Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 426 kunder tycker om Wellkept

• Hans B
    Hans B skrev om Wellkept
    Rekond utvändigt/invändigt. Mkt bra bemötande, det jag kan klandra mig själv för är att jag inte försåg Wellkept med billack så att de kunde fixa stenskott på motorhuven, eventuellt hade de mot ringa avgift kunnat köpa billacken då bilhandlaren ligger nära dem.
    2017-06-21 Mats N svarar Hans B
    Hej och tack skall du ha för din rekommendation, Hans. Närmsta BMW handlare ligger inte precis runt hörnet och om även om vi skulle kört och köpt ett lackstift är det inte säkert att det funnits hemma. Och om något blir fel med färgen blir ju vi ansvariga och det är ju inte så trevligt. Om du har vägarna förbi och tar med dig färg så "duttar" vi dina stenskott på en kvart. Kaffe får du under tiden :-)
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Wellkept
    Proffsigt från start till mål!
    2017-06-21 Mats N svarar Pontus W
    Tack Pontus. Vi uppskattar din rekommendation.
  • Yord N
    Yord N skrev om Wellkept
    Väldigt bra bemötande från bokning till hämtning av bil. Bilen såg som ny ut efter färdig behandling. Extra plus för lånebilen som man utan problem fick låna under tiden. Kan inget annat än att rekommendera WellKept till alla som vill ha en skinande ren bil, bra bemötande och proffsigt utfört arbete.
    2017-06-21 Mats N svarar Yord N
    Fantastisk rekommendation, Yord. Vi blir väldigt glada att du tar dig tid att skriva och hoppas naturligtvis att vi ses igen. Vi kallar dig automatiskt efter 18 månader när det är dags för en återbehandling. Tack så mycket!
  • BengtH B
    BengtH B skrev om Wellkept
    Nybils lackskydd med extra tillbehör.
    Det som drar ned betyget är skyddet på rutorna, funkar inte alls. Annars mycket bra bemötande och information.
    Brukade tvätta min förra bil där och kommer att fortsätta.
    2017-06-15 Mats N svarar BengtH B
    Hej Bengt.
    Tack för att du delar med dig. Gällande glasbehandlingen är problemet till 99% din ruta. I de enstaka fall som behandlingen inte fungerar har det alltså inget att göra med själva produkten eller appliceringen. Jag skulle vilja att du kommer in till oss så polerar vi bort glasbehandlingen. Det tar ca 30 minuter. (Bra att du är nöjd med allt annat:-)
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Wellkept
    Som en pedant person som jag är så ställer jag höga krav på dem jag anförtror mina ägodelar. Wellkept är ett gäng proffs som vet hur man behandlar en kund och resultatet är brilliant. Tog en total rekord av min bil en Honda HR-V infattar lacksydd, invändigt skydd för lättare rengöring och en glasbehandling som får vattnet att bara rinna av. Efteråt gick vi igen hur man tvättar bilen nogrannt. Mycket nöjd med deras arbete och rekommenderar dom starkt// Tomas
    2017-06-12 Mats N svarar Tomas K
    Hej Tomas. Först och främst, tusen tack för din fina rekommendation. Vi har som policy att inte göra halvdana jobb, inte ens om kunden ber om det för att få ett lite lägre pris. För oss är det allt eller inget som gäller. Alla våra kunder ställer höga krav på det vi gör och vi försöker alltid leverera högst kvalitet.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Wellkept
    Har alltid blivit väl bemött och alltid varit nöjd med utförandet på min bil.
    2017-06-07 Mats N svarar Gunnel K
    Och väl bemött kommer du alltid att bli Gunnel. Tack för rekommendationen.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Wellkept
    Alltid över förväntan, tredje bilen jag har haft hos er för behandling och alltid varit kanon nöjd 😊
    2017-06-05 Mats N svarar Mikael A
    Härligt Mikael. Vi gillar att du kommer tillbaka gång efter gång. Tack för det.
  • Robert G
    Robert G skrev om Wellkept
    Bra information och bokning för två bilar. Resultaten över föväntan.
    2017-06-05 Mats N svarar Robert G
    Ja, då hoppas vi att du verkligen är nöjd, Robert. Hoppas du uppskattar glasbehandlingen.Tack skall du ha.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Wellkept
    Jag upplevde bemötande mycket professionellt.
    Genomtänkt helhet på service.
    Jag skulle rekommendera Well kept!
    2017-06-01 Mats N svarar Henrik B
    Tack så mycket Henrik. Tack för din rekommendation och behöver du en tvätt efter sommaren så är det bara att höra av dig.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Wellkept
    Bästa rekond i Stockholm . Proffesionellt bemötande och bil i toppresultat
    2017-06-01 Mats N svarar Magnus L
    Tack Magnus. Ja vi gör vårt bästa i alla fall. Kul att du uppskattar oss för vi uppskattar dig :-)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Wellkept
    Mycket bra
    Bilen blev kanon
    Trevlig personal
    Stort tack
    2017-05-23 Mats N svarar Mikael R
    Ja, då är även vi nöjda. Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det uppskattar vi väldigt mycket.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Wellkept
    Bra bemötande när jag ringde dem gav ett förtroendeingivande intryck. Väl genomfört arbete. Generellt mycket nöjd.
    2017-05-23 Mats N svarar Fredrik L
    Toppen Fredrik. Din F-Type blev väldigt fin. Tack :-)
  • Peter L
    Peter L skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande och bra resultat 👍😊
    2017-05-23 Mats N svarar Peter L
    Precis som det skall vara. Tack skall du ha och välkommen igen.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Wellkept
    Mycket trevligt bemötande, både i telefon och på plats. Bilen blev jättefin och jag fick bra info om skötsel m.m
    2017-05-23 Mats N svarar Åsa L
    Tack för din rekommendation Åsa och fint att du blev nöjd. Dyker det upp andra frågor om skötsel så hör av dig.
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Wellkept
    Wellkept motsvarade mina förväntningar till 100 procent och lite till.
    2017-06-12 Mats N svarar Sonja H
    Tack Sonja. Det glädjer oss. Tyvärr missade du nog att ge oss ett relevant antal "Recos". 1 = Dålig. 5 = Superbra.
  • daniel g
    daniel g skrev om Wellkept
    jag har anlitat wellkept 2 gånger nu och är brutalt nöjd med allt verkligen.
    vad glad man blir att det finns ett företag som wellkept, rekommenderas starkt
    stort tack till Christian och mats vi ses nästa vår igen
    Med vänlig hälsning Daniel passat cc
    2017-05-17 Mats N svarar daniel g
    Kul att höra Daniel :-D
    Ja, då ses vi igen nästa år och behöver du en ordentlig tvätt innan dess är det bara att höra av dig. Tack.
    daniel g gillar detta
  • Silvy V
    Silvy V skrev om Wellkept
    Jag är en mycket nöjd kund. Trevligt bemötand. Kanske lite rörigt med tiden men det löste sig på bästa sätt.
    2017-05-17 Mats N svarar Silvy V
    Och trevlig kund (inte minst). Tack för ditt omdöme Silvy.
  • Johan L
    Johan L skrev om Wellkept
    Trevligt mottagande och ett bra utfört jobb👍😃
    2017-05-09 Mats N svarar Johan L
    Tack Johan. Din bil ligger ute på vår Facebooksida. facebook.com/wellkeptab
  • Anna K
    Anna K skrev om Wellkept
    Bilen får ett riktigt bra lackskydd och tål regn och smuts bättre. Blir även lättare att tvätta och hålla fin. Rekommenderas!
    2017-05-09 Mats N svarar Anna K
    Tack Anna. Rätt på alla punkter. Vi kan väl tillägga att värdet på bilen håller lite bättre.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Wellkept
    Proffsigt bemötande, perfekt med fri låne bil och en fint resultat.
    2017-05-08 Mats N svarar Gunnar K
    Hej och tack Gunnar. Hoppas vi ses nästa år igen :-)
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Wellkept
    Mkt bra bemötande. Hög servicenivå och ett perfekt resultat. Rekommenderad!
    2017-04-11 Mats N svarar Gunnar H
    Tack för det Gunnar! Din X3 blev superfin. Hoppas du blev nöjd med extrabehandlingarna (glas, fälg & handtag).
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Wellkept
    Toppen bra service och jobb!

Varma hälsningar

Joakim / Flyttfirma Peter Åkare AB
    2017-03-31 Mats N svarar Joakim K
    Bra Joakim. Tack för din rekommendation.
  • Robin T
    Robin T skrev om Wellkept
    Mycket god service. Strålande resultat
    2017-03-31 Mats N svarar Robin T
    Toppen Robin. Kul att du är nöjd och bra att bucklan försvann.
  • Dan L
    Dan L skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med lack behandlingen och den invändiga behandlingen.
    2017-03-31 Mats N svarar Dan L
    Tack Dan och lycka till med din Lexus.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Wellkept
    bra rakt igenom, vore grymt om dom utökade öppettiderna,
    2017-03-28 Mats N svarar Mattias P
    Vi har nog funderat på det Mattias. Några tycker att vi skall öppna 07:00 och några andra att vi skall ha öppet till 18:00. Men det är inte så lätt som det ser ut. Tack för din feedback.
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Wellkept
    Allt som hade med hanteringen av min bil inför lackkonservering till hyrbil fungerade smidigt och utan problem.
    2017-03-28 Mats N svarar Ingvar L
    Det är bra Ingvar. Vi vill att det skall var så enkelt och problemfritt för våra kunder. Tack.
  • Joanne N
    Joanne N skrev om Wellkept
    Snabb och bra service. Trevligt bemötande och bra jobb.
    2017-03-23 Mats N svarar Joanne N
    Kul att du blev nöjd med din Volvo, Joanne. Hoppas du uppskattar glasbehandlingen när det regnar och fälgbehandlingen när du tvättar. Tack för din rekommendation. Du är nummer 400 som skrivit om oss här på Reco.se
  • Ann C
    Ann C skrev om Wellkept
    Haft bilen ett år före behandlingen men fick tillbaka en bil som var som NY. Otroligt bra utfört. Luktar gott. Fick också mycket bra information om hur jag kan sköta bilen (jag behövde det). Förutom detta var det jättetrevlig personal också!
    2017-03-23 Mats N svarar Ann C
    Hej Ann och tack så mycket för din fina rekommendation. Behöver du mer information så vet du vart du skall ringa.
  • Kjell D
    Kjell D skrev om Wellkept
    Toppenjobb utfört av toppenkillar😄
    2017-03-13 Mats N svarar Kjell D
    Vi gillar toppenkunder med toppenbilar!!!
    Tack Kjell
  • Anders L
    Anders L skrev om Wellkept
    Andra gången jag anlitar Wellkept och resultatet är återigen helt exceptionellt bra! Bemötandet är exemplariskt och man tar sig tid med kunderna, går igenom arbetet, bjuder gärna på tips & trix gällande bilvård, produkter etc. Nu senast hade jag endast beställt invändig rekond men trots detta var bilen nytvättad när jag skulle hämta ut den, utan någon extrakostnad.
    I stort skulle de kunna anstränga sig hälften så mycket som de gör och fortfarande vara riktigt bra.
    Rekommenderas varmt!
    2017-03-13 Mats N svarar Anders L
    Vad trevligt att du är nöjd Anders. Och det är roligt att du uppskattar våra försök till extra ansträngning. Och tack till dig för att du tog dig tid att skriva, det uppskattar vi verkligen.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Wellkept
    Precis så som man vill att det ska vara!
    2017-03-08 Mats N svarar Henrik L
    Klockrent Henrik! Kort och koncist. Tack för återkoppling ;-)
  • Björn M
    Björn M skrev om Wellkept
    Bra resultat och kundhantering
    2017-02-24 Mats N svarar Björn M
    Bra att du blev nöjd med din X4:a. Hoppas vi ses igen.
  • Uffe L
    Uffe L skrev om Wellkept
    WellKept utförde kanonjobb på min nya XC60, fantastisk bra resultat utav lackskyddet!! Mycket hög servicekänsla och proffsionalism som bara varmt kan rekommenderas. Två dagar efter att jag hämtade bilen drämde en idiot upp sin bildörr i min, och lämnade kvar ett märke. Åkte ner till gänget på WellKept som efter lite jobb kunde få märket till att försvinna samt återställa lackskyddet :) stort tack ska ni ha!! Det är kundservice på hög nivå!
    2017-02-22 Mats N svarar Uffe L
    Kanon, Uffe! Vi försöker alltid att upprätthålla en hög nivå på vår kundservice (du är vår kund, inte bara din bil), så vi är glada att du uppskattar den! Tusen tack och välkommen igen.
    Mats N gillar detta
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Wellkept
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam personal. Bilen blev jättefin!
    2017-02-20 Mats N svarar Susanne O
    Det glädjer oss Susanne. Kul att du blev nöjd.
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Wellkept
    Mycket bra service och trevligt bemötande!
    2017-02-14 Mats N svarar Gunilla O
    Tack så mycket Gunilla. Ta nu hand om din fina Mazda ;-)
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Wellkept
    Wellkept är med utan tvekan den bästa recondfirman jag använt. Deras bemötande och servicegrad är sjukt bra och många andra företag i andra branscher har mycket att lära. Dessutom är slutresutat fantastiskt och jag trodde ej det var min bil som jag hämtade ut.
    2017-02-08 Mats N svarar Daniel H
    Oj, vi rodnar ;-) Vad glada vi alla blir för din rekommendation Daniel. Och bra att du blev nöjd förstås. Tack så mycket.
  • Lars K
    Lars K skrev om Wellkept
    Allt var toppen trevligt bemötande professionellt utfört arbete med min bil en klar 5:a på en 5 gradig skala
    2017-02-08 Mats N svarar Lars K
    Hej Lars. 5:or älskar vi! Tusen tack och välkommen åter när det blir dags för återbehandling.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Wellkept
    Jag är mycket nöjd med deras proffsiga bemötande och framförallt resultatet av lackbehandlingen. Perfekt med lånebil. / BMW
    2017-02-07 Mats N svarar Christoffer S
    Då blir vi glada. Vi gjorde ju även fälg-/glas-/handtagsbehandling på din bil. Hoppas du får glädje av dem. Tack så mycket Christoffer.
  • Lilian M
    Lilian M skrev om Wellkept
    Helt fantastisk, kunnig, professionell bemötande och jobb på bilen. Kan varm rekommendera denna företag.
    2017-02-06 Mats N svarar Lilian M
    Vad roligt Lilian! Och kul att ha dig här (+ din bil förstås ;-). Tack för dina fina ord.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med lackförseglingen och mycket bra bemötande.
    2017-01-19 Mats N svarar Lennart W
    Det var ju bra Lennart! Din Seat blev kanonfin. Hoppas du är nöjd med glasbehandlingen. Tack skall du ha.
  • Assar S
    Assar S skrev om Wellkept
    Bra service och bra resultat. Tack!
    2017-01-19 Mats N svarar Assar S
    Tack själv för din rekommendation Assar. Vi ses.
  • David N
    David N skrev om Wellkept
    Mycket fint jobb! Pålitliga och duktiga
    2017-01-12 Mats N svarar David N
    Tack David. Kul jobb med en fantastisk bil ;-)
  • Mats B
    Mats B skrev om Wellkept
    Har lackskyddat flera personbilar under ett flertal år, alltid med gott resultat.
    2016-12-29 Mats N svarar Mats B
    Ja, du har haft några bilar här och det är vi glada för. Kul att du är nöjd. Tack Mats.
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Wellkept
    Bra kontakt med tydlig info i telefon. Proffsigt bemötande vid inlämning och förtroendeingivande bra resultat vid hämtning. Högsta betyg.
    Jacob Ferrer
    2016-12-29 Mats N svarar Jacob F
    Vad kul Jacob! Tack för en tydlig rekommendation. Högsta betyg gillar vi ;-)
  • Johan F
    Johan F skrev om Wellkept
    Mycket bra bemötande och bilen superfin...
    2016-12-27 Mats N svarar Johan F
    Toppen Johan! Det blev en snygg F-Pace ;-)
  • Johan H
    Johan H skrev om Wellkept
    Proffsigt bemötande och kunnig personal.
    Lackförsegling utfördes med topp resultat.
    2016-12-19 Mats N svarar Johan H
    Tack för din rekommendation, Johan. Bra att du blev nöjd.
  • Hans G
    Hans G skrev om Wellkept
    Bra service i form av bra mottagning och trevligt återlämnande som känns omsorgsfullt
    2016-12-13 Mats N svarar Hans G
    Tack Hans. Tack för rekommendationen. Du nämner inget om själva lackskyddsbehandlingen men jag tror nog du var nöjd även med den :-)
    Din Tiguan blev fantastisk!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Wellkept
    Mycket bra service och kundbemötande
    Proffsigt utfört arbete
    2016-12-12 Mats N svarar Thomas L
    Bra Thomas. Kul att du är nöjd med oss och behandlingen ;-) Tack.
  • Annika B
    Annika B skrev om Wellkept
    Trevligt o professionellt bemötande
    2016-12-12 Mats N svarar Annika B
    Tackar, tackar Annika. Välkommen igen.
  • Sören B
    Sören B skrev om Wellkept
    Mycket trevligt bemötande och utsökt resultat av rekonditioneringen.
    2016-12-08 Mats N svarar Sören B
    Ja, din BMW blev ju som ny. Ta hand om den så ses vi igen. Tack för din rekommendation.

Englundavägen 2, 171 41 Solna