VR Motor Stockholm

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till VR Motor Stockholm AB!

Vi är ett handplockat team som tillsammans har över 30 år i fordonsbranschen. Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Volvo och Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin. Vårt fokus ligger i slutändan på att du som kund ska bli så nöjd som möjligt.

Hos oss på VR Motor Stockholm kan du få hjälp med stenskott, byta vindruta, solfilm, däckhotell, hjulinställning och mycket mer. Du har dessutom 3 års garanti på allt utfört arbete och även 3 års garanti på reservdelar. Varmt välkommen till oss på VR Motor Stockholm AB!
Mån-Tor: 07:00-16:30
Fre: 07:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om VR Motor Stockholm

• 2019-09-16

Lars L skrev om VR Motor Stockholm
    Servce. Vindrutebyte, däckobalans. Allt har fixats av den trevliga och hjälpsamma personalen från början till slut.Anlitade globen förut men nu är det här min verkstad förr evigt. Tacksam kund. Läs mer

Gunhild S skrev om VR Motor Stockholm
    Kommer faktiskt inte ihåg vad jag fick hjälp med, men kommer ihåg att jag blev väldigt trevligt bemött. Läs mer

Harley K skrev om VR Motor Stockholm
    Skulle in på lite service och bromsbyte, och får alltid asgrym service hos grabbarna pro på VR motor.
    Professionellt och effektivt för ett bra pris frän trevliga tillmötesgående killar, vad mer kan man önska :D Läs mer

Jari A skrev om VR Motor Stockholm
    Inställning fram- och bakvagn
    Motortvätt ut- och invändigt
    2 nya framdäck

Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-09

Thomas A skrev om VR Motor Stockholm
    Bra bemött, hjälpsamma och lyhörda. Läs mer
  • 2019-09-07

Jessica A skrev om VR Motor Stockholm
    Hade bilen inlämnad för att fixa bromsarna. Skulle även få hjälp med ytterligare en sak som inte var åtgärdad vid uthämtning. Läs mer
  • 2019-09-07

Kunniga
    Trygga
    Trevliga
    Bra priser

Kommer lätt anlita dem igen

Så bra

Clas Läs mer
  • 2019-09-05

Anton H skrev om VR Motor Stockholm
    Grymt trevliga och bra bemötande! Läs mer
  • 2019-03-11

Kjell Nilsson skrev om VR Motor Stockholm
    Trevliga killar, men dom verkar inte veta riktigt vad dom gör. Byter ett batteri utan att mäta detta, sedan visar det sig att det är startmotorn som är trasig :-(
    Dessutom får man inte lämna tillbaka batteriet trots att det är dom som gjort fel, då det räknas som "elektronik" Läs mer
    2019-03-11 VR Motor Stockholm svarar Kjell Nilsson
    Hej Kjell
    Tråkigt att höra att du känner så, tyvärr så var det så att du ville boka in för ett batteribyte för att du upplever att det är trött, hade du bokat in en tid för att vi skall titta på varför bilen är trött en så kallad felsökning, hade vi självklart kollat upp allt detta innan.
    Nästa gång du kom in så tog vi inte ens betalt för felsökningen av startproblemet, utan felsökte detta kostnadsfritt åt dig som du tyvärr inte heller uppskattade, du fick rabatt på delar och arbete trots att det är du som har beordrat ett "Batteribyte", Skillnaden mellan ett beordrat arbete och en felsökning är att vi tar på oss ansvaret , det är därför felsökning kostar pengar.
    Hade vi Felsökt bilen och sagt att batteriet var dåligt, men det visade sig att det inte var det som va felet, så tar vi på oss ansvaret och tar tillbaka batteriet och tar på oss smällen även fast vi inte får skicka tillbaka det för retur.

MVH Fredrik Lundborg
  • 2019-02-14

Anders L skrev om VR Motor Stockholm
    Bra bemötande vid bokning, lämning och hämtning. Kvalitet på reparationen. Läs mer
  • 2019-01-31

Laila T skrev om VR Motor Stockholm
    Bilfin i Farsta.
    Jag är supernöjd med biltvätten invändigt och utvändigt. Blev överraskad över ett sånt fantastiskt fint resultat. Totalt toppenbetyg! Läs mer
  • 2019-01-30

Gilbert L skrev om VR Motor Stockholm
    Köp och montering av ledramp.
    Mycket bra bemötande av trevlig personal.
    Mvh Lars (Gilbert) Eriksson Läs mer
  • 2019-01-27

Anna G skrev om VR Motor Stockholm
    De hade tid att felsöka bilen direkt. Snabb uppdatering och prisförslag. Hörde av sig så fort bilen var klar. Svarade på frågor och förklarade vänligt.
    Kom med ut till bilen, då jag återkom dagen efter med en fråga, och hjälpte mig med min undran.

