Bra bemötande trevlig personal jobbet klart på utsatt tid.
Bosch Car Service - Södermalm Bilservice
Om företaget
Välkommen till Södermalms Bilservice – din lokala certifierade Bosch-verkstad! Vi utför bilreparationer och service för alla bilmärken och modeller. När vi reparerar använder vi oss av reservdelar i originalkvalitet från Bosch och andra leverantörer. Vi erbjuder service, underhåll och reparationer som du kan lita på. Vårt team...
1081 omdömen om Bosch Car Service - Södermalm Bilservice
Sedan starten hos Reco 2025
Ringde på ringklockan direkt var man välkommen att köra in bilen. En ac service var det jag hade beställt. Väl mottagen direkt man klev ur bilen. En verkstad som är mån om kunderna. Tittade runt när dom jobbade och dom kunde sin sak insåg jag. En verkstad man gärna kommer tillbaka till kändes familjärt. /Mycket nöjd kund
Hej Johan, Stort tack för ditt fantastiska och utförliga omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du kände dig välkommen redan från första stund och att du uppskattade både bemötandet och arbetet med din AC-service. Det gläder oss extra mycket att du upplevde att vi är måna om våra kunder och att du fick ett så positivt intryck av verkstaden och vårt arbetssätt. Att höra att du gärna kommer tillbaka och att det kändes familjärt är precis den känslan vi vill förmedla. Tack för ditt förtroende och för de fina orden – sådana omdömen...
Väldigt bra service och bemötande
Hej Mårten, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både servicen och bemötandet. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat air konditions problem och bra pris. Hittat en ny bil verkstad!
Hej Marianne, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet, att vi kunde lösa problemet med luftkonditioneringen snabbt och att du är nöjd med priset. Att läsa att du har hittat en ny bilverkstad hos oss är kanske det finaste betyg vi kan få. Tack för ditt förtroende – vi ser fram emot att få hjälpa dig även i framtiden! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Gjorde kopplingsbyte på fhd. Snabba, noggranna - rekommenderas! Rimliga priser. Inte billigast i stan, men definitivt inte heller dyrast. Väl värt kronorna för ett gott arbete.
Hej Nina, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med kopplingsbytet och att du uppskattade både vårt arbetssätt och resultatet. Att beskrivas som snabba och noggranna är ett väldigt fint betyg. Tack också för att du lyfter fram prisbilden. Vi strävar alltid efter att erbjuda ett rimligt pris i kombination med ett arbete som håller hög kvalitet, så det betyder mycket att du känner att det var väl värt pengarna. Tack för din rekommendation, och du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Snabbt och smidigt ac- jobb ,men lite triksigt att ta sig dit
Hej William, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med AC-arbetet och att du upplevde besöket som snabbt och smidigt. Vi förstår att det kan vara lite klurigt att hitta till oss första gången 😅, men förhoppningsvis känns vägen betydligt enklare vid nästa besök! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Bra bemötande och trevliga människor
Hej Lars, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade bemötandet och att du trivdes med människorna hos oss. Vi tycker att ett trevligt och personligt bemötande är en viktig del av upplevelsen, så det betyder mycket att du lyfter fram just det. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Det gick fort men jag fick betala 375kr mer än vad som stod i offerten utan att bli informerad innan det var dags att betala Det tycker jag inte att det är korrekt
Hej Patrick, Tack för ditt omdöme och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi har full förståelse för att det känns frustrerande att få en högre kostnad än den som angavs i offerten, särskilt om du inte upplevde att du blev informerad i förväg. Vår målsättning är alltid att stämma av eventuella tilläggskostnader innan de debiteras, så om kommunikationen brustit i ditt fall ber vi om ursäkt för det. Vi tar din feedback på största allvar och ser gärna att du kontaktar oss så att vi kan gå igenom vad som hände i just...
Bra arbete, bra kommunikation.
Hej Erland, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både arbetet och kommunikationen. Vi tycker att tydlig dialog och ett väl utfört arbete går hand i hand, så det gläder oss att du uppskattade båda delarna. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Bästa bilverkstaden!! Mycket hjälpsamma, kunniga och även prisvärda. Toppbetyg +++++
Hej Sofie, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Wow, att bli kallade "bästa bilverkstaden" värmer verkligen! Det gläder oss att höra att du uppskattade vår hjälpsamhet, kunskap och att du upplevde oss som prisvärda. Tack för toppbetyget och de fina orden – sådana omdömen ger oss extra energi att fortsätta göra vårt allra bästa varje dag! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Fantastisk service och väldigt trevlig personal. De ringde och meddelade stämde av innan de la till åtgärder, trots att det redan informerats.
