Wellkept

Wellkept

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!

Läs vad 773 kunder tycker om Wellkept 2

• 2021-04-02
    Väldigt trevligt bemötande snyggt jobb fin lånebil så nästa utförande blir ert.
  • 2021-04-01
    Mycket professionellt i både bemötande och leverans.
    Hej, Jan Vi är glada över att du känner så! Glad påsk önskar vi på Wellkept. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-03-30
    Alltid lika nöjd. Bra med lånebil. Snabb trevlig och bra. service.
    Tack, Ingrid. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme :-) Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-03-30
    Lämnade in bilen för lackskydd m.m. och blev väldigt nöjd! Proffsigt företag och väl utfört arbete
    Hej, Omar Vi är glada över att du är nöjd med oss! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-24
    Jag är mycket nöjd med Wellkept
    Resultatet blev fantastiskt fint.
    Hej, Staffan Vi är glada över att du tycker att det blev ett fantastiskt resultat. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-24
    Toppenservice och ett mycket proffsigt jobb!
    Kommer att anlita företaget igen.
  • 2021-02-24
    Mycket trevlig personal. Helnöjd med deras tjänst. Kommer absolut fortsätta lämna in min bil till Wellkept.
    Hej, Jerker Tack för de fina raderna! Du är alltid välkommen. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-24
    Trevligt bemötande och bra resultat
    Kort och bra omdöme :-) Det tackar vi för. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-23
    Bra och proffsigt. Bara en invändning. Vill inte ha reklamdekal klistrad på vänster ruta vid bakdörren. Det drar ner betyget.
    Hej, Anders, Bra att du är nöjd förutom dekalen i fönstret! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-22
    Enkelt och proffsigt dock gillade jag inte att de satte deras klistermärke över min registreringsskylthållare.
    Hej, Sven-Olof Ledsen ifall du inte vart informerad om dekalen på nummerplåts behållaren. Vi har för vana att alltid sätta våran dekal där. Denna gång glömde vi att informera dig om det och det ber vi om ursäkt för! Men som du säkert märkte så är det bara en dekal att ta bort. Vi är glada att du är nöjd trots det! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-22
    Lackförsegling på min vw. Bra bemötande och bra service
    Hej, Hans Vi är glada över att du upplevde oss på detta sätt. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-22
    Bra service och bra resultat. Grymt att även lånebil ingår
    Hej, Adam Lånebilen är många nöjda med! Bra att du är nöjd med allt det andra också. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-22
    Köpte keramisk lackbehandling och invändig behandling.
    Proffsigt o personligt bemötande och än så länge verkar det funka bra. Körde mer än en månad efter behandling utan tvätt, behövde bara köra en avfettning och avspolning, så var bilen ren igen (manuell tvätthall)
    Lite stökiga lokaler, som ju kan vara en varningsflagga, men det verkar inte så i detta fallet.
    Hej, Peter Vi är glada över att du är nöjd och att ProCeramic gör sitt jobb. Lokalen är det inte så mycket vi kan göra åt .-) Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-02-05
    Som alltid ett riktigt bra utfört arbete!
    Tack, David! Din bil vart fin riktigt fin. Vi syns förhoppningsvis om 2 år igen om inte innan :-) Mvh, Personalen på Wellkept. Wellkept
  • 2021-02-03
    Som vanligt perfekt mottagande och service👍 Gjorde en keramisk på en ny BMW. Låter Wellkept sköta detta på mina bilar, alltid perfekt resultat. Har fått hjälp av Wellkept sen de startade, tror det var 2005.
    Hej, Sten Ja, du är en av våra äldsta kunder och det är alltid roligt att se vad kommer med för bilar. De brukar ju inte vara "normala" bilar utan alltid lite speciella engelska bilar. Undrar vad du kommer med nästa gång? Alltid lika välkommen! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-13
    Jag beställde en PRO-Ceramic behandling inklusive behandling av vinterfälgar, glasruta och en impregnerings invändigt. Bra service, tydlig information och leverans på tid, allt man kan begära av en professionell leverantör.
    Hej, Per Vad bra att du upplevde oss som en professionell leverantör. Det gläder oss väldigt mycket. Mvh, Personalen på Wellkept. Wellkept
  • 2021-01-10
    Klart på en dag och grymt resultat
    Hej, Daniel Vi är "grymt" nöjda med att du är nöjd! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-10
    Lack behandling 3 års skydd av min nya bil. Utfördes till full belåtenhet.
    Hej, Pär Vi är glada över att du är nöjd med behandlingen. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-10
    Extremt bra service och bra resultat!
    Tack Daniel för dessa rader! Alltid välkommen tillbaka. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-09
    Enastående företag som håller din bil i nyskick år efter år efter år. Min Volvo är nu 14 år gammal och ser fortfarande ut som att den precis är hämtad från bilsalongen.

Och känslan efter att jag vartannat år behandlat bilen är som att jag får en helt ny bil. En ny bil! Vartannat år! Det t.o.m. luktar nytt läder och nybil inne I bilen.

Och som om detta inte skulle räcka... Den personliga servicen är makalös. De är sååå trevliga, har full koll på vem du (och din bil) är när du ringer. Gör det där lilla extra, alltid!

Trots att det för mig är en logistisk mardröm att ta mig till Solna/ Sundbyberg låter jag ingen annan ta hand om min bil än Wellkept.

PS: Dessutom är det bara Wellkept som jag låter tvätta bilen. Och med deras lackbehandling behöver jag bara tvätta bilen 1-2 gånger per år. Det räcker. Smutsen bara glider av. Bilen är liksom ren av sig själv.
    Jaha! Vad skall man säga om denna trevliga läsning! Dan, du är en av våran äldsta återkommande kunder och det är alltid lika roligt att se dig och din bil. Vi vet att du har det svårt att ta dig hit men vi är glada att du gör det! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-08
    Trevligt bemötande. Utmärk jobb.
    Hej, Anders Vi är glada över att du är nöjd med vårat arbete. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-08
    Bra resultat och trevlig personal, plus fri lånebil 👍
    Hej, Jörgen och tack för ditt fina omdöme. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-08
    Proffsiga och ett förstklassigt bemötande. Har rekommenderat dom till alla mina vänner och bekanta som vill ha ett perfekt arbete.
    Tack, Khalid Du har varit en återkommande kund under många år. Alltid lika kul att se dig här hos oss. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-08
    Väldigt måna on sina kunder och att arbetet utförts korrekt. En trygg investering hos Kristian och Co.
    Hej, Christian Ja, vi är väldigt måna om er. Utan våra kunder så skulle det vara ganska tråkigt att driva företag. Alltid välkommen tillbaka! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2021-01-08
    Jag är supernöjd och väldigt bra service!
    Hej, Jay Vi är glada över att du är nöjd med oss. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-12-04
    Beställde ProCeramic till hela bilen, och är supernöjd. Extremt snabbt och proffsigt på alla vis.

Rekommenderar starkt.
    Hej, Andreas Tack för att du tog dig tid att skriva dessa fina rader om oss! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-12-02
    Mycket trevlig personal. Supernöjd med deras arbete. Gillade dock inte att de satte upp reklam på både regskyllt och bakruta utan att fråga. Tog bort det direkt efter jag märkte det.
    Hej, Elisabeth Tack för ett fint omdöme :-) Vi måste glömt att informera om dekalerna som vi alltid sätter på bilarna! Ledsen för det, men som du själv märkte är de lätta att ta bort. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-12-02
    Proffesionella, noggranna och trevliga!
    Tack för att du tog dig tid att skriva dessa tre ord om oss! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-11-23
    Bra bemötande och proffsigt jobb.
    Hej, Karl Axel Vi tackar för ditt fina omdöme! Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-10-25
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande. Supernöjd!
    Hej, Lars Tack för att du tog dig tid att skriva detta trevliga omdöme om oss. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-10-16
    Lämnade min bil för keramiskt lackskydd och jag måste säga att Wellkept gjorde ett mycket fint jobb med min bil.
    Jag ser ingen anledning till varför jag inte ska lämna in den fler gånger.
    Resultatet är mycket bra även om min bil var väldigt fin i lacken, så kunde Wellkept höja nivån ytterligare.
    Dessutom så rinner vattnet av hur lätt som helst.
    Värt mer än vad dom tar betalt.
    Hej, Robert Tack för din fina rekommendation! Din bil vart mycket fin :-) Du är välkommen åter när du tycker att det är dags. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-10-09
    Jag var nöjd med hur fin min bil var efter lackskyddsbehandlingen. Jag upplever att behandlingen gjorde stor skillnad för bilens glans - trots att bilen var ny och fin redan innan behandlingen.

Företaget är duktigt på kundtjänst med snabba och bra svar:
    Jag upplevde att företaget gav sakliga svar om produkten och inte överdrev produktens kvalitéer bara för att sälja.
    Jag upplevde att jag fick ställa frågor om produkten utan att jag blev pressad till ett köp.

Därav högsta betyg för både resultat och kundtjänst.
    Tack, Simon för ditt fina omdöme. Vi är glada över att uppfattas på det sätt du beskriver :-) Mvh, Personalen på Wellkept. Wellkept
  • 2020-10-05
    Väldigt fint bemötande och ett fantastiskt jobb med en ut och invändig behandling av bilen.
    Tack, Kamran Din Ford vart blank och fin, hoppas frugan vart nöjd! Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-09-18
    Jag köpte en lackförstärkng som jag är supernöjd med, plus framrutan som fick en behandling som jag är supernöjd med också.
    Servisen var mycket bra också
    Tack, Dennis för ditt omdöme! Vi är glada över att du gillar våran service. Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-09-17
    Lackbehandling ny bil

Mycket smidigt bemötande

Inga problem! Som det skall fungera.
    Hej, Lars Smidigt tycker vi om, inga problem gillar vi ännu bättre :-) Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-09-17
    Har använt Wellkept för både lackskydd och handtvätt. Jag är lika nöjd varje gång, både bra jobb där de ger lite extra och vänligt bemötande.
    Tack, Magnus Alltid lika roligt med nöjda kunder! Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-09-16
    Dom är jättebra att ha och göra med,bra utfört jobb.
    Hej, Ronnie Vi är glada över att du är nöjd med oss! Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-08-27
    Tog bästa möjliga behandling, invändig tvätt o läderrengörning.o utvändigt med keramisk behandling
    Alltid blivit bemött med ett leende. Bara positiva upplevelser, och alltid väldigt nöjd med resultatet. Kommer fortsätta lämna våra bilar dit.
    Hej, Viktor och tack för din fina rekommendation! Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-08-19
    Fick ett bra paketpris på keramisk lackbehandling av en helt ny bil. De fixade lacken, invändig behandling och vinterhjulen som jag hade med i bakluckan. De hade ordnat lånebil vilket kändes skönt i dessa Corona-tider!
    Förra veckan hade jag bilen inne på handtvätt och de passade på att dammsuga ur baksätet.

Mycket bra service och trevligt bemötande vid båda tillfällena. Kan varmt rekommenderas!!!
    Hej, Magnus Alltid trevligt med fina rekommendationer! Välkommen åter :-) Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-06-14
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande! Det upplevde jag och då brukar det man köper också hamna på den övre betygsskalan. Min beg Tesla M3 kom ut som ny efter Pro ceramic-behandling och även fast jag inte personligen har nåt att jämföra med så får Well kept toppbetyg 😊
    Hej, Stefan Tack för att du skriver ett spontant omdöme om din upplevelse hos oss :-) Lycka till med din fina Tesla och hör av dig om det är något du undrar över. Trevlig sommar önskar personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-05-25
    Lämnade min nya BMW X5 M50D för keramisk lackskyddsbehandling med ett enastående fint resultat. Jag rekommenderar varmt Wellkept oavsett vad du har för bil eller funderingar på ”omsorg”. En trygghet i kombination med lång erfarenhet och professionalism gör hela kundupplevelsen till topp!
    Hej, Ulf Tack för de fina raderna. Du har varit kund i många år och många av dina fina bilar har passerat Wellkept. Ha en fin sommar / Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-05-17
    Beställde proceramik lackskydd samt invändig behandling, med ett fantastiskt resultat! Mycket trevligt bemötande samt lånebil. Kan starkt rekommendera Wellkept!
    Hej, Karl Din Audi vart mycket fin. Vi tackar dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på Wellkept. Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-05-13
    Kul med ngt som är bättre än MrCap
    Hej, Martin Vi brukar inte jämföra oss med andra företag men det är kul att du är nöjd med vårat arbete. Alltid välkommen åter. Ha en skön sommar :-) Personalen / Wellkept Wellkept
  • 2020-05-10
    Det finns ingen genväg till ett kvalitetsjobb,det vet Wellkept och har nöjda kunder som återkommer,
    Gör bilen som ny.

Bertil.persson
    Hej, Bertil Tack för de fina orden. Våran målsättning är att våra kunder skall komma tillbaka och känna sig nöjda. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-04-24
    Lackskydd med mycket gott resultat, även vindrutan, mycket trevligt bemötande, lånebil och höll utlovad tid, mycket nöjd och kommer att återkomma ,, tackp
    Hej, Göran Vi är glada över att du vart nöjd med resultatet på din fina bil Du är alltid välkommen åter. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-04-23
    Bra och proffsig hantering. I efterhand lite svårt att verifiera vad det egentligen gav extra - dvs skillnad om jag inte gjort något särskilt alls
    Vi är glada över att du känner dig nöjd med våran hantering. Hoppas att du märker skillnad framöver gentemot en icke behandlad bil. Bara att höra av dig om det är något du undrar över. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-04-23
    Mycket nöjd med keramisk lackförsegling. Bra jobb, mycket prisvärt
    Hej, Jan Vi är glada över att du är nöjd med ProCeramic. Mvh, Personalen på Wellkept Wellkept
  • 2020-04-21
    Lämna bilen på en hel behandling.
    Otroligt trevlig och seriös personal.
    Förklara allt som dom hade åtgärdat och fick tips om hur behandlingen skulle skötas.
    Kul med sådana firmor.
    Får topp betyg av mig.
    Hälsningar Holger Stöss
    Alltid trevligt för personalen att få så fina betyg av våra kunder. Din Opel vart fin och hoppas att du kan njuta av den framåt. Mvh. Kristian Wellkept
  • 2020-04-21
    Wellkept har lackskyddat och tvättat mina bilar under åtta år. Alltid kanonresultat och toppenservice!
    Hej, Christer Alltid roligt med återkommande kunder! Vi är glada över att du är nöjd med oss och hoppas att vi ses flera gånger Tack för de fina orden. Mvh, Kristian Wellkept
  • 2020-04-21
    Jag lämnade in min nya BMX X5 för ProCeramic lackskyddsbehandling ink invändig behandling samt att Wellkept även gjorde glasbehandling och fälgarna. Bokning, mottagning, återkoppling och resultatet var utmärkt och jag kan rekommendera alla att testa dem. Jag kommer dessutom själv att återkomma om 12 månader för att uppdatera skyddet. Hälsn, Johan
    Hej, Johan Vi är glada över att du är nöjd och vill rekommendera oss till andra :-) Du är välkommen att uppdatera lackskyddet när du tycker att det behövs. Mvh, Kristian Wellkept