Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Wellkept

Wellkept

Englundavägen 2, 171 41 Solna — Visa karta

Välkommen till Wellkept!

Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre.

Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst service och bäst kvalitet till bästa pris! Du får garanti på pris, leverans och kvalitet samt en lånebil helt utan extra kostnad när du låter oss ta hand om din bil och göra den som ny igen.

Kom förbi oss på Wellkept när du vill att ditt fordon ska få riktigt bra skötsel!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 483 kunder tycker om Wellkept

• Isak W
    Isak W skrev om Wellkept
    Bra proffsigt bemötande. Rena och snygga lokaler. Rekommenderas! Läs mer
  • Raymond J
    Raymond J skrev om Wellkept
    Trevliga och kunniga och gjorde ett utomordentligt bra jobb , återkommer självklart👍 Läs mer
  • Ola N
    Ola N skrev om Wellkept
    Bra service och snabba. Första gången jag är hos wellkept, får återkomma med hur det håller om några månader. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Wellkept
    Tack för ett snabbt agerande med en mycket positiv kundkontakt. Nybilspolering med keramikprogram samt glas- och däckbehandling. På köpet även gjordes fint på insidan, allt till ett bra pris. Jag är helnöjd! TACK! Läs mer
    2018-02-08 Mats N svarar Anders B
    Det är vi som tackar Anders! Vi är glada att vi fick ta hand om din bil. Har du bilen kvar så är du välkommen igen om 24 månader för en återbehandling av ditt keramiska lackskydd.
  • Wilder R
    Wilder R skrev om Wellkept
    Jag tycker att det är bra och duktiga medarbetare där! Läs mer
    2018-02-08 Mats N svarar Wilder R
    Hej och tack för att du skriver här på Reco.
  • Björn-henrik L
    Björn-henrik L skrev om Wellkept
    Jag har för fjärde gången haft min Skoda inne för behandling hos Wellkept, ännu en gång ett mycket förstklassigt arbete, hatten av för tekniker Oskar, han gjorde även nybilskänsla i kupén trots att det ligger utanför ´programmet´. Ett trevligt och proffsigt bemötande i övrigt. Imponerad.
    /Bussförare Björn Läs mer
    2018-02-05 Mats N svarar Björn-henrik L
    Ja nu har du varit här några gånger och vi förstår att du är nöjd eftersom du kommer tillbaka. Har du bilen kvar om 18 månader är du välkommen igen naturligtvis. Tack skall du ha Björn.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Wellkept
    Lämnade in min bil för lackskyddsbehandling. Otroligt nöjd med resultatet samt mycket imponerad av företagets servicemedvetenhet från början till slut. Läs mer
    2018-02-05 Mats N svarar Henrik A
    Härligt att höra Henrik. Det är ju inte bara din bil som är kund hos oss, du är ju minst lika viktig själv. Utan dig får vi ju inte ta hand om din bil! Tack.
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Wellkept
    Proffsigt bemötande och fantastiskt fint arebete vi är mkt nöjda Läs mer
    2018-01-30 Mats N svarar Lisbeth A
    Kul att du är nöjd Lisbeth. Tänk på att höra av dig om du undrar över något. Tack skall du ha.
  • Helena B
    Helena B skrev om Wellkept
    Lackskydd.............................................. Läs mer
    2018-01-30 Mats N svarar Helena B
    Ja det blev ju lite fel på ditt inlägg ;-) Men efter vårt samtal vet jag att du är nöjd och det är huvudsaken för oss (och dig naturligtvis).
  • Sam S
    Sam S skrev om Wellkept
    Aldrig lackskyddat tidigare så kan inte säga om det är bättre eller sämre än någon annan. Bilen ser bra ut iaf och vattnet pärlar sig som det ska när man tvättar bilen. Körde vanlig pps behandling, behandlade framrutan och fälgarna. Ingick "no scratch" i det paketet också men den hade jag nog inte rekommenderat för jag tycker den syns alltför väl på bilen, den var inte så osynlig som jag trodde den skulle vara men å andra sidan kanske det är bättre att den syns istället för massa skrapmärken, smaksak.

Jättebra bemötande annars och ingen risk att Mats skulle sälja in något du egentligen inte behöver utan det kändes ärligt och straight forward.

/Sam Läs mer
    2018-01-22 Mats N svarar Sam S
    Vilken härlig recension Sam. Och trevlig läsning! No-Scratch tar du bort lätt själv eller så gör vi det här på några minuter men som du själv skriver så skyddar den mot repor under handtagen. Tack skall du ha.
    Sam gillar detta
  • Mats E
    Mats E skrev om Wellkept
    Jag är helnöjd med hela processen från 1:a kontakt till leverans. Fick dessutom bra tips om skötsel och underhåll. Läs mer
    2018-01-15 Mats N svarar Mats E
    Hej Mats. Fint att du är nöjd. Ja, Alla kunder får ju med sig en tvätthandbok och den är bra att ha ibland, annars går det alltid bra att ringa oss och fråga. Tack.
  • Soulis G
    Soulis G skrev om Wellkept
    Jag köpte lackskydd-rekond till min bil i somras och efter 4 månader så upptäckte jag några fläckar i baksätet. Inga problem, killarna bokade en tid för att återställa och passade på att beställa en biltvätt som jag oförväntat blev bjuden på det plus lånebil. Kan man förvänta sig bättre service? Tummen upp Wellkept, självklart kommer jag tillbaka. Läs mer
    2018-01-15 Mats N svarar Soulis G
    Våra kunder är den viktigaste ingrediensen i vår verksamhet. Vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder. Om det inte blir perfekt är det bra att man hör av sig, då fixar vi och lär oss samtidigt. Tack för att du hörde av dig angående fläckarna och tack för din rekommendation :-D
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Wellkept
    Gjorde en komplett behandling av bilen och var mycket nöjd med resultatet. Vänligt och proffsigt bemötande från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-15 Mats N svarar Mikael H
    Din Volvo XC60 blev väldigt fin, eller hur? Trevligt att du blev nöjd Mikael och hoppas vi ses i framtiden. Tack så mycket.
  • Erik A
    Erik A skrev om Wellkept
    Lackskydd av ny bil, Wellkept rekommenderat av kollega.
    Mycket trevligt bemötande, både på telefon innan och vid inlämning av bilen. Bilen blev klar till avtalad tid, och under tiden fick jag lånebil som även den var ren och fin. Resultatet var jag mycket nöjd med.
    Kommer garanterad återvända för nya behandlingar och rekommenderar Wellkept varmt! Läs mer
    2018-01-15 Mats N svarar Erik A
    Toppen Erik. Din 530 blev verkligen fin och behöver du en ordentlig handtvätt längre fram, får du höra av dig. Tack för att du tog dig tid här på Reco.
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om Wellkept
    Bokade en lackbehandling på en ny bil. Blev utförligt informerad om vad det innebar och konsekvenserna av den.
    Fick även ett nytt prisförslag motsvarande ett annat erbjudande jag fått
    Blev mycket nöjd med både resultatet och bemötandet.
    Högsta betyg! Läs mer
    2018-01-15 Mats N svarar Per Åke J
    Högsta betyg Per Åke!! Som grädde på en Semla, perfekt :-)
    Vi tackar & bugar för din rekommendation.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Wellkept
    Helt Suverent
    Från mottagande till bilen Läs mer
    2018-01-10 Mats N svarar Bengt B
    Tusen tack, Bengt! Snygg RS3 blev det också.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Wellkept
    Mycket bra resultat och bemötande, rekommenderas!

/Magnus Läs mer
    2018-01-10 Mats N svarar Magnus H
    Tack så mycket Magnus. Roligt att du är nöjd.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Wellkept
    Väldigt nöjd med den keramiska lackbehandlingen som gjordes på min Audi A4, grym service med professionellt bemötande!
    Mindre nöjd med att man satte dekal på insidan av min tonade bakruta utan att prata med mig som kund innan detta gjordes, den lär vara svår att få bort utan att förstöra toningen om jag så skulle vilja det. Läs mer
    2017-12-20 Mats N svarar Tommy G
    Hej Tommy. Den första delen lät ju bra men den andra sämre. Det är ju jag som missade att tala om det då jag lämnade ut bilen till dig. Jag ber om ursäkt för det. Att ta bort dekalen är inga problem om du vill. Jag ringer dig så kan du väl komma förbi när du har möjlighet. Det tar bara 5 minuter. Tack för att du ändå ger oss 5 Recos ;-)
  • Börje N
    Börje N skrev om Wellkept
    Bra bemötande hela tiden och ett bra utfört arbete. Jättenöjd. Läs mer
    2017-12-19 Mats N svarar Börje N
    Ja det var många färgprickar på din bil men jag tror vi fick bort alla. Tack för din rekommendation Börje.
  • Woitec W
    Woitec W skrev om Wellkept
    Trevlig och provsit bömetande .nöjd med utfört arbete Läs mer
    2017-12-19 Mats N svarar Woitec W
    Tack detsamma Woitec. Välkommen igen ;-)
  • Lars M
    Lars M skrev om Wellkept
    Vår ny KODIAQ har fått ett Kemiskt lackskydd. Jätte nöjd. Tack Läs mer
    2017-12-14 Mats N svarar Lars M
    Hej Lars. Jag tror du slant på tangenterna :-) Du har fått ett keramiskt lackskydd. Bra att du är nöjd & tack så mycket.
  • Göran B
    Göran B skrev om Wellkept
    Bra på alla vis o jag är riktigt nöjd!0 Läs mer
    2017-12-07 Mats N svarar Göran B
    Fantastiskt Göran! Hör av dig om det är något du undrar över. Tack skall du ha :-)
  • Per A
    Per A skrev om Wellkept
    Jag har fått ett mycket bra bemötande i alla avseende.
    Jag köpte lack,glas,textil och fälgbehandling .Allt utfört till full belåtenhet .
    Utnyttjade deras prisgaranti också vilket sänkte priset med omkring 1000 kronor Läs mer
    2017-11-16 Mats N svarar Per A
    Bra bemötande, bra jobb och bra pris. kan det bli bättre ;-) Tack själv Per.
  • Björn T
    Björn T skrev om Wellkept
    Tydligt. Professionellt och vänligt samt ett utmärkt jobb. Läs mer
    2017-10-30 Mats N svarar Björn T
    Det är bra Björn. Hoppas du även uppskattar glasbehandlingen. Tack.
  • Jan F
    Jan F skrev om Wellkept
    Jag har nu på kort tid haft 2 bilar inlämnade för utvändigt lackskydd på Wellkept. Trevligt och proffsigt bemötande samt ett väl utfört jobb. Jag är mycket nöjd med företaget och resultatet! Läs mer
    2017-10-30 Mats N svarar Jan F
    Bra Jan. Det gillar vi! Tack så mycket.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Wellkept
    Mycket bra bemötande och förklaringar Läs mer
    2017-10-30 Mats N svarar Torbjörn L
    Toppen Torbjörn. Vi finns här om du har något mer du undrar över. Tack så mycket.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Wellkept
    Mycket positivt och professionellt bemötande och genomförande av all service, med mycket gott slutresultat. Läs mer
    2017-10-30 Mats N svarar Mikael S
    Det glädjer oss både att du blev nöjd och med din rekommendation. Tack Mikael.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Wellkept
    Väldigt professionellt bemötande och utförande av jobbet. Bra ordnat med lånebil också. Läs mer
    2017-10-25 Mats N svarar Mattias V
    Tack så mycket Mattias. Bra att du uppskattade fri lånebil. Hoppas vi ses igen.
  • Anders D
    Anders D skrev om Wellkept
    Bra bemötande.
    Höll tiden.
    Bra utfört jobb. Läs mer
    2017-10-25 Mats N svarar Anders D
    Kanon Anders! Då har vi gjort vårt jobb ;-) Tack för rekommendationen.
  • Johan D
    Johan D skrev om Wellkept
    Kanonbra, väldigt professionellt till skillnad mot mycket mot konkurrensen. Läs mer
    2017-10-19 Mats N svarar Johan D
    Hej Johan. Intressant det du skriver om konkurrensen. Vi vill ju gärna "sticka ut" och då är våra kunder och deras omdömen och betyg väldigt viktiga. Vi behandlar våra kunder som vi själva vill bli behandlade när vi köper en tjänst/produkt. Tack för din rekommendation.
  • Adrian J
    Adrian J skrev om Wellkept
    Jag fick hjälp med lackskyddsbehandlig på min nya bil samt skinn, fälg, handtag och glas behandling. Bilen fick en kanon finish! Läs mer
    2017-10-19 Mats N svarar Adrian J
    Kul att du blev nöjd Adrian. Välkommen igen.
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Wellkept
    Ett sanslöst bra resultat. Genom åren har Wellkept fått ta hand om samtliga mina bilar och resultatet är alltid lika bra. Denna gång gjorde de en keramisk behandling som jag tycker överträffar alla mina förväntningar avseende kvalitet och kostnad. Stort tack! Läs mer
    2017-10-10 Mats N svarar Christoffer H
    Ja, du ramlar in titt som tätt med bilar av olika slag. Vi är glada och tacksamma för att du kommer till oss varje gång och extra roligt att du är nöjd såklart. Såg att du även skrev på vår Facebook-sida. Tack för det!
  • Anestis G
    Anestis G skrev om Wellkept
    Fantastiskt service, fantastiskt resultat, bra priser. Ska absolut tillbaka. Läs mer
    2017-10-10 Mats N svarar Anestis G
    3 bra argument. Vi håller med (blygsamt) ;-) Tack så mycket Anestis!
  • Kaj L
    Kaj L skrev om Wellkept
    Beställde lackskyddsbehandling samt behandling av fälgar/rutor och skydd under dörrhandtagen. Blev fantastiskt väl bemött från början till slut. Fick lånebil under tiden. Kan gladeligen rekommendera företaget till den som önskar professionell bilvård. Läs mer
    2017-11-28 Mats N svarar Kaj L
    Hej Kaj. Din XC60 blev verkligen fin. Kul att du uppskattar våra tjänster och vår service. Hoppas vi ses igen. Tack så mycket för din rekommendation.
  • Jonny O
    Jonny O skrev om Wellkept
    Allt fungerar som det ska👍🏻🎯 rekommederas för den som bryr sig on bilen. Bra med lånebil också! Läs mer
    2017-09-27 Mats N svarar Jonny O
    Mitt i prick Jonny. Tack för rekommendationen och lycka till med bilen.
  • Leif O
    Leif O skrev om Wellkept
    Trevlig personal som jag hoppas som förra gången då dom gjorde ett bra jobb som dom lovade YPS 143. Läs mer
    2017-09-27 Mats N svarar Leif O
    Tack detsamma Leif. Det vi lovar, det håller vi ;-)
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Wellkept
    Jag är väldigt nöjd med Wellkept. Jag har precis lackförseglat min andra bil hos dem och arbetet är utomordentligt väl utfört. Dessutom har man en väldigt hög servicegrad och bemötande i världsklass. Läs mer
    2017-09-27 Mats N svarar Kristian B
    Vackert skrivet Kristian. Tack för rekommendationen och tack för ditt besök. På återseende!
  • Larisa V
    Larisa V skrev om Wellkept
    Bra service, bilen blev jätte fint.
    Jag är nöjd till 100%. Läs mer
    2017-09-22 Mats N svarar Larisa V
    100%!! Det gillar vi. Tusen tack Larisa.
  • Lasse K
    Lasse K skrev om Wellkept
    WK har skött min bil i 5 år, alltid mycket nöjd!
    Nu senast var bilen full av kåda från gran så jag beställde utvändig tvätt o frågade om de kunde åtgärda kådan.
    Bilen var som vanligt skinande ren, kådan som verkligen satt hårt var som bortblåst.
    Att få bort all kåda kostade några hundringar extra.
    Dessutom var bilen rengjord inuti, trots att det var en utvändig tvätt jag beställt!
    Toppbetyg!!

/ Lasse Läs mer
    2017-09-18 Mats N svarar Lasse K
    Hej Lasse. Tack för din trevliga rekommendation. Hoppas du har möjlighet att parkera bortom träden i framtiden. Annars får du komma tillbaka.
  • Micke J
    Micke J skrev om Wellkept
    Bra information om vad som gjort samt hur man ska tvätta bilen samt att rekonden var jättebrs Läs mer
    2017-09-07 Mats N svarar Micke J
    Ja, din XC60 blev ju fin. Skillnaden på en obehandlad bil och en som är lackskyddsbehandlad är ju som natt & dag. Tack skall du ha.
  • Eje B
    Eje B skrev om Wellkept
    WK har gjort en total genomgång av min bil. Lackbehandling, invändig rengöring inkl klädsel, rutor mm. Även bagageutrymmet och motortvätt ingick. Jag är mycket nöjd med resultatet. E.B Läs mer
    2017-09-07 Mats N svarar Eje B
    Hej Eje. Skönt att vi lyckades göra dig nöjd ;-) Hoppas vi ses igen.
  • Anders J
    Anders J skrev om Wellkept
    Trevliga, serviceinriktade och kunniga! Läs mer
    2017-09-07 Mats N svarar Anders J
    Tack för din rekommendation Anders. Vi uppskattar den.
  • Musti E
    Musti E skrev om Wellkept
    Kundservice i världsklass!!!
    Wellkept tar ansvar och levererar som vanligt. Jag är supernöjd med resultatet.

