Bilglas i Stockholm

6 rekommenderade företag inom bilglas i Stockholm

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Cecilia J
    Cecilia J: Trevlig och snabb service. Jag är mycket nöjd!

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Linn J
    Linn J: Mycket bra, Trevligt bemötande, snabb återkoppling. Byte av sidoruta

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Per F
    Per F: Allt funkade men om man kan prognostisera hämttid skulle det kunna vara ett plus😊

Mycar Globen

Trädskolevägen 5, Stockholm
    Vi ger dig ett pris direkt när vi sett bilens skrapade lack eller repiga fälgar. Moderna tekniker gör att vi kan reparera precis där det behövs och du får inga oväntade kostnader.
    Camilla S
    Camilla S: Bra mottagande, bra och trevlig service.

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Linus B
    Linus B: Allt var toppen personalen var trevlig och hjälpsam och jobbet blev fint utfört

Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB

Magelungsvägen 150, Bandhagen
    Kimmo och Robin har en brinnande passion för bilar där varken märke eller årsmodell spelar någon roll. Vi värdesätter kundnöjdheten allra främst. Är ni missnöjda med nåt så säg till, men ni får självk...
    Stefan B
    Stefan B: Suveränt bemötande med riktigt duktiga grabbar som är hjälpsamma, noggranna och framförallt kunniga.
Sida:   1
Områden i Stockholm