Tecs Bil

Järvägsgatan 82, 172 75 Sundbyberg — Visa karta

Tecs Bil i Sundbyberg är den lilla verkstaden med det stora kunnandet och det personliga bemötandet. Vi är specialiserade på bilar från VAG-koncernen, men vi har också stor erfarenhet och kunskap som allbilverkstad. Vi gör allt från vanlig underhållsservice till mer avancerade reparationer. Vi kan även tillhandahålla dig med ditt behov av bildäck till fördelaktiga priser. Vår verksamhet präglas genomgående av personligt bemötande och att vi hela tiden strävar efter att du som kund hos oss ska bli hundra procent nöjd!

Alla servicar utförs enligt rekommendationer från tillverkarna. Det finns därför inget behov att lämna in er bil till de dyra märkesverkstäderna när det kommer till service för bilen. Låt oss ta hand om servicen istället, du får både ett billigare pris och bibehållna nybilsgarantier. (EU-direktiv 1400/2002*) Förutom service erbjuder vi även däckhotell till väldigt bra priser. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 188 kunder tycker om Tecs Bil

• Veronika J skrev om Tecs Bil
    Vi är jättenöjda med Thomas och Micke :)

Rekommenderar Tecs Bil , alltid bra jobb utförda! Läs mer
  • Nick skrev om Tecs Bil
    Ett mycket bra bemötande, hjälpsamma och bra service. Trevligt ställe att lämna bilen, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Tecs Bil
    Exceptionell verkstad! Lämnar in min premium Audi RS och känner större trygghet hos TECS än på någon av audis egna verkstäder i länet. Vänliga, snabba och fördelaktig prisbild. Starka rekommendationer! Läs mer
  • Izabella skrev om Tecs Bil
    Lämnar alltid in min bil till killarna på Tecs bil när den behöver tillsyn, från stort till smått. Är alltid lika nöjd med utförda arbeten samt bemötande. Rekpmmenderas starkt! Läs mer
  • Tommy Å skrev om Tecs Bil
    Mycket välkomnande mottagande. Arbetet är bra utfört och villiga att hjälpa till med lösning för inlämnande och utlämnande bilen. Läs mer
  • Martin W skrev om Tecs Bil
    Allt bra och mycket kunnig personal. Jättenöjd! Läs mer
  • Anneli S skrev om Tecs Bil
    Från början till slut blev jag väldigt bra bemött och kände direkt förtroende för företaget. När jag hade min bil inlämnad för reparation så var batteriet inte i bästa skick men det laddade Thomas till mig utan att jag bett om det, vilken sevice ett företag som bryr sig om sina kunder. Läs mer
  • Therese J skrev om Tecs Bil
    Mycket trevliga och kompetenta killar. Snabb och korrekt hjälp. Läs mer
  • Andreas W skrev om Tecs Bil
    Från början var det min mormor som lämnade sin bil på Tecs Bil, numera lämnar hela släkten in sina bilar på Tecs Bil. Jag är supernöjd med utförda arbeten samt bemötandet från personalen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Tecs Bil
    Som nyinflyttad i Sundbyberg besökte jag Tecs för att eventuellt köpa nya v-däck. Bemötandet var enastående. Trevligt och professionellt. Flera alternativ presenterades och när jag gjort mitt val inskaffade och monterade Tecs med stor snabbhet och omsorg. När jag hämtade ut bilen presenterades på ett icke "pushigt" sätt vad Tecs kan göra mer för mig. Jag kommer definitivt komma tillbaka. Vänligt, proffsigt och med en helhetslösning för däck denna gång men fortsättning följer. Läs mer
  • Pierre H skrev om Tecs Bil
    Jag har använt mig av TECS i väldigt många år och de får numera alltid mitt förtroende att ta hand om mina fordon.

De har utfört allt från enkla service-jobb och däckhotell till extraljusbyggen och motoroptimering allt med mycket gott resultat och till rimliga priser.

De visar upp saker de bytt och säger till om saker man borde byta snart vilket känns tryggt när man inte kan själv.

Under åren har jag skickat flera av mina vänner och kollegor till TECS för att få hjälp och så vitt jag vet har alla dessa fortsatt att använda dem.

Jag kan därför, utan ett uns tveksmahet, rekommendera er andra att testa TECS. Läs mer
  • Britt F
    Britt F skrev om Tecs Bil
    Bra och snabb service ifrån början till slut.
    Trevlig och tillmötesgående personal som alltid ställer upp. Läs mer
  • Christina B skrev om Tecs Bil
    Bra och proffsig service, blev klara tidigare än beräknat och fick besked smidigt via sms! Läs mer
  • Sten A skrev om Tecs Bil
    Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Prisvärda och bra service och rep. Rekommenderas! Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Tecs Bil
    Mycket trevligt bemötande. Hjälp med bla byte av bromsar, vindrutetorkare samt övriga justeringar Läs mer
  • Christian I skrev om Tecs Bil
    Mycket hög kompetens. Lösningsfokuserad personal. Exemplariskt bemötande. Läs mer
  • Anli T skrev om Tecs Bil
    Världens bästa bilverkstad. Kunnig personal som även är fantastiskt trevlig. Finns inget negativt att säga om varken firman el personalen. Läs mer
  • Hannah B skrev om Tecs Bil
    Bästa bilverkstan, kommer aldrig gå någon annanstans. Trevliga och kunniga. Läs mer
  • Rebecca P skrev om Tecs Bil
    Väldigt bra service, personligt, trevligt och tillmötesgående på alla plan.
    Har lämnat in bilen för service och reparationer flertalet gånger och har alltid fått bra hjälp. Läs mer
  • Margareta H skrev om Tecs Bil
    Vi lämnar alltid våra bilar till Tecs Bil, för oss finns ingen annan verkstad! Läs mer
  • Anders L skrev om Tecs Bil
    Tecs Bil är utan jämförelse den vassaste bilverkstan jag någonsin lämnat bilen till! Fantastiskt bemötande och perfekt utförda arbeten, till en bråkdel av vad det skulle kostat att lämna in min Audi på märkesverkstad. Hade bråttom till ett möte i stan och fick t o m skjuts till pendeltåget. Några småjusteringar jag hade frågat om fick jag fixade utan ytterligare kostnad. Verkligen en verkstad att återvända till! Läs mer
  • Stefan W skrev om Tecs Bil
    Trevligt bemötande och kunniga. Service Audi A6 C7. Läs mer
  • Jonas H skrev om Tecs Bil
    Det är en liten men seriös verkstad. Priserna är helt okej och arbetet blir gjort. Känns som de ger det här lilla extra. Läs mer
  • Robert J skrev om Tecs Bil
    Bra service, bemötande och priser. Läs mer
  • Emma H skrev om Tecs Bil
    Bra service och mycket förtroendeingivande Läs mer
  • anonym a skrev om Tecs Bil
    Jättebra service.Nöjd!
    rekommenderar verkligan dem. Läs mer
  • Mattias N skrev om Tecs Bil
    Fungerade bra,. Var förstående även när jag missade att deras öppettider var kortare på fredagen och de var tvungna att vänta på att jag skulle komma loss. Läs mer
  • Erkki L skrev om Tecs Bil
    Bra bemötande, snabb och adekvat service från första god dag till när man går /åker från verkstaden och säger, vi ses igen. Läs mer
  • Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Tecs Bil
    Nöjd med både bemötande och utfört arbete. Läs mer
  • Erik N skrev om Tecs Bil
    Bra pris, väl utfört arbete och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • Tommy L skrev om Tecs Bil
    Är mycket nöjd med den felsökning de gjorde nyligen. Läs mer
  • Christina B skrev om Tecs Bil
    Snabb och proffsig service till mycket konkurrenskraftiga priser! Rekommenderad varmt! Läs mer
  • Jarl Å skrev om Tecs Bil
    Trevliga och härligt med en riktig bilmek när man behöver fixa lite mindre jobb Läs mer
  • Elisabeth A skrev om Tecs Bil
    Trevliga, snabba, tillgängliga Läs mer
  • Kristian R skrev om Tecs Bil
    Superbra, billigt, ärligt och smidigt. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Tecs Bil
    Riktigt kunniga mekaniker som aldrig skulle lämna ett dåligt utfört arbete.
    Har aldrig åkt därifrån missnöjd. Rokommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas F skrev om Tecs Bil
    Grym service och sköna gubbar! Läs mer
  • Peter T skrev om Tecs Bil
    Alltid bra service och professionell hjälp! Läs mer
  • Stefan E skrev om Tecs Bil
    Bra och snabb återkoppling. Kunniga och tydliga med kundfokus. Läs mer
  • Anders K skrev om Tecs Bil
    Bra, kunnig och engagerad personal. Har ställt upp med mycket kort varsel. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Tecs Bil
    Toppenbemötande och väldigt kunniga!
    En seriös verkstad som jag har haft fler bilar hos och kommer ha i framtiden även fast de ligger på "fel sida av stan" från mig sett.
    Helt klart värt då förtroendet ligger på topp! Läs mer
  • Juho A skrev om Tecs Bil
    Bra, mycket bra väldigt centralt läge Sundbyberg. Läs mer
  • Jan V skrev om Tecs Bil
    Däckbyte + förvaring. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Sven-erik W skrev om Tecs Bil
    Bra bemötande och service. Gör ett bra jobb och finner på kluriga lösningar som många andra inte skulle göra. Läs mer
  • Steven H skrev om Tecs Bil
    Very helpful. always ready to fix small or big jobs. first class ! Läs mer
  • Christoffer W skrev om Tecs Bil
    Jag har använt Tecs Bil's tjänster en hel del gånger och alltid varit lika nöjd. Från vanliga service till mer akuta händelser. De har alltid varit mycket snabba och ärliga när det kommer till arbete och pris. Har inget negativt alls att säga, rekommenderar starkt, speciellt om du har Audi, de kan allt om Audi :) Läs mer
  • Harri S skrev om Tecs Bil
    Däckbyte. Bokning av tid gick smidigt och jobbet blev snabbt gjort av trevlig personal. Läs mer
  • Jens B
    Jens B skrev om Tecs Bil
    Har lämnat bilen till Tecs flera gånger för olika typer av problem och
    normal intervallservice. Mycket nöjd med bemötande och service.
    /Jens Läs mer
  • Jochen W skrev om Tecs Bil
    Personlig och snabb service. Bra kvalitet på arbete. Läs mer
  • Johan F skrev om Tecs Bil
    Som alltid ett mycket bra bemötande och en service som lever upp till förväntningarna. Läs mer

Järvägsgatan 82, 172 75 Sundbyberg