Tack Mats Läs mer
    2017-09-05 Mats N svarar Musti E
    Härligt Musti!! Glöm inte att kolla in din bil på facebook.com/wellkept. Tack skall du ha.
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Wellkept
    Bra bemötande och tydlig information.
    Ett mycket bra arbete som uppfyllde mina önskningar. Läs mer
    2017-08-29 Mats N svarar Kenneth H
    Det är toppen, Kenneth! Om 18 månader önskar vi dig tillbaka ;-) och då får du dina önskningar uppfyllda igen. Kul att du är nöjd. Tack !
  • David E
    David E skrev om Wellkept
    Tredje bilen som får behandling av Wellkept och som vanligt ett mkt bra resultat. Kunnig personal och alltid bra service.
    Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-29 Mats N svarar David E
    Tack för rekommendationen, David. Din Carrera blev superfin.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Wellkept
    Dom var oerhört trevliga och mycket proffsiga och bilen blev som ny trots sina 20 år på nacken och svart solid lack!!
    Rekommenderar dom varmt till alla!!
    Bästa rekonden i Stockholm 😊
    Mvh//Mustang Fredde Läs mer
    2017-08-18 Mats N svarar Fredrik H
    Tack för den fina recensionen Fredrik. Ja din Cobra blev kanonfin. Vi hörs & ses.
  • Peter S
    Peter S skrev om Wellkept
    Full behandling. Trevligt bemötande. Bra jobb! Kul att träffa er i Solna. Läs mer
    2017-08-18 Mats N svarar Peter S
    Du är alltid välkommen Peter. Bra att du blev nöjd, och tack skall du ha.
  • Grzegorz S
    Grzegorz S skrev om Wellkept
    Jag är mycket nöjd med deras arbete. Läs mer
    2017-08-18 Mats N svarar Grzegorz S
    Tack så mycket Grzegorz. Då ses vi säkert om 18 månader igen ;-)
  • Sabina B
    Sabina B skrev om Wellkept
    Jättebra! Bra mottagande och resultat. Läs mer
    2017-07-19 Mats N svarar Sabina B
    Kanon! Tusen tack Sabina och välkommen igen.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Wellkept
    Trevligt bemötande från början till slut.
    Påpekade småskavanker som jag själv inte sett. Läs mer
    2017-07-19 Mats N svarar Stefan B
    Bra att du är nöjd och som du själv märkte så är det risk för att små märken & skavanker kommer fram när bilen blir ren och polerad, framför allt på en inte helt ny bil. Tack Stefan.

Englundavägen 2, 171 41 Solna