Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 558 kunder tycker om Wellkept

• Örjan L
    Örjan L skrev om Wellkept
    Lite fläckborttagning, lackskador och keramisk lackförsegling. Små missar dock som upptäcktes vid avhämtning vilket rättades till direkt. Fantastiskt bemötande. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Wellkept
    Jag köpte en keramisk lackbehandling samt behandling av fälgar, glas, inredning och handtagsskydd
    Mycket proffsigt bemötande och utförd behandling. Jag är mycket nöjd och ser fram mot att kunna spola av salt och smuts i vinter.
    /Fredrik Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande, jättefin lånebil och ett bra utfört arbete. Vi lär ses igen. Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Mårten S
    Det låter bra i våra öron Mårten. Tack skall du ha!
  • Ali L
    Ali L skrev om Wellkept
    Bra och trevligt bemötande
    Det gick bra att boka en tid.
    Bra jobb och information om skötsel Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Ali L
    Klockrent Ali! Tusen tack för att vi fick ta hand om din Mercedes och tack för din rekommendation.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Wellkept
    Superbra service och perfekt jobb! Läs mer
    2018-09-14 Mats N svarar Andreas S
    ...på en superfin A6:a. Bra att du är nöjd Andreas. Tack så mycket.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Wellkept
    Bra service och hade inte beställt inre rengöring men dom gjorde ett enklare fix iallafall som dom inte tog något extra för det är service det!!!! Läs mer
    2018-09-13 Mats N svarar Magnus O
    Hej & tack Magnus. Ja det är klart att vi snyggar till lite även runt fotutrymmena även om man bara väljer en utvändig behandling. Då blir alla lite extra glada :-)
  • Anders F
    Anders F skrev om Wellkept
    Lämnade in två bilar, den första för en traditionell (PPS) och en X5:a för Keramiskt (första gången), MYCKET nöjd med allt ifrån bokning, till uthämtning!
    Keep up the good work! :-) Läs mer
    2018-09-13 Mats N svarar Anders F
    Tack Anders, och tack för att vi fick ta hand om dina bilar. Kul att du är nöjd med oss och det är klart att vi skall fortsätta att göra våra kunder nöjda. Fast vi försöker även att bli lite bättre hela tiden.
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Wellkept
    Jag fick presenterat olika behandlingar för/nackdelar
    Leverans i tid Läs mer
    2018-09-10 Mats N svarar Joakim G
    Innan man bestämmer sig är det viktigt att ha alla fakta på bordet. Och det är ju bra att bilen är klar för avhämtning som bestämt. Tack för att du tog dig tid att skriva här på Reco.
  • Christer C
    Christer C skrev om Wellkept
    Lackskydd behandling samt invändigt rekond .
    Supernöjd proffsigt bemötande
    Kan varmt rekommendera

Christer Constantinides Läs mer
    2018-09-10 Mats N svarar Christer C
    Tack Christer. Din Porsche blev superfin (förutom det där lilla slarvet på insida dörr) men det kompenserar vi som vi kommit överens om. Tack för din rekommendation.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Wellkept
    Slog till på en keramisk lackförsegling och interiörbehandling. Bra service, trevlig personal, utmärkt resultat och vettigt pris.

Tveka inte att anlita wellkept! Läs mer
    2018-09-05 Mats N svarar Andreas M
    Full pott tycker vi ;-) Tusen tack för din rekommendation. Hoppas vi ses igen.
  • Per L
    Per L skrev om Wellkept
    Köpte stora paketet och blev väldigt nöjd 😊 Läs mer
    2018-08-28 Mats N svarar Per L
    Tack Per. Väldigt nöjda kunder är det bästa vi vet 😊
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Wellkept
    ett bra kund bemötande.
    och ett bra utförd arbete Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Kjell E
    En trevlig kund får automatiskt ett bra bemötande :-) Tack skall du ha, Kjell.
  • Karl G
    Karl G skrev om Wellkept
    Bra utfört jobb plus gratis lånebil! Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Karl G
    Ja, det är många som uppskattar våra fria lånebilar och det är bra. Lackskyddsbehandlingen är ju det primära och det är bra att du blev nöjd.
    Tack Karl.
  • Christer S
    Christer S skrev om Wellkept
    Tog det stora paketet både utvändigt och invändigt. Bra bemötande från Wellkept och med lånebil under arbetet. I samband med nybilsköp var priset reducerat vilket uppskattades. Smuts och regn uppfattas som att ha betydligt lättare att avlägsnas. Återstår att se hur långvarig effekten av behandlingen blir.
    Wellkept kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Christer S
    Hej & tack så mycket Christer. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva några rader här på Reco.se. Din Tiguan blev väldigt fin. Den Keramiska behandlingen du valde (CeramicPro) håller utan problem i 2 år.
  • Lars H
    Lars H skrev om Wellkept
    Bra bemötande, bra beskrivning av själva processen.
    Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-08-20 Mats N svarar Lars H
    Tack för rekommendationen, Lars. Bra att du är nöjd.
  • Jan N
    Jan N skrev om Wellkept
    Snabba, prisvärda med mycket bra sluresultat. Läs mer
    2018-08-17 Mats N svarar Jan N
    Bra Jan! Precis som det skall vara. Vi ses igen hoppas jag.
    Tack!
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Wellkept
    Köpte keramisk lackbehandling till min nya röda bil. Alltid lika trevligt bemötande när man lämnar och hämtar bilen.
    Bilen blänker så vackert när man hämtar den, och den håller sig så länge och är lätt att tvätta.
    Supernöjd, det är min fjärde bil de får behandla. Läs mer
    2018-08-17 Mats N svarar Kenneth J
    Tack själv Kenneth ;-D
    Alltid lika trevligt att ha dig här (och dina bilar förstås).
  • Nisse J
    Nisse J skrev om Wellkept
    Mkt. bra ö.h.t. Resultatet står nu och glänser på infarten,en månad efter behandlingen utan att jag har ens spolat av bilen.
    Nissen är mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Nisse J
    Kanon! Så skall det vara. Hoppas den glänser länge än. Tack skall du ha.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Wellkept
    Allt var toppen! Bemötande utgörande tiden ! Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Kjell A
    Härligt Kjell. Allt som det skall vara med andra ord. Tack.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Wellkept
    rekond utvändig. Helt nöjd. Bra bemött av företaget, trevlig personal. Mina för-väntningar uppfylldes. Kan tänka mig att återkomma. Läs mer
    2018-08-15 Mats N svarar Marianne L
    Hej och tack för din rekommendation. Bra att dina förväntningar uppfylldes. Välkommen en annan gång.
  • Calle L
    Calle L skrev om Wellkept
    Helrekond och montering av solfilm. Som vanligt väl utfört och bilen är som ny.
    Rekommenderar Wellkept. Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Calle L
    Precis som det skall vara Calle. Ha det skönt (och lite svalare i bilen) i sommar.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Wellkept
    Strålande bemötande, smidiga och bra resultat. Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Henrik F
    Bra Henrik. Är du nöjd så är även vi det. Tack.
  • Mats E
    Mats E skrev om Wellkept
    Snyggt utfört arbete och vänlig service. Man känner sig verkligen som kund :) Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Mats E
    Det är ju tanken Mats. Vi vill att både du och bilen skall känna sig nästan som hemma här. Tack så mycket för rekommendationen.
  • Kjell-Åke B
    Kjell-Åke B skrev om Wellkept
    Efter en ceramic lackförsegling och stora tilläggspaketet...kan man inte vara annat än mycket nöjd...

Mycket trevlig och kunnig personal vid både inlämning och uthämtning av bil.

