Tecs Bil

Järvägsgatan 82, 172 75 Sundbyberg — Visa karta

Tecs Bil i Sundbyberg är den lilla verkstaden med det stora kunnandet och det personliga bemötandet. Vi är specialiserade på bilar från VAG-koncernen, men vi har också stor erfarenhet och kunskap som allbilverkstad. Vi gör allt från vanlig underhållsservice till mer avancerade reparationer. Vi kan även tillhandahålla dig med ditt behov av bildäck till fördelaktiga priser. Vår verksamhet präglas genomgående av personligt bemötande och att vi hela tiden strävar efter att du som kund hos oss ska bli hundra procent nöjd!

Alla servicar utförs enligt rekommendationer från tillverkarna. Det finns därför inget behov att lämna in er bil till de dyra märkesverkstäderna när det kommer till service för bilen. Låt oss ta hand om servicen istället, du får både ett billigare pris och bibehållna nybilsgarantier. (EU-direktiv 1400/2002*) Förutom service erbjuder vi även däckhotell till väldigt bra priser. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 211 kunder tycker om Tecs Bil

• 2020-07-05

Åsa T skrev om Tecs Bil
    Det här är den bästa bilverkstaden i Stockholmsområdet! Personligt bemötande, håller alltid vad som lovats och alltid perfekt utfört jobb. Läs mer
  • 2020-07-03

Johan H skrev om Tecs Bil
    Bra service
    Snabba
    Enkla att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-07-02

Gustav J skrev om Tecs Bil
    Bra service enkelt och smidigt Läs mer
  • 2020-07-02

Karin P skrev om Tecs Bil
    Prisvärt och smidigt! Bra service... Läs mer
  • 2020-07-01

Alfredo E F skrev om Tecs Bil
    Very helpful, efficient and nice guys. Would definitely be back! Läs mer
  • 2020-06-18

Dieter R skrev om Tecs Bil
    Bra, snabb och kompetent hjälp. Läs mer
  • 2020-06-09

Niklas R skrev om Tecs Bil
    Alltid snabbt, smidigt och bra resultat! Läs mer
  • 2020-06-07

Behrooz E skrev om Tecs Bil
    Trevlig bemötande snabb och bra service Läs mer
  • 2020-06-05

K.e S skrev om Tecs Bil
    Service av bilen och som vanligt vänligt och professionellt bemötande . Kan varmt rekommendera denna verkstad.
    😀👍👍👍👍😀 Läs mer
  • 2020-06-03

Gunnar L skrev om Tecs Bil
    Bra service !
    Bytt bakbromsar !
    Priset exakt vad han sagt innan.
    Alltid hjälpsamma om man har något som inte fungerar typ byta lampor.
    Så görs detta direkt. Läs mer
  • 2020-05-29

NICOLAS K skrev om Tecs Bil
    Seriös verkstad som ger bra service.
    Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer

Sara skrev om Tecs Bil
    Bra service och jättefint bemötande! Läs mer

Johann S skrev om Tecs Bil
    Trevliga och extremt kunniga killar. Alltid bra service och bästa reparationerna. Läs mer
  • Joel

2019-12-05

Joel skrev om Tecs Bil
    När jag lämnar bilen för service hos TECS blir man alltid glad efter besöket, fullgjorda service och trevligt bemötande. Läs mer

Jimmy skrev om Tecs Bil
    Suverän service och uppenbart kunniga på sin gebit.
    Kommer garanterat att vända mig till dem igen om behov uppstår. Läs mer
  • 2019-11-20

Christin skrev om Tecs Bil
    Toppen! Mycket seriösa och engagerade grabbar. Får dom märkesverstäderna jag lämnat bilarna till tidigare att verka inkompetenta. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-23

Lewis S skrev om Tecs Bil
    The car was leaking engine coolant and the pipe needed to be replaced. They explained the process clearly and kept me in the loop all steps of the way. A good pair of guys, friendly and prompt service had me back on the road in no time. Cheers guys Läs mer
  • 2019-10-18

