Mekonomen Norrtull

Mekonomen Norrtull

www.mekonomennorrtull.se
  • BadgeTwelveYears
1 355

Välkommen till oss på Mekonomen Norrtull! Du hittar oss på Sveavägen 159, vid Norrtull i Stockholm. Här kan du få service eller reparera din bil oavsett modell eller märke. För att du ska känna att bilen är i trygga händer får du alltid 3 års garanti på både jobb och reservdelar. Dessutom har vi förmånliga priser på originalreservdelar,...

1355 omdömen om Mekonomen Norrtull

Sedan starten hos Reco 2015

Svenska A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevliga och bra service!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inger A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Däckskifte till nya vinterdäck gick snabbt och effektivt, därutöver mycket trevligt bemötande!

Claes L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabbt och smidigt däckbyte inför vintern

Erica H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Supernöjd med flexibiliteten och servicen!

Tomas E
Skrev om Mekonomen Norrtull

VARNING, välj en annan verkstad. Förvänta dig ingen som helst återkoppling när du försöker nå dem på telefon / mail. De hör inte av sig på annat sätt än genom sms för att de vill att du ska godkänna ny faktura med tilläggsreparationer. Efter att bilen varit inne på felsökning och reparation fick den bärgas tillbaka redan samma kväll till verkstad med samma felkoder som innan reparation, de hävdade få att ett nytt fel inträffat och ny mycket kostsam reparation följde. I efterhand visade det sig även att denna verkstad...

Inger S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb service, jobbig och trång infart/utfart. Å andra sidan en relativt bra och central adress

Laila A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Vänligt och professionellt bemötande, kunde hjälpa mig snabbt.

Jan B

Toppen God Service mvh Janne Borggren återkommer med Glädje 🤩 👍

Christina F
Skrev om Mekonomen Norrtull

Nu var det inte Christina utan jag, hennes sambo, som åkte in med hennes bil. Det kändes fantastisk! De fixade problemet medan jag väntade och medan jag väntade så tänkte jag att jag kanske ska ta hit min bil också om det ska va så där smidig. Problemet med min bil är lite större men dock. Mycket bra upplevelse med andra ord.

Per E

Många bilar,trångt personer ok

Bravida A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Jag rekommenderar kontakta de när du behöver

Asmus P
Skrev om Mekonomen Norrtull

Som alltid: Snabbt att få tid, konkret och pålitligt i uppskattning av arbete och kostnad, och väldigt trevliga!

Nordic

Trevligt, Hjälpsamhet personal!

Katarina J
Skrev om Mekonomen Norrtull

Jag upplevde att jag fick söka kontakt med Mekonomen istället för att de uppdaterade mig om status. Vid ngt tillfälle sa man att felsökning pågick, men när jag ställde en kontrollfråga om man hade börjat felsöka så fick jag svar av samma person som sa att felsökning pågick att hen inte visste, men skulle återkomma. Det gjorde inte personen ifråga. Det kändes segt alltihop.

Fredrik A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Enkelt att boka tid. Snabb och bra service!

Giacomo S
Skrev om Mekonomen Norrtull

idag 8 oktober 2024 kl 09.00 gick jag in på mekonomen verkstad i Norrtull. Receptionisten välkomnade mig väl och var väldigt bra, professionell och ärlig. Mekanikerna som bytte mina däck var väldigt duktiga och snälla. De gjorde allt på en timme. Jag kommer definitivt tillbaka till dig i framtiden!!! Bäst!!!! Tack så jättemycket!!!

Helmut M

Toppen servic mycket bra ! Kommer tillbaka

Bo G
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande och bra utförda jobb på min bil

Malin A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Som företag med bilen som arbetsredskap uppskattade jag verkligen den snabba hjälp jag fick och det trevliga bemötande jag fick av personalen som mötte mig i verkstaden Lämnade bilen direkt och 4h senare kunde jag hämta den med nytt batteri. Fantastiskt. Gjorde att vi dagen efter inte behövde ställa in några kundbesök. STORT TACK

Per L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabbt och tydligt besked om vad som behövde åtgärdas. Trevligt bemötande

Ditte D
Skrev om Mekonomen Norrtull

Vi fick bra hjälp och bemötande.

Synergia A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Medföljer detaljerad information om fordonsproblem. Hjälpsam och bra med kundkontakt.

Mattias E
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig personal, snabb hjälp!

Tm A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabbt byte av hjul och.Däckförvaring! Grymt.

Performiq A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra och snabb service! Alltid lättillgängliga.

Irmina K
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra kompetent service , hjälpsam. Rekommenderar verkligen verkstaden.

Claes J
Skrev om Mekonomen Norrtull

Tog hand om akut extrajobb på ett bra sätt

Daniel H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb service och trevliga anställda

Åke J
Skrev om Mekonomen Norrtull

Byte av lampa i framlykta i våras ledde till att den åter gick sönder två gånger i rad, båda gångerna efter ca två veckor. Efter två reklamationer har det nu (september 2024) fungerat sedan i våras. Dock fick jag nu underkänt av bilprovningen av en en felriktad dimstrålkastare som också byttes av Mekonomen Norrtull vi samma tillfälle i våras. Har nu lämnat bilen på annan verkstad och får betala, men litar inte på att det blir rätt på Mekonomen Norrtull.

Erik N
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande men extremt dåliga servicerekommendationer - helt byte av delar för 60 000 kr istället för att laga (offert från självständig mekaniker på 8000 kr)

Marcus T
Skrev om Mekonomen Norrtull

Mkt bra service och trevligt bemötande

Jesper D
Skrev om Mekonomen Norrtull

Smidiga att göra med, gör jobbet

Carl M
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabba och bra återkoppling med bild på tillkommande nödvändiga reparationer.

Per N
Skrev om Mekonomen Norrtull

Väl bemött av personalen i reception och verkstad. Dom lyckades lösa problemet snabbt och temporärt i väntan på reservdel. Efter ett par dagar ringde dom och jag var in och ut på ca 20 minuter. Exceptionellt bra service

Benito Carlos G
Skrev om Mekonomen Norrtull

Enkelt att boka. Trevligt bemötande, tydliga besked och färdig bil på utlovad tid. 👍

Malgorzata M
Skrev om Mekonomen Norrtull

Min bil har fått service och jag är mycket nöjd. Behöver jag delar eller bilreparationer återkommer jag till Mekonomen i Norrtull.

Jesper K
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra service. Hittade felet som två andra verkstäder missat. Rimligt pris och snabbt fixat. Fem av fem!

Tore B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Proffsiga och inget strul, bra bemötande.

Lena R

Trevligt bemötande Kunnig personal Snabbt åtgärdande

Per N
Skrev om Mekonomen Norrtull

Dem har levererat enligt plan, byte av kamkedja.Trevligt bemötande och bra service.

Salar R
Skrev om Mekonomen Norrtull

Riktigt trevlig personal! Rekommenderas.

Michaela G

Trevlig personal och proffsiga

Torsten E
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra. Men det hade varit ännu bättre att få veta ungefär hur lång tid det skulle ta. Det var ju bara en service

Stephen A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Very friendly, helpful and quick service from these guys. Highly recommended!

Tindra J
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb service. Trevl7g och hjälpsam personal.

Abid F
Skrev om Mekonomen Norrtull

The experience has been excellent. The jobs was well done and communication was very clear about repair. Recommended

Leaseplan S
Skrev om Mekonomen Norrtull

På något sätt hade bokningen jag gjort via ALD:s hemsida för några veckor sedan inte gått genom, fast jag uppfattade att det var klart. Ändå kunde verkstan få in mig idag vilket förenklade mycket för mig. Det är jag tacksam för! I och med att bokningen var borta så var det inte registrerat att vindrutetorkarna behövde bytas, så det blev inte gjort. Jag tänkte inte på att nämna det vid inlämningen, och ingen frågade.

Eva Britt Marie R
Skrev om Mekonomen Norrtull

Jacob engagerade sig till 100% och kunde under samtalet direkt redogöra för vilken generator som var aktuell samt ge mig ett pris på reparationen. Att bilen var klar efter lunch dagen efter vårt samtal gjorde att den totala kundupplevelsen var långt över förväntan.

Mats A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Fick vänta i 6 timmar innan jobbet påbörjades!!! Blev sen kallad till fortsättning på icke avslutad dataanslys o felsökning och krävd på ny betalninh samma belopp!

Malek B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Mycket trevlig personal. Snabb mottagning och snabba på att serva min bil.