Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, 104 35 Stockholm — Visa karta

3.9 i betyg av av 37 omdömen
Välkommen till oss på Car Care Service!

Vi har jobbat med bilar under 20 års tid. Vi erbjuder våra kunder tjänster som bilservice, lack- och plåtjobb, rekond, polering, vaxning, olika sorters tvättar och mycket mer. Att lämna in bilen till oss är alltid tryggt och säkert. Vi har mellan ett till tre års garanti på våra tjänster samt stor erfarenhet av bilar, produkter och maskiner. Dessutom har vi en lång rad nöjda kunder.

Kom förbi oss så går vi tillsammans igenom vad som behöver göras och ger dig ett prisförslag!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 37 kunder tycker om Car Care Service

• 2020-05-19

JACOB W skrev om Car Care Service
    Riktigt dåligt. Efter att jag lämnat bil för rekond så ringer de och säger att de tar ut en extra avgift ”för att de fått klättra” för att utföra rekonden. Dessutom riktigt dåligt utfört arbete. Fläckar kvar och vax kvar. Klantskallar som man inte vill ha något att göra med. Läs mer
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1707 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • Said N

2020-04-21

Said N skrev om Car Care Service
    akta er för dessa!
    Ringde förra veckan och frågade om jag fick samma pris 500kr på att ha mina däck igen vilket jag inte kunde. Han sa att jag får det för 700kr och att jag fick komma nästa vecka (denna vecka). När jag kommer in sitter en kille i soffan och jag bekräftar 700kr och lämnar min nyckel. När jag ska hämta bilen slår han in 1250 och säger ”jag ger dig rabatt”. Förklarade att jag betalar det vi kommit överens om. Han vägrar och blir hotfull. Han hänvisar till att hans personal är tillfällig pga Corona-viruset, han skyller på att jag har 23” på mina sommardäck trots att det är vinterdäcken jag förvarar. Jag orkar inte bråka så jag betalade ordinarie pris för däckbyte och kommer aldrig mer sätta min för hos dem och berätta för alla i närområdet om dessa. Slutsats dessa är skojare så gör dig en tjänst och gå någon annanstans. Läs mer
  • 2019-07-15

Mattias A skrev om Car Care Service
    Riktiga skojare och gör ett riktigt dåligt jobb. Skulle sälja bilen och ville ha den fin tills dess, när jag kör hem bilen så regnar det och det va vax som ran längs hela bilen. Ingen kvalité där inte och de vägrade att ge mig kompensation. De slutade med att jag fick vaxa bilen själv och hade ändå betalat firman. Rekommenderas inte! Läs mer
    KW Bilservice i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 145 omdömen
    Badge2018
    "Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!"
    Janette J
  • 2019-04-23

Ilias K skrev om Car Care Service
    Dessvärre väldigt missnöjd med deras arbete. Köpte via Lets Deal och nu känner jag mig lurad. Bilen var inte ens ren när jag fick tillbaka den. Recond skulle jag inte alls vilja kalla detta. Värdet på det jag köpte var 4000SEK och bilen var inte ens ren. Läs mer
  • 2017-08-22

Peter P skrev om Car Care Service
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, men jag skulle inte kalla det recond. Mer en helt ok och snabb handtvätt. Bilen var fortfarande skitig och det fanns stora mängder waxrester på lister och i hålutrymmen. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 102 omdömen
    Badge2020
    "Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot."
    Taxi 0046 A
  • 2017-06-27

Peter B skrev om Car Care Service
    Har haft däckförvaring och tvättat bilen hos Car Care i många år. Alltid bra service, inte minst från Jaber som fixar allt med ett leende på läpparna. Läs mer
  • 2017-06-26

John-erik S skrev om Car Care Service
    Snabb, noggrann och bra prissatt, mycket nöjd!! Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 498 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • 2017-06-26

Regina W skrev om Car Care Service
    Jag fick hjälp med lagning av avgassystem och Car Care löste det på ett för mig väldigt förmånligt sätt. Läs mer
  • 2016-08-25

Tage L skrev om Car Care Service
    Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis. Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.5 / 5 i betyg — 513 omdömen
    Badge2020
    "Bra service och trevligt bemötande"
    Staffan M
  • 2016-08-25

Håkan K skrev om Car Care Service
    Ni är helt ute och cyklar, jag har inte varit där sedan de bytte till sommarhjul Läs mer
    Said N gillar detta

Christina H skrev om Car Care Service
    Car Care har tagit hand om mina bilar i närmare tio år. Jag upplever att de gör ett bra jobb och förstår hur jag ser på bilanvändandet och bilkostnader. Läs mer
    Speedy Bilservice Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 357 omdömen
    Badge2020
    "Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga"
    Brittis O

Rosemary U skrev om Car Care Service
    Alltid trevligt bemötande.
    Kan oftast boka tid med kort varsel.
    Endast provat tvätt o däckbyte men det är alltid bra utfört. Läs mer
  • Roger K

2016-08-23

Roger K skrev om Car Care Service
    Grymt ren och fin bil, som i nyskick!! Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 780 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A

Sebastian R skrev om Car Care Service
    Bedrövligt. Marknadsföringen i media säger en sak, personalen en annan Läs mer
  • 2016-06-20

Lennart L skrev om Car Care Service
    Vänligt mottagen i telefon men lång väntetid för att byta rutan. Arbetet ännu inte utfört Läs mer
    Speedy Bilservice Västerås
    4.6 / 5 i betyg — 313 omdömen
    fiveYearsBadge
    "2 års nybilsgarantiservice som utfördes bra och bemötandet var också trevligt."
  • Lars S

