VR Motor Stockholm

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi VW Skoda Seat BMW Volvo Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin.

Vi gör service samt reparation på ALLA BILMÄRKEN! Hos oss har du 1 års garanti på utfört arbete samt 3 års garanti på reservdelar!

Med ett Mekonomen kort som du självklart kan ansöka på plats kan du dela upp din betalning 4 månader räntefritt!

Har du bil med garanti så behöver du inte vara orolig att lämna in den till oss för varken service eller reparation, då vi utför ett fackmannamässigt jobb enligt biltillverkarens instruktioner. Samt att alla våra reservdelar är av samma kvalité eller bättre som original. Mer om detta kan du läsa på
Mån-Tor: 07:00-16:30
Fre: 07:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om VR Motor Stockholm

• Per F skrev om VR Motor Stockholm
    Fick bilen felsökt efter missljud. De höll bra kontakt under hela proceduren och gav bra info. Mycket trevligt bemötande! Skulle starkt rekommendera verkstaden! Läs mer
  • Bernt Olov S skrev om VR Motor Stockholm
    Anlitade VR motor/Mekonomen för akut byta av bromsskivor och bromsklossar. Fick snabbt en tid trots semester tider. Arbetet utfördes så som önskat på utsatt tid . Trevligt bemötande. Återkommer vid nästa service/reparation. Rekommenderar VR motor. Läs mer
  • Jan G skrev om VR Motor Stockholm
    Kanonbra bemötande mött kunnig och trevlig personal Läs mer
  • Gun F skrev om VR Motor Stockholm
    Vänligt bemötande och bra service kan varmt rekommendera firman Läs mer
  • Helena G skrev om VR Motor Stockholm
    Utmärkt! Bästa tänkbara bemötande och service. Läs mer
  • Cesar A skrev om VR Motor Stockholm
    Very helpful and friendly service. Thank you guys.... Läs mer
  • Björn F skrev om VR Motor Stockholm
    Alltid tid att hjälpa till när man kommer och har lite problem med bilen! Läs mer
  • Emma H skrev om VR Motor Stockholm
    Otroligt trevliga grabbar på Verkstaden!
    Man blir väl bemött & dom ger god & bra service.
    Klart en mycket godkänd verkstad.
    /Emma Läs mer
  • Erik V skrev om VR Motor Stockholm
    Bokade ervice på min bil. Fick en tid snabbt.
    Vänligt bemötande.
    Gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Maria V skrev om VR Motor Stockholm
    Fantastisk service trevligt personal supernöjd ett stort tack till dessa trevliga killar😊😊 Läs mer
  • Nils F skrev om VR Motor Stockholm
    Lämnade in bilen på service. Bilen har några småfel som jag känner till sen tidigare. De hittade alla, så de gjorde en seriös genomgång. Försökte inte sälja på mig onödiga reparationer men förklarade vad de tyckte var viktigt att få gjort inom något år. Supertrevliga! Och kändes seriösa. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Richard A skrev om VR Motor Stockholm
    5av5.............................. Läs mer
  • Pontus B skrev om VR Motor Stockholm
    Intervallservice
    Väldigt prisvärt och riktigt bra service. Kommer absolut fortsätta vara kund här. Läs mer
  • Berit K skrev om VR Motor Stockholm
    Jag fick min AC fixad. Behövdes verkligen denna sommar.
    Jag blev mycket trevligt bemött.👍
    Jag kommer att anlita er i fortsättningen. Läs mer
  • Anne-charlotte H skrev om VR Motor Stockholm
    Jag skulle serva min bil. Fick kostnadsförslag och info om vad som behövde göras. Han som hjälpte mig var mycket tillmötesgående. Ville göra allt för att de skulle bli så bra som möjligt för just mig och min bil. Förväntade mig att det skulle ligga långt bort att få en tid och att de skulle bli struligt, eftersom jag även behövde ha en hyr bil. Men det var jätte smidigt och inte alls dyrt.
    Jag är mycket nöjd och kommer lämna in bilen igen hos er nästa gång jag behöver hjälp.
    Stor eloge till service inriktade killen som hjälpte mig han var otroligt trevlig. Läs mer
  • Henrik Å skrev om VR Motor Stockholm
    Jag köpte tjänster i form av delar för bromsanläggningen till min bil. Fick ett bra bemötande. Hade inga särskilda förväntningar innan besöket.

Sammanfattninggsvis ett trevligt köptillfälle. Läs mer
  • Christina M skrev om VR Motor Stockholm
    Som ny kund hos er fick jag snabba svar via telefon och mejl, trevligt bemötande med offert och bokad service inom kort tid. Så jag återkommer gärna! Läs mer
  • Roland E skrev om VR Motor Stockholm
    Väl bemött och väldigt nöjd med utfört arbete, servic av bil. Läs mer
  • Jens P skrev om VR Motor Stockholm
    Surva bilen på Mekonomen trevligt
    Bemötande bilen verkat fungera bra. Läs mer
  • Artur S skrev om VR Motor Stockholm
    Bra bemött. Hanterade ett plötsligt behov snabbt. Läs mer
  • Evert H skrev om VR Motor Stockholm
    Vänligt bemötande och proffsiga. Dit kommer jag fler gånger ifall jag behöver. Läs mer
  • Norma D skrev om VR Motor Stockholm
    Service av bil.
    Bra kommunikation via mejl eftersom vi var utomlands. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om VR Motor Stockholm
    Felsökning och åtgärd för ac. Snabb återkoppling med fakta och rekommenderad åtgärd innan mitt ok att gå vidare. Kompetent och seriöst intryck. Blev rekommenderad denna verkstad. Förstår varför. Läs mer
  • Per R skrev om VR Motor Stockholm
    De felsöker och hittade ett gammalt fel jag haft problem med länge. Bilen går som en klocka nu, det gjorde den inte innan Läs mer
  • Yvonne F skrev om VR Motor Stockholm
    Vi använder VR Motor till service på våra bilar och hjulskiften.

Vi bytte verkstad efter stort missnöje och gav VR Motor en chans att visa vad dom gick för. Det var det bästa byte vi någonsin gjort!!

Killarna som jobbar där är otroligt servicemaindade, trevliga, duktiga och snabba. En fröjd att åka dit!

Sammanfattningsvis ger jag VR Motor största betyg på alla omdömen. En favoritverkstad!! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om VR Motor Stockholm
    Gällde 2 full service på bilen (missade året innan).
    Bra bemötande.
    Vad jag kan se gick jobbet bra, och jag fick tillbaka bilen dagen efter.
    Möjligen var det lite dyrt, men det vet jag inte. Kollade inte innan vad det skulle kosta på annat håll. Läs mer
  • Britt-marie K skrev om VR Motor Stockholm
    Vi har servat våra bilar i alla år.
    Trevlig personal och kunnig.
    Lycka till i framtiden. Läs mer
  • Jenny B skrev om VR Motor Stockholm
    Noggranna, bra service och bemötande! 👍 Läs mer
  • Sonja L skrev om VR Motor Stockholm
    Trevligt bemötande. Snabb o bra service. Läs mer
  • Stefan C skrev om VR Motor Stockholm
    ................................. Läs mer
  • Nils E skrev om VR Motor Stockholm
    Snabb service och bra bemötande! Läs mer
  • John E skrev om VR Motor Stockholm
    Snabbt och effektivt byte av vinter- till sommardäck. Korrekt inställning av lufttryck utan efterföljande "larm".
    Återvänder gärna till hösten för nytt skifte Läs mer
  • Karl T skrev om VR Motor Stockholm
    Allt fungerade perfekt, från kundmottagning till utfört arbete. Läs mer
  • Md K skrev om VR Motor Stockholm
    Väldigt välbemött av de! Köpte service och däckbyte av de! Nästa besök blir absolut hos de igen! Läs mer
  • Mats Reidar K skrev om VR Motor Stockholm
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Rune Einar Q skrev om VR Motor Stockholm
    Helnöjd Bromsarna fungerar kan ej begära mer Läs mer
  • Niklas Henrik B skrev om VR Motor Stockholm
    Bytte sidospegel, blev väl bemött och fick hjälp snabbt. Läs mer
  • Tomas Marcus A skrev om VR Motor Stockholm
    Däckhotell och skifte. Blev uppringd efter bokat datum. Trevlig och effektiv service! Läs mer
  • Ann-margreth B skrev om VR Motor Stockholm
    Jag kontaktade företaget via e-post med frågor angående byte av bromsbelägg. Jag fick snabbt svar och en tydlig offert. Fick också förslag på tid via e-post. Allt gick snabbt och bra. Mycket trevligt bemötande både via e-post och på plats! Jag har tidigare lämnat min bil där, och kommer absolut att vända mig dit igen! Läs mer
  • Eva-marie Ea S skrev om VR Motor Stockholm
    Trevlig personal som alltid gör det lilla extra! Läs mer
  • Bo Arne P skrev om VR Motor Stockholm
    Proffsbemötande, fastpris gällde, klart på utlovad tid. Trevlig personal. Läs mer
  • Åsa Stina H skrev om VR Motor Stockholm
    Jag har gjort min årliga service. Det gick bra, det gick fort att få tid och servicen gick fort.

Bra bemötande Läs mer
  • Per-magnus Bernth P skrev om VR Motor Stockholm
    Reparation vanlig gräsklippare modell stiga, god service från personalen Läs mer
  • Lars Evert Stefan G skrev om VR Motor Stockholm
    Bra service som vanligt.Tack för hjälpen.
    MVH Lasse Läs mer
  • Fabien C skrev om VR Motor Stockholm
    Mycket bra service och trevligt personal, super proffs. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Meng L skrev om VR Motor Stockholm
    Har min begbil lagad där och jag är mycket nöjd med service. De personal där är trevligt och duktigt. Den kostnad är rimlig, och jag ska komma åter för nästa service. Läs mer
  • Benyoucef K skrev om VR Motor Stockholm
    Jag har varit hos er flera gånger. För det mesta är allt som det ska när det gäller bemötande och arbete.
    Vill föreslå att ni kanske borde skaffa något slags rabatt för stamkunder eller när ett arbete tar längre tid än planerat. Läs mer
  • Jenny Sussie L skrev om VR Motor Stockholm
    Trevligt bemötande, och beställde in alla delar innan jag lämnade in bilen, så dom snabbt kunde åtgärda felet, och skicka tillbaka det som inte behövdes. Läs mer
  • Ioana Rodica B skrev om VR Motor Stockholm
    Bra bemötande och bra service! Läs mer
  • Lars Olle K skrev om VR Motor Stockholm
    Jättebra service rakt igenom. Servar min bil där nästa tillfälle, garanterat. Läs mer

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen