Kerstin W:
Jag blev bemött mycket trevligt och på ett serviceminded sätt. Snabba raka puckar. Kunden i centrum.
Byte av olja och standardkontroll. Fick snabbt offert på sakerna som behövde åtgärdas.
Uppstyrt och effektivt och trevligt, förtroendeingivande bemötande.
Mina förväntningar var högt ställda och deras sätt att ta hand om allt var imponerande.
Lena C:
Efter bara 15min var de på plats, som en räddande ängel med möjligheter att på nolltider byta det trasiga däcket och jag kunde köra vidare. Stor eloge till de uteblivna nedlåtande kommentarerna om en tjej som inte kan byta däck själv och de glada tillropen som bidrog till några glada skratt. Räkningen har inte kommit än dock.....