Dentmaster

Celsiusgatan 9, 112 30 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 11 omdömen

Lagar bucklor på bilar och motorcyklar utan omlackering. Kan rikta allt från små dörruppslag till större bucklor.

Läs vad 11 kunder tycker om Dentmaster

• OLIVER B

2020-08-06

OLIVER B skrev om Dentmaster
    Lämnade in min nya bil som fått 3 små bucklor pga klantig parkering.
    Alexis fixade dem och nu finns inte ett spår av skadan.
    Mkt proffsigt bemötande samt bra pris ger inget annat betyg än en 5a. Läs mer
    NS Däck & Rekond
    4.4 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2020
    "Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt."
    Michael K
  • Värmedynamik

2020-05-06

Värmedynamik skrev om Dentmaster
    Skulle lämna in företagsbilen enl. övk. Otydlig kundmottagning och visste inte att vi bokat och där började förvirringen. De kunde inte göra klart under dagen som lovat utan behövde ha bilen till lunch dagen därpå, trotts att vi ringt och dubbelkollat detta innan. Det skulle bli dyrare än självrisken trodde dom fast deras affärsidé är att det ska bli billigare. De kunde "försöka" få ut bucklorna och gick det inte/ bilen tog skada skulle de bjuda på jobbet. Bilen är 6 månader så vi åkte därifrån. Oseriösa. Läs mer
  • Andreas E

2019-04-11

Andreas E skrev om Dentmaster
    Otroligt bra, kunde snabbt komma förbi och fick skadorna besiktigade.
    Dom satt lite knepigt till, men dom fick bort dom utan problem.
    Syns inget och man kan inte hitta vart bucklorna varit.
    Dom verkar även ha polerat lite på skadan efter så ev klarlacks repor även försvann.
    Inga skador på ev inredning eller andra delar på bilen efter deras arbete.
    Kommer komma igen om jag behöver! Läs mer
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 290 omdömen
    Badge2020
    "Däckförvaring Ordning och reda Trevlig och hjälpsam personal"
  • Kenneth B

2017-06-22

Verifierad kundrelation
    Kenneth B skrev om Dentmaster
    Blev av med alla småbucklor som överenskommet men dem gick hårt åt både inredning och stötfångare bak som jag märkte efter. Flera grova märken och skrapmärken. Löste det med täckstift och Lastskydd någorlunda.. skulle inte lämna in en dyrgrip men bra alternativ till bruksbilar mot märkesfirmor. Läs mer
  • Alexander K

2016-04-04

Alexander K skrev om Dentmaster
    Har haft en lite bula i motorhuven ett tag nu, då gjorde lite efterforskning och hittade Dentmaster tillslut. Dem har den bästa servicen, bästa priset och ett grymt bra resultat! Är så nöjd med hur motorhuven ser ut idag. De är verkligen värda 5/5! Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 830 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A
  • 2015-11-07

Måns D skrev om Dentmaster
    Så kul att få bilen i perfekt skick igen!
    Hade 4st riktigt trista bucklor på en i övrigt fräsch och ny bil. Alla bucklor var gaska svåråtkomliga och en av dom var rätt skarp. Dentmaster lyckades dock fixa allihopa med oerhört bra resultat. En av bucklorna försvann 100% resten hade pyttesmå skador innanför lacken eller i klarlacken men upptäcks knappast för någon som inte vet var dom har suttit.
    Imponerande resultat och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Dentmaster till alla som har missgynnande bucklor på bilen. Läs mer
  • Pierre F

2015-09-01

Pierre F skrev om Dentmaster
    Hade en buckla (väldigt svagt/milt dörruppslag) på höger bakdörr. Denna försökte Dentec i Täby reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt PDR-teknikern sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det ett korrekt beslut han tog. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen istället vidare till Dentmaster på Kungsholmen för att se om dessa herrar kunde fixa bucklan istället. Det kunde dom. Bucklan ser man inte minsta antydan till något mer (fantastiskt bra gjort!), dock lämnade dom efter sig fyra korta små repor i sidorutan (man går ner med specialverktyg i springan mellan nerhissad ruta och dörrlisten för att reparera dessa bucklor). Dessa upptäckte jag dock hemma, efter att jag hade lämnat Dentmaster.
    Jag lever hellre med ett par små repor i sidorutan (som jag ska försöka trolla bort med glaspolish) än en buckla i dörren. Men som sagt tycker jag ändå att PDR-teknikern hos Dentec gjorde helt rätt val att avbryta med risk för skador som bevisligen var oundvikliga för att fixa bucklan. Och jag är samtidigt glad att Dentmaster fixade bucklan trots några smårepor på sidorutan. Det man kanske hade kunnat önska från Dentmaster's sida vore att upplysa kunden om att det finns risk att det blir märke på sidorutan om bucklan ska bli fixad, med frågan om arbetet ska slutföras eller avbrytas. Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2019
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • Daniel J

2015-06-17

Daniel J skrev om Dentmaster
    Riktigt seriösa. Bra och engagerat kundbemötande hela vägen. Hade flertalet svåra bulor på huv, tak och dörrar. Resultatet blev imponerande bra och snabbt ordnat. Kommer att rekommendera Dentmaster till mina vänner. Väldigt, väldigt nöjd kund. Tackar. Läs mer
  • 2015-05-27

Mats B skrev om Dentmaster
    Smidigt, snabbt och suveränt resultat, dessutom mycket billigare än självrisken. Läs mer
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 405 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
  • 2014-05-10

Per H skrev om Dentmaster
    Proffsiga i allt; bemötande, snabbhet och resultat! Läs mer
  • 2014-05-09

Jonathan A skrev om Dentmaster
    Jag är väldigt nöjd med Dentmasters arbete. Bucklan på min kära Bmw (e92) satt precis bakom förardörren och har irriterat mig länge. Men nu är den tack vare Dentmaster borta, tack!

+Snabba
    +Proffsiga
    +Prisvärda
    +Håller vad dom lovar Läs mer

Bästa Bilvårdarna nära Dentmaster :

Henrik B Henrik B tycker: