Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 406 kunder tycker om Wellkept

• Gunnar H
    Gunnar H skrev om Wellkept
    Mkt bra bemötande. Hög servicenivå och ett perfekt resultat. Rekommenderad!
    2017-04-11 Mats N svarar Gunnar H
    Tack för det Gunnar! Din X3 blev superfin. Hoppas du blev nöjd med extrabehandlingarna (glas, fälg & handtag).
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Wellkept
    Toppen bra service och jobb!

Varma hälsningar

Joakim / Flyttfirma Peter Åkare AB
    2017-03-31 Mats N svarar Joakim K
    Bra Joakim. Tack för din rekommendation.
  • Robin T
    Robin T skrev om Wellkept
    Mycket god service. Strålande resultat
    2017-03-31 Mats N svarar Robin T
    Toppen Robin. Kul att du är nöjd och bra att bucklan försvann.
  • Dan L
    Dan L skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med lack behandlingen och den invändiga behandlingen.
    2017-03-31 Mats N svarar Dan L
    Tack Dan och lycka till med din Lexus.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Wellkept
    bra rakt igenom, vore grymt om dom utökade öppettiderna,
    2017-03-28 Mats N svarar Mattias P
    Vi har nog funderat på det Mattias. Några tycker att vi skall öppna 07:00 och några andra att vi skall ha öppet till 18:00. Men det är inte så lätt som det ser ut. Tack för din feedback.
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Wellkept
    Allt som hade med hanteringen av min bil inför lackkonservering till hyrbil fungerade smidigt och utan problem.
    2017-03-28 Mats N svarar Ingvar L
    Det är bra Ingvar. Vi vill att det skall var så enkelt och problemfritt för våra kunder. Tack.
  • Joanne N
    Joanne N skrev om Wellkept
    Snabb och bra service. Trevligt bemötande och bra jobb.
    2017-03-23 Mats N svarar Joanne N
    Kul att du blev nöjd med din Volvo, Joanne. Hoppas du uppskattar glasbehandlingen när det regnar och fälgbehandlingen när du tvättar. Tack för din rekommendation. Du är nummer 400 som skrivit om oss här på Reco.se
  • Ann C
    Ann C skrev om Wellkept
    Haft bilen ett år före behandlingen men fick tillbaka en bil som var som NY. Otroligt bra utfört. Luktar gott. Fick också mycket bra information om hur jag kan sköta bilen (jag behövde det). Förutom detta var det jättetrevlig personal också!
    2017-03-23 Mats N svarar Ann C
    Hej Ann och tack så mycket för din fina rekommendation. Behöver du mer information så vet du vart du skall ringa.
  • Kjell D
    Kjell D skrev om Wellkept
    Toppenjobb utfört av toppenkillar😄
    2017-03-13 Mats N svarar Kjell D
    Vi gillar toppenkunder med toppenbilar!!!
    Tack Kjell
  • Anders L
    Anders L skrev om Wellkept
    Andra gången jag anlitar Wellkept och resultatet är återigen helt exceptionellt bra! Bemötandet är exemplariskt och man tar sig tid med kunderna, går igenom arbetet, bjuder gärna på tips & trix gällande bilvård, produkter etc. Nu senast hade jag endast beställt invändig rekond men trots detta var bilen nytvättad när jag skulle hämta ut den, utan någon extrakostnad.
    I stort skulle de kunna anstränga sig hälften så mycket som de gör och fortfarande vara riktigt bra.
    Rekommenderas varmt!
    2017-03-13 Mats N svarar Anders L
    Vad trevligt att du är nöjd Anders. Och det är roligt att du uppskattar våra försök till extra ansträngning. Och tack till dig för att du tog dig tid att skriva, det uppskattar vi verkligen.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Wellkept
    Precis så som man vill att det ska vara!
    2017-03-08 Mats N svarar Henrik L
    Klockrent Henrik! Kort och koncist. Tack för återkoppling ;-)
  • Björn M
    Björn M skrev om Wellkept
    Bra resultat och kundhantering
    2017-02-24 Mats N svarar Björn M
    Bra att du blev nöjd med din X4:a. Hoppas vi ses igen.
