Alla kategorier Taxi Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Steam Auto Spa

Steam Auto Spa

Frejgatan 26, 113 49 Stockholm — Visa karta

Steam Auto Spa, ren bil med ånga!
När du låter Steam Auto Spa göra rent din bil så får du inte bara en skinande ren bil utan bidrar även till en renare miljö.
Om du inte har möjlighet att besöka Steam Auto Spas miljövänliga tvätthall i centrala Stockholm erbjuder Steam Auto Spa sina bilvårdstjänster på plats hos kunden och därmed spar du tid, ansträngning och pengar i processen.
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Steam Auto Spa

• Boris S
    Boris S skrev om Steam Auto Spa
    Steam Auto Spa håller vad de lovar. Utmärkt service igenom!
  • Royne B
    Royne B skrev om Steam Auto Spa
    Jag är mer än nöjd med dom. Alla är trevliga, de gör ett förstklassigt arbete och de arbetar miljövänligt!!
  • Charlotta R
    Charlotta R skrev om Steam Auto Spa
    Vi var extremt nöjda med resultatet, kändes som vi fick en ny bil tillbaka så vi rekommenderar dem varmt! Dessutom väldigt bra och extremt service inriktad personal.
  • Lars m
    Lars m skrev om Steam Auto Spa
    Reconditioning utfördes enligt överenskommelse och gav ett bra resultat.
  • Curt H
    Curt H skrev om Steam Auto Spa
    Trevlig personal och nogranna, flexibla också
  • Lilliehöök S
    Lilliehöök S skrev om Steam Auto Spa
    Jag tycker att det är väldigt bra med utmärkt service och bra utfört arbete
  • H
    H skrev om Steam Auto Spa
    Fick mina säten kemtvättade, blev väldigt rent och fint. Utöver det blev bilen lysande. Bra priser! Tack för underbar service Steam Auto Spa. Blir definitivt fler besök i framtiden!
  • David F
    David F skrev om Steam Auto Spa
    Lät Steam auto spa rekonda min båt, Nimbus 380.
    Måste säga att de överträffa alla mina förväntningar.
    Tänkte sälja den pga av dess tråkiga skick... men nu är den som ny!
    Stort tack grabbar!
    Bauer C, H gillar detta
  • Mats R
    Mats R skrev om Steam Auto Spa
    Då jag är försäljare av bilvårdsprodukter lämnar jag inte min bil till vem som helst. Som tur är så finns det en handfull ställen i Stockholms området där jag kan lämna min bil för proffesionell behandling utan att behöva oroa mig för om personalen vet vad dom håller på med eller inte. En av dom anläggningarna är just Steam Auto Spa och jag rekomenderar denna seriösa anläggning starkt till alla som vill att ens bil ska bli behandlad både miljövänligt och proffesionellt!
    Fantastiskt kaffe och gratis internet är ytterligare ett skäll till att jag ger denna anläggning betyget 5+
    Bauer C, H gillar detta
  • Erik W
    Erik W skrev om Steam Auto Spa
    Ja som kund är väldigt nöjd med steam auto .dom är väldigt profsiga och nograna när dom utför behandling och vård av bil .men det bästa är ju att dom jobbar miljövänligt
  • David J
    David J skrev om Steam Auto Spa
    Bilen blev som ny efter en totalbehandling. Köpte även klippkort och får VIP behandling. Har företag på Tulegatan och har fått bilen levererat till mig. Bra läge, ren och exklusiv lokal. Bred infart till lokalen, kör in med min SUV utan problem. Mycket trevlig och professionell personal.
  • Martin
    Martin skrev om Steam Auto Spa
    Mycket proffisigt utfört, och med känsla för resultatet.
  • Brian W
    Brian W skrev om Steam Auto Spa
    Mycket bra service! Var inne och lämnade bilen vid 13-tiden och vart erbjuden både kaffe och en bulle av en trevlig kille. Tvätten kan man inte klaga på heller, körde en ut och invändig och vart mer än nöjd. Snabbt gick det också.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Steam Auto Spa
    Grym service och bilen blev riktigt fin och ren.
  • Alan U
    Alan U skrev om Steam Auto Spa
    Bilen blev så gott som ny. Det var en riktig bra service, och trevligt personal. Kommer definitivt att komma på återbesök
  • Vibeke S
    Vibeke S skrev om Steam Auto Spa
    Fräscht och helt ok att sitta där och vänta. Trevlig personal och bilen blev väldigt fin.
  • Rainer J
    Rainer J skrev om Steam Auto Spa
    Tycker man blev bra bemött, trevlig personal. Allt gick smidigt till. Enda negativa var första mötet, att ge nyckeln till bilen utanför lokalen.
  • Laila L
    Laila L skrev om Steam Auto Spa
    Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå. Både bilen och jag mådde bra efter besöket :-). Bra jobbat. Jag kommer tillbaka.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Steam Auto Spa
    Är mycket nöjd med servicen på min bil. Till och med bilmattorna ser nya ut! Mijlövänligt och bra.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Steam Auto Spa
    Bra service och ett gott yrkeskunnande.
  • Siddarth S
    Siddarth S skrev om Steam Auto Spa
    Fantastic service ! Good and professional personnel
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Steam Auto Spa
    Trevligt bemötande och ett bra jobb.
  • Mats B
    Mats B skrev om Steam Auto Spa
    Utmärkt service och behandling av både bil och kund
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Steam Auto Spa
    Trevliga medarbetare. Bra fräsch lösning med rengöring med ånga. Väldigt nöjd.med resultatet
  • David A
    David A skrev om Steam Auto Spa
    Trevligt bemötande, dock tråkigt att de inte hade fått igång "steam" delen av sin rekond när jag var där.
  • jonas p
    jonas p skrev om Steam Auto Spa
    riktigt bra sevice och genomgående bra jobb!
  • Leif L
    Leif L skrev om Steam Auto Spa
    Slarvigt gjort,skräp kvar lite här o där. Skulle ta 40min. Tog nästan 2 timmar.
    2011-12-15 Bauer C svarar Leif L
    Hej Leif.
    Att vi gjort ett slarvigt jobb är inte OK. Vi strävar alltid efter ett gott resultat och nöjda kunder. Du får gärna höra av dig till mig, bawer@steamautospa.se eller 070-459 94 64, så att vi får en andra chans att göra dig nöjd.
    Ang. tiden 40 min; det är en miss från Groupon - då vi bad dem justera detta blev det inte gjort. Vi har dock meddelat alla våra kunder att arbetet tar minst 1 timme upp till 2 ibland beroende på bilens skick.

Med vänliga hälsningar

Steam Auto Spa