Dentmaster

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.5

Om företaget

Lagar bucklor på bilar och motorcyklar utan omlackering. Kan rikta allt från små dörruppslag till större bucklor.

15 omdömen om Dentmaster

Visar 15 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Bo M
Skrev om Dentmaster

Det här är den tredje bilen Alex ”DentMaster” fixar åt mig. Jag hade en massa dörruppslag och en större buckla. När jag hämtade bilen var allting åtgärdat och såg ut som ny. Han hade även fixat flera stenskott och en lång repa som var djup utan att jag bett om det. Han gör alltid det där lilla extra (utöver det perfekta resultatet) som betyder så mycket för mig som kund. Stort Tack!!!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1224 omdömen 4.4 av 1224 omdömen
BadgeEightYears

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Jonas Å
Skrev om Dentmaster

Snabbt, proffsigt, och otroligt prisvärt! När jag ringde för att boka tid så hade de tid innan jag själv hade det, och när jag väl lämnade in bilen så var det ordnat på några timmar. Jag kommer absolut att anlita Dentmaster igen om det skulle behövas!

Stefan Erik Rudolf L

Vilket fantastiskt företag för oss som har lite skavanker även på den nya bilen. Snabb hjälp till priser som ligger långt under vad den vanliga plåtverkstaden tar. Min nästan nya AUDI blev perfekt och Alex fixade även det jag inte själv upptäkt. Så nu är bilen som när jag hämtade ut den. Stefan L

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.4/5 i betyg av 493 omdömen 4.4 av 493 omdömen
BadgeFiveYears

Världen bästa verkstad , man får alltid hjälp med eller utan att boka tid . Rekommenderas STARKT

ANDERS D
Skrev om Dentmaster

Ledsen och bekymrad över ett par mycket märkliga och fula bulor i takhöjd på min Mercedes besöker jag Dentmaster (efter att ha fått höra från annan skadeverkstad att det är plåtarbete och omlack som gäller). Mycket vänligt bemött av Alexander som besiktigar mina skador, och får tid bokad mindre än en vecka senare. Alexander har bilen över dagen, efter hans arbete går det inte ens att se att det funnits bucklor! Otroligt resultat och bra bemötande! 5/5

OLIVER B
Skrev om Dentmaster

Lämnade in min nya bil som fått 3 små bucklor pga klantig parkering. Alexis fixade dem och nu finns inte ett spår av skadan. Mkt proffsigt bemötande samt bra pris ger inget annat betyg än en 5a.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 129 omdömen 4.6 av 129 omdömen
BadgeFourYears

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Värmedynamik
Skrev om Dentmaster

Skulle lämna in företagsbilen enl. övk. Otydlig kundmottagning och visste inte att vi bokat och där började förvirringen. De kunde inte göra klart under dagen som lovat utan behövde ha bilen till lunch dagen därpå, trotts att vi ringt och dubbelkollat detta innan. Det skulle bli dyrare än självrisken trodde dom fast deras affärsidé är att det ska bli billigare. De kunde "försöka" få ut bucklorna och gick det inte/ bilen tog skada skulle de bjuda på jobbet. Bilen är 6 månader så vi åkte därifrån. Oseriösa.

Andreas E
Skrev om Dentmaster

Otroligt bra, kunde snabbt komma förbi och fick skadorna besiktigade. Dom satt lite knepigt till, men dom fick bort dom utan problem. Syns inget och man kan inte hitta vart bucklorna varit. Dom verkar även ha polerat lite på skadan efter så ev klarlacks repor även försvann. Inga skador på ev inredning eller andra delar på bilen efter deras arbete. Kommer komma igen om jag behöver!

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Kenneth B
Skrev om Dentmaster

Blev av med alla småbucklor som överenskommet men dem gick hårt åt både inredning och stötfångare bak som jag märkte efter. Flera grova märken och skrapmärken. Löste det med täckstift och Lastskydd någorlunda.. skulle inte lämna in en dyrgrip men bra alternativ till bruksbilar mot märkesfirmor.

Alexander K
Skrev om Dentmaster

Har haft en lite bula i motorhuven ett tag nu, då gjorde lite efterforskning och hittade Dentmaster tillslut. Dem har den bästa servicen, bästa priset och ett grymt bra resultat! Är så nöjd med hur motorhuven ser ut idag. De är verkligen värda 5/5!

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1190 omdömen 4.7 av 1190 omdömen
Badge2024

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Måns D
Skrev om Dentmaster

Så kul att få bilen i perfekt skick igen! Hade 4st riktigt trista bucklor på en i övrigt fräsch och ny bil. Alla bucklor var gaska svåråtkomliga och en av dom var rätt skarp. Dentmaster lyckades dock fixa allihopa med oerhört bra resultat. En av bucklorna försvann 100% resten hade pyttesmå skador innanför lacken eller i klarlacken men upptäcks knappast för någon som inte vet var dom har suttit. Imponerande resultat och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Dentmaster till alla som har missgynnande bucklor på bilen.

Pierre F
Skrev om Dentmaster

Hade en buckla (väldigt svagt/milt dörruppslag) på höger bakdörr. Denna försökte Dentec i Täby reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt PDR-teknikern sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det ett korrekt beslut han tog. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen istället vidare till Dentmaster på Kungsholmen för att se om dessa...

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 742 omdömen 4.5 av 742 omdömen
BadgeFiveYears

Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpli

Billy William E Billy William E
DANIEL J
Skrev om Dentmaster

Riktigt seriösa. Bra och engagerat kundbemötande hela vägen. Hade flertalet svåra bulor på huv, tak och dörrar. Resultatet blev imponerande bra och snabbt ordnat. Kommer att rekommendera Dentmaster till mina vänner. Väldigt, väldigt nöjd kund. Tackar.

Mats B
Skrev om Dentmaster

Smidigt, snabbt och suveränt resultat, dessutom mycket billigare än självrisken.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2182 omdömen 4.7 av 2182 omdömen
BadgeTenYears

Gjort saker jag inte frågat efter, tog först för mycket betalt och satte dit en mekonomen klibba på hållaren för nummerplåten utan att fråga

Per H
Skrev om Dentmaster

Proffsiga i allt; bemötande, snabbhet och resultat!

Jonathan A
Skrev om Dentmaster

Jag är väldigt nöjd med Dentmasters arbete. Bucklan på min kära Bmw (e92) satt precis bakom förardörren och har irriterat mig länge. Men nu är den tack vare Dentmaster borta, tack! +Snabba +Proffsiga +Prisvärda +Håller vad dom lovar

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R

Filtrera omdömen