Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 583 kunder tycker om Wellkept

• Mikael L skrev om Wellkept
    professionellt bemötande. Utmärkt service och ett bra slutresultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Hossein B skrev om Wellkept
    Jag lämnade min bil för keramiskt lackskydd vilket jag är mycket nöjd med arbete och fick väl bra information och väldigt trevligt bemötande från tidsbokning till utlämning.

Tack Mats & Kristian Läs mer
  • John B
    John B skrev om Wellkept
    Kristian med sina anställda gör ett toppenjobb, alltid toppenresultat, och alltid det lilla extra. Så även denna gång! Läs mer
  • Jan P skrev om Wellkept
    Jag köpte lackkonservering av min bil, keramisk behandling.
    Jag blev mycket väl bemött. Jag fick svar på alla frågor när jag hämtade bilen. Motsvarade mer än väl mina förväntningar Läs mer
    2018-11-05 Mats N svarar Jan P
    Fantastiskt Jan. Kul att du blev nöjd & glad. Tack för din rekommendation och på återseende.
  • Reidar W skrev om Wellkept
    Köpte en ytbehandling av bilen. Blev väldigt trevligt bemött och fick en fin information om det som skulle göras Läs mer
    2018-11-05 Mats N svarar Reidar W
    Toppen Reidar. Är det något annat kring lackskydd och tvätt du undrar över så ring!
    Tack så mycket.
  • Rune C
    Rune C skrev om Wellkept
    Bra jobbat som jag uppskattar 🤗 Läs mer
    2018-10-31 Mats N svarar Rune C
    Då har vi lyckats! Lycka till med ditt nya lackskydd. Tack för din rekommendation.
  • Björn B
    Björn B skrev om Wellkept
    En alldeles ny bil blev ännu finare. Hur var detta möjligt? Jo. Ett besök på Wellkept, där jag också fick gummimattorna tvättade. Bra! Läs mer
    2018-10-31 Mats N svarar Björn B
    Magiskt, eller hur? Nej men en ordentlig polering och ett bra lackskydd.Kul att du var nöjd. Tack!
  • John H
    John H skrev om Wellkept
    Keramisk lackförsegling. Hoppas att bilen blir lätt att tvätta:-)
    Personligt bemötande, med god tid att berätta vad som är gjort och hur det är utfört. Wellkept ger ett mkt proffsigt intryck, och verkar verkligen veta vad de gör. Rekommenderas.
    /John Hallander Läs mer
    2018-10-29 Mats N svarar John H
    Ja nog har vi hyfsad erfarenhet av det här med att polera och lackskydda bilar, det har du rätt i. Läs igenom tvätthandboken du fick med dig så skall du se att tvätten går som en dans.
    Tack så mycket.
  • Stefan H skrev om Wellkept
    Jag ville få min nya bil öackskyddad. Snabbt svar vid kontakt försök. Bra samtal om innehållet. Väl genomfört arbete med det lilla extra- en effektiv putsduk i detta fall, tillsammans med ett löfte om att återkomma inför underhåll av skyddet. Jag får ett bra stöd för att hålla bilen i skick och så bevara värdet. Läs mer
    2018-10-29 Mats N svarar Stefan H
    Perfekt Stefan. Det är just så vi vill att våra kunder skall uppleva ett besök hos oss. Tack för din rekommendation.
  • Lena L skrev om Wellkept
    Hög sakkunskap. Tydlighet om produkter och råd om vad jag kan och bör välja. Mycket gott bemötande! Och bra generös service Läs mer
    2018-10-22 Mats N svarar Lena L
    Kul att du uppskattar vår sakkunskap. Vi har ju några års erfarenhet...
    Tack för din rekommendation Lena.
  • Pontus H skrev om Wellkept
    Allt var jättebra! Bemötande, utförande, service (lämnade in bilen under tjänsteresa). Enda detaljen som jag inte gillade var ett de klistrande på ett Wellkept klistermärke på bakrutan. Läs mer
    2018-10-22 Mats N svarar Pontus H
    Jag har missat att informera om dekalen (igen). Förlåt, den är lätt att ta bort. Bra att du var nöjd med det övriga. Tack Pontus.
  • Johan F skrev om Wellkept
    Det fungerade som förväntat.
    Bra att det finns lånebil. Läs mer
    2018-10-22 Mats N svarar Johan F
    Inga överraskningar här inte ;-) Bra det. Tack skall du ha Johan.
  • Fredrik B skrev om Wellkept
    In- och utvändig rekond med PPS lackkonservering. Mkt nöjd med arbete och bemötande. Bilen som är 6 år gammal blev som ny. Lite irriterande att de bytte ut regplåthållaren bak till en med Wellkept-reklam, men jag kan leva med det. Läs mer
    2018-10-16 Mats N svarar Fredrik B
    Bra att du blev nöjd med lackskyddet och arbetet. Jag är ledsen för missen med att informera om dekalen på reghållaren. Det är enbart en dekal och den kan du ta bort väldigt lätt och den lämnar inga märken. Tack för din rekommendation.
  • P-A L skrev om Wellkept
    3:e behandlingen av min BMW från 2015, nu keramiskt lackskydd. Som alltid ett vänligt och professionellt bemötande och bilen känns som ny igen! Läs mer
    2018-10-16 Mats N svarar P-A L
    Kul att du valde vårt nya keramiska lackskydd (ProCeramic). Hoppas du blir nöjd. Tack skall du ha.
  • Karl-Johan R skrev om Wellkept
    Beställde keramiskt lackskydd!
    Väldigt smidig process, från tidsbokning till utlämning.
    Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-10-16 Mats N svarar Karl-Johan R
    Härligt Karl-Johan! Din XC60 blev ju fantastiskt fin, eller hur? Trevligt att ha dig här och välkommen tillbaka.
  • Tomas P skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med den keramiska behandlingen Läs mer
    2018-10-12 Mats N svarar Tomas P
    Din Toyota blev väldigt fin. Bra att du är nöjd. Hoppas vi ses om 2 år igen. Tack!
  • Björn J skrev om Wellkept
    PPS behandling

Bra mottagande, bra genomgång av utförd
    Tjänst.

Ni motsvarade dom förväntningar jag hade
    på utförd tjänst. Läs mer
    2018-10-12 Mats N svarar Björn J
    Bra Björn. Tack så mycket och fint att allt var till belåtenhet.
  • Nanna K skrev om Wellkept
    Lackbehandling och invändig tvätt. Professionella, gick igenom allt efteråt. Var klara på utsatt tid. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-09 Mats N svarar Nanna K
    Bra att du blev nöjd Nanna. Du kommer att få se vilken skillnad det blir, särskilt nu under hösten/vintern. Tack för din rekommendation.
  • Daniel V skrev om Wellkept
    Smidigt, professionella och bra resultat. Läs mer
    2018-10-09 Mats N svarar Daniel V
    Din Mercedes blev superfin. Tack för din "Reco" och välkommen igen.
  • Stefan P skrev om Wellkept
    proffsigt och trevligt! Känns tryggt. Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar Stefan P
    Det är bra Stefan. Proffsigt, trevligt och tryggt! Det är bra ord. Tack skall du ha.
  • BO S skrev om Wellkept
    Stort jobb gjordes för att förbättra lacken blev mycket bra Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar BO S
    Toppen Bo. Och tack för din rekommendation.
  • Jocke L
    Jocke L skrev om Wellkept
    Bästa mottagandet man kan få.
    Seriösa och trevliga. Levererar 100%.
    Också fint med ett företag som ligger i mina kvarter. Gillar närhet och att supporta företag i närhet till min egen business.
    Rekommenderar till 100% Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar Jocke L
    Närproducerat! Kan man säga så? Vi håller i alla fall med dig. 1000 tack för din rekommendation och välkommen tillbaka.
  • Erik Ä skrev om Wellkept
    Mycket bra service och utmärkt resultat både utvändigt och invändigt. Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar Erik Ä
    Härligt Erik. Bra att du är nöjd med resultatet på din bil. Tack skall du ha.
  • Natalia B skrev om Wellkept
    Det är bäst service och kvalite.
    Mvh Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar Natalia B
    Enkelt men kraftfullt :-) Tack Natalia.
  • Max A skrev om Wellkept
    Jag beställde en utvändig- och invändig tvätt samt keramiskt lackskydd för min bil. Utomordentligt utfört. Bilen ser ny ut igen både på insidan och utsidan. Poleringen var över förväntan och lackskyddet verkar starkt! Bra och personligt bemötande från WellKept.

Jag kommer vända mig till Wellkept i fortsättningen. Läs mer
    2018-10-02 Mats N svarar Max A
    Tackar, tackar Max. Fin rekommendation du skrivit. Vi är glada att du är nöjd och du är välkommen tillbaka när du vill.
  • Örjan L skrev om Wellkept
    Lite fläckborttagning, lackskador och keramisk lackförsegling. Små missar dock som upptäcktes vid avhämtning vilket rättades till direkt. Fantastiskt bemötande. Läs mer
    2018-09-24 Mats N svarar Örjan L
    Kanon att det blev bra till slut och att du är nöjd. Tack för din rekommendation och välkommen igen.
  • Fredrik H skrev om Wellkept
    Jag köpte en keramisk lackbehandling samt behandling av fälgar, glas, inredning och handtagsskydd
    Mycket proffsigt bemötande och utförd behandling. Jag är mycket nöjd och ser fram mot att kunna spola av salt och smuts i vinter.
    /Fredrik Läs mer
    2018-09-24 Mats N svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation Fredrik. Vi är övertygade att du blir supernöjd. Tänk på att låta avfettningen ligga på en liten stund bara innan högtryck, speciellt till vintersmutsen.
  • Mårten S skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande, jättefin lånebil och ett bra utfört arbete. Vi lär ses igen. Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Mårten S
    Det låter bra i våra öron Mårten. Tack skall du ha!
  • Ali L skrev om Wellkept
    Bra och trevligt bemötande
    Det gick bra att boka en tid.
    Bra jobb och information om skötsel Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Ali L
    Klockrent Ali! Tusen tack för att vi fick ta hand om din Mercedes och tack för din rekommendation.
  • Andreas S skrev om Wellkept
    Superbra service och perfekt jobb! Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Andreas S
    ...på en superfin A6:a. Bra att du är nöjd Andreas. Tack så mycket.
  • Magnus O skrev om Wellkept
    Bra service och hade inte beställt inre rengöring men dom gjorde ett enklare fix iallafall som dom inte tog något extra för det är service det!!!! Läs mer
    2018-09-13 Mats N svarar Magnus O
    Hej & tack Magnus. Ja det är klart att vi snyggar till lite även runt fotutrymmena även om man bara väljer en utvändig behandling. Då blir alla lite extra glada :-)
  • Anders F skrev om Wellkept
    Lämnade in två bilar, den första för en traditionell (PPS) och en X5:a för Keramiskt (första gången), MYCKET nöjd med allt ifrån bokning, till uthämtning!
    Keep up the good work! :-) Läs mer
    2018-09-13 Mats N svarar Anders F
    Tack Anders, och tack för att vi fick ta hand om dina bilar. Kul att du är nöjd med oss och det är klart att vi skall fortsätta att göra våra kunder nöjda. Fast vi försöker även att bli lite bättre hela tiden.
  • Joakim G skrev om Wellkept
    Jag fick presenterat olika behandlingar för/nackdelar
    Leverans i tid Läs mer
    2018-09-10 Mats N svarar Joakim G
    Innan man bestämmer sig är det viktigt att ha alla fakta på bordet. Och det är ju bra att bilen är klar för avhämtning som bestämt. Tack för att du tog dig tid att skriva här på Reco.
  • Christer C skrev om Wellkept
    Lackskydd behandling samt invändigt rekond .
    Supernöjd proffsigt bemötande
    Kan varmt rekommendera

Christer Constantinides Läs mer
    2018-09-10 Mats N svarar Christer C
    Tack Christer. Din Porsche blev superfin (förutom det där lilla slarvet på insida dörr) men det kompenserar vi som vi kommit överens om. Tack för din rekommendation.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Wellkept
    Slog till på en keramisk lackförsegling och interiörbehandling. Bra service, trevlig personal, utmärkt resultat och vettigt pris.

Tveka inte att anlita wellkept! Läs mer
    2018-09-05 Mats N svarar Andreas M
    Full pott tycker vi ;-) Tusen tack för din rekommendation. Hoppas vi ses igen.
  • Per L skrev om Wellkept
    Köpte stora paketet och blev väldigt nöjd 😊 Läs mer
    2018-08-28 Mats N svarar Per L
    Tack Per. Väldigt nöjda kunder är det bästa vi vet 😊
  • Kjell E skrev om Wellkept
    ett bra kund bemötande.
    och ett bra utförd arbete Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Kjell E
    En trevlig kund får automatiskt ett bra bemötande :-) Tack skall du ha, Kjell.
  • Karl G skrev om Wellkept
    Bra utfört jobb plus gratis lånebil! Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Karl G
    Ja, det är många som uppskattar våra fria lånebilar och det är bra. Lackskyddsbehandlingen är ju det primära och det är bra att du blev nöjd.
    Tack Karl.
  • Christer S skrev om Wellkept
    Tog det stora paketet både utvändigt och invändigt. Bra bemötande från Wellkept och med lånebil under arbetet. I samband med nybilsköp var priset reducerat vilket uppskattades. Smuts och regn uppfattas som att ha betydligt lättare att avlägsnas. Återstår att se hur långvarig effekten av behandlingen blir.
    Wellkept kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Christer S
    Hej & tack så mycket Christer. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva några rader här på Reco.se. Din Tiguan blev väldigt fin. Den Keramiska behandlingen du valde (CeramicPro) håller utan problem i 2 år.
  • Lars H
    Lars H skrev om Wellkept
    Bra bemötande, bra beskrivning av själva processen.
    Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Lars H
    Tack för rekommendationen, Lars. Bra att du är nöjd.
  • Jan N skrev om Wellkept
    Snabba, prisvärda med mycket bra sluresultat. Läs mer
    2018-08-17 Mats N svarar Jan N
    Bra Jan! Precis som det skall vara. Vi ses igen hoppas jag.
    Tack!
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Wellkept
    Köpte keramisk lackbehandling till min nya röda bil. Alltid lika trevligt bemötande när man lämnar och hämtar bilen.
    Bilen blänker så vackert när man hämtar den, och den håller sig så länge och är lätt att tvätta.
    Supernöjd, det är min fjärde bil de får behandla. Läs mer
    2018-08-17 Mats N svarar Kenneth J
    Tack själv Kenneth ;-D
    Alltid lika trevligt att ha dig här (och dina bilar förstås).
  • Nisse J skrev om Wellkept
    Mkt. bra ö.h.t. Resultatet står nu och glänser på infarten,en månad efter behandlingen utan att jag har ens spolat av bilen.
    Nissen är mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Nisse J
    Kanon! Så skall det vara. Hoppas den glänser länge än. Tack skall du ha.
  • Kjell A skrev om Wellkept
    Allt var toppen! Bemötande utgörande tiden ! Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Kjell A
    Härligt Kjell. Allt som det skall vara med andra ord. Tack.
  • Marianne L skrev om Wellkept
    rekond utvändig. Helt nöjd. Bra bemött av företaget, trevlig personal. Mina för-väntningar uppfylldes. Kan tänka mig att återkomma. Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Marianne L
    Hej och tack för din rekommendation. Bra att dina förväntningar uppfylldes. Välkommen en annan gång.
  • Calle L skrev om Wellkept
    Helrekond och montering av solfilm. Som vanligt väl utfört och bilen är som ny.
    Rekommenderar Wellkept. Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Calle L
    Precis som det skall vara Calle. Ha det skönt (och lite svalare i bilen) i sommar.
  • Henrik F skrev om Wellkept
    Strålande bemötande, smidiga och bra resultat. Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Henrik F
    Bra Henrik. Är du nöjd så är även vi det. Tack.
  • Mats E skrev om Wellkept
    Snyggt utfört arbete och vänlig service. Man känner sig verkligen som kund :) Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Mats E
    Det är ju tanken Mats. Vi vill att både du och bilen skall känna sig nästan som hemma här. Tack så mycket för rekommendationen.
  • Kjell-Åke B skrev om Wellkept
    Efter en ceramic lackförsegling och stora tilläggspaketet...kan man inte vara annat än mycket nöjd...

Mycket trevlig och kunnig personal vid både inlämning och uthämtning av bil.

Toppklass !!! Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Kjell-Åke B
    Superbra Kjell-Åke. Stort tack och hoppas vi ses när det blir dags igen (24 månader).
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Wellkept
    Toppen service super kvalitet kunnig personal även trevlig Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Kjell K
    Tack! Ja vi försöker och det är trevligt att du uppskattar att vi gillar vår kunder :-)

Englundavägen 2, 171 41 Solna