Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Sedells Bil & Skadecenter AB

Sedells Bil & Skadecenter AB

Flygfältsgatan 2C, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Gröndalsvägen 48, 11768, STOCKHOLM
Galjonbil AB
Mats E:
Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande.

Bilverkstäder nära Sedells Bil & Skadecenter AB:

Trädskolevägen 5-11, Stockholm
Bengt L:
Bytte batteri +lampa fram Jag ville ha tillbaka bilen kl 11:00 Den var klar 10:30 Jag är nöjd 👍

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
Välkomna till Min Bil Bandhagen! Läs mer ›
Elin P:
Trevligt bemötande och snabb, proffsig hjälp. Kan varmt rekommendera Min bil Bandhagen.

Stallarholmsvägen 28, BANDHAGEN
Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar! Läs mer ›
Jonas V:
Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Bärbogränd 2, BANDHAGEN
En trygg bilverkstad för dig och din bil! Läs mer ›
Sigrid A:
Jag uppskattar er snabba service och trevliga bemötande. Bra att få en genomgång av felet och raka besked om kostnader i samband med reparat...

Läs vad 1 kund tycker om Sedells Bil & Skadecenter AB

• Ingela B
    Ingela B skrev om Sedells Bil & Skadecenter AB
    Lämnade in bilen för felsökning och kostnadsförslag. Först och främst tog det 2 dagar att ens få fram ett kostnadsförslag, vilket jag tycker är långsamt jämfört med andra verkstäder jag varit på. Kostnadsförslaget var sedan väldigt högt, så pass att jag valde att inte laga bilen där utan att jämföra med annan verkstad först. Den andra verkstaden gav ett kostnadsförslag på mindre än halva priset! Inte nog med det så stämde inte ens 2 av 3 fel med Sedells bedömning! Det var andra saker som felen berodde på. Bilen var inte ens helt ihopmonterad när jag skulle hämta den efter felsökningen (de lämnade över den med delar liggandes i baksätet), så jag fick säga till och vänta ytterligare på att få hem bilen. Åk inte hit!

Flygfältsgatan 2C, 128 30 Skarpnäck