Kristina O
    Kristina O: Helt ok, men inte mer. Tog lite tid och kundbemötande ok när de väl tog sig tid.

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, Stockholm
    Pauline R
    Pauline R: Trevligt bemötande, snabb servicce

Spånga Bensin & Service

Täbylundsvägen 63, Spånga
    Per Oskar L
    Per Oskar L: Bra service, trevlig personal!

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
    Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden
    Erik H
    Erik H: Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Europa Gummi

Brahegatan 49, Stockholm
    Välkommen in med din bil till oss på Europa Gummi - Hos oss får du personlig service och trevligt bemötande!
    Stig B
    Stig B: Europa gummi. Fungerar mycket bra med så väl service, kvalitet, pris. Jag är mycket nöjd med företaget. Stig Bäckström

As Däckdepå

Haukadalsgatan 12, Kista
    Jonas F
    Jonas F: Alltid snabb och bra service.

Auto-Glans

Västmannagatan 40, Stockholm
    Sonya V
    Sonya V: Mycket nöjd med servicen Bilen vart som ny. Rekommenderar varmt vidare

Söderdäck / AD Bilverkstad

Tegelviksgatan 14, Stockholm
    Niklas H
    Niklas H: Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

Servicecenter Östermalm AB

Banérgatan 30, Stockholm
    Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Bäst i stan service outstanding ordning och reda

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Roine Lindberg Gummi AB

Kungstensgatan 12, Stockholm
    Måns E
    Måns E: Otroligt hjälpsamma, professionella och framför allt supertrevliga! De har superkoll på vad som gäller bilarna och har a...
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Rinkeby-Kista  (2 st)
Södermalm  (2 st)
Kungsholmen  (1 st)
Bromma  (1 st)

Däckhotell i Stockholm

Därför har vi listat de mest mest aktuella och bäst rekommenderade däckhotellen i Stockholm för att göra det enkelt för dig! Passa på att ta in offerter, kolla vad tidigare kunder säger om däckhotellet och hur de rankar företaget direkt här på sidan.