Abrahams Biltvätt

Abrahams Biltvätt

4.4

En bil är för många en stor investering och bör tas om hand på bästa sätt. Bilvård är mer än ett yrke för oss, det är en passion. Oavsett om din bil är stor eller liten, ny eller gammal förtjänar den att skyddas och därför vi tar hand om din bil med omsorg och noggrannhet. Vissa vill höja värdet på bilen inför försäljning,...

34 omdömen om Abrahams Biltvätt

TEIJA N
Skrev om Abrahams Biltvätt

Är så nöjd med resultatet av helrecond, motorrvätt och lackförsegling hos Abrahams biltvätt.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
DANIEL A
Skrev om Abrahams Biltvätt

Helt suverän service och bemötande. De har ett öga för detaljer och är noga med att bilen ser ren ut i alla ljusförhållanden!👍🏻

DANIEL ALEX F
Skrev om Abrahams Biltvätt

Köpte en letsdeal, ringde bokade tid, lämnade bilen åkte hem fick ett samtal efter några timmar om att priset på annonsen var fel och att jag skulle betala för olja och oljefilter extra vilket betydde nästan en fördubbling av priset. Hela hanteringen av bokningen var oprofessionell och gav en oseriös intryck. Jag var dum nog att gå med på att betala extra . De lovade att släcka service lampan men deras apparat var inte tillgänglig just då och skulle åtgärda det snarast möjligt men det var tyst sedan dess mer än två veckor. Bara dålig erfarenhet...

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 763 omdömen 4.5 av 763 omdömen

Billy William E Billy William E
OLOF B
Skrev om Abrahams Biltvätt

Man slås av det trevlig bemötandet och det perfekta resultatet. Hit kommer jag gärna och ofta tillbaka. Maskintvätt?? Är du inte klok? För en aning mer pengar får du ett resultat som slår varje maskintvätt. Värt varenda öre!

Roger Eivind M
Skrev om Abrahams Biltvätt

Köpte på letsdeal en helrekond med motortvätt vaxning för 799kr ordinarie pris 2500kr. det jag fick var en slarvigt utför tvätt av bilen samt att jag fick betala 265kr för tid i parkeringsgaraget. Så även fast dom vill ta tillbaka bilen så har dom inte mitt förtroende. Lessen Abraham men gör rätt från börja och chansa inte på att kunderna inte orkar klaga, och som du sa att letsdeal kunder är väldigt speciella i en negativ betydelse kan vara för att ni inte leverera det som man betalt för. Skulle jag boka denna rekond för...

Fred L gillar detta
Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

PER E
Skrev om Abrahams Biltvätt

Riktigt bra killar som gör ett stenhårt jobb.

Torgny Å
Skrev om Abrahams Biltvätt

Lämnade in bilen på rekond (värde 2500) men det motsvarade in- och utvändig tvätt (knappt). Fortfarande smuts på stolsryggar från barnens skor kvar, skräp i bagaget där det stått dunk med spolarvätska (inte ens flyttad på för att komma åt under.), smuts kvar på fälgar. Tiden dom la var max 1,5 timme då bilen var klar så fort. Inte en rekond.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
POYA P
Skrev om Abrahams Biltvätt

Jag lämnade in min nya Volvo i sista minuten till Ibrahim, innan stängning. Han tog emot en smutsig bil och lämnade tillbaka en pärla när han var klar. + trevlig + tillmötesgående + professionellt service Super nöjd kund!

Carola F
Skrev om Abrahams Biltvätt

Idag ville vi ge extra kärlek till vår Vw, vi fick inte bra första intryck då bokade vi tid kl. 07.30 och väntade till kl. 08.00. Men vi blev lovade att hämta bilen kl. 11,00 och bilen var klart som de lovade kl. 11.00!! Det kändes som nytt, fräsch båda inne och ute efter ABRAHAMS EXKLUSIV BILREKOND MED 12 MÅN LACKSKYDD OCH MOTORTVÄTT Varm rekommenderad!!

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2296 omdömen 4.7 av 2296 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
Lisa B
Skrev om Abrahams Biltvätt

Mycket trevliga och jättebra service! Kanonfint tvättat också (in och utvändigt), dock min första invändiga tvätt så kan inte jämföra med något annat.

ludde h
Skrev om Abrahams Biltvätt

biltvätten är kanske bra, kan inte recensera det, men det är för när saken går inte som tänkt sig som det riktiga ansiktet visar sig. bokade in å ut tvätt till kl.11.30. När jag lämnar in bilen blir jag upplyst att det blir en liten förskjutning. De ska höra av sig när bilen blir klar. Ringer kl, 15 och undrar när bilen blir klar. Ägaren svarar att de håller på med den just nu och blir klar att hämtas kl.16, eller senast kl.16.15. När jag kommer dit kl.16.15 har de inte ens börjat!!!!!! Efter en diskussion med en av...

Svar från Abrahams Biltvätt

Hej Ludde, Tråkigt att du inte var nöjd. Jag fick infon från mina anställda att bilen skulle vara klar då. Vi borde ha hört av oss för att säga till att bilen inte blir klar i tid. Jag ber om ursäkt för det. Mvh Ibrahim

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1237 omdömen 4.7 av 1237 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Ken N
Skrev om Abrahams Biltvätt

Mycket professionell och bra biltvätt! Rekommenderas verkligen!

Belma T
Skrev om Abrahams Biltvätt

Supertrevligt bemötande och ett riktigt bra jobb! Lämnade in bilen på rekond samt däckbyte. Kommer definitivt komma tillbaka!

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Gunilla P
Skrev om Abrahams Biltvätt

Fantastiskt bemötande och ett kanonjobb! Bilen blev som ny både inne ute och i motorrummet.

Magnus J
Skrev om Abrahams Biltvätt

Det var mycket bra och serviceinriktade

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 900 omdömen 4.8 av 900 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

Ida O
Skrev om Abrahams Biltvätt

Superfräsch bli efter in- och utvändig tvätt. Extra plus för kundbemötandet! // Väldigt nöjd kund

Calle B
Skrev om Abrahams Biltvätt

Ren bil, perfekt service. Toppen!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 526 omdömen 4.5 av 526 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Anders S
Skrev om Abrahams Biltvätt

Bra och prisvärd biltvätt som är snabba. Det enda som drar ner upplevelsen är att man alltid utsätts för merförsäljningsförsök.

Niklas L
Skrev om Abrahams Biltvätt

En gång rekond, en gång in och utvändig tvätt. Båda gångerna mycket bra resultat men något sämre tidspassning.

Elis K
Skrev om Abrahams Biltvätt

Stockholms bästa ställe! Får alltid hjälp direkt när man ringer och resultatet är alltid perfekt! Alla som jag rekommenderat att åka hit blir alltid nöjda. / Mvh Riktigt nöjd kund.

Sofia Z
Skrev om Abrahams Biltvätt

Jag är supernöjd med allt från det trevliga mottagandet till den snabba servicen och den höga kompetensen. Tryggt och pålitligt! Min bil överlämnades i perfekt skick och jag fick på köpet goda råd om hur jag själv kan ta hand om den på bästa sätt. Rekommenderar företaget till alla mina vänner! Och jag kommer tillbaka!

Andreas G
Skrev om Abrahams Biltvätt

100% nöjd Kommer använda dom igen till hösten. Billigt och bra jobb. Rekommenderas varmt.

Viktor S
Skrev om Abrahams Biltvätt

Pga en hel dags strömavbrott kunde de inte göra klart rekonditioneringen av min bil i tid. Jag fick tyvärr inte meddelande om det förrän jag var på plats. Efter en liten stunds väntan kunde jag dock hoppa in i en rolig lånebil istället över dagen. När jag var tillbaka på kvällen kunde jag hämta ut en bil som var som ny! Fick även hjälp med verkstadskontakter m.m. Kundmedveten och engagerad biltvätt som rekommenderas!

Torsten W
Skrev om Abrahams Biltvätt

Rent snyggt tiden hölls. Bra jobb. Tvätt in o utvändigt.

Anders J
Skrev om Abrahams Biltvätt

Klockrent kundbemötande och skinande ny bil, rekommenderas verkligen.

Abbe J
Skrev om Abrahams Biltvätt

Vardagsservice i världsklass !

Magnus T

Bra biltvätt, trevliga!............,.................

Ed F
Skrev om Abrahams Biltvätt

Kanonbetyg: både bemötande och resultat!

Philip R
Skrev om Abrahams Biltvätt

Servicen är helt suverän, proffsigt bemötande. Brukar välja in och utvändig tvätt och har alltid fått skinande ren bil tillbaka. Har även testat maskin polering/rekond, bilen kändes som ny! Jag kan varmt rekommendera Abrahams Biltvätt!

Anders Å
Skrev om Abrahams Biltvätt

Jag gillar uppträdandet av ägaren, hanns positiva attityd och kundorienterade sätt. Jag brukar ta honom som exempel när jag berättar för andra om hur stolt någon är över vad de arbetar med. Ett litet guldkorn i en annars ganska slitsam tillvaro i ett mörkt garage eller källare. Att ni har blivit ombedda att göra undersökningen är ytterligare ett tecken på hur seriös Abrahams Biltvätt arbetar. Hatten av för honom och hans team. /Anders Åsell

Rolleböqvist
Skrev om Abrahams Biltvätt

Bra service och jobb, mycket nöjd

Paul U
Skrev om Abrahams Biltvätt

Tydlig prisbild samt prisvärt. Trevligt bemötande. Waxningen blev riktigt fin.

Henrik C
Skrev om Abrahams Biltvätt

Superbra service! Bästa tvätten jag någonsin använt.

Jörgen B
Skrev om Abrahams Biltvätt

Bra, trevliga och informativa. Proffsigt jobb. Jag köpte en rekond på vår Audi. Jag blev alldeles glad när jag såg bilen efter behandlingen.