Hej Karolina, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både servicen och vårt bemötande. Vi tycker att det är viktigt att alltid stämma av med kunden innan några extra åtgärder utförs, även när information redan har lämnats, så att allt känns tydligt och tryggt genom hela processen. Tack för ditt förtroende – det betyder verkligen mycket för oss! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Det var fantastisk kundservice. Trevliga lokaler. Och de utförde jobbet professionellt. Och ett fantastiskt pris och jobbgaranti. Kommer bli deras fortsatta kund Mvh Anne-Lie
Hej Anne-Lie, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vår kundservice, våra lokaler och att du är nöjd med det arbete vi utförde. Extra kul att du lyfter fram både priset och vår garanti – vi vill att våra kunder ska känna sig trygga hela vägen. Att höra att du vill fortsätta vara kund hos oss är det bästa betyg vi kan få. Tack för ditt förtroende! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Mycket trevlig personal och kunnig, snabb service. Jätte nöjd!!
Hej Peter, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vår trevliga och kunniga personal samt att du är nöjd med den snabba servicen. Att läsa att du är jättenöjd gör oss verkligen glada! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevligt och professionellt bemötande, snabb service, prisvärt, kommer tillbaka. Enda minus är att toaletten, den ligger vägg i vägg med personalens toalett och bad som verkar vara deras omklädningsrum, inte så kul för dem kanske.
Hej Joakim, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt trevliga och professionella bemötande, den snabba servicen och att du upplevde besöket som prisvärt. Extra kul att höra att du kommer tillbaka! Och tack för den roliga observationen 😄 Vi får väl se det som att våra kunder får en exklusiv inblick bakom kulisserna hos oss. Som tur är verkar både kunder och personal trivas lika bra ändå! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Allt fungerade perfekt. Mycket bra bemötande
Hej Sture, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att allt fungerade perfekt och att du uppskattade vårt bemötande. Det betyder mycket för oss att du kände dig väl omhändertagen under ditt besök. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Proffsiga, serviceminded & tillmötesgående.
Hej Lindström, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du upplevde oss som proffsiga, serviceinriktade och tillmötesgående. Det är precis de värden vi strävar efter att leverera till varje kund som besöker oss. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Snabb och trevligt service. Kommer tillbaka som kund.
Hej Leifur, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både den snabba servicen och det trevliga bemötandet. Extra kul att du vill komma tillbaka som kund – det betyder mycket för oss! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Utmärkt kommunikation och service när jag lät göra basservice.
Hej Alfons, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både kommunikationen och servicen i samband med din basservice. Vi tycker att tydlig information och ett smidigt bemötande är minst lika viktigt som själva arbetet på bilen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevliga, effektiva och bra kommunikation
Hej Thomas, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt trevliga bemötande, effektiva arbete och tydliga kommunikation. Det är precis den upplevelsen vi vill ge våra kunder. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevligt bemötande och proffesionellt utfört arbete av AC-service med påfyllning av gas. Rekommenderas varmt! MVH Magnus
Hej Magnus, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och det professionellt utförda arbetet med AC-servicen. Det betyder mycket för oss att du känner dig nöjd med både servicen och resultatet. Tack också för din varma rekommendation! 🚗❄️ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevligt proffesionellt bemötande ,Bra utfört arbete Återkommer gärna igen 👍
Hej Jorma, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt trevliga och professionella bemötande samt att du är nöjd med det utförda arbetet. Extra kul att höra att du gärna återkommer! 👍 Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
En alltigenom väldigt positiv upplevelse, allt ifrån från den supertrevliga och duktiga receptionisten, till utfört arbete av mekanikerna, tillmötesgående och professionella. Kommer absolut anlita dem igen!
Hej Annika, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att hela upplevelsen levde upp till dina förväntningar – från mottagandet i receptionen till arbetet som utfördes av våra mekaniker. Det betyder mycket för oss att du upplevde oss som både tillmötesgående och professionella. Extra kul att höra att du vill anlita oss igen – det ser vi verkligen fram emot! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Absolut bästa bemötande, service och snabba på att laga bilen.
Hej Vera, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är så nöjd med både bemötandet, servicen och att vi kunde få bilen lagad snabbt. Sådana här omdömen gör verkligen vår dag och motiverar oss att fortsätta ge det lilla extra. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Bosch Car Service ligger mycket bra till för mig och jag känner mig trygg för att få bra och ärlig service
Hej Staffan, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att vårt läge passar dig bra och att du känner dig trygg med att få bra och ärlig service hos oss. Just förtroende och transparens är något vi värdesätter väldigt högt. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Ett mycket professionellt och personligt bemötande av personalen. Klar och tydlig information om genomförandet och det gäller även offerter på tilläggsarbeten. Dom överträffade mina förväntningar. Dessutom mycket prisvärd service. Rekommenderas verkligen! Citroen C4 Picasso årsmodell 2009 Basservice + tillägg felsökning belysning
Hej Jöran, Stort tack för ditt fantastiska och utförliga omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både det professionella och personliga bemötandet samt den tydliga informationen kring arbetet och eventuella tilläggsarbeten. Vi tycker att transparens och god kommunikation är minst lika viktigt som själva arbetet på bilen. Att vi dessutom lyckades överträffa dina förväntningar gör oss extra glada, och tack för att du lyfter fram prisvärdheten och din rekommendation. Det betyder verkligen mycket för oss! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Bra service och bra bemötande! 🌟🌟🌟🌟🌟
Hej Maria, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både servicen och bemötandet. Dina fem stjärnor betyder mycket för oss och motiverar oss att fortsätta göra vårt bästa varje dag! 🌟 Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Professionellt bemötande och snabbt utfört arbete
Hej Dan, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt professionella bemötande och att arbetet blev utfört snabbt. Det är precis den kombinationen vi strävar efter att leverera till alla våra kunder. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Snabbt och smidigt felsökning och reparation med väldigt bra bemötande.
Hej Nedzib, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du upplevde både felsökningen och reparationen som snabba och smidiga. Extra kul att du uppskattade bemötandet – det betyder mycket för oss. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Allt var smidigt. Sakligt och professionell Verkstad med god kundservice.
Hej Marko, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att allt gick smidigt och att du upplevde oss som både sakliga och professionella. Extra kul att du lyfter fram vår kundservice – det är något vi lägger stor vikt vid varje dag. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Säkert en bra verkstad men offerten hölls inte. Tilläggsarbete för 1000 kr för att det tog mer tid än beräknat drar ner betyget. Firman skyller på Autobutler som skriver för lite tid, och att det var en gammal bil, där ”saker sitter fast”. Det stod årsmodell när de tackade ja till jobbet. ”Fast pris” kallas det men så var det inte. Som kund får man möjlighet att tacka nej och hämta bilen med jobbet ogjort.
Hej Jan, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi förstår att det känns tråkigt när slutkostnaden blir högre än den ursprungliga offerten. Samtidigt vill vi förtydliga att det på äldre bilar, som i ditt fall, ibland uppstår omständigheter som inte går att förutse innan arbetet påbörjas. Rost, fastsittande delar och andra åldersrelaterade problem kan innebära att arbetet tar betydligt längre tid än vad som ursprungligen beräknats. Vi var noga med att kontakta dig och inhämta ditt godkännande innan...
Proffsiga, trevliga och snabba.
Hej Johan, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt professionella bemötande och att du upplevde oss som både trevliga och snabba. Det är precis den upplevelsen vi vill ge våra kunder. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Proffesionellt, fin service, trevliga människor! 10/10!
Hej Richard, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både servicen, professionalismen och bemötandet från vårt team. Att få ett 10/10 från dig värmer verkligen och ger oss extra energi att fortsätta göra vårt bästa varje dag! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Snabb, bra lösning på ett punkterat däck. Bra service och ett mycket bra pris! Verkar mycket pålitliga! 5/5
Hej Nils, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att vi kunde hjälpa dig snabbt med det punkterade däcket och hitta en bra lösning. Extra kul att du uppskattade både servicen och priset, och att du känner förtroende för oss – det betyder verkligen mycket! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Professionellt och smidigt. Verkstaden är snabb, professionell och känns pålitlig. Tydlig och bra kommunikation hela vägen, känns som ett tryggt ställe att lämna bilen på. Jag är mycket nöjd.
Hej Monica, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du upplevde oss som både professionella, smidiga och pålitliga. Tydlig kommunikation och att våra kunder känner sig trygga med att lämna sin bil hos oss är något vi värdesätter väldigt högt, så det betyder extra mycket att du lyfter fram just det. Tack för ditt förtroende – vi är glada att du är mycket nöjd! 🚗✨ Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 😊🚗✨
Trevliga! Tillmötesgående och tydliga.
Hej Paula, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du upplevde oss som trevliga, tillmötesgående och tydliga. Det är precis så vi vill att våra kunder ska känna sig när de besöker oss. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Mycket bra och trevligt bemötande. Köpte AC service med påfyllning. Bra information från verkstaden om vad de hade gjort.
Hej Lars, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet och att du är nöjd med AC-servicen. Vi tycker att tydlig information om vad som har utförts är viktigt, så det gläder oss att du upplevde kommunikationen från verkstaden som bra. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Trevlig och kunnig personal. Bra och snabb service.
Hej Tor, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vår kunniga personal och att du är nöjd med den snabba servicen. Det är precis den kombinationen vi strävar efter att erbjuda våra kunder. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Jag blev bemött mycket trevligt och på ett serviceminded sätt. Snabba raka puckar. Kunden i centrum. Byte av olja och standardkontroll. Fick snabbt offert på sakerna som behövde åtgärdas. Uppstyrt och effektivt och trevligt, förtroendeingivande bemötande. Mina förväntningar var högt ställda och deras sätt att ta hand om allt var imponerande.
Hej Kerstin, Stort tack för ditt fantastiska och utförliga omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vårt trevliga och serviceinriktade bemötande samt att du upplevde processen som snabb, tydlig och effektiv. Vi tycker att tydlig kommunikation och att sätta kunden i centrum är självklart, så det värmer extra mycket att du lyfter fram just det. Att vi dessutom lyckades leva upp till dina högt ställda förväntningar gör oss både stolta och glada. Tack för ditt förtroende! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Bra utfört jobb, nappade på erbjudane på facebook,, bra pris!
Hej Shawn, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med arbetet och att du hittade vårt erbjudande på Facebook. Extra kul att du upplevde att du fick ett bra pris – det är viktigt för oss att kunna erbjuda både kvalitet och värde. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Bra bemötande och fin service.
Hej Lena-Maria, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och servicen. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Jätte trevligt bemötande och fin service👌
Hej Marie, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet och den fina servicen. Det betyder mycket för oss att du kände dig väl omhändertagen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Väldigt bra utfört jobb utav mekanikern på bra priser och jättevänliga receptionister. Hit kommer jag tillbaka
Hej Sara, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med det arbete som mekanikern utförde och att du uppskattade våra priser. Extra kul att du lyfter fram receptionen och vårt bemötande – det betyder mycket för hela teamet. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Uppmärksamt välkomnande. Diagnos och kostnad ställs under fikapausen. Reservdel beställda redan innan nyckel överlämnats. Reparation inom angiven tid. Vad mer kan önskas. Tack från kiaägare.
Hej Frans, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade hela processen – från välkomnandet och den snabba diagnosen till att reservdelarna kunde beställas direkt och reparationen utföras inom utsatt tid. Precis så vill vi att ett verkstadsbesök ska fungera! Tack också för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Hälsningar till Kia-ägaren! 🚗😄 Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice ✨🚗
Fantastiskt bemötande, bra service, prisvärt
Hej Jekaterina, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet, servicen och att du upplevde oss som prisvärda. Det är precis den upplevelsen vi vill ge våra kunder. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Fantastisk bemötande av de som jobbar där, otroligt snabb service och hög kvalitet på genomfört jobb. Kan inte bli bättre.
Hej Martha, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Det gläder oss verkligen att höra att du uppskattade bemötandet från vår personal, den snabba servicen och kvaliteten på arbetet. Att läsa att det "inte kan bli bättre" är ett otroligt fint betyg som betyder mycket för hela teamet. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Snabbt, bra, trevligt bemötande.
Hej Ann-Christin, Stort tack för ditt omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade den snabba servicen och det trevliga bemötandet. Vi strävar alltid efter att göra besöket så smidigt och positivt som möjligt. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Svårt att bedöma kvaliten på ett okej och filterbyte. Men servicen från kundtjänst var otroligt varm och snabb. Jag kommer definitivt att återkomma
Hej Douglas, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vi förstår att det kan vara svårt att bedöma resultatet av ett olje- och filterbyte direkt, men det gläder oss verkligen att du uppskattade servicen och bemötandet från vår kundmottagning. Att du beskriver den som varm och snabb betyder mycket för oss. Extra roligt att höra att du vill återkomma – det ser vi fram emot! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Supertrevlig personal, service ut i fingerspetsarna. Svårslagna priser dessutom! 🙏🏼
Hej Jakob, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vår personal och att du upplevde servicen som något utöver det vanliga. Extra kul att du också lyfter fram våra priser – vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga värde för våra kunder. 🙏🏼 Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Servicen helt eminent. Tid och pris som utlovat.
Hej Christer, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med servicen och att vi kunde leverera enligt utlovad tid och pris. Att hålla det vi lovar är något vi värdesätter högt. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨
Mycket trevlig personal. Snabb och smidig hantering och man fick en trygghetskänsla.
Hej Samuel, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du uppskattade vår trevliga personal och att hanteringen kändes både snabb och smidig. Att du dessutom fick en trygghetskänsla under besöket betyder extra mycket för oss. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Södermalm Bilservice 🚗✨