Rekommenderat företag 2016 - Rena Bilar

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Rena Bilar, du kan vända dig till oss när du behöver tvätta din bil, vi erbjuder allt från handtvättning, polering, vaxning, städning och däckservice av personbilar. Vår personal är mycket kunnig och tar med omsorg hand om ditt fordon på bästa möjliga sätt till fördelaktiga priser. Hela verksamheten präglas av att vi ställer kvalitén i fokus. Till oss kan du lämna din bil med vetskapen om att den är i goda händer och att vi levererar ett högklassigt resultat. Vi finns under Västberga Hotell. Välkommen hit!
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 25 kunder tycker om Rena Bilar

• Afsaneh H
    Afsaneh H skrev om Rena Bilar
    Jag är nöjd med bemötandet när jag lämnade min bil för rekond.
  • Tony L
    Tony L skrev om Rena Bilar
    Jag är jätteglad o nöjd sen jag hittade och regelbundet börjat nyttja RenaBilar. De är trevliga att ha å göra med och gör ett mycket bra jobb.
  • David L
    David L skrev om Rena Bilar
    Snabb och bra service
  • Iris L
    Iris L skrev om Rena Bilar
    Kanon bra. Bilen blev rent dagen innan Julafton och det var precis det jag behövde.
  • Emil P
    Emil P skrev om Rena Bilar
    Mycket nöjd med resultatet.
    Punktliga och prisvärda:)
  • Johan E
    Johan E skrev om Rena Bilar
    Snabb service, billigt. Rekommenderas
  • Christian W
    Christian W skrev om Rena Bilar
    Mycket prisvärt, bra service! Trevlig personal. Kommer lämna min bil här fler gånger.
  • John A
    John A skrev om Rena Bilar
    Tyvärr gjorde de inte rent runt barnstolen (ganska mycket grus m.m kvar) fast de hade en dammsugare. Annars väldigt bra!
    2017-01-03 Renabilar svarar John A
    Hej John och tack för din feedback!
    Dina synpunkter hjälper oss att förbättra vår service. Vi ska tänka på det lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för biltvätt.

Med vänlig hälsning
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Rena Bilar
    Bokade invändig städning och den var helt ok men lite slarvigt genomförd. Bland annat hade de inte dammsugit förvaringsutrymmet under armstödet trots att det var helt urplockat. Likaså var det ett par fläckar kvar på handtagen vid dörrarna som inte alls satt särskilt hårt vilket tyder på att de bara dragit snabbt över ytan utan att torka men man får väl vad man betalar för antar jag. Ändå okej nöjd med tanke på priset.
    2017-01-09 Renabilar svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och tack för din feedback!
    Vi gör vårt bästa för att vår service ska bli så bra som möjligt och uppskattar dina synpunkter. Vi ska tänka på det lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för biltvätt.

Med vänlig hälsning
  • Erika B
    Erika B skrev om Rena Bilar
    Bra och rekommenderas.
    Har tvättat bilen där vid flera tillfällen och vaeit böjd varje gång. Humana priser och det dinns alltid tid.
  • Julia I
    Julia I skrev om Rena Bilar
    Bra service, generösa öppettider.
  • Mona C
    Mona C skrev om Rena Bilar
    Supernöjd! Lätt att boka tid. Trevliga, snabba och bra pris. Bilen ser ut som ny både invändigt och utvändigt. Kan bara rekommendera och återkommer själv när det är dags igen.
  • Pontus  D
    Pontus D skrev om Rena Bilar
    Vi har varit hos Rena Bilar och fixar vår bil. Vi var mycket jätte nöjd hos Rena Bilar. Trevlig hos dem. Gärna kommer tillbaka så alltid.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Rena Bilar
    Mycket bra bemötande, flexibla med tider och tvättade min bil snabbt och blev jättebra!
  • Emma
    Emma skrev om Rena Bilar
    Mycket bra bemötande, har däcken på vinterförvaring, byte 2ggr/år, fick punktring för ett par veckor sedan, lyckades ta mig dit o fick vinterdäcken pålagda direkt + att dom beställde ett nytt sommardäck så det finns klart tlll våren.
    Rekommenderas!
  • Robert
    Robert skrev om Rena Bilar
    Är supernöjd med resultatet! Väldigt proffsiga killar, de gick igenom vad de gjort och jag fick godkänna bilen när jag hämtade den. Finns inget att klaga på! Kommer att beställa tid för lackskydd när jag fått nya bilen.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Rena Bilar
    Ringde Renabilar och beställde en helrekond till min gamla Saab.
    Fick snabb och grym service direkt i telefon och tvekade inte att lämna in den.
    Bilen var rätt fräsch innan men den var galet snygg när jag hämtade ut den!
    Har skaffat ny bil nu och ska dit med den nästa vecka och ser redan fram emot att få hämta ut den i ett minst lika fint skick som min gamla :)
  • Eva S
    Eva S skrev om Rena Bilar
    Min helhetsbedömning är utan minsta tvekan: "Utmärkt". Tydliga sakliga besked och svar på mina frågor vid första kontakten per telefon. Dessutom trevliga samtal både när jag lämnade och när jag idag hämtade bilen. Nytvättad och nystädad såg den väldigt fin ut, "som ny".
    Mycket trevligt bemötande. Super nöjd.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Rena Bilar
    Jag har tre barn som är ganska så duktiga på att skita ner i min bil. Det kändes pinsamt att lämna in bilen för rengöring.
    Jag blev super glad och nöjd när jag kom för att hämta bilen, den var som ny. Jag ger verkligen högsta betyg till RenaBilars Biltvätt för deras kanