Bilglas i Stockholm

6 rekommenderade företag inom bilglas i Stockholm

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Carl S
    Carl S: Önskade prisförslag, blev uppringd en halvtimme senare och bokade tid 4 dagar senare, väldigt bra bemötande, mycket trev...

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Anders E
    Anders E: Det var lite svårt hitta dit. I övrigt bra!

Mycar Globen

Trädskolevägen 5, Stockholm
    Vi ger dig ett pris direkt när vi sett bilens skrapade lack eller repiga fälgar. Moderna tekniker gör att vi kan reparera precis där det behövs och du får inga oväntade kostnader.
    Camilla S
    Camilla S: Bra mottagande, bra och trevlig service.

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Maths E
    Maths E: Jag gillar personalen på Mekonomen Kista - de ger ett trovärdigt intryck.

Proline Bilskador AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB

Magelungsvägen 150, Bandhagen
    Kimmo och Robin har en brinnande passion för bilar där varken märke eller årsmodell spelar någon roll. Vi värdesätter kundnöjdheten allra främst. Är ni missnöjda med nåt så säg till, men ni får självk...
    Stefan B
    Stefan B: Suveränt bemötande med riktigt duktiga grabbar som är hjälpsamma, noggranna och framförallt kunniga.
Sida:   1
Områden i Stockholm