Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Abrahams Biltvätt

Abrahams Biltvätt

Hagagatan 27, 113 47 Stockholm — Visa karta

En bil är för många en stor investering och bör tas om hand på bästa sätt. Bilvård är mer än ett yrke för oss, det är en passion. Oavsett om din bil är stor eller liten, ny eller gammal förtjänar den att skyddas och därför vi tar hand om din bil med omsorg och noggrannhet.

Vissa vill höja värdet på bilen inför försäljning, andra vill ta hand om sin entusiastbil och många vill bara att deras bil ska kännas fin och fräsch. Regelbunden rekond skänker både dig och bilen glädje, och det hjälper dig behålla bilens värde längre!

Förutom bilvård kan vi i vår däckverkstad även hjälpa dig med däckskifte, balansering eller däckförvaring. Vi utför även service på alla bilmärken.

Välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om Abrahams Biltvätt

• Elis K
    Elis K skrev om Abrahams Biltvätt
    Stockholms bästa ställe!
    Får alltid hjälp direkt när man ringer och resultatet är alltid perfekt!
    Alla som jag rekommenderat att åka hit blir alltid nöjda.
    / Mvh Riktigt nöjd kund.
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Abrahams Biltvätt
    Jag är supernöjd med allt från det trevliga mottagandet till den snabba servicen och den höga kompetensen. Tryggt och pålitligt! Min bil överlämnades i perfekt skick och jag fick på köpet goda råd om hur jag själv kan ta hand om den på bästa sätt. Rekommenderar företaget till alla mina vänner! Och jag kommer tillbaka!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Abrahams Biltvätt
    100% nöjd
    Kommer använda dom igen till hösten. Billigt och bra jobb.
    Rekommenderas varmt.
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Abrahams Biltvätt
    Pga en hel dags strömavbrott kunde de inte göra klart rekonditioneringen av min bil i tid. Jag fick tyvärr inte meddelande om det förrän jag var på plats. Efter en liten stunds väntan kunde jag dock hoppa in i en rolig lånebil istället över dagen. När jag var tillbaka på kvällen kunde jag hämta ut en bil som var som ny! Fick även hjälp med verkstadskontakter m.m. Kundmedveten och engagerad biltvätt som rekommenderas!
  • Torsten W
    Torsten W skrev om Abrahams Biltvätt
    Rent snyggt tiden hölls. Bra jobb. Tvätt in o utvändigt.
  • Anders J
    Anders J skrev om Abrahams Biltvätt
    Klockrent kundbemötande och skinande ny bil, rekommenderas verkligen.
  • Abbe J
    Abbe J skrev om Abrahams Biltvätt
    Vardagsservice i världsklass !
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra biltvätt, trevliga!............,.................
  • Ed F
    Ed F skrev om Abrahams Biltvätt
    Kanonbetyg: både bemötande och resultat!
  • Philip R
    Philip R skrev om Abrahams Biltvätt
    Servicen är helt suverän, proffsigt bemötande. Brukar välja in och utvändig tvätt och har alltid fått skinande ren bil tillbaka. Har även testat maskin polering/rekond, bilen kändes som ny!

Jag kan varmt rekommendera Abrahams Biltvätt!
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Abrahams Biltvätt
    Jag gillar uppträdandet av ägaren, hanns positiva attityd och kundorienterade sätt. Jag brukar ta honom som exempel när jag berättar för andra om hur stolt någon är över vad de arbetar med.
    Ett litet guldkorn i en annars ganska slitsam tillvaro i ett mörkt garage eller källare.
    Att ni har blivit ombedda att göra undersökningen är ytterligare ett tecken på hur seriös Abrahams Biltvätt arbetar.
    Hatten av för honom och hans team.
    /Anders Åsell
  • Rolleböqvist
    Rolleböqvist skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra service och jobb, mycket nöjd
  • Paul U
    Paul U skrev om Abrahams Biltvätt
    Tydlig prisbild samt prisvärt. Trevligt bemötande. Waxningen blev riktigt fin.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Abrahams Biltvätt
    Superbra service! Bästa tvätten jag någonsin använt.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Abrahams Biltvätt
    Bra, trevliga och informativa. Proffsigt jobb. Jag köpte en rekond på vår Audi. Jag blev alldeles glad när jag såg bilen efter behandlingen.

Hagagatan 27, 113 47 Stockholm