Proffsiga och trevliga Läs mer

Kenneth H skrev om VR Motor Stockholm
    Trevligt och trovärdigt bemötande vid reperation av blinkers. Läs mer

Elin K skrev om VR Motor Stockholm
    Lagade lampa och bilbälte. Fick det gjort snabbt och trevligt bemötande. Läs mer

Beata P skrev om VR Motor Stockholm
    Bra och trevligt bemötande! Snabba återkopplingar och ett stort engagemang! Mycket nöjd! Läs mer

Nils E skrev om VR Motor Stockholm
    Hade problem att motorn inte gick på alla cylindrar vid start. Tändspolarna byttes och motorn går något bättre men felet kvarstår då det troligen är något mer avancerat. Läs mer
  • 2019-01-25

Kent F skrev om VR Motor Stockholm
    Trevlig personal och bra bemötande,
    efter renovering av motor.
    Kommer att anlita dom flera gånger
    vid behov. Läs mer

Anders G skrev om VR Motor Stockholm
    Bytte avgasrör - snabbt och smidigt Läs mer

Nils B skrev om VR Motor Stockholm
    Felkod på min bil , kom in och dom hjälpte mig direkt. Läs mer
  • Kurt Å

2019-01-24

Kurt Å skrev om VR Motor Stockholm
    Renovering av bromsar bak. Mycket bra bemöt och snabbt få en tid. Har varit kund hos dom tidigare och visst vad jag får av dom. Bra killar att ha att göra med.
    Kommer att försätta anlita dom. Läs mer

Per E skrev om VR Motor Stockholm
    Installerade en mortorvärmare och det gick utan problem, jobbet snyggt och bra utfört samt trevligt bemötande. Läs mer

Jan A skrev om VR Motor Stockholm
    Superbra service varje gång. All personal värnar verkligen om kunden i alla lägen. Tack för det. Läs mer
  • Nils N

2019-01-24

Nils N skrev om VR Motor Stockholm
    Har lämnat bilen här flera gånger. Alltid trevligt bemötande och tydlig kommunikation! Bara bra! Läs mer

Wille B skrev om VR Motor Stockholm
    Jag har vid två tillfällen lämnat min bil hos dom och bägge gångerna fått ett fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande.
    Jag kommer garanterat att rekommendera dom till vänner och bekanta. Läs mer

Jessica S skrev om VR Motor Stockholm
    Ett mycket fint bemötande och snabb service. Inget krångel vid kontakten om reperationen. Överallt snabb hjälp. Läs mer
  • 2019-01-23

Karl W skrev om VR Motor Stockholm
    En årsservice med återkoppling långt över förväntan. Helkoll på felloggar wow .
    Tvättade golvmattor mm det har jag inte varit med om tidigare hos någon verkstad.
    Helnöjd. Läs mer

Linnéa T skrev om VR Motor Stockholm
    Trevligt bemötande och service till ett bra pris Läs mer
    2019-01-23 VR Motor Stockholm svarar Linnéa T
    Tack för ditt omdöme Linnéa, varmt välkommen tillbaka!
  • Byggservice U

2019-01-22

Byggservice U skrev om VR Motor Stockholm
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabbt och väl utfört arbete till rimligt pris. Bara bra erfarenheter Läs mer
    2019-01-23 VR Motor Stockholm svarar Byggservice U
    Tack så hemskt mycket för omdömet, vi kör på i samma anda och önskar dig välkommen i framtiden!

Eva L skrev om VR Motor Stockholm
    Bra service, hjälpsam personal. Läs mer
    2019-01-23 VR Motor Stockholm svarar Eva L
    Tack för ditt fina omdöme Eva, du är varmt välkommen i framtiden!

Jim B skrev om VR Motor Stockholm
    Jag lämnade in bilen på service Dec 2018. Jag är 110 procent nöjd. Trevligt bemötande. Kanon bra service. Jag kommer garanterat anlita denna verkstad i fortsättningen. Läs mer
    2019-01-23 VR Motor Stockholm svarar Jim B
    Härligt att få ett sådant fint omdöme, vi stäcker på oss och jobbar vidare på samma sätt! Varmt välkommen i framtiden!
  • Camilla E

2019-01-10

Camilla E skrev om VR Motor Stockholm
    Väldigt trevligt bemötande vid ankomst. Det blev 500 kr billigare än vad som hade sagts från början vilket var väldigt trevligt, bilen har fungerat perfekt sedan besöket! Nu har ni fått en trogen kund framöver! Läs mer
    2019-01-15 VR Motor Stockholm svarar Camilla E
    Vi tackar för det fina omdömet och önskar dig varmt välkommen i framtiden!
  • 2018-12-19

Bertil S skrev om VR Motor Stockholm
    Trevlig o kunnig personal.Snabbt utfört jobb.Rekomenderar gärna denna verkstad Läs mer
  • 2018-10-02

Per F skrev om VR Motor Stockholm
    Fick bilen felsökt efter missljud. De höll bra kontakt under hela proceduren och gav bra info. Mycket trevligt bemötande! Skulle starkt rekommendera verkstaden! Läs mer
  • 2018-10-02

Bernt Olov S skrev om VR Motor Stockholm
    Anlitade VR motor/Mekonomen för akut byta av bromsskivor och bromsklossar. Fick snabbt en tid trots semester tider. Arbetet utfördes så som önskat på utsatt tid . Trevligt bemötande. Återkommer vid nästa service/reparation. Rekommenderar VR motor. Läs mer
  • 2018-08-23

Jan G skrev om VR Motor Stockholm
    Kanonbra bemötande mött kunnig och trevlig personal Läs mer
  • 2018-08-18

Gun F skrev om VR Motor Stockholm
    Vänligt bemötande och bra service kan varmt rekommendera firman Läs mer
  • 2018-08-16

Helena G skrev om VR Motor Stockholm
    Utmärkt! Bästa tänkbara bemötande och service. Läs mer

Cesar A skrev om VR Motor Stockholm
    Very helpful and friendly service. Thank you guys.... Läs mer

Björn F skrev om VR Motor Stockholm
    Alltid tid att hjälpa till när man kommer och har lite problem med bilen! Läs mer

Emma H skrev om VR Motor Stockholm
    Otroligt trevliga grabbar på Verkstaden!
    Man blir väl bemött & dom ger god & bra service.
    Klart en mycket godkänd verkstad.
    /Emma Läs mer

Erik V skrev om VR Motor Stockholm
    Bokade ervice på min bil. Fick en tid snabbt.
    Vänligt bemötande.
    Gjorde ett bra jobb. Läs mer

Maria V skrev om VR Motor Stockholm
    Fantastisk service trevligt personal supernöjd ett stort tack till dessa trevliga killar😊😊 Läs mer

Nils F skrev om VR Motor Stockholm
    Lämnade in bilen på service. Bilen har några småfel som jag känner till sen tidigare. De hittade alla, så de gjorde en seriös genomgång. Försökte inte sälja på mig onödiga reparationer men förklarade vad de tyckte var viktigt att få gjort inom något år. Supertrevliga! Och kändes seriösa. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Richard A skrev om VR Motor Stockholm
    5av5.............................. Läs mer

Pontus B skrev om VR Motor Stockholm
    Intervallservice
    Väldigt prisvärt och riktigt bra service. Kommer absolut fortsätta vara kund här. Läs mer

Berit K skrev om VR Motor Stockholm
    Jag fick min AC fixad. Behövdes verkligen denna sommar.
    Jag blev mycket trevligt bemött.👍
    Jag kommer att anlita er i fortsättningen. Läs mer
  • 2018-06-21

Anne-charlotte H skrev om VR Motor Stockholm
    Jag skulle serva min bil. Fick kostnadsförslag och info om vad som behövde göras. Han som hjälpte mig var mycket tillmötesgående. Ville göra allt för att de skulle bli så bra som möjligt för just mig och min bil. Förväntade mig att det skulle ligga långt bort att få en tid och att de skulle bli struligt, eftersom jag även behövde ha en hyr bil. Men det var jätte smidigt och inte alls dyrt.
    Jag är mycket nöjd och kommer lämna in bilen igen hos er nästa gång jag behöver hjälp.
    Stor eloge till service inriktade killen som hjälpte mig han var otroligt trevlig. Läs mer
  • 2018-06-21

Henrik Å skrev om VR Motor Stockholm
    Jag köpte tjänster i form av delar för bromsanläggningen till min bil. Fick ett bra bemötande. Hade inga särskilda förväntningar innan besöket.

Sammanfattninggsvis ett trevligt köptillfälle. Läs mer

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen