Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 657 kunder tycker om Wellkept

• 2019-08-17

Oskar A skrev om Wellkept
    Bra vara eller tjänster avsedda till bilen. Utomordentligt bemötande. Att bilen ser mycket bättre och snyggare ut. Företaget har levt upp till mina förväntningar. Upplevelsen är mycket lärorikt. Läs mer
  • 2019-08-15

Roland H skrev om Wellkept
    Vi blev bra bemött när vi lämnade in bilen. Kommer att rekommendera företaget. Är nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-08-08

Klaes W skrev om Wellkept
    Fick en ”keramik” behandling av lacken och är mkt nöjd med resultatet. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande också. Kan varmt rekommendera Wellkept👍🏻 Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Klaes W
    Den keramiska behandlingen var perfekt för din XC70. Tack skall du ha Klaes.
  • 2019-08-07

Niklas H skrev om Wellkept
    Köpte Keramisk lackskyddsbehandling till min Tesla Model 3.

Bra information före och efter köpet och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Niklas H
    Du nöjd = vi nöjda! Återbehandling om 2 år, hoppas vi ses då. Tack 👌
  • 2019-08-06

Anders Bengt Olof L skrev om Wellkept
    Fick keramiskt lackskydd och invändigt skydd, bra bemötande, snabb hantering, kundorienterade, nu blir det spännande att se hur lackskyddet fungerar. Läs mer
    2019-08-13 Mats N svarar Anders Bengt Olof L
    Bra Anders. Hoppas du upplever det som vi gör. Hör av dig om du undrar över något. Tack skall du ha för din rekommendation.
  • Salim N

2019-08-02

Salim N skrev om Wellkept
    Bra service och återkoppling, jag gjorde mina två bilar. En med ProCeramic lackskydd och den ändra med PPS, och båda är lika bra. Med PPS bilen fått mer glans. Bilen med Ceramic skydd är väldigt lätt och tvätta.
    Jag rekommendera glass behandling.

Kan verkligen rekommendera denna firma och dem gör ett väldigt professionellt jobb. Läs mer
    2019-08-06 Mats N svarar Salim N
    Hej och tack Salim. Bra beskrivning på lackskydden 👌. Tack för din rekommendation.
  • 2019-07-06

CLAES V skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande och ett mycket professionellt utfört arbete.
    Jag är mycket nöjd.

/Claes Läs mer
    2019-08-02 Mats N svarar CLAES V
    Tack så mycket Claes, det glädjer oss. 😁
  • 2019-06-27

Mats J skrev om Wellkept
    Mycket trevligt bemötande.
    Förklarar processen och gör ett väldigt professionellt jobb.
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Mats J
    Vi försöker var noggranna i allt vi gör. Kul att du uppskattade det. Din C180 blev kanonfin. Tack så mycket för din rekommendation.
  • 2019-06-25

Anders W skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med utfört arbete och trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Anders W
    Kul att du blev nöjd med din Golf. Och tack för att du kom till just oss 👏
  • 2019-06-25

Hans I skrev om Wellkept
    Perfekt resultat av pro keramisk behandling. Trevligt bemötande av personal. Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Hans I
    Bra att du blev nöjd med vårt lackskydd. Nu har du 2 år av skydd på din bil och du kommer spendera mindre pengar och mindre tid i tvätten 👌

Hans E skrev om Wellkept
    Bilen får ett grymt lackskydd och som också håller över tid Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Hans E
    Bra beskrivet Hans! Och bilen blir även mer lätt-tvättad. Tack skall du ha.
  • Reza A

2019-06-18

Reza A skrev om Wellkept
    Pro Ceramic med mellanpaketet.
    Bars bra.
    de har gjort mycket bra jobb och jag var väldigt nöjd med . Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Reza A
    En snygg Rav 4:a blev ännu snyggare 👍
    Tack Reza.

José S skrev om Wellkept
    Lackskydd.
    Väl omhändertagen, bra service! Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar José S
    Precis som vi vill att du skall känna dig efter du varit hos oss. Tack José!

Ulf N skrev om Wellkept
    Oerhört bra service och kvalitet i arbetet! Läs mer
    2019-06-28 Mats N svarar Ulf N
    Tjusigt Ulf 😁
    Tusen tack för din rekommendation.
  • 2019-06-01

Heléne Birgitta F skrev om Wellkept
    Lackkonservering mm av ny bil, ordentlig arbetsgenomgång före och med bra instruktioner och tips för mitt fortsatta tvättande. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Heléne Birgitta F
    Bra Heléne. Har du fler frågor om hur du tar hand om din bil så vet du var vi finns. Tack så mycket.
  • 2019-05-26

Christian L skrev om Wellkept
    ProCeramic-behandling av min nya Tesla Model S. Toppklass på kundupplevelsen där Kristian tog sig tid att diskutera upplägg och förklara samtliga moment och hur bästa resultat skulle uppnås för mina behov och för min bil. Mycket nöjd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Christian L
    Härligt Christian. Tack för att du tog dig tid men en kommentar. Det uppskattar vi verkligen.
  • Peter K

2019-05-24

Peter K skrev om Wellkept
    Grymt bra resultat och fantastiskt mottagande. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Peter K
    Bra Peter. Så vill vi att det skall vara. 911 4-ever 😜
  • Göran S

2019-05-23

Göran S skrev om Wellkept
    Mitt köp bestod av proceramic lackskydd. Bemötandet var mycket bra med flera goda och bra råd hur man kan vårda bilen. Mina förväntningar var höga vilka också infriades.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer att återkomma som kund. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Göran S
    Hej Göran. Sammanfattningsvis är även vi mycket nöjda över att du är nöjd. Hmmm, det blev lite konstigt (men sant). Tack så mycket 😁
  • Patrick Mikael K

2019-05-22

Patrick Mikael K skrev om Wellkept
    Tredje gången ni tar hand om min ”gamla” V70 och jag är som vanligt kanonnöjd. Proffsiga och alltid ett bra bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Patrick Mikael K
    Ja, du tar hand om den. Vi tar hand om den. Då blir det bra. Tack!
  • 2019-05-22

Per A skrev om Wellkept
    Bad att få en hel behandling av min nya Tesla, in och utvändigt. Fick tydlig info från början om fallgropar med bilmärket.
    Mycket bra resultat och bemötande! Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Per A
    Tusen tack Per. ProCeramic på din Model 3. Kul att du blev nöjd.

Björn D skrev om Wellkept
    Lackbehandling motortvätt reckond. Mycket väl mottagen samt en bra info om arbete som skulle utföras. Förväntningarna var stora och ni motsvarade dessa . Jag uppfattar er som ett tryck och proffsigt företag med fin känsla för kunden , återkommer gärna och rekommenderar er med nöje. Läs mer
    2019-06-18 Mats N svarar Björn D
    Perfekt, Björn. Det är så vi vill uppfattas. Stort tack ditt engagemang här på Reco.

Peter F skrev om Wellkept
    Jag köpte rekond stora paketet. Bra service och kanonresultat. Detta är ett företag som bryr sig om sina kunder på riktigt! Läs mer
    2019-05-21 Mats N svarar Peter F
    Ja det är klart att vi bryr oss om er kunder. Utan er vore vi ingenting. Tack så mycket Fredrik.

Peter D skrev om Wellkept
    Proffsig service, kunnig personal, hög kvalitet, snabbt utfört! Läs mer
    2019-05-21 Mats N svarar Peter D
    Just så som vi gillar det. Kul att du uppskattar oss Peter, och tack!
  • 2019-05-17

Simon B skrev om Wellkept
    Trevligt och bra bemötande, samt bra resultat. Ceramic-behandlingen var det jag gjorde! Läs mer
    2019-05-20 Mats N svarar Simon B
    Kul att du blev nöjd med vår ProCeramic. Glöm inte avfettningen då och då. Tack skall du ha Simon.
  • Johan K

2019-05-17

Johan K skrev om Wellkept
    Supernöjd! Fantastisk lyster i lacken och otroligt lätt att tvätta, allt bara rinner av!
    Trevlig personal 👍😁 rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2019-05-17 Mats N svarar Johan K
    Tack Johan ?
    Din Mini Roadster blev superfin. Tack så mycket för din rekommendation.
  • 2019-05-13

Henryk W skrev om Wellkept
    Beställde komplett lackskyddsbehandling Proceramic och stora paketet till vår nya Subaru. Mycket trevligt bemötande av Mats som gav god information om företaget och dess tjänster både per telefon och vid besöket vilket ingav förtroende. Han gav även goda råd om tvätt och skötsel av bilen framöver. Snabbt och professionellt utfört arbete. Inte heller fel att man erbjuds lånebil. Är nöjd. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Mats N svarar Henryk W
    Fantastiskt! Stort tack för din långa och fina rekommendation Henryk. Jag skickar vidare ditt beröm till vår kille "Kuba" som gjorde bilen. ?
  • 2019-04-26

Jesper B skrev om Wellkept
    De gjorde en kanonjobb. Det var nog inte det lättast att få min ren efter småbarnsåren. De lämnade tillbaka den precis Så ren och fin som när jag hämtade ut den. Läs mer
    2019-05-14 Mats N svarar Jesper B
    Toppen Jesper. Din Passat blev kanonfin. Tack skall du ha.
  • Martin W

2019-04-25

Martin W skrev om Wellkept
    Jag valde en keramisk försegling av min Jaguar och det blev ett utmärkt resultat. Tack! Läs mer
    2019-04-26 Mats N svarar Martin W
    Din XJL blev verkligen fin. Synd att vi inte kunde göra något åt din buckla bara. Tack för din rekommendation ?
  • 2019-04-23

Mikael L skrev om Wellkept
    Ny bil inlämnad för lackbehandling bra service med fri lånebil. Bra resultat med lättskött bil. Läs mer
    2019-04-26 Mats N svarar Mikael L
    Ja det är riktigt (och skyddad). Bra att du är nöjd. Tack skall du ha.
  • 2019-04-10

Tadeu C skrev om Wellkept
    Gjorde den keramiska behandlingen av lacken och full recond invändigt.
    Mats var toppen! Helt fantastiskt kundbemötande. Läs mer
    2019-04-17 Mats N svarar Tadeu C
    Tackar Tadeu. Alla våra trevliga kunder gör ju mitt jobb så väldigt enkelt. Er Ford Focus blev fantastiskt fin tycker jag. Trevlig sommar ☀

Henrik M skrev om Wellkept
    Jag nappade på erbjudandet om 33% rabatt av keramisk behandling av min nya Tesla Model 3 och i slutänden fick de göra mer arbete än planerat pga den oförsiktiga transport bilen utsatts för. Resultatet blev kanon och jag betalade aldrig mer än avtalat. Läs mer
    2019-04-17 Mats N svarar Henrik M
    Kanon. Bra att du är nöjd Henrik.
    Sedan du var här har vi gjort i ordning ytterligare 8 st Tesla Model 3. ?

Claes J skrev om Wellkept
    Superbra gjort, trevligt bemötande Läs mer
    2019-04-17 Mats N svarar Claes J
    Toppen. Det blev ju en Outlander med ProCeramic! Tack skall du ha Claes ?

Fredrik J skrev om Wellkept
    Bra bemötande och bra resultat. Kommer tillbaka. Läs mer
    2019-04-17 Mats N svarar Fredrik J
    Tack skall du ha Fredrik. Då ses vi igen :-)
  • 2019-04-01

Daniel W skrev om Wellkept
    FAntastisk service med fri lånebil, proffisgt bemötande och perfekt tesultat av lack-behandlingen Läs mer
    2019-04-03 Mats N svarar Daniel W
    En fin Mini var det och en ännu finare Mini blev det. Tack för din rekommendation Daniel.
  • 2019-03-31

Monika O skrev om Wellkept
    Köpte keramik + mellanpaket och vi är nöjda Läs mer
    2019-04-03 Mats N svarar Monika O
    Ja, bättre än så kan det väl inte bli ?
    Tack så mycket!
  • 2019-03-18

Bengt B skrev om Wellkept
    Hög servicenivå och jag är alltid mycket nöjd med arbetet. Läs mer
    2019-03-19 Mats N svarar Bengt B
    Vad bra Bengt. Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
  • 2019-03-14

Calle N skrev om Wellkept
    Bra service med fri lånebil. Enda man reagerar över var utbytet av reklamdekal på regskylten bak. Det var inte överenskommet att göras Läs mer
    2019-03-15 Mats N svarar Calle N
    Tack Calle. Ledsen över dekalen. Jag brukar informera och vill man då inte ha den kvar så tar jag bort den direkt. Tyvärr så glömmer jag det i bland. Den är dock enkel att ta bort.
  • 2019-03-11

Per Andersson skrev om Wellkept
    Väldigt bra resultat av den keramiska behandlingen.
    Städningen på insidan av bilen och motortvätten var också väldigt bra utförda.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Generöst med gratis lånebil.
    Jag kan definitivt rekommendera Well kept. Läs mer
    2019-03-14 Mats N svarar Per Andersson
    Tackar från oss på Wellkept. Bra att du är nöjd med din upplevelse hos oss. ?
  • 2019-03-07

Joakim L skrev om Wellkept
    Mkt bra bemötande och service!
    Bilen blev väldigt fin och glansen en helt annan än innan. Trots att det är en helt ny bil. Läs mer
    2019-03-14 Mats N svarar Joakim L
    Ja, lacken döljer i bland nyanser och glans som kommer fram vid polering. Tack så mycket Joakim.
  • 2019-03-07

Micke D skrev om Wellkept
    Levererar som vanligt hög kvalitet på de tjänster man köper.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-14 Mats N svarar Micke D
    Mycket bra Micke. Tack så mycket för rekommendationen!
  • 2019-03-06

