Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 681 kunder tycker om Wellkept

• 2019-10-21

Mirza M skrev om Wellkept
    Bra utförd jobb
    Rekommenderar alla sommar bra bilar Läs mer
  • 2019-10-18

Kassa T skrev om Wellkept
    Jag har köpt komplett lackskydd ( Ceramic Pro).
    Jag blev väl bemötande.
    De levde upp min förväntningar faktiskt.
    Jag har köpt tjänsten för andra gången och helt nöjd. Läs mer
  • 2019-10-18

Peter N skrev om Wellkept
    Jag köpte hela kittet av er.
    Ni levererade den kvalitet som ni beskrev, för mig är det full pott för mig 😀👍 Läs mer
  • 2019-10-16

Michael T skrev om Wellkept
    Bra upplevelse och genomgång både före och efter 👍 Läs mer
    2019-10-21 Mats N svarar Michael T
    Bra Michael. Skulle det ändå dyka upp en fråga om tvätt eller dylikt så kan du alltid ringa och fråga. Tack skall du ha.
  • 2019-10-16

Eric D skrev om Wellkept
    Extremely knowledgeable staff
    Car was like new when I got it back Läs mer
    2019-10-21 Mats N svarar Eric D
    Thanks for your recommendation, Eric. We are glad you are satisfied.
  • 2019-09-26

Vasanthi S skrev om Wellkept
    Bra service and professional personalen Läs mer
    2019-10-02 Mats N svarar Vasanthi S
    Bra Vasanthi. Tusen tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Hoppas vi ses igen 😉
  • 2019-09-25

Danne H skrev om Wellkept
    Jag köpte komplett behandling
    Man blir alltid väl bemött
    Arbetet är ochså väl utfört Läs mer
    2019-10-02 Mats N svarar Danne H
    Hej & tack Danne. Din Fullback blev superfin (ja , den var ju ganska fin innan också).
    Tack för din rekommendation.
  • 2019-09-24

Sven W skrev om Wellkept
    Lackskydd ny bil. Bra bemötande av företag och personal. Snabb handläggning och bra resultat i enlighet med förväntningar.
    Sammanfattningsvis ett bra utfört arbete och kan rekommenderas. Läs mer
    2019-10-02 Mats N svarar Sven W
    Mycket bra Sven. Vi på Wellkept tackar för rekommendationen.
  • Bassam J

2019-09-16

Bassam J skrev om Wellkept
    Väldigt trevliga och proffsigt bemötande. Gjorde en keramisk lackbehandling på min bil. Riktigt bra resultat än så länge, och jag är väldigt petig vad gäller min bil. Får se om det par år hur verkliga resultatet är!
    Blev lite krångel med bokningen av elcykeln i samband med lämning av bilen, men det löstes av Wellkept riktigt bra!
    Kommer absolut lämna in bilen där framöver. Läs mer
    2019-10-02 Mats N svarar Bassam J
    Tack Bassam. Kul att du är nöjd ( i alla fall för tillfället :)
    Ja, jag lyckades med konststycket att dubbelboka elcykeln, men det löste sig ganska bra.
    Välkommen igen 👍
  • 2019-09-12

Lilleba A skrev om Wellkept
    Jag köpte keramiskt lackskydd till min nya Miata och den blev om möjligt ännu djupare röd. Snabb, personlig och noggrann service. Lite svårt att hitta men Wellkept Solna ligger nära alla kommunikationer så strunta i lånebil om du ska vara i Stockholm. Läs mer
    2019-09-23 Mats N svarar Lilleba A
    Tack så mycket för din fina rekommendation Lillleba. Bra tips om kommunikationer. Väldigt nära till tvärbanan, tunnelbanan och pendeltåget.
  • Ulf L

2019-09-12

Ulf L skrev om Wellkept
    Har återkommit till gänget på Wellkept flera gånger nu, och den här gången blev det ett keramiskt lackskydd med extrabehandlingar för glas, fälgar och handtag. Blev jättenöjd med resultatet och att de alltid möter upp kunde bästa sätt. Stort tack till Mats, Kristian och, ja, hela Wellkeptgänget!! Läs mer
    2019-09-23 Mats N svarar Ulf L
    Tackar, tackar! Kul att du är nöjd. Skall bli intressant hur du upplever ProCeramic jämfört med PPS på lite sikt.
  • 2019-09-11

Magnus B skrev om Wellkept
    Känns som en utomordentligt bra upplevelse från början, bokning till leverans. Trovärdiga och trevliga. Förstår att dom har högsta betyg. Läs mer
    2019-09-23 Mats N svarar Magnus B
    Bra att du känner så Magnus, tack för det. Hoppas vi ses igen.
  • 2019-09-11

Emil H skrev om Wellkept
    Snabbt, smidigt och enkelt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-11 Mats N svarar Emil H
    Din Kodiaq blev väldigt fin. ProCeramic passar ju speciellt bra på en bil som din. Tack så mycket 👍
  • Emil L

2019-09-10

Emil L skrev om Wellkept
    Proffsigt och bra bemötande. Rejäl genomgång efteråt om vad som har gjorts och varför. Tydligt prissatt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-11 Mats N svarar Emil L
    Tack skall du ha Emil. Hoppas du även upptäcker hur effektiv glasbehandlingen är, både på framruta och tak nu när höstregnen är lite mer regelbundna. ☂
  • 2019-09-10

Christer E skrev om Wellkept
    Svårt att nu säga om det är prisvärt eller ej. Läs mer
    2019-09-11 Mats N svarar Christer E
    Tack Christer. När du vet mer så är du välkommen kommentera här eller att helt enkelt slå oss en signal.
  • 2019-09-09

Tommy L skrev om Wellkept
    Bra bemötande och trevlig personal. Ett väldigt bra arbete på bilen. Läs mer
    2019-09-10 Mats N svarar Tommy L
    Tack Tommy. Vänta bara tills det blir dags att tvätta den. Då kommer du också se hur lätt smutsen rinner av.
  • 2019-09-09

Susanne H skrev om Wellkept
    Lämnade in min pärla på spa, ProCeramic-lackskydd. Hur trevligt bemötande som helst, vid bokning, inlämning och hämtning av bilen. Pärlan skiner i ur och skur, det blev galet bra. Rekommenderar lackskyddsbehandling från Wellkept, prisvärt och väldigt bra service. Läs mer
    2019-09-10 Mats N svarar Susanne H
    Tack så mycket Susanne! Din Mercedes blev superfin, kul att du blev nöjd.

Sten R skrev om Wellkept
    Utmärkt bemötande och resultat av behandlingen. Läs mer
    2019-09-09 Mats N svarar Sten R
    Toppen Sten. Precis som vi vill att det skall vara. Tack.

Lasse E skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande och väldigt nöjd med utfört arbete Läs mer
    2019-09-09 Mats N svarar Lasse E
    Tusen tack Lasse. Vi uppskattar din rekommendation.

Signe M skrev om Wellkept
    Köpte en lackbehandling till min nya bil.
    Bra bemötande och positiv känsla i all kontakt. Lackbehandlingen verkar bra även den med ett undantag. Man har missat att polera på insidan av backspegeln vid förarplats. Vilket man ser varje gång man tittar i backspegeln.
    Plus i kanten att de även dammsög bilen invändigt trots att det inte ingick i behandlingen jag köpte. Läs mer
    2019-08-28 Mats N svarar Signe M
    Ledsen över missen med backspegeln. Kom förbi när du är i krokarna så fixar vi till det. Det tar max 10 minuter. Tack för info.
  • 2019-08-27

Tom G skrev om Wellkept
    Keramisk behandling. Positivt. Höga förväntningar som infriades. Bra förutom att man självsvådligt använde min nummerplåt och bakruta som reklamplats. Ser fram emot att få betalt för den platsen. Läs mer
    2019-08-28 Mats N svarar Tom G
    Sorry Tom, det missade vi att informera om. Som du säkert vet så är det bara dekaler som går lätt att att bort om du hellre vill ha kvar namnet på bilfirman kvar 😉
    Bra att du i övrigt blev nöjd. Tack.

Christian W skrev om Wellkept
    Mycket bra service och professionellt bemötande. Utöver detta var resultatet mycket bra. Läs mer
    2019-08-28 Mats N svarar Christian W
    Det var bra Christian! Tack för din feedback 👍

Musse D skrev om Wellkept
    Valde keramisklackskyddsbehandling med vindruta+fälg+handtagskydd. Fick dammsugning på köpet. Väldig nöjd! Väldigt bra bemötande, förklaring, tydlighet och service. Kan inte bli mer nöjd!
    Kommer tillbaka :) Läs mer
    2019-08-28 Mats N svarar Musse D
    Fantastiskt! Då har vi gjort vårt jobb. Tack så mycket Musse och välkommen tillbaka när som helst.

Peter S skrev om Wellkept
    Jag tog pro ceramic behandling + invändigt. Blev helnöjd både med resultatet och bemötandet. Läs mer
    2019-08-28 Mats N svarar Peter S
    Bra att höra Peter. Tack för din rekommendation.
  • 2019-08-17

Oskar A skrev om Wellkept
    Bra vara eller tjänster avsedda till bilen. Utomordentligt bemötande. Att bilen ser mycket bättre och snyggare ut. Företaget har levt upp till mina förväntningar. Upplevelsen är mycket lärorikt. Läs mer
    2019-08-26 Mats N svarar Oskar A
    Bra sammanfattning Oskar. Tack för din rekommendation 🙂
  • 2019-08-15

Roland H skrev om Wellkept
    Vi blev bra bemött när vi lämnade in bilen. Kommer att rekommendera företaget. Är nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-08-26 Mats N svarar Roland H
    Kanonbra Roland. Tack för att du kom till oss och välkommen nästa gång.
  • 2019-08-08

Klaes W skrev om Wellkept
    Fick en ”keramik” behandling av lacken och är mkt nöjd med resultatet. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande också. Kan varmt rekommendera Wellkept👍🏻 Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Klaes W
    Den keramiska behandlingen var perfekt för din XC70. Tack skall du ha Klaes.
  • 2019-08-07

Niklas H skrev om Wellkept
    Köpte Keramisk lackskyddsbehandling till min Tesla Model 3.

Bra information före och efter köpet och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Niklas H
    Du nöjd = vi nöjda! Återbehandling om 2 år, hoppas vi ses då. Tack 👌
  • 2019-08-06

Anders Bengt Olof L skrev om Wellkept
    Fick keramiskt lackskydd och invändigt skydd, bra bemötande, snabb hantering, kundorienterade, nu blir det spännande att se hur lackskyddet fungerar. Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Anders Bengt Olof L
    Bra Anders. Hoppas du upplever det som vi gör. Hör av dig om du undrar över något. Tack skall du ha för din rekommendation.
  • Salim N

2019-08-02

Salim N skrev om Wellkept
    Bra service och återkoppling, jag gjorde mina två bilar. En med ProCeramic lackskydd och den ändra med PPS, och båda är lika bra. Med PPS bilen fått mer glans. Bilen med Ceramic skydd är väldigt lätt och tvätta.
    Jag rekommendera glass behandling.

Kan verkligen rekommendera denna firma och dem gör ett väldigt professionellt jobb. Läs mer
    2019-08-06 Mats N svarar Salim N
    Hej och tack Salim. Bra beskrivning på lackskydden 👌. Tack för din rekommendation.
  • 2019-07-06

CLAES V skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande och ett mycket professionellt utfört arbete.
    Jag är mycket nöjd.

/Claes Läs mer
    2019-08-02 Mats N svarar CLAES V
    Tack så mycket Claes, det glädjer oss. 😁
  • 2019-06-27

Mats J skrev om Wellkept
    Mycket trevligt bemötande.
    Förklarar processen och gör ett väldigt professionellt jobb.
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Mats J
    Vi försöker var noggranna i allt vi gör. Kul att du uppskattade det. Din C180 blev kanonfin. Tack så mycket för din rekommendation.
  • 2019-06-25

Anders W skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med utfört arbete och trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Anders W
    Kul att du blev nöjd med din Golf. Och tack för att du kom till just oss 👏
  • 2019-06-25

Hans I skrev om Wellkept
    Perfekt resultat av pro keramisk behandling. Trevligt bemötande av personal. Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Hans I
    Bra att du blev nöjd med vårt lackskydd. Nu har du 2 år av skydd på din bil och du kommer spendera mindre pengar och mindre tid i tvätten 👌

Hans E skrev om Wellkept
    Bilen får ett grymt lackskydd och som också håller över tid Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Hans E
    Bra beskrivet Hans! Och bilen blir även mer lätt-tvättad. Tack skall du ha.
  • Reza A

2019-06-18

Reza A skrev om Wellkept
    Pro Ceramic med mellanpaketet.
    Bars bra.
    de har gjort mycket bra jobb och jag var väldigt nöjd med . Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Reza A
    En snygg Rav 4:a blev ännu snyggare 👍
    Tack Reza.

José S skrev om Wellkept
    Lackskydd.
    Väl omhändertagen, bra service! Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar José S
    Precis som vi vill att du skall känna dig efter du varit hos oss. Tack José!