Toppklass !!! Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Kjell-Åke B
    Superbra Kjell-Åke. Stort tack och hoppas vi ses när det blir dags igen (24 månader).
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Wellkept
    Toppen service super kvalitet kunnig personal även trevlig Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Kjell K
    Tack! Ja vi försöker och det är trevligt att du uppskattar att vi gillar vår kunder :-)
  • Malte R
    Malte R skrev om Wellkept
    Lackförsegling - keramisk o som vanligt ett mkt trevligt o proffsigt bemötande av berörda Eftersom jag konditionerat mina bilar i många år är svaret givet o har ej haft ngr klagomål på utförda arbeten Stort tack o trevlig sommar på er alla på wellkept Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Malte R
    Tack så mycket Malte. Kul att ha era bilar här. Fortsatt trevlig sommar från oss alla på Wellkept.
  • Peter D
    Peter D skrev om Wellkept
    Mycket bra rakt igenom! Bra produkt och service! Läs mer
    2018-08-08 Mats N svarar Peter D
    Kanon! Och vi tackar för din rekommendation Peter.
  • Lasse N
    Lasse N skrev om Wellkept
    Weltklasse!
    Kundvård, bilvård.
    Min 50 år gamla bil blev som ny, eller snarare bättre än ny.
    Tack ! Läs mer
    2018-08-02 Mats N svarar Lasse N
    Det är VI som tackar Lasse. Kom tillbaka när du vill ;-)
  • Johan C
    Johan C skrev om Wellkept
    En grymt bra upplevelse från bokning till hämtning av bil! Läs mer
    2018-08-02 Mats N svarar Johan C
    Precis som vi vill att du skall uppleva det. Tack så mycket Johan.
  • Jan K
    Jan K skrev om Wellkept
    Bilvård av högsta klass🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2018-08-02 Mats N svarar Jan K
    Tack & bock Jan. Trevligt att du gillar oss och det vi gör med din bil.
  • Petter L
    Petter L skrev om Wellkept
    Mycket nöjd med min Wellkept-behandling. Superbra kundservice. Bra svar på frågor och en fin genomgång av vad man ska tänka på efter behandlingen för att hålla lacken superfin länge. Kan varmt rekommendera Wellkept😊 Läs mer
    2018-08-02 Mats N svarar Petter L
    Kanon Petter! Tusen tack för din tokbra rekommendation :-)
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Wellkept
    Otroligt serviceminded, trevlig personal och ett förstklassigt resultat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-06-29 Mats N svarar Johan Ö
    Härligt Johan och tack så mycket. Du får gärna komma förbi ofta på en kaffe så vi får njuta av din fantastiska bil. Ha en skön sommar.
  • André G
    André G skrev om Wellkept
    Köpte en keramisk lackbehandling av min nya Volvo XC60 och blev otroligt proffesionellt och trevligt bemött. Läs mer
    2018-06-29 Mats N svarar André G
    Tack det samma André. Hoppas du gillar lackskyddsbehandlingen också ;-)
  • Martti H
    Martti H skrev om Wellkept
    Bra lackbehanlig och bra service Läs mer
    2018-06-28 Mats N svarar Martti H
    Ja, lackskyddet är bra, det keramiska (ProCeramic) som du valde är ännu bättre. Tack Martti.
  • Martin R
    Martin R skrev om Wellkept
    Lackbehandling och klädselskydd. Bilen var ren och fin. Återstår att se hur den klarar smuts från små barn 😉 Läs mer
    2018-06-28 Mats N svarar Martin R
    Tack Martin. Låt inte barnen sitta i bilen så går det nog bra ;-)
  • John H
    John H skrev om Wellkept
    Mycket trevlig och proffesionell personal som gör ett riktigt bra jobb! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-28 Mats N svarar John H
    Tack så mycket för rekommendationen John. Välkommen åter ;-)
  • Göran G
    Göran G skrev om Wellkept
    Mycket bra bemötande av personal och arbetet var utmärkt!Arbetet var hel recondring på bil
    S60 Vovo..samt en bula på motorhuven.
    Jag kommer att tipsa mina bekanta om wellkept.

Med vänlig hälsning,:Göran Gigg Läs mer
    2018-06-20 Mats N svarar Göran G
    Hej och tack för dina fina ord. Den bästa reklamen vi kan få är ju från våra kunder så tipsa på du bara ;-)
  • Erik M
    Erik M skrev om Wellkept
    Pps ceramic
    Bra och proffsigt bemötande Läs mer
    2018-06-20 Mats N svarar Erik M
    Tack Erik. Den heter ProCeramic men bra att du är nöjd :-)
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Wellkept
    Ett mycket proffsigt bemötande Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Tomas W
    Och en mycket proffsig kund, det går på ett ut! Tack så mycket Tomas.
  • Per G
    Per G skrev om Wellkept
    Bra ren bil som förväntat. Gillade inte att man bytte text vid regplåt. En fråga om jag vill köra runt med reklam hade varit på plats. Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Per G
    Förlåt Per ;-(
    Vi glömde tala om att vi satt på en dekal på nederdelen av skylten. Den kan lätt tas bort och lämnar inga spår. Kom förbi om du kan så tar vi bort den åt dig. Tack.
  • Bo J
    Bo J skrev om Wellkept
    Har i år haft två bilar för behandling. En Mercedes 2017 andra behandlingen utvändigt motortvätt samt invändigt. Den andra en polo 2016 med första behandlingen utvändigt. Det är 5 bilarna hos Wellkept alltid med utmärkt resultat.
    Bo Jonsson Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Bo J
    Suveränt Bo. Stort tack för att du tog dig tid att skriva här på Reco.se. Vi uppskattar det verkligen.
  • Björn W
    Björn W skrev om Wellkept
    Rutor invändigt flammiga. Hantagsskydd ojämt aplicerade. Läs mer
    2018-06-15 Mats N svarar Björn W
    Aj, aj Björn, det var inte bra! Vi ber om ursäkt för slarvet. Självklart skall vi fixa till det. Jag ringer dig nästa vecka så hittar vi en tid som passar dig. Det är bra att du kontaktade oss så kan vi bli bättre i framtiden.
  • Anders W
    Anders W skrev om Wellkept
    Lackbehanling vilket jag gjort på tidigare bilar och bemötandet och jobbet var perfekt, som tidigare ggr. Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Anders W
    Det är bra Anders. Det skall ju förhoppningsvis bli bra alla gånger man kommer hit. Tack för din rekommendation.
  • Monika B
    Monika B skrev om Wellkept
    Super nöjd med arbetet. Väldigt proffsiga o service minded. Bra information om dom hittat nåt på bilen. Kan varmt rekomendera Wellkept. Så smidigt med lånebilen. Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Monika B
    Hej Monika. Bra att du är nöjd och visst är det bra med fri lånebil (eller fri elcykel) om man behöver. Tack.
  • David L
    David L skrev om Wellkept
    Prisvärt, mycket bra service och perfekt resultat Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar David L
    Roligt att du är nöjd med oss. Vi tycker det är trevligt att du kom till oss, hoppas vi ses igen. Tack skall du ha.
  • Johan B
    Johan B skrev om Wellkept
    Full recond. Profsigt bemötande. Bilen i famtastiskt skick efteråt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-19 Mats N svarar Johan B
    Härligt Johan. Vi gillar alla rekommendationer men mest en sådan som du skrivit. Tack!
  • Klaus K
    Klaus K skrev om Wellkept
    Gott bemötande och väl utfört arbete
    Tack Läs mer
    2018-06-15 Mats N svarar Klaus K
    Tack själv Klaus och välkommen igen.
  • Benny P
    Benny P skrev om Wellkept
    Otroligt hjälpsam och trevlig personal. Beställde lackskydd typ keramiskt Läs mer
    2018-06-15 Mats N svarar Benny P
    Bra val Benny. Den keramiska är ju ett snäpp bättre. Hoppas du blir nöjd med den. Tack.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Wellkept
    De keramiska behandlingen är överraskande bra. Behövs bara regn för att bilen ska bli ren från damm och pollen.
    Alltid lika trevligt att lämna en ny bil hos Wellkept. Läs mer
    2018-06-15 Mats N svarar Ulf W
    Kul att du är nöjd och hur du upplever lackskyddet. Precis som det skall vara. Tack Ulf.
  • Olof S
    Olof S skrev om Wellkept
    Ny bil solidsvart som fick keramisk lackskyddsbehandling. Otroligt nöjd med resultatet, trevlig och serviceinriktad personal i alla delar av processen!

Vi ses för återbehandling! Läs mer
    2018-06-15 Mats N svarar Olof S
    Hej och tusen tack för din rekommendation Olof. Just med solidsvart lack är det ju extra viktigt med bra skydd.

Englundavägen 2, 171 41 Solna