Lasse S skrev om Wellkept
    Snyggt arbete, bra information & trevligt bemötande. Nöjd kund. Läs mer
    2019-03-06 Mats N svarar Lasse S
    Vi älskar nöjda kunder ? så känn dig älskad ?. Tack Lasse!
  • 2019-02-28

Susanne L skrev om Wellkept
    Rekonditionering av bilen in- och utvändigt. Företaget var väldigt informativa kring sina tjänster, utan att vara pushiga. Bemötandet var mycket trevligt och personalen var smidiga att ha att göra med. Resultatet var utmärkt och jag fick även en bra dokumentation. Läs mer
    2019-03-06 Mats N svarar Susanne L
    Klockrent Susanne ?. Din Toyota blev verkligen som ny igen. Glöm inte avfettning på bilen innan tvätt när det behövs och hör av dig om du har frågor. Tack skall du ha.
  • 2019-02-26

Axel E skrev om Wellkept
    Snabbt och proffesionellt utfört arbete och mottagande. Läs mer
    2019-03-06 Mats N svarar Axel E
    Bra Axel. Då har vi skött oss som vi ska. Tack för din rekommendation.
  • Christos P

2019-02-26

Christos P skrev om Wellkept
    Ceramisk lackskydd och mellanpaket blev för min del.
    Har haft en jätte trevligt kontakt med företaget.
    Blev bemött precis som min bil.........världsklass.
    Är jätte nöjd. Verkligheten är att bilen såg vackrare ut än när jag köpte den veckan innan.😊
    Tack till er alla.
    Mvh.Christos Läs mer
    2019-03-06 Mats N svarar Christos P
    Världsklass även på våra kunder ? Då är det lätt!
    Kul att du är nöjd Christos och stort tack själv.
  • 2019-02-21

Magnus F skrev om Wellkept
    Mycket bra bemötande av Wellkept och Mats i synnerhet. Gjorde keramisk lackskydd på min nya Merca och blev mer än nöjd med resultatet . Mats var också mycket informativ om vad som gjorts samt hur man sedan skall tvätta och sköta om sin bil framöver. Rekommenderar Wellkept. //Magnus Läs mer
    2019-02-26 Mats N svarar Magnus F
    Kul att du blev nöjd bilen och med oss Magnus. Din Merca blev ju fantastiskt fin (den ligger på vår Insta eller FB). Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
  • 2019-02-20

Axel skrev om Wellkept
    Keramiskt lackskydd på ny bil.
    Bilen blev finare efter detta än den var när jag hämtade ut den.
    Bra service också!

/Axel Läs mer
    2019-02-26 Mats N svarar Axel
    Bra Alex. Kul att slå bilhandlaren på fingrarna ?
    Tack för att du kom till oss och tack för din rekommendation.
  • 2019-02-16

David DE skrev om Wellkept
    I förra veckan hämtade jag min bil från Wellkept som varit på återbehandling. Perfekt jobb som vanligt och bilen känns som ny.
    Detta är den fjärde bilen jag lämnar till Wellkept och har tidigare provat flera konkurrenter av kända namn men inga av de andra motsvarar Wellkepts kvalitet.
    Toppklass! Kommer att fortsätta lämna mina bilar hit och rekommenderar andra att göra det också. Läs mer
    2019-02-19 Mats N svarar David DE
    Vilken fantastisk recension David! Tusen tack för den. Och du är alltid lika välkommen till oss.
  • Tomas K

2019-02-14

Tomas K skrev om Wellkept
    Rekond av bilen blev jättebra men fyll på spolarvätska är nog något som skulle uppskattas om man gör helrekond Läs mer
    2019-02-19 Mats N svarar Tomas K
    Hej Thomas och tack. Vi fyller gärna på spolarvätska om kunden så önskar. Vi skall ta en funderare på det.
  • Ulf M

2019-02-14

Ulf M skrev om Wellkept
    Jag köpte keramisk behandling. Mycket bra. Det mesta av skiten blåser av bara.

Tvättar i OKQ8s självtvätt. 10 kronor högtryck med schampoo och 10 kronor sköljning. Bilen som ny för 20 spänn!

/Uffe Läs mer
    2019-02-19 Mats N svarar Ulf M
    Snacka om tvätt-peng-besparing ? Kul att du är nöjd Ulf. Tack!
  • 2019-02-14

Lars G skrev om Wellkept
    Beställde keramisk lackbehandling. Proffsigt arbete och mycket trevligt bemötande. Jag är helnöjd. Läs mer
    2019-02-19 Mats N svarar Lars G
    Och det gillar vi Lars. Din Kia blev ju väldigt fin. Tack så mycket ?

Englundavägen 2, 171 41 Solna