2016-06-19

Lars S skrev om Car Care Service
    Trevligt och proffsigt bemötande hos Car Care.
    Mycket bra resultat på behandlingen av min bil Läs mer
  • 2016-06-19

micha S skrev om Car Care Service
    Trevlig personal och ett mycket bra bemötande.
    Några missar med tvätten men helheten ok. Läs mer
    Speedy Bilservice Valhallavägen
    4.7 / 5 i betyg — 746 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa servicen jag har haft! Tack till er alla som hjälpte mig med min bil."
  • 2016-06-18

Rest K skrev om Car Care Service
    Bra service och lätt att få tid. Läs mer
  • 2016-06-18

Robert W skrev om Car Care Service
    Trevlig personal, snabb sevice Läs mer
    Speedy Bilservice Eskilstuna
    4.7 / 5 i betyg — 169 omdömen
    Badge2020
    "Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!"
    AGNETA SOFIA L

svante T skrev om Car Care Service
    Hej, snabb och effektiv hantering Läs mer

mats A skrev om Car Care Service
    Det var ett väldigt trevligt bemötande och jag fick hjälp med att skifta från vinterhjul till sommarhjul. Allt gick mycket snabbt Läs mer
    Sumpan Expressverkstad
    4.5 / 5 i betyg — 508 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alltid fått mycket bra bemötande av personalen."

nishtiman I skrev om Car Care Service
    Var jätte bra service och vi var nöjda Läs mer
  • 2016-05-26

Ewa M skrev om Car Care Service
    Hämtade bilen igår och den var så fin utvändigt. Men när det står helrecond igår då inte damsugning och rengöring invändigt..... Läs mer
    Min bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1458 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"
  • 2016-05-25

Catharina N skrev om Car Care Service
    Mycket väl utfört arbete. Kan tänka mig att återkomma. Läs mer

kerstin N skrev om Car Care Service
    Trevligt bemötande! Bra service på däckskift samt biltvätt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    "Supernöjd med service och bemötande trots att vi har en äldre bil! Ni har haft stor uthållighet i att hitta felet som gav diffusa symtom! Oc"

Ingrid H skrev om Car Care Service
    Bilen blev som ny, både på utsidan och insidan, rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Thomas W

2016-05-23

Thomas W skrev om Car Care Service
    har mina vinter/sommaraäck på deras däckhotell +att dom byter däcken åt mig 2 ggr/år
    Personlig och bra service så här långt..erbjuder alltid fika om jag vill vänta på plats och jag får alltid en prel tid när det dom vara klara..
    Känns som att det är seriöst o bra dom gånger som jag har varit där..Finner i dagsläget ingen anledning att ha mina däck någon annanstans... Läs mer
    Speedy Bilservice Fruängen
    4.6 / 5 i betyg — 1229 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!"

Anders F skrev om Car Care Service
    Dåligt bemötande vid inlämnande av bil men bra kvalite på utfört arbete. Rekonditionering på bilen utförd Läs mer
  • 2015-12-03

Tomas M skrev om Car Care Service
    Invändig och utvändig biltvätt samt extra tvätt av säten.

Bemötandet var mkt trevligt men det blev dyrare än vad det stod på hemsidan. Jag hade uppskattat ett prisförslag vid inlämnandet av bilen ifall tvätten skulle kosta mer än det stor på hemsidan. Betalade nu 650 kr för inv/utv tvätt ist för 450 kr. Samt att kostnaden för tvätt av sätena kostade ca 800 kr.

Bilen var heller inte helt ren på backspeglar och på några ställen runt om Läs mer
    Mekonomen Bilverkstad Gnista
    4.5 / 5 i betyg — 195 omdömen
    Badge2020
    "Proffsig och kunnig personal med ett fantastiskt bemötande!"
    Justyna Aleksandra T
  • 2015-12-01

Ulf W skrev om Car Care Service
    Trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • 2014-12-08

Andreas L skrev om Car Care Service
    Däckbyte och förvaring.
    Mkt professionellt och trevligt bemötande. Pragmatiska och flexibla i sitt sätt att arbeta. Kan rekommendera denna firma. Läs mer
    Speedy Bilservice Täby
    4.8 / 5 i betyg — 575 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service. De tog emot bilen lite tidigare än avtalat och det blev lite lägre pris än förhandsinformationen 2 dagar innan."
  • 2014-07-18

Kjetil J skrev om Car Care Service
    Lämnade in min Saab NG9-5 och bilen känns helt ny efter deras helrekond och lackkonservering. Kan varmt rekommendera Car Care Service till andra som vill ta bra hand om sin bil. Läs mer
  • Björn W

2013-09-14

Björn W skrev om Car Care Service
    Lämnade in min Seat med en del plåt/spoilerskador och stort behov av service och recond, hämtade en betydligt finare bil några dagar senare, detta för ett i min mening mkt rimligt pris.
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    Jaber gillar detta
    Min Bil Sollentuna
    4.5 / 5 i betyg — 1271 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service hela vägen, inklusive mottagande, kommunikation och personligt anpassning av servicen! Mycket nöjd!"
  • 2013-04-01

a skrev om Car Care Service
    Ren bil, trevlig och hjälpsam personal! Läs mer
  • 2013-02-14

Josef H skrev om Car Care Service
    Bästa service bra job, glada och positiva Läs mer
    Speedy Bilservice Tyresö
    4.6 / 5 i betyg — 481 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpe"
    Becklin C
  • 2013-01-30

Melli H skrev om Car Care Service
  • 2013-01-30

robert p skrev om Car Care Service
    Rikigt bra service och trevlig personal Läs mer
    Speedy Bilservice Smista
    4.5 / 5 i betyg — 355 omdömen
    Badge2020
    "Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a"

Bästa Bilverkstäderna nära Car Care Service:

Brittis O Brittis O tycker: