Auto Surbrunn Bilverkstad

Snittbetyg
4.3
Ring 08-673 38 15 Dela

Om företaget

Varmt Välkommen att göra ditt billiv lite enklare hos oss på Auto surbrunn! Här får du service och reparation utfört enligt fabrikantens rekommendationer, oavsett märke och modell, med reservdelar av bästa kvalitet. Du får alltid 2 års garanti på delar, 1 års garanti på arbetet och vid service får du 1 års vägassistans utan...

21 omdömen om Auto Surbrunn Bilverkstad

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 21 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Sara A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Mycket trevlig bemötande. Vi var ute i sista stund med att boka en in- och utvändig tvätt inför bilbyte och blev mycket vänligt mottagna. De var väldigt behjälpliga, frågade innan vad vi önskade och kom själva med förslag. Lyhörda för våra önskemål. De tvättade även bort fläckar på våra säten trots att det inte ingick. Det var första gången vi använde Auto Surbrunn och kommer definitivt fortsätta använda dem framöver. Vi är mycket nöjda!

Patrick R
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Auto Surbrunn lämnar man aldrig besviken! Fantastisk service och nybilskänsla varje gång

Claes B
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Ren och fin bil. Mycket nöjd med resultatet. Också ett bra bemötande.

Gerson
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Vänligt och ambitiöst, proffsigt.

Louis D
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Kan varmt rekommenderas!!! Gjorde mer än som var överenskommet utan att ta mer betalt.

Richard H
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra priser och tillmötesgående personal.

José S
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Grym service! Supernöjd med resultatet.

Deniz G
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Rekommenderar guldtvätt, bästa tvätten jag gjort på min Volvo

Ambjörn A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Helt perfekt bemötande och trevligt bemötande. Jobbet gjordes perfekt på utsatt tid till ett rimligt pris. Kan verkligen rekomenderas.

Marie J
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Handtvätt utvändigt. Halva fälgarna var rena. En fälg inte rengjord alls såg jag när jag åkt hem. Vet inte om dom bara blåser på med högtryck eller om dom ska gnugga rent dom. För övrigt så såg bilen ren ut.

Peter R
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Jag är väldigt nöjd. Bilen blev skinande ren. Trevligt bemötande. Väl utfört arbete.

Josef B
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra resultat, prisvärt, och riktigt trevligt kundbemötande. Jag kommer lämna in min bil där igen

Angelica U
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Rent och fint och bra bemötande. Rekommenderas.

Zana Y
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra pris, bra personaler och bra kvalite på deras arbete.

Henriette G
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Tvättat bilen ut- och invändigt. Mycket fint resultat, vänligt och omtänksamt bemötande.

Ambjörn A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Helt perfekt in/utvändig tvätt. Allt på utlovad tid, ett super bemötande och rimligt pris. rekommenderas verkligen..

YASMINE S
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Wow wow wow vilka vardagshjältar. De jobbade efter stängning för att hjälpa oss fixa en vindrutetorkare i snöstorm. Allt med ett leende och ett väldigt trevligt bemötande. Tack snälla!

TED H
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Har bytt däck här i många år. Nu verkar det vara ny personal. DE GLÖMDE DRA ÅT SKRUVARNA!!! Slutade med att att tre muttrar föll av på E18 och jag höll på att tappa vänster framdäck med barn i bilen. Har ringt och berättat detta men de vägrar att ta det på allvar. Erbjöds en gratis däckförvaring som kompensation (som om jag skulle fortsätta byta däck där). Däckförvaring och byte kostar numera 1200kr per halvår istället för 700kr som det kostade tidigare, men det är en annan femma. BYT INTE DÄCK HÄR!!!

Carl L
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Förra året bytte jag bromsok till min Peugeot 307 hos Auto Surbrunn. Sedan dess har läckage av bromsvätska uppstått. Vid byte av bromsslang upptäckte verkstaden att Auto Surbrunn dragit in skruven till slangen i oket snett och med smuts närvarande. Detta har skadat gängorna på ett helt nytt bromsok och gett upphov till läckare och ytterligare en reparation på 1259 kr.

Carl L

Johan A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Seriös bilverkstad på surbrunnsgatan 42. Alltid lika trevliga och överenskommna priser. Har tidigare haft väldigt dålig erfarenhet av verkstäder. Rekommenderar därför denna starkt!

Filtrera omdömen