Dentmaster

Celsiusgatan 9, 112 30 Stockholm — Visa karta

Lagar bucklor på bilar och motorcyklar utan omlackering. Kan rikta allt från små dörruppslag till större bucklor.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Dentmaster

• Alexander K
    Alexander K skrev om Dentmaster
    Har haft en lite bula i motorhuven ett tag nu, då gjorde lite efterforskning och hittade Dentmaster tillslut. Dem har den bästa servicen, bästa priset och ett grymt bra resultat! Är så nöjd med hur motorhuven ser ut idag. De är verkligen värda 5/5!
  • Måns D
    Måns D skrev om Dentmaster
    Så kul att få bilen i perfekt skick igen!
    Hade 4st riktigt trista bucklor på en i övrigt fräsch och ny bil. Alla bucklor var gaska svåråtkomliga och en av dom var rätt skarp. Dentmaster lyckades dock fixa allihopa med oerhört bra resultat. En av bucklorna försvann 100% resten hade pyttesmå skador innanför lacken eller i klarlacken men upptäcks knappast för någon som inte vet var dom har suttit.
    Imponerande resultat och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Dentmaster till alla som har missgynnande bucklor på bilen.
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Dentmaster
    Hade en buckla (väldigt svagt/milt dörruppslag) på höger bakdörr. Denna försökte Dentec i Täby reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt PDR-teknikern sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det ett korrekt beslut han tog. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen istället vidare till Dentmaster på Kungsholmen för att se om dessa herrar kunde fixa bucklan istället. Det kunde dom. Bucklan ser man inte minsta antydan till något mer (fantastiskt bra gjort!), dock lämnade dom efter sig fyra korta små repor i sidorutan (man går ner med specialverktyg i springan mellan nerhissad ruta och dörrlisten för att reparera dessa bucklor). Dessa upptäckte jag dock hemma, efter att jag hade lämnat Dentmaster.
    Jag lever hellre med ett par små repor i sidorutan (som jag ska försöka trolla bort med glaspolish) än en buckla i dörren. Men som sagt tycker jag ändå att PDR-teknikern hos Dentec gjorde helt rätt val att avbryta med risk för skador som bevisligen var oundvikliga för att fixa bucklan. Och jag är samtidigt glad att Dentmaster fixade bucklan trots några smårepor på sidorutan. Det man kanske hade kunnat önska från Dentmaster's sida vore att upplysa kunden om att det finns risk att det blir märke på sidorutan om bucklan ska bli fixad, med frågan om arbetet ska slutföras eller avbrytas.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Dentmaster
    Riktigt seriösa. Bra och engagerat kundbemötande hela vägen. Hade flertalet svåra bulor på huv, tak och dörrar. Resultatet blev imponerande bra och snabbt ordnat. Kommer att rekommendera Dentmaster till mina vänner. Väldigt, väldigt nöjd kund. Tackar.
  • Mats B
    Mats B skrev om Dentmaster
    Smidigt, snabbt och suveränt resultat, dessutom mycket billigare än självrisken.
  • Per H
    Per H skrev om Dentmaster
    Proffsiga i allt; bemötande, snabbhet och resultat!
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Dentmaster
    Jag är väldigt nöjd med Dentmasters arbete. Bucklan på min kära Bmw (e92) satt precis bakom förardörren och har irriterat mig länge. Men nu är den tack vare Dentmaster borta, tack!

+Snabba
    +Proffsiga