Bilvård i Stockholm

27 rekommenderade bilvårdare i Stockholm

Hur många timmar spenderar du egentligen i din bil varje vecka - jag kan tänka mig att det är fler än du tror. Men tar du hand om din bil? Får den någonsin ta helg eller bli ordentligt ompysslad? Ge bilen en paus genom att hitta rätt bilvård i Stockholm!

Åk till biltvätten för att ge bilen en riktig spabehandling och låt din vackra bil få sin lyster åter. En invändig totalrengöring med dammsugning, fönsterputs och rengjord instrumentbräda ger dina trötta mornar i bilkö en helt ny energi. En ren och nöjd bil leder till en lugn och glad förare!

Läs mer »

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Cecilia J
    Cecilia J: Trevlig och snabb service. Jag är mycket nöjd!

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Per F
    Per F: Allt funkade men om man kan prognostisera hämttid skulle det kunna vara ett plus😊

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Jenny S
    Jenny S: Nöjd med allt. Fått hjälp med service och släcka en 2a.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Linda L
    Linda L: Väldigt duktiga och serviceinriktade!

Söderorts Bilvård AB

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
    Love W
    Love W: Snabbt och smidigt, trevlig bemötande. Rekommenderas!

Autorisma Södermalm

Götgatan 103, Stockholm
    Vi vänder oss till kunder som älskar bilar och prioriterar kvalitet. Autorisma är SONAX professionell partners som har världsledande produkter inom bilvård.
    Håkan L
    Håkan L: Har anlitat dom tidigare och då var dom värda 5 stjärnor. Nu var det slarvigare.

STB Gruppen AB

Vanadisvägen 4, Stockholm
    Jhon
    Jhon: Utmärkt Keramisk lackkonservering, superresultat!

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Linus B
    Linus B: Allt var toppen personalen var trevlig och hjälpsam och jobbet blev fint utfört

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Gabriel R
    Gabriel R: Mycket bra service, bra priser, väldigt omtänksamt och flexibelt personal! Rekommenderas starkt!

Mattsens Bil

Katarina Bangata 64, Stockholm
    Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverkstad och rekonditionering.
    Cassandra E
    Cassandra E: Fick super bra hjälp. Bytte in min bil och köpte en mindre bil. Enkelt och smidigt

Rena Bilar

Vretensborgsvägen 14, Stockholm
    Rena Bilar levererar ett högklassigt resultat till förmånliga priser. Vi erbjuder handtvätt, polering, vaxning, städning och däckservice för personbilar. Välkommen!
    Bo L
    Bo L: Grabbarna är både duktiga och snabba. De tvättar mycket bättre än jag själv hade gjort! 😀

Nermins Bilservice

Sjösavägen 10, Bandhagen
    Magnus H
    Magnus H: Byter bara däck där men dom är snabba och trevliga

Galjonbil AB

Gröndalsvägen 48, Stockholm
    Er bilverkstad i Stockholm!
    Mats E
    Mats E: Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande.

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet av bilar och däck och har huserat i samma lokaler i drygt elva år! Välkomna!
    John-erik S
    John-erik S: Snabb, noggrann och bra prissatt, mycket nöjd!!

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
    Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden
    Pontus R
    Pontus R: Mycket bra service och utmärkt rengöring

Europa Gummi

Brahegatan 49, Stockholm
    Välkommen in med din bil till oss på Europa Gummi - Hos oss får du personlig service och trevligt bemötande!
    Stig B
    Stig B: Europa gummi. Fungerar mycket bra med så väl service, kvalitet, pris. Jag är mycket nöjd med företaget. Stig Bäckström

Auto-Glans

Västmannagatan 40, Stockholm
    Sonya V
    Sonya V: Mycket nöjd med servicen Bilen vart som ny. Rekommenderar varmt vidare

Abrahams Biltvätt

Hagagatan 27, Stockholm
    Vi tar hand om din bil på bästa sätt för att behålla värdet och nybilskänslan hos din bil! Välkommen!
    Torsten W
    Torsten W: Rent snyggt tiden hölls. Bra jobb. Tvätt in o utvändigt.

Svenska bil & motor

Hagagatan 52, Stockholm
    Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang!
    Jan S
    Jan S: Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande.

Servicecenter Östermalm AB

Banérgatan 30, Stockholm
    Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Bäst i stan service outstanding ordning och reda

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Mycar Gärdet

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
    Bucklor, repor eller kantstött stötfångare? Med moderna tekniker får vi din bil att bli som ny!
    Jan-olof A
    Jan-olof A: Jättebra service. Mycket nöjd med resultatet - till ett rimligt pris.

Mr.CAP

1 reco
    Frejgatan 1, Stockholm
    Anders E
    Anders E: Som alltid suveränt och vänligt omhändertagande. Nyinköpt bil där jag lyckats skapa en repa i lacken blev polerad till p...

Stockholms Bilvård - Ditec

Valhallavägen 156, Stockholm
    Max S
    Max S: Trevligt bemötande, bästa tänkbara kvalitet på arbetet, uppskattar dessutom de råd och tips jag fick kring bilens skick ...
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Bromma  (2 st)
Södermalm  (2 st)

Bilvård i Stockholm

Ska vi bli lite mer tekniska, och kanske även praktiska, så är en stor del i bilvård faktiskt service. Låt bilen få en genomgång av ett riktigt proffs och upptäck eventuella problem när de fortfarande är små och lätta att åtgärda. Hitta en bilverkstad i Stockholm du gillar - många fixar både service och rekond!

Vissa problem kan bli riktigt allvarliga (och dyra!) om man går och väntar och tänker “äsch det är nog inte så farligt”, så ta in bilen på en hälsokoll lite då och då. Det sparar både dina reparationskostnader och bilens andrahandsvärde.