Ulf N skrev om Wellkept
    Oerhört bra service och kvalitet i arbetet! Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Ulf N
    Tjusigt Ulf 😁
    Tusen tack för din rekommendation.
  • Heléne Birgitta F

2019-06-01

Heléne Birgitta F skrev om Wellkept
    Lackkonservering mm av ny bil, ordentlig arbetsgenomgång före och med bra instruktioner och tips för mitt fortsatta tvättande. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Heléne Birgitta F
    Bra Heléne. Har du fler frågor om hur du tar hand om din bil så vet du var vi finns. Tack så mycket.
  • 2019-05-26

Christian L skrev om Wellkept
    ProCeramic-behandling av min nya Tesla Model S. Toppklass på kundupplevelsen där Kristian tog sig tid att diskutera upplägg och förklara samtliga moment och hur bästa resultat skulle uppnås för mina behov och för min bil. Mycket nöjd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Christian L
    Härligt Christian. Tack för att du tog dig tid men en kommentar. Det uppskattar vi verkligen.
  • Peter K

2019-05-24

Peter K skrev om Wellkept
    Grymt bra resultat och fantastiskt mottagande. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Peter K
    Bra Peter. Så vill vi att det skall vara. 911 4-ever 😜
  • Göran S

2019-05-23

Göran S skrev om Wellkept
    Mitt köp bestod av proceramic lackskydd. Bemötandet var mycket bra med flera goda och bra råd hur man kan vårda bilen. Mina förväntningar var höga vilka också infriades.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer att återkomma som kund. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Göran S
    Hej Göran. Sammanfattningsvis är även vi mycket nöjda över att du är nöjd. Hmmm, det blev lite konstigt (men sant). Tack så mycket 😁
  • Patrick Mikael K

2019-05-22

Patrick Mikael K skrev om Wellkept
    Tredje gången ni tar hand om min ”gamla” V70 och jag är som vanligt kanonnöjd. Proffsiga och alltid ett bra bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Patrick Mikael K
    Ja, du tar hand om den. Vi tar hand om den. Då blir det bra. Tack!
  • 2019-05-22

Per A skrev om Wellkept
    Bad att få en hel behandling av min nya Tesla, in och utvändigt. Fick tydlig info från början om fallgropar med bilmärket.
    Mycket bra resultat och bemötande! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Per A
    Tusen tack Per. ProCeramic på din Model 3. Kul att du blev nöjd.

Björn D skrev om Wellkept
    Lackbehandling motortvätt reckond. Mycket väl mottagen samt en bra info om arbete som skulle utföras. Förväntningarna var stora och ni motsvarade dessa . Jag uppfattar er som ett tryck och proffsigt företag med fin känsla för kunden , återkommer gärna och rekommenderar er med nöje. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Björn D
    Perfekt, Björn. Det är så vi vill uppfattas. Stort tack ditt engagemang här på Reco.

Peter F skrev om Wellkept
    Jag köpte rekond stora paketet. Bra service och kanonresultat. Detta är ett företag som bryr sig om sina kunder på riktigt! Läs mer
    2019-05-21 Mats N svarar Peter F
    Ja det är klart att vi bryr oss om er kunder. Utan er vore vi ingenting. Tack så mycket Fredrik.

Peter D skrev om Wellkept
    Proffsig service, kunnig personal, hög kvalitet, snabbt utfört! Läs mer
    2019-05-21 Mats N svarar Peter D
    Just så som vi gillar det. Kul att du uppskattar oss Peter, och tack!
  • 2019-05-17

Simon B skrev om Wellkept
    Trevligt och bra bemötande, samt bra resultat. Ceramic-behandlingen var det jag gjorde! Läs mer
    2019-05-20 Mats N svarar Simon B
    Kul att du blev nöjd med vår ProCeramic. Glöm inte avfettningen då och då. Tack skall du ha Simon.
  • Johan K

2019-05-17

Johan K skrev om Wellkept
    Supernöjd! Fantastisk lyster i lacken och otroligt lätt att tvätta, allt bara rinner av!
    Trevlig personal 👍😁 rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2019-05-17 Mats N svarar Johan K
    Tack Johan ?
    Din Mini Roadster blev superfin. Tack så mycket för din rekommendation.
  • 2019-05-13

Henryk W skrev om Wellkept
    Beställde komplett lackskyddsbehandling Proceramic och stora paketet till vår nya Subaru. Mycket trevligt bemötande av Mats som gav god information om företaget och dess tjänster både per telefon och vid besöket vilket ingav förtroende. Han gav även goda råd om tvätt och skötsel av bilen framöver. Snabbt och professionellt utfört arbete. Inte heller fel att man erbjuds lånebil. Är nöjd. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Mats N svarar Henryk W
    Fantastiskt! Stort tack för din långa och fina rekommendation Henryk. Jag skickar vidare ditt beröm till vår kille "Kuba" som gjorde bilen. ?

Englundavägen 2, 171 41 Solna