Dentmaster

Dentmaster

Ring 08-650 59 56 www.dentmaster.se

Lagar bucklor på bilar och motorcyklar utan omlackering. Kan rikta allt från små dörruppslag till större bucklor.

18 omdömen om Dentmaster

Erik T
Skrev om Dentmaster

Jag är så otroligt nöjd med resultatet. På bara några timmar försvann tre ganska ordentliga bucklor på min trotjänare till Volvo. Den allvarligaste bucklan gick rätt över främre skärmkanten med vilket krävde en mästare för att räta ut. Alex på Dentmaster är just den mästaren. Smidigt bemötande vid första besktning, smidig inlämning och avhämtning och ett otroligt bra resultat. Alex är unikt duktig. Har du en plåtskada? Tveka inte att höra av dig till Dentmaster innan du gör något annat! Du kommer bli nöjd!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1253 omdömen 4.4 av 1253 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Patrik O
Skrev om Dentmaster

Har en Polestar 2 som hade en buckla på motorhuven samt några ytliga repor på bakre stötfångaren. När Alex var klar med bilen så gick det inte längre att se bucklan och reporna var i stort sett borta. Är riktigt imponerad av hans arbete och jag kan verkligen rekommendera honom. Obs! Dentmaster har ingen skylt på gatan utan det är bara att gå ner i garaget för att hitta föetaget. Patrik

Johan F
Skrev om Dentmaster

Alexander är såå grymt duktig, ofattbart kunnig på detta område samt både snabb och extremt noggrann - löser allt jättesmidigt! Han är ”one of a kind” så kan verkligen rekommenderas, tveka inte att anlita honom/Dentmaster! //Johan

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Bo M
Skrev om Dentmaster

Det här är den tredje bilen Alex ”DentMaster” fixar åt mig. Jag hade en massa dörruppslag och en större buckla. När jag hämtade bilen var allting åtgärdat och såg ut som ny. Han hade även fixat flera stenskott och en lång repa som var djup utan att jag bett om det. Han gör alltid det där lilla extra (utöver det perfekta resultatet) som betyder så mycket för mig som kund. Stort Tack!!!

Jonas Å
Skrev om Dentmaster

Snabbt, proffsigt, och otroligt prisvärt! När jag ringde för att boka tid så hade de tid innan jag själv hade det, och när jag väl lämnade in bilen så var det ordnat på några timmar. Jag kommer absolut att anlita Dentmaster igen om det skulle behövas!

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Stefan Erik Rudolf L

Vilket fantastiskt företag för oss som har lite skavanker även på den nya bilen. Snabb hjälp till priser som ligger långt under vad den vanliga plåtverkstaden tar. Min nästan nya AUDI blev perfekt och Alex fixade även det jag inte själv upptäkt. Så nu är bilen som när jag hämtade ut den. Stefan L

ANDERS D
Skrev om Dentmaster

Ledsen och bekymrad över ett par mycket märkliga och fula bulor i takhöjd på min Mercedes besöker jag Dentmaster (efter att ha fått höra från annan skadeverkstad att det är plåtarbete och omlack som gäller). Mycket vänligt bemött av Alexander som besiktigar mina skador, och får tid bokad mindre än en vecka senare. Alexander har bilen över dagen, efter hans arbete går det inte ens att se att det funnits bucklor! Otroligt resultat och bra bemötande! 5/5

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
OLIVER B
Skrev om Dentmaster

Lämnade in min nya bil som fått 3 små bucklor pga klantig parkering. Alexis fixade dem och nu finns inte ett spår av skadan. Mkt proffsigt bemötande samt bra pris ger inget annat betyg än en 5a.

ANDREA H
Skrev om Dentmaster

Skulle lämna in företagsbilen enl. övk. Otydlig kundmottagning och visste inte att vi bokat och där började förvirringen. De kunde inte göra klart under dagen som lovat utan behövde ha bilen till lunch dagen därpå, trotts att vi ringt och dubbelkollat detta innan. Det skulle bli dyrare än självrisken trodde dom fast deras affärsidé är att det ska bli billigare. De kunde "försöka" få ut bucklorna och gick det inte/ bilen tog skada skulle de bjuda på jobbet. Bilen är 6 månader så vi åkte därifrån. Oseriösa.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1238 omdömen 4.7 av 1238 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Andreas E
Skrev om Dentmaster

Otroligt bra, kunde snabbt komma förbi och fick skadorna besiktigade. Dom satt lite knepigt till, men dom fick bort dom utan problem. Syns inget och man kan inte hitta vart bucklorna varit. Dom verkar även ha polerat lite på skadan efter så ev klarlacks repor även försvann. Inga skador på ev inredning eller andra delar på bilen efter deras arbete. Kommer komma igen om jag behöver!

Kenneth B
Skrev om Dentmaster

Blev av med alla småbucklor som överenskommet men dem gick hårt åt både inredning och stötfångare bak som jag märkte efter. Flera grova märken och skrapmärken. Löste det med täckstift och Lastskydd någorlunda.. skulle inte lämna in en dyrgrip men bra alternativ till bruksbilar mot märkesfirmor.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2301 omdömen 4.7 av 2301 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
Alexander K
Skrev om Dentmaster

Har haft en lite bula i motorhuven ett tag nu, då gjorde lite efterforskning och hittade Dentmaster tillslut. Dem har den bästa servicen, bästa priset och ett grymt bra resultat! Är så nöjd med hur motorhuven ser ut idag. De är verkligen värda 5/5!

Måns D
Skrev om Dentmaster

Så kul att få bilen i perfekt skick igen! Hade 4st riktigt trista bucklor på en i övrigt fräsch och ny bil. Alla bucklor var gaska svåråtkomliga och en av dom var rätt skarp. Dentmaster lyckades dock fixa allihopa med oerhört bra resultat. En av bucklorna försvann 100% resten hade pyttesmå skador innanför lacken eller i klarlacken men upptäcks knappast för någon som inte vet var dom har suttit. Imponerande resultat och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Dentmaster till alla som har missgynnande bucklor på bilen.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 763 omdömen 4.5 av 763 omdömen

Billy William E Billy William E
Pierre F
Skrev om Dentmaster

Hade en buckla (väldigt svagt/milt dörruppslag) på höger bakdörr. Denna försökte Dentec i Täby reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt PDR-teknikern sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det ett korrekt beslut han tog. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen istället vidare till Dentmaster på Kungsholmen för att se om dessa...

DANIEL J
Skrev om Dentmaster

Riktigt seriösa. Bra och engagerat kundbemötande hela vägen. Hade flertalet svåra bulor på huv, tak och dörrar. Resultatet blev imponerande bra och snabbt ordnat. Kommer att rekommendera Dentmaster till mina vänner. Väldigt, väldigt nöjd kund. Tackar.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 900 omdömen 4.8 av 900 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

Mats B
Skrev om Dentmaster

Smidigt, snabbt och suveränt resultat, dessutom mycket billigare än självrisken.

Per H
Skrev om Dentmaster

Proffsiga i allt; bemötande, snabbhet och resultat!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 526 omdömen 4.5 av 526 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Jonathan A
Skrev om Dentmaster

Jag är väldigt nöjd med Dentmasters arbete. Bucklan på min kära Bmw (e92) satt precis bakom förardörren och har irriterat mig länge. Men nu är den tack vare Dentmaster borta, tack! +Snabba +Proffsiga +Prisvärda +Håller vad dom lovar