Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Abrahams Biltvätt

Abrahams Biltvätt

Hagagatan 27, 113 47 Stockholm — Visa karta

En bil är för många en stor investering och bör tas om hand på bästa sätt. Bilvård är mer än ett yrke för oss, det är en passion. Oavsett om din bil är stor eller liten, ny eller gammal förtjänar den att skyddas och därför vi tar hand om din bil med omsorg och noggrannhet.

Vissa vill höja värdet på bilen inför försäljning, andra vill ta hand om sin entusiastbil och många vill bara att deras bil ska kännas fin och fräsch. Regelbunden rekond skänker både dig och bilen glädje, och det hjälper dig behålla bilens värde längre!

Förutom bilvård kan vi i vår däckverkstad även hjälpa dig med däckskifte, balansering eller däckförvaring. Vi utför även service på alla bilmärken.

Välkommen!

Läs vad 25 kunder tycker om Abrahams Biltvätt

• Lisa B
    Lisa B skrev om Abrahams Biltvätt
    Mycket trevliga och jättebra service! Kanonfint tvättat också (in och utvändigt), dock min första invändiga tvätt så kan inte jämföra med något annat. Läs mer
  • ludde h
    ludde h skrev om Abrahams Biltvätt
    biltvätten är kanske bra, kan inte recensera det, men det är för när saken går inte som tänkt sig som det riktiga ansiktet visar sig.
    bokade in å ut tvätt till kl.11.30.
    När jag lämnar in bilen blir jag upplyst att det blir en liten förskjutning. De ska höra av sig när bilen blir klar.
    Ringer kl, 15 och undrar när bilen blir klar. Ägaren svarar att de håller på med den just nu och blir klar att hämtas kl.16, eller senast kl.16.15.
    När jag kommer dit kl.16.15 har de inte ens börjat!!!!!!
    Efter en diskussion med en av anställda, får jag prata med ägaren via tel.
    Jag undrar varför hen/de ljuger för mig och inte säger rakt ut redan när jag lämnade bilen att tyvärr, det har kört ihop sig och vi hinner inte ta hand om din bil idag.
    Jag blir erbjuden 100:- i rabatt mot att de gör min bil klart på 20-25min (in- och utvändigt tvätt). Det blir gjort perfekt. Hmmm.
    Vad ska man säga om det? Mitt förtroende är redan förbrukat efter den lögnen jag blev serverad om att de håller på med bilen "JUST NU". Hur "perfekt" blir det på 20-25 min om man ska hinna med både invändigt och utvändigt och inte skada lacket.
    När ägaren hör dessa raka frågor, ber han mig dra.....
    Japp, mkt bra kundmottagande vid strul. (ironi).
    Det bästa hade varit att vara ÄRLIG och säga från början - Det har kört ihop sig och vi hinner inte idag. Kom gärna nästa dag. Då hade förtroende INTE varit förbrukat pga LÖGN (vi håller på med din bil just nu). Läs mer
    2018-05-09 Ibrahim H svarar ludde h
    Hej Ludde,

Tråkigt att du inte var nöjd.

Jag fick infon från mina anställda att bilen skulle vara klar då. Vi borde ha hört av oss för att säga till att bilen inte blir klar i tid. Jag ber om ursäkt för det.

