Alla kategorier Däck Däckhotell Stockholms län Stockholm

Däckhotell i Stockholm

25 rekommenderade däckhotell i Stockholm

Att förvara stora vinter- eller sommardäck halva året är det inte många som har plats till i Stockholms innerstad. Så varför inte lämna in dem på ett däckhotell? De flesta byter dessutom däcken åt dig när det är dags och du slipper fundera mer på hur domkraft och fälgkors fungerar! Hitta ett bra däckhotell nära dig med hjälp av Reco.se.

Det är viktigt att kolla var däckhotellet ligger för att det ska vara enkelt för dig att åka dit under däckbytesrushen i april och oktober. Dessutom ska du känna att det är säkert att lämna dina däck i mekanikernas händer utan oro.

Läs mer »

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Kerstin Inger Margita D
    Kerstin Inger Margita D: Bra, mycket bra. Trevligt mottagande och snabb service.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Siwan Antonius A
    Siwan Antonius A: Helt OK. Fick tid inom rimlig väntan.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Urpo Erik N
    Urpo Erik N: Snabb och bra service Mvh.Erik

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Jan Olov Ferdinand S
    Jan Olov Ferdinand S: Snabb och proffsig srrvice. Bytet av avgasrör och ljuddämpare gick galant. Janne Sandquist

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Åke L
    Åke L: Allt bra. Kunden i centrum verkligen.

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Fredrik N
    Fredrik N: Smidig bokning, bra service och fin återkoppling.

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Per J
    Per J: Xxxxxx Nnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmmmmm

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Henrik N
    Henrik N: Snabba, trevliga och allmänt bra service.

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Däcktornet

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
    Välkommen till oss på Mekopartner Bilverkstad! Vi samarbetar med Mekonomen och hjälper dig med service och reparationer av din bil.
    Malin R
    Malin R: Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

Galjonbil AB

Gröndalsvägen 48, Stockholm
    Er bilverkstad i Stockholm!
    Mats E
    Mats E: Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande.

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, Stockholm
    Välkommen till oss på Car Care Service! Vi har lång erfarenhet av bilar och massor av nöjda kunder.
    John-erik S
    John-erik S: Snabb, noggrann och bra prissatt, mycket nöjd!!

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, Stockholm
    Pauline R
    Pauline R: Trevligt bemötande, snabb servicce

Spånga Bensin & Service

Täbylundsvägen 63, Spånga
    Per Oskar L
    Per Oskar L: Bra service, trevlig personal!

Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice

Torsgatan 40, Stockholm
    Kristina O
    Kristina O: Helt ok, men inte mer. Tog lite tid och kundbemötande ok när de väl tog sig tid.

Auto-Glans

Västmannagatan 40, Stockholm
    Behov av bilvård och rekond i Stockholm? Välkommen till Auto-Glans! Vi erbjuder även däckbyten och service.
    Mordin S
    Mordin S: Wow säger jag bara! Köpte Stor-rekond, bilen från 1999 ser ut som ny, på riktigt. Killen säger också att jag ska komma t...

Europa Gummi

Brahegatan 49, Stockholm
    Stig B
    Stig B: Europa gummi. Fungerar mycket bra med så väl service, kvalitet, pris. Jag är mycket nöjd med företaget. Stig Bäckström

As Däckdepå

Haukadalsgatan 12, Kista
    Jonas F
    Jonas F: Alltid snabb och bra service.

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
    Välkommen till Bilvårdsgaraget! Vi utför tvätt och rekond med målet att komma så nära nybilskänslan som möjligt.
    Pontus R
    Pontus R: Mycket bra service och utmärkt rengöring

Söderdäck / AD Bilverkstad

Tegelviksgatan 14, Stockholm
    Niklas H
    Niklas H: Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

BDT Bilservice Meca

Sorterargatan 6A, Vällingby
    Vi brinner för bilar och strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet i vårt arbete. Bilen behåller alla garantier när du väljer oss för service eller reparation. Välkommen!
    Lisa D
    Lisa D: Killarna på Meca tar alltid väl hand om min bil. Snabbt, enkelt och bra utfört!

Servicecenter Östermalm AB

Banérgatan 30, Stockholm
    Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Bäst i stan service outstanding ordning och reda

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Roine Lindberg Gummi AB

Kungstensgatan 12, Stockholm
    Måns E
    Måns E: Otroligt hjälpsamma, professionella och framför allt supertrevliga! De har superkoll på vad som gäller bilarna och har a...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Rinkeby-Kista  (2 st)
Södermalm  (2 st)
Kungsholmen  (1 st)
Bromma  (1 st)

Däckhotell i Stockholm

Därför har vi listat de mest mest aktuella och bäst rekommenderade däckhotellen i Stockholm för att göra det enkelt för dig! Passa på att ta in offerter, kolla vad tidigare kunder säger om däckhotellet och hur de rankar företaget direkt här på sidan.