Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Sedells Bil & Skadecenter AB

Sedells Bil & Skadecenter AB

Flygfältsgatan 2C, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sedells Bil & Skadecenter AB

• Patrik D skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Oproffsiga. I mitt fall blev det mycket strul helt i onödan. Kommer inte tillbaks. Läs mer
  • Mikael skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Grym service va enda verkstaden som tog emot min bil under kort varsel i somras.
    Trevligt kundbemötande bra priser. Rekomenderas helt klart!!! Läs mer
  • Therese H skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Så galet oproffisionella, skulle hellre tejpa ihop min bil än att gå dit igen. Långsamma, dyra och många feldedömningar gjorde att min bil stod där i flera månader. När den äntligen var klar och vi skulle hämta den har ” någon” backat in i sidan på vår bil och efter mycket knorr och att vi fick ta det på vår försäkring, så ville DOM ha pengar för skadan! Dom hade även lovat att fixa en rostfläck som plåster på såren men den var ju självklart kvar när bilen skulle vara färdig. Efter ha gått ut på vårt villa forum på nätet så visade det sig att fler hade samma erfarenhet av verkstan. Har inget gott att säga om vår erfarenhet av Sedells bil i Skarpnäck mer än att man ska hålla sig borta från dom. Läs mer
  • Ingela B skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Lämnade in bilen för felsökning och kostnadsförslag. Först och främst tog det 2 dagar att ens få fram ett kostnadsförslag, vilket jag tycker är långsamt jämfört med andra verkstäder jag varit på. Kostnadsförslaget var sedan väldigt högt, så pass att jag valde att inte laga bilen där utan att jämföra med annan verkstad först. Den andra verkstaden gav ett kostnadsförslag på mindre än halva priset! Inte nog med det så stämde inte ens 2 av 3 fel med Sedells bedömning! Det var andra saker som felen berodde på. Bilen var inte ens helt ihopmonterad när jag skulle hämta den efter felsökningen (de lämnade över den med delar liggandes i baksätet), så jag fick säga till och vänta ytterligare på att få hem bilen. Åk inte hit! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Strömledningsgatan 3, 72137, VÄSTERÅS