Mvh Ibrahim
  • Ken N
    Ken N skrev om Abrahams Biltvätt
    Mycket professionell och bra biltvätt! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Belma T
    Belma T skrev om Abrahams Biltvätt
    Supertrevligt bemötande och ett riktigt bra jobb! Lämnade in bilen på rekond samt däckbyte. Kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Abrahams Biltvätt
    Fantastiskt bemötande och ett kanonjobb!
    Bilen blev som ny både inne ute och i motorrummet. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Abrahams Biltvätt
    Det var mycket bra och serviceinriktade Läs mer
  • Ida O
    Ida O skrev om Abrahams Biltvätt
    Superfräsch bli efter in- och utvändig tvätt. Extra plus för kundbemötandet!
    // Väldigt nöjd kund Läs mer
  • Calle B
    Calle B skrev om Abrahams Biltvätt
    Ren bil, perfekt service. Toppen! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra och prisvärd biltvätt som är snabba. Det enda som drar ner upplevelsen är att man alltid utsätts för merförsäljningsförsök. Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Abrahams Biltvätt
    En gång rekond, en gång in och utvändig tvätt. Båda gångerna mycket bra resultat men något sämre tidspassning. Läs mer
  • Elis K
    Elis K skrev om Abrahams Biltvätt
    Stockholms bästa ställe!
    Får alltid hjälp direkt när man ringer och resultatet är alltid perfekt!
    Alla som jag rekommenderat att åka hit blir alltid nöjda.
    / Mvh Riktigt nöjd kund. Läs mer
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Abrahams Biltvätt
    Jag är supernöjd med allt från det trevliga mottagandet till den snabba servicen och den höga kompetensen. Tryggt och pålitligt! Min bil överlämnades i perfekt skick och jag fick på köpet goda råd om hur jag själv kan ta hand om den på bästa sätt. Rekommenderar företaget till alla mina vänner! Och jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Abrahams Biltvätt
    100% nöjd
    Kommer använda dom igen till hösten. Billigt och bra jobb.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Abrahams Biltvätt
    Pga en hel dags strömavbrott kunde de inte göra klart rekonditioneringen av min bil i tid. Jag fick tyvärr inte meddelande om det förrän jag var på plats. Efter en liten stunds väntan kunde jag dock hoppa in i en rolig lånebil istället över dagen. När jag var tillbaka på kvällen kunde jag hämta ut en bil som var som ny! Fick även hjälp med verkstadskontakter m.m. Kundmedveten och engagerad biltvätt som rekommenderas! Läs mer
  • Torsten W
    Torsten W skrev om Abrahams Biltvätt
    Rent snyggt tiden hölls. Bra jobb. Tvätt in o utvändigt. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Abrahams Biltvätt
    Klockrent kundbemötande och skinande ny bil, rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Abbe J
    Abbe J skrev om Abrahams Biltvätt
    Vardagsservice i världsklass ! Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra biltvätt, trevliga!............,................. Läs mer
  • Ed F
    Ed F skrev om Abrahams Biltvätt
    Kanonbetyg: både bemötande och resultat! Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Abrahams Biltvätt
    Servicen är helt suverän, proffsigt bemötande. Brukar välja in och utvändig tvätt och har alltid fått skinande ren bil tillbaka. Har även testat maskin polering/rekond, bilen kändes som ny!

Jag kan varmt rekommendera Abrahams Biltvätt! Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Abrahams Biltvätt
    Jag gillar uppträdandet av ägaren, hanns positiva attityd och kundorienterade sätt. Jag brukar ta honom som exempel när jag berättar för andra om hur stolt någon är över vad de arbetar med.
    Ett litet guldkorn i en annars ganska slitsam tillvaro i ett mörkt garage eller källare.
    Att ni har blivit ombedda att göra undersökningen är ytterligare ett tecken på hur seriös Abrahams Biltvätt arbetar.
    Hatten av för honom och hans team.
    /Anders Åsell Läs mer
  • Rolleböqvist
    Rolleböqvist skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra service och jobb, mycket nöjd Läs mer
  • Paul U
    Paul U skrev om Abrahams Biltvätt
    Tydlig prisbild samt prisvärt. Trevligt bemötande. Waxningen blev riktigt fin. Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Abrahams Biltvätt
    Superbra service! Bästa tvätten jag någonsin använt. Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra, trevliga och informativa. Proffsigt jobb. Jag köpte en rekond på vår Audi. Jag blev alldeles glad när jag såg bilen efter behandlingen. Läs mer

Hagagatan 27, 113 47 Stockholm