Sedells Bil & Skadecenter AB

1.8 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Sedells Bil & Skadecenter AB

• 2018-12-22

Rickard G skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Fick min bil bogserad dit för mitt batteri var förmodligen inte kopplat riktigt, de sade jag var tvungen att byta generator för 4600kr(den var helt slut sade de). Jag valde att köra bilen därifrån till annan verkstad, ( de hade förmodligen laddat batteriet och jag körde därifrån.) Jag bytte sedan batteri, generatorn höll i 5 år, jag skrotade bilen sedan pga av för mycket fel på besiktningen. Åker aldrig hit mer!!! Läs mer
    Speedy Bilservice Täby
    4.7 / 5 i betyg — 602 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjorde stora servicen, och hämtade bilen med Billys panpizza (stora) smulor och choklad på sättet.. Mot regnummer OHW490 Utfärdat den 20"
  • 2018-11-29

Patrik D skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Oproffsiga. I mitt fall blev det mycket strul helt i onödan. Kommer inte tillbaks. Läs mer
  • 2018-09-04

Mikael skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Grym service va enda verkstaden som tog emot min bil under kort varsel i somras.
    Trevligt kundbemötande bra priser. Rekomenderas helt klart!!! Läs mer
    Speedy Bilservice Smista
    4.5 / 5 i betyg — 394 omdömen
    Badge2020
    "Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a"
  • 2018-07-01

Therese H skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Så galet oproffisionella, skulle hellre tejpa ihop min bil än att gå dit igen. Långsamma, dyra och många feldedömningar gjorde att min bil stod där i flera månader. När den äntligen var klar och vi skulle hämta den har ” någon” backat in i sidan på vår bil och efter mycket knorr och att vi fick ta det på vår försäkring, så ville DOM ha pengar för skadan! Dom hade även lovat att fixa en rostfläck som plåster på såren men den var ju självklart kvar när bilen skulle vara färdig. Efter ha gått ut på vårt villa forum på nätet så visade det sig att fler hade samma erfarenhet av verkstan. Har inget gott att säga om vår erfarenhet av Sedells bil i Skarpnäck mer än att man ska hålla sig borta från dom. Läs mer
  • 2015-09-04

Ingela B skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Lämnade in bilen för felsökning och kostnadsförslag. Först och främst tog det 2 dagar att ens få fram ett kostnadsförslag, vilket jag tycker är långsamt jämfört med andra verkstäder jag varit på. Kostnadsförslaget var sedan väldigt högt, så pass att jag valde att inte laga bilen där utan att jämföra med annan verkstad först. Den andra verkstaden gav ett kostnadsförslag på mindre än halva priset! Inte nog med det så stämde inte ens 2 av 3 fel med Sedells bedömning! Det var andra saker som felen berodde på. Bilen var inte ens helt ihopmonterad när jag skulle hämta den efter felsökningen (de lämnade över den med delar liggandes i baksätet), så jag fick säga till och vänta ytterligare på att få hem bilen. Åk inte hit! Läs mer
    Speedy Bilservice Fruängen
    4.6 / 5 i betyg — 1281 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!"

Bästa Bilverkstäderna nära Sedells Bil & Skadecenter AB:

Jonas V Jonas V tycker: