Sedells Bil & Skadecenter AB

1.8

5 omdömen om Sedells Bil & Skadecenter AB

Rickard G
Skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB

Fick min bil bogserad dit för mitt batteri var förmodligen inte kopplat riktigt, de sade jag var tvungen att byta generator för 4600kr(den var helt slut sade de). Jag valde att köra bilen därifrån till annan verkstad, ( de hade förmodligen laddat batteriet och jag körde därifrån.) Jag bytte sedan batteri, generatorn höll i 5 år, jag skrotade bilen sedan pga av för mycket fel på besiktningen. Åker aldrig hit mer!!!

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Patrik D
Skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB

Oproffsiga. I mitt fall blev det mycket strul helt i onödan. Kommer inte tillbaks.

Mikael
Skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB

Grym service va enda verkstaden som tog emot min bil under kort varsel i somras. Trevligt kundbemötande bra priser. Rekomenderas helt klart!!!

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 982 omdömen 4.9 av 982 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Therese H
Skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB

Så galet oproffisionella, skulle hellre tejpa ihop min bil än att gå dit igen. Långsamma, dyra och många feldedömningar gjorde att min bil stod där i flera månader. När den äntligen var klar och vi skulle hämta den har ” någon” backat in i sidan på vår bil och efter mycket knorr och att vi fick ta det på vår försäkring, så ville DOM ha pengar för skadan! Dom hade även lovat att fixa en rostfläck som plåster på såren men den var ju självklart kvar när bilen skulle vara färdig. Efter ha gått ut på vårt villa forum på nätet...

Ingela B
Skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB

Lämnade in bilen för felsökning och kostnadsförslag. Först och främst tog det 2 dagar att ens få fram ett kostnadsförslag, vilket jag tycker är långsamt jämfört med andra verkstäder jag varit på. Kostnadsförslaget var sedan väldigt högt, så pass att jag valde att inte laga bilen där utan att jämföra med annan verkstad först. Den andra verkstaden gav ett kostnadsförslag på mindre än halva priset! Inte nog med det så stämde inte ens 2 av 3 fel med Sedells bedömning! Det var andra saker som felen berodde på. Bilen var inte...

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1693 omdömen 4.7 av 1693 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!