Rikard L skrev om Tecs Bil
    Extremt duktiga och engagerade! Lyckades identifiera ett tillsynes obegripligt fel (som bl.a. Audi inte hittade) med list och engagemang- oerhört tacksam! Dessutom till vettig peng Läs mer
  • 2019-07-04

Tobias H skrev om Tecs Bil
    Proffesionellt bemötande, tydliga i sin kommunikation och väldigt kompetenta.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-26

Niclas skrev om Tecs Bil
    Bästa bilverkstaden! Äntligen ett ställe som både vårdar kunden och fixar bilen. Läs mer
  • 2019-06-19

Amr E skrev om Tecs Bil
    Väldigt kunnig personal inom VAG, bra mekaniker för den kräsna bilägaren som inte vill lämna in sin ögonsten vartsomhelst. Läs mer
  • 2019-06-11

skrev om Tecs Bil
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🛥 Läs mer
  • 2018-12-11

Veronika J skrev om Tecs Bil
    Vi är jättenöjda med Thomas och Micke :)

Rekommenderar Tecs Bil , alltid bra jobb utförda! Läs mer
  • 2018-10-12

Nick skrev om Tecs Bil
    Ett mycket bra bemötande, hjälpsamma och bra service. Trevligt ställe att lämna bilen, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Andreas G

2018-09-13

Andreas G skrev om Tecs Bil
    Exceptionell verkstad! Lämnar in min premium Audi RS och känner större trygghet hos TECS än på någon av audis egna verkstäder i länet. Vänliga, snabba och fördelaktig prisbild. Starka rekommendationer! Läs mer
  • 2018-04-02

Izabella skrev om Tecs Bil
    Lämnar alltid in min bil till killarna på Tecs bil när den behöver tillsyn, från stort till smått. Är alltid lika nöjd med utförda arbeten samt bemötande. Rekpmmenderas starkt! Läs mer
  • 2018-02-10

Tommy Å skrev om Tecs Bil
    Mycket välkomnande mottagande. Arbetet är bra utfört och villiga att hjälpa till med lösning för inlämnande och utlämnande bilen. Läs mer
  • 2018-02-09

Martin W skrev om Tecs Bil
    Allt bra och mycket kunnig personal. Jättenöjd! Läs mer
  • 2018-02-07

Anneli S skrev om Tecs Bil
    Från början till slut blev jag väldigt bra bemött och kände direkt förtroende för företaget. När jag hade min bil inlämnad för reparation så var batteriet inte i bästa skick men det laddade Thomas till mig utan att jag bett om det, vilken sevice ett företag som bryr sig om sina kunder. Läs mer
  • 2018-02-06

Therese J skrev om Tecs Bil
    Mycket trevliga och kompetenta killar. Snabb och korrekt hjälp. Läs mer
  • 2018-02-06

Andreas W skrev om Tecs Bil
    Från början var det min mormor som lämnade sin bil på Tecs Bil, numera lämnar hela släkten in sina bilar på Tecs Bil. Jag är supernöjd med utförda arbeten samt bemötandet från personalen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mats H

2018-02-06

Mats H skrev om Tecs Bil
    Som nyinflyttad i Sundbyberg besökte jag Tecs för att eventuellt köpa nya v-däck. Bemötandet var enastående. Trevligt och professionellt. Flera alternativ presenterades och när jag gjort mitt val inskaffade och monterade Tecs med stor snabbhet och omsorg. När jag hämtade ut bilen presenterades på ett icke "pushigt" sätt vad Tecs kan göra mer för mig. Jag kommer definitivt komma tillbaka. Vänligt, proffsigt och med en helhetslösning för däck denna gång men fortsättning följer. Läs mer
  • 2017-12-20

Pierre H skrev om Tecs Bil
    Jag har använt mig av TECS i väldigt många år och de får numera alltid mitt förtroende att ta hand om mina fordon.

De har utfört allt från enkla service-jobb och däckhotell till extraljusbyggen och motoroptimering allt med mycket gott resultat och till rimliga priser.

De visar upp saker de bytt och säger till om saker man borde byta snart vilket känns tryggt när man inte kan själv.

Under åren har jag skickat flera av mina vänner och kollegor till TECS för att få hjälp och så vitt jag vet har alla dessa fortsatt att använda dem.

Jag kan därför, utan ett uns tveksmahet, rekommendera er andra att testa TECS. Läs mer
  • Britt F

2017-12-20

Britt F skrev om Tecs Bil
    Bra och snabb service ifrån början till slut.
    Trevlig och tillmötesgående personal som alltid ställer upp. Läs mer
  • 2017-12-19

Christina B skrev om Tecs Bil
    Bra och proffsig service, blev klara tidigare än beräknat och fick besked smidigt via sms! Läs mer
  • 2017-12-19

Sten A skrev om Tecs Bil
    Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Prisvärda och bra service och rep. Rekommenderas! Läs mer
  • Ulla B

2017-12-18

Ulla B skrev om Tecs Bil
    Mycket trevligt bemötande. Hjälp med bla byte av bromsar, vindrutetorkare samt övriga justeringar Läs mer

Christian I skrev om Tecs Bil
    Mycket hög kompetens. Lösningsfokuserad personal. Exemplariskt bemötande. Läs mer

Anli T skrev om Tecs Bil
    Världens bästa bilverkstad. Kunnig personal som även är fantastiskt trevlig. Finns inget negativt att säga om varken firman el personalen. Läs mer

Hannah B skrev om Tecs Bil
    Bästa bilverkstan, kommer aldrig gå någon annanstans. Trevliga och kunniga. Läs mer

Rebecca P skrev om Tecs Bil
    Väldigt bra service, personligt, trevligt och tillmötesgående på alla plan.
    Har lämnat in bilen för service och reparationer flertalet gånger och har alltid fått bra hjälp. Läs mer
  • 2017-06-26

Margareta H skrev om Tecs Bil
    Vi lämnar alltid våra bilar till Tecs Bil, för oss finns ingen annan verkstad! Läs mer
  • 2017-03-30

Anders L skrev om Tecs Bil
    Tecs Bil är utan jämförelse den vassaste bilverkstan jag någonsin lämnat bilen till! Fantastiskt bemötande och perfekt utförda arbeten, till en bråkdel av vad det skulle kostat att lämna in min Audi på märkesverkstad. Hade bråttom till ett möte i stan och fick t o m skjuts till pendeltåget. Några småjusteringar jag hade frågat om fick jag fixade utan ytterligare kostnad. Verkligen en verkstad att återvända till! Läs mer
  • 2017-01-06

Stefan W skrev om Tecs Bil
    Trevligt bemötande och kunniga. Service Audi A6 C7. Läs mer
  • 2016-10-31

Jonas H skrev om Tecs Bil
    Det är en liten men seriös verkstad. Priserna är helt okej och arbetet blir gjort. Känns som de ger det här lilla extra. Läs mer
  • 2016-10-07

Robert J skrev om Tecs Bil
    Bra service, bemötande och priser. Läs mer
  • 2016-10-07

Emma H skrev om Tecs Bil
    Bra service och mycket förtroendeingivande Läs mer
  • 2016-10-06

anonym a skrev om Tecs Bil
    Jättebra service.Nöjd!
    rekommenderar verkligan dem. Läs mer
  • 2016-10-06

Mattias N skrev om Tecs Bil
    Fungerade bra,. Var förstående även när jag missade att deras öppettider var kortare på fredagen och de var tvungna att vänta på att jag skulle komma loss. Läs mer
  • 2016-10-05

Erkki L skrev om Tecs Bil
    Bra bemötande, snabb och adekvat service från första god dag till när man går /åker från verkstaden och säger, vi ses igen. Läs mer

Järvägsgatan 82, 172 75 Sundbyberg