Valet Car Care

Valet Car Care

Ring 070-718 55 27 www.valetcarcarestockholm.com
4.0

Valet Car Care – Du hittar oss i Q Park, Östermalm. Istället för att parkera i ett vanligt garage kan du lämna bilen till oss på Valet Car Care. Du hittar oss i Q Park, Östermalm. Vi tar hand om din bil medan du gör dina ärenden. Vi erbjuder tjänster så som utvändig handtvätt, rekonditionering eller en invändig Valet Premium....

16 omdömen om Valet Car Care

TORBJÖRN L
Skrev om Valet Car Care

Jag är mycket nöjd med utfört arbete (lack- och glasbehandling) och rekommenderar Valet Car.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen

Billy William E Billy William E
Joakim W
Skrev om Valet Car Care

Jag har lämnat in flera bilar på Valet under ett par år nu och de ger många gånger det lilla extra, när tid finns såklart. Jag kan varmt rekommendera dem.

Ambjörn A
Skrev om Valet Car Care

Hejsan! På nytt har min bil fått "omvårdnad" hos Valet Car Care, och jag kan fortsättningsvis rekommendera detta företag. Jättebra resultat, helt i nivå med mina förväntningar..och de är höga..dessutom jättebra bemötande.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Mikael H
Skrev om Valet Car Care

Köpte en deal via "Lets deal" med (polering inkl. keramiskt lackskydd Gtechnig´s Crystal Serum & EXOv3) för 2395 kr, (ordinarie pris 7995 kr) med Biblioteksgatan som inlämningsställe, vilket passade mig bra, men det visade sig sedan vid själva bokningen att det var Bredäng som gällde. Lackbehandlingen som utfördes var undermålig. Det var asfaltsrester på samtliga dörrarnas nederdel, bakluckan och fortfarande smutsigt vid backspeglarna samt "polermedelstänk" på huven, extraljusen etc. Jag har nu åtgärdat detta själv istället för jag lämnar inte in bilen till detta företag en gång till.

Svar från Valet Car Care

Först du skulle betalar 500kr extrs och du har inte betalt den Du hade gamal SUV men på bookning du sa att du skulle polera en Audi 80 cab Här din konversation Mikael (Hej. Lets deal kod; 1-19245-7, (Polering inkl. Keramiskt lackskydd). Audi 80 cab, -92, (5000mil. Tacksam för en tid, helst i juni Hälsn. Mikael H) För att folk vet allt ? Sen vi har 2 garage en i Biblioteksgatan och en i Bredäng. Vi kan jobbar på både garage . Och vart är problem om kunden accepterar det Du har väl acceptera det Här...

Ted L
Skrev om Valet Car Care

Fick inte bort tvättrepor helt vilket är själva vitsen med polering av proffs. Dessutom slarvigt maskerat med rätt mycket vita prickar/rester där det inte skulle vara behandlat. Fick ett bra pris så prismässigt annars ok, man får väl vad man betalar för. Ytliga repor försvann och bilen blev ren och fin. Hade jag betalat fullt pris hade jag inte varit nöjd.

Svar från Valet Car Care

Hej Ted Tack för din Rekommendation men jag Säger alltid till mina kunder att små repor försvinner med polering och stora repor blir små Det är Lackering firma jobb , dom jobbar med hårda sandpaper som tar bort alla repor och det Vi gör inte Trevlig dag

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2267 omdömen 4.7 av 2267 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nima K
Skrev om Valet Car Care

Väldigt väl utfört arbete. Bilen blev riktigt fint. Dessutom trevlig personal

Tack Nima ? Vi ses Snart Mvh Valet car care

Ulf W
Skrev om Valet Car Care

Oklart var bilen skulle levereras. Kom försent trots bokad tid. Lämnade ingen garanti.

Svar från Valet Car Care

Jag skule tar betalt för extra polering Du hade massa grov repor på bilen . Din bil blev fint och glänsar som en ny bil . Behandlat med bästa och dyrast lackförsegling i sverige med billigast pris Vi har behandlat stenskotten på motorhuven som är extra jobb gratis. Du blev nöjd men du är inte tacksam Finns några kunder som är aldrig tacksam det vet alla Garanti Vi har redan på avtalet med Lets Deal Du har köpt av dem du har betalat ingenting till oss Kvitto du fick av dem garanti du får söka hos dem ? Mvh Valet car care

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Bingo R
Skrev om Valet Car Care

Bra läge mitt i Stockholm. Blir alltid väldigt nöjd och brukar lämna in bil regelbundet. kram Bingo

Tack Bingo Vi ses snart ? Mvh Valet car care

Anne J
Skrev om Valet Car Care

In och utvändig biltvätt. Mycket servicevänliga!

Tack Anne Vi ses snart ? Mvh Valet car care

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Jakob A
Skrev om Valet Car Care

Väldigt smidiga, och bilen blev ren och fin.

Tack Jakob Vi ses snart ? Mvh Valet car care

Gunnar A
Skrev om Valet Car Care

Snabb, enkel och utmärkt service!

Tack Gunnar Vi ses snart ? Mvh Valet car care

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1220 omdömen 4.7 av 1220 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Lord K
Skrev om Valet Car Care

Toppline quality! Best in show ever!

Tack Kåre Vi ses snart ? Mvh Valet car care

Fredrik Ö
Skrev om Valet Car Care

Hej Beställde en ut och invändig rengöring och vaxning. Togs emot av en medarbetare som uppenbarligen inte visste vad som var bokat och fick ringa för instruktioner. När jag kom för att hämta min bil var enbart utsidan åtgärdad. Det var vattenfläckar på lacken där vatten runnit från spegla mm. Betalningen fungerade inte och jag ombads betala via swish vilket gjorde att jag inte fick något kvitto. Inte imponerad!

Svar från Valet Car Care

Hej Fredrik Du skulle ringa och berätta det och Vi skulle erbjuder dig för en tvätt bara för att du blir nöjd Annars för betalning vi använder izettle ksssa och vi jobbar på en garage som har ibland dåligt Internet tyvärr Din kvitto du behöver bara skickar Sms med din mailadress till 0707185527 och du får den :) Mvh Valet car care

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Laura M

Bra service , mycket nöjd ☺️ Vi ses snart 🤗

Leif H
Skrev om Valet Car Care

Lack försegling (vilket suveränt arbete bara att åka från garaget och LE ) ****** 6 stjärnor av 5 möjliga.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Hatem D
Skrev om Valet Car Care

Grymt trevlig personal. Och bilen blir alltid ren ?