  • Uffe L
    Uffe L skrev om Wellkept
    WellKept utförde kanonjobb på min nya XC60, fantastisk bra resultat utav lackskyddet!! Mycket hög servicekänsla och proffsionalism som bara varmt kan rekommenderas. Två dagar efter att jag hämtade bilen drämde en idiot upp sin bildörr i min, och lämnade kvar ett märke. Åkte ner till gänget på WellKept som efter lite jobb kunde få märket till att försvinna samt återställa lackskyddet :) stort tack ska ni ha!! Det är kundservice på hög nivå!
    2017-02-22 Mats N svarar Uffe L
    Kanon, Uffe! Vi försöker alltid att upprätthålla en hög nivå på vår kundservice (du är vår kund, inte bara din bil), så vi är glada att du uppskattar den! Tusen tack och välkommen igen.
    Mats N gillar detta
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Wellkept
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam personal. Bilen blev jättefin!
    2017-02-20 Mats N svarar Susanne O
    Det glädjer oss Susanne. Kul att du blev nöjd.
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Wellkept
    Mycket bra service och trevligt bemötande!
    2017-02-14 Mats N svarar Gunilla O
    Tack så mycket Gunilla. Ta nu hand om din fina Mazda ;-)
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Wellkept
    Wellkept är med utan tvekan den bästa recondfirman jag använt. Deras bemötande och servicegrad är sjukt bra och många andra företag i andra branscher har mycket att lära. Dessutom är slutresutat fantastiskt och jag trodde ej det var min bil som jag hämtade ut.
    2017-02-08 Mats N svarar Daniel H
    Oj, vi rodnar ;-) Vad glada vi alla blir för din rekommendation Daniel. Och bra att du blev nöjd förstås. Tack så mycket.
  • Lars K
    Lars K skrev om Wellkept
    Allt var toppen trevligt bemötande professionellt utfört arbete med min bil en klar 5:a på en 5 gradig skala
    2017-02-08 Mats N svarar Lars K
    Hej Lars. 5:or älskar vi! Tusen tack och välkommen åter när det blir dags för återbehandling.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Wellkept
    Jag är mycket nöjd med deras proffsiga bemötande och framförallt resultatet av lackbehandlingen. Perfekt med lånebil. / BMW
    2017-02-07 Mats N svarar Christoffer S
    Då blir vi glada. Vi gjorde ju även fälg-/glas-/handtagsbehandling på din bil. Hoppas du får glädje av dem. Tack så mycket Christoffer.
  • Lilian M
    Lilian M skrev om Wellkept
    Helt fantastisk, kunnig, professionell bemötande och jobb på bilen. Kan varm rekommendera denna företag.
    2017-02-06 Mats N svarar Lilian M
    Vad roligt Lilian! Och kul att ha dig här (+ din bil förstås ;-). Tack för dina fina ord.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med lackförseglingen och mycket bra bemötande.
    2017-01-19 Mats N svarar Lennart W
    Det var ju bra Lennart! Din Seat blev kanonfin. Hoppas du är nöjd med glasbehandlingen. Tack skall du ha.
  • Assar S
    Assar S skrev om Wellkept
    Bra service och bra resultat. Tack!
    2017-01-19 Mats N svarar Assar S
    Tack själv för din rekommendation Assar. Vi ses.
  • David N
    David N skrev om Wellkept
    Mycket fint jobb! Pålitliga och duktiga
    2017-01-12 Mats N svarar David N
    Tack David. Kul jobb med en fantastisk bil ;-)
  • Mats B
    Mats B skrev om Wellkept
    Har lackskyddat flera personbilar under ett flertal år, alltid med gott resultat.
    2016-12-29 Mats N svarar Mats B
    Ja, du har haft några bilar här och det är vi glada för. Kul att du är nöjd. Tack Mats.
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Wellkept
    Bra kontakt med tydlig info i telefon. Proffsigt bemötande vid inlämning och förtroendeingivande bra resultat vid hämtning. Högsta betyg.
    Jacob Ferrer
    2016-12-29 Mats N svarar Jacob F
    Vad kul Jacob! Tack för en tydlig rekommendation. Högsta betyg gillar vi ;-)
  • Johan F
    Johan F skrev om Wellkept
    Mycket bra bemötande och bilen superfin...
    2016-12-27 Mats N svarar Johan F
    Toppen Johan! Det blev en snygg F-Pace ;-)
  • Johan H
    Johan H skrev om Wellkept
    Proffsigt bemötande och kunnig personal.
    Lackförsegling utfördes med topp resultat.
    2016-12-19 Mats N svarar Johan H
    Tack för din rekommendation, Johan. Bra att du blev nöjd.
  • Hans G
    Hans G skrev om Wellkept
    Bra service i form av bra mottagning och trevligt återlämnande som känns omsorgsfullt
    2016-12-13 Mats N svarar Hans G
    Tack Hans. Tack för rekommendationen. Du nämner inget om själva lackskyddsbehandlingen men jag tror nog du var nöjd även med den :-)
    Din Tiguan blev fantastisk!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Wellkept
    Mycket bra service och kundbemötande
    Proffsigt utfört arbete
    2016-12-12 Mats N svarar Thomas L
    Bra Thomas. Kul att du är nöjd med oss och behandlingen ;-) Tack.
  • Annika B
    Annika B skrev om Wellkept
    Trevligt o professionellt bemötande
    2016-12-12 Mats N svarar Annika B
    Tackar, tackar Annika. Välkommen igen.
  • Sören B
    Sören B skrev om Wellkept
    Mycket trevligt bemötande och utsökt resultat av rekonditioneringen.
    2016-12-08 Mats N svarar Sören B
    Ja, din BMW blev ju som ny. Ta hand om den så ses vi igen. Tack för din rekommendation.
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Wellkept
    Kan inte bli nöjdare än vi är, snabbt en tid från att vi bokade. Bilen är som ny står på vår gata och glänser och gnistrar så grannarna är avundsjuka🎆Vi är supernöjda också med nya och felfria filmen på rutorna och ett helt igenom 100 procent väl utförr arbete. Högsta betyg från oss. Tusen tack Lisa och Thord
    2016-12-07 Mats N svarar Lisa D
    Vad kul Lisa och Thord! Det glädjer oss att ni är nöjda. Skicka hit grannarna så fixar vi deras bilar också ;-) Tack för rekommendationen.
  • Conny H
    Conny H skrev om Wellkept
    Proffsigt och trevligt bemöttande.
    2016-12-07 Mats N svarar Conny H
    Det gillar vi, Conny :-D Vi hör av oss om 18 månader när det är dags för återbehandling. Tack.
  • Alex A
    Alex A skrev om Wellkept
    Bra service, bra utfört jobb och prisgaranti.
    2016-12-07 Mats N svarar Alex A
    Tack så mycket Alex! Hoppas att du även gillar glasbehandlingen.
  • Jon S
    Jon S skrev om Wellkept
    Väldigt bra bemötande och galant resultat .
    2016-11-30 Mats N svarar Jon S
    Tack Jon. Och skönt att vi fick bort bucklan på din Mini. Vi ses ;-)
  • Per W
    Per W skrev om Wellkept
    Kanon bemötande och riktigt bra utfört arbete. Rekommenderas!
    2016-11-30 Mats N svarar Per W
    Tack för din rekommendation Per. På återseende :-)
  • Lars-Göran E
    Lars-Göran E skrev om Wellkept
    Jag blev väl bemött och kände mig betydelsefull som kund. Jag fick en lackförsegling av min bil. Den behandlades såväl utvändigt som invändigt. Wellkept gav ett mycket gott intryck och de lade sig mån om att jag skulle känna mig nöjd med utförd tjänst men även att jag var en viktig kund.
    2016-11-23 Mats N svarar Lars-Göran E
    Bra att du upplevde det så Lars-Göran. Du är ju lika viktig som jobbet på själva bilen. Utan dig finns ju ingen bil ;-) Tackar.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Wellkept
    OK en del tycker att jag är petig med mina bilar, själv skulle jag säga ganska noggrann.
    Hade en bil inne hos Wellkept för polering och lackbehandling och jag är grymt imponerad av resultatet.
    Kan rekommendera dem alla dagar i veckan.
    På återseende!
    /Mikael
    2016-11-23 Mats N svarar Mikael B
    Hej Mikael. Kul att ha dig här, en frisk fläkt definitivt. Samuel blev stolt och glad över allt beröm. Tack skall du ha.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Wellkept
    Inte billigast men mkt bra arbete.
    2016-11-23 Mats N svarar Marcus G
    Exakt så Marcus. Inte billigast men inte dyrast och vi värnar om att arbetet blir bra utfört. Tack.
  • Kapinga T
    Kapinga T skrev om Wellkept
    Det var bra med den service jag fick och jag är nöjd.
    Jag kan väl rekommendera till andra.
    Tack.
    2016-11-23 Mats N svarar Kapinga T
    Hej Kapinga. Stort tack för din rekommendation.
  • Göran D
    Göran D skrev om Wellkept
    Bra service, och bra bemötande. Sämre när vi hämta bilen.
    2016-11-21 Mats N svarar Göran D
    Hej Göran. Det första låter ju bra men det andra inte så bra. Hoppas du inte upplevde oss som otrevliga. kanske var vi lite stressade. Hur som helst så ber vi om ursäkt för det.
  • Micael J
    Micael J skrev om Wellkept
    Smidigt och tillmötesgående, verkar kunniga och skickliga, svarar gärna på frågor och förklarar
    2016-11-18 Mats N svarar Micael J
    Hej. Ja, frågar man inte får man inget veta ;-) Tack för din rekommendation Johan.
  • Johan S
    Johan S skrev om Wellkept
    Väldigt trevligt bemötande av både seriös och kunnig personal. Väldigt nöjd med både kontakt och såklart resultatet av själva behandlingen. Rekommenderas starkt.
    2016-11-18 Mats N svarar Johan S
    Vad glada vi blir att allt är till belåtenhet. Vi sträcker på oss. Tack Johan :-)
  • Roland E
    Roland E skrev om Wellkept
    Gott bemötande och väldigt god service helt igenom
    2016-11-18 Mats N svarar Roland E
    Tack Roland! Vi uppskattar att du skriver här på Reco.se.
  • Johan A
    Johan A skrev om Wellkept
    Funkade super de fixa även tonade rutor och vart jag kunde få bra underreddbehandling
    2016-11-18 Mats N svarar Johan A
    Bra Johan! Ja, vi fixar ju solfilm, bucklor och foliering medan bilen är här på lackskyddsbehandling. Det är mycket uppskattat bland våra kunder och vi tipsar gärna om Rostskyddsmetoder i Vinsta. Tack för ditt inlägg.
  • Per D
    Per D skrev om Wellkept
    Mkt bra bemötande både vid beställning per telefon, inlämning och avhämtning.
    2016-11-17 Mats N svarar Per D
    Det var bra Per. Utgår från att blev nöjd även med behandlingen ;-) Tack skall du ha.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Wellkept
    Hej
    Mycket trevligt och gott mottagande samt utmärkt service
    2016-11-17 Mats N svarar Bengt N
    Hej Bengt. Trevligt att ha dig här. Tack och på återseende.
  • Mostafa H
    Mostafa H skrev om Wellkept
    Väldigt bra jobb. Jag är helnöjd med arbeter 😄
    2016-10-20 Mats N svarar Mostafa H
    Det var bra Mostafa. Tack för rekommendationen ;-)
  • Christopher U
    Christopher U skrev om Wellkept
    Super proffsiga och bra resultat, kan verkligen rekommendera wellkept till andra
    2016-10-19 Mats N svarar Christopher U
    Vad kul att du är nöjd, då är vi det också! Tack skall du ha Christopher.
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Wellkept
    Bra bemötande, bra jobb, trevlig personal
    2016-10-19 Mats N svarar Kicki A
    Hej Kicki. Vi uppskattar din feedback och även trevliga kunder! Hoppas vi ses igen i framtiden.
  • Anders A
    Anders A skrev om Wellkept
    Profsigt utfört arbete och kundorienterad dialog!
    2016-10-19 Mats N svarar Anders A
    Det tog ju ett tag att få bort nedfallet på din bil men slutresultatet blev kanon. Tack Anders.

Englundavägen 2, 171 41 Solna