VR Motor Stockholm

VR Motor Stockholm

www.vrmotor.se
  • BadgeEightYears
1 760

Välkommen till VR Motor Stockholm AB! Vi är ett handplockat team som tillsammans har över 30 år i fordonsbranschen. Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Volvo och Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin. Vårt fokus ligger...

1760 omdömen om VR Motor Stockholm

Sedan starten hos Reco 2013

Eva Anita L
Skrev om VR Motor Stockholm

Fick nytt batteri insatt nästa dag

Ronja T
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra bemötande, bilen blev snabbt kollad på trots att jag blivit förvarnad om att de hade mycket att göra. Väldigt hjälpsamma.

Alexander K
Skrev om VR Motor Stockholm

Duktiga, trevliga och tillmötesgående gäng. Rekommenderas!

Stig Lennart N
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt och rätt! Fick välja att vänta under reparation! Det tog nån morgon timme!

Ankki F
Skrev om VR Motor Stockholm

Positivt bemötande trevlig personal och snabb service

Allan A

Snabbt , effektivt, säkert och professionellt. 10/10

Eva L
Skrev om VR Motor Stockholm

Svårt att få kontakt och galet lång väntetid för att få bilen lagad. Bärgaren rekommenderade denna verkstad men vi fick vänta nästan 4 veckor på att få hjälp. Inte okej.

Sven-Ingvar A
Skrev om VR Motor Stockholm

Stort tack till VR Motor som återigen förtjänar högsta betyg på alla sätt. Inte minst för trevligt bemötande. Vänligen, Sven-Ingvar

Ulla W
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabb service. Trevligt bemötande.

Emma R
Skrev om VR Motor Stockholm

Alltid trevliga och duktiga på att hålla en uppdaterad både om den aktuella reparationen/servicen men också vilka andra saker som kan komma att behöva åtgärdas framåt.

Anton H
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande, snabb service och utförligt gjort arbete. Trots detta till ett betydligt lägre pris jämfört med offerten! Underbart när mekanikern ger en den sortens prisöverraskning!

Thomas J
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket trevliga och bra service

Selecta A
Skrev om VR Motor Stockholm

Det tog värdigt lång tid. Annars allt bra

Mimi L
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabb enkel proffsig service! Stort tack

Britt B
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevliga, serviceinriktade, kunniga och snabba.

Nils L
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevliga och proffsiga! Fick tid för en akut sak som de löste snabbt.

Karin D
Skrev om VR Motor Stockholm

Vänligt bemötande! Minus för att man inte hittade kontrollbesiktningsintyget trots att det låg väl synligt i bilen när jag hämtade den. Inte heller gjordes några större ansträngningar att få fram det. Det var jag själv som ordnade det när jag insåg att inget hände. Helt i onödan alltså.

First-Name L
Skrev om VR Motor Stockholm

Bästa verkstaden! Kostnadsförslag som blev billigare! Otroligt trevlig och mycket kunnig personal! Anlitar dem varje gång det är något med min bil. Pålitliga! Kan varmt rekommendera!

Marianne K
Skrev om VR Motor Stockholm

Årlig service. Fungerade utmärkt!

Mats Ö
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt och proffsigt bemött! Förklarade faktiskt vad som var fel med bilen istället för att bara säga "X del måste bytas" vilket uppskattas.

Marcus P
Skrev om VR Motor Stockholm

Behövde släcka en tvåa och blev bemött på ett trevligt sätt både när ni ringde för att tiden behövde bokas om, samt när jag lämnade in bilen. Ni förklarade även vad ni gjort för att åtgärda problemen på ett så pass bra sätt att även jag, med noll bilintresse och kunskap, fattade. 10/10 :)

Mikael Ingemar H
Skrev om VR Motor Stockholm

Första gången på verkstaden, känns tryggt

Mona R
Skrev om VR Motor Stockholm

Ni är jättebra Men jag har reklamerat en liten del - där felet kvarstår (teknikern sa att det var bra men det är det inte) Inget allvarligt Men ingen hör av sig :( Måste jag åka till en Volvo verkstad ? Ring för sjutton Eftersom det nu inte går att ringa till er Med vänlig hälsning, Diana Redeker 0703193279

Gila B
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevlig personar som förklarade ordentligt var fellet ligger på grund av lampor som lyste

Kerstin Anita N
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevlig personal, bra utfört arbete

Cen S

Toppenbemötande och utfört arbete

Speedy Bilservice H
Skrev om VR Motor Stockholm

Lite långsamma men riktigt trevliga iaf ;)

Petra D
Skrev om VR Motor Stockholm

Svarade aldrig när man ringde. Tog låg tid. Dyrt. Trevlig och bra personal när man väl fick tag på dem.

Pontus N
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevliga, hjälpsamma och kunniga. Arbetet tog lite längre tid än planerat, men då var det ju en ganska stor operation som skulle göras (byte av växellåda) Mycket nöjd! Kommer höra av mig igen när/om det blir några andra fel med bilen.

Kjell J
Skrev om VR Motor Stockholm

Enda haken var att återkoppling inte gjordes efter att bilen var klar,

Erik W
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande från personalen i kassan och verkstaden höll den utlovade tiden.

Peter G
Skrev om VR Motor Stockholm

Mkt trevlig personal. Kort väntan på service. Rimligt pris. Helt nöjd Mao.

Tony S
Skrev om VR Motor Stockholm

Snapt och enkelth och till ett hyfsat pris

Nomor A
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket bra,snabbt jobbat och trevligt bemötande

Andreas H
Skrev om VR Motor Stockholm

Mkt väl bemötande på plats och effektivt hanterande. Dock lite svåra att få kontakt med innan besöket.

Lars T

Smärtfri och trevlig upplevelse

Ann-Mari K
Skrev om VR Motor Stockholm

Mina första 3 punkter tror jag är relevanta för de flesta kunderna men pga oklarheter kring punkt 4 så ville jag egentligen inte sätta ett betyg men tvingas sätta av systemet. Jag gillade (mycket!) att: 1. VR Motor erbjöd 2 åtgärdsförslag (ett enligt VW’s grund rekommendation som var ca 12x dyrare än alternativ 2: ”Piratdelar”) 2. Erbjuder möjlighet att swisha betalning och hämta ut bilen med hjälp av bensinstationen som har öppet till 23:00! Jag gillade inte att: 3. VR Motor var så svåra att nå på telefon 4....

Lars E
Skrev om VR Motor Stockholm

Fantastisk service som alltid!

Roine F
Skrev om VR Motor Stockholm

Alltid trevlig engagerad personal.

Iwona F
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt återkoppling och trevlig miljö

Mona Birgitta K

Trevligt bemötande, och bra info om åtgärder. Mona Klinth

Gardinery A
Skrev om VR Motor Stockholm

Alltid super trevlig och snabb service!

Olof S
Skrev om VR Motor Stockholm

Väldigt bra service fick hjälp tidigare än bokningen.

Samuel M
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket trevlig o kunnig personal.

Per-magnus Bernth P
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande och lovad rep tid höll

Mats B
Skrev om VR Motor Stockholm

Mekonomen Högdalen är fantastiska på alla sätt. Man mår bra av deras service. Arvid är en klippa!

Tomas E
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket bra service. Bra mottagande och snabb hjälp.

Asaad G
Skrev om VR Motor Stockholm

Jag ublevde Bra bemötande och bra på att informera

Anna S
Skrev om VR Motor Stockholm

Lätt o smidigt att boka tid, kanon trevlig personal och duktiga 😀👍🏼

PETRA F
Skrev om VR Motor Stockholm

Fick snabb tid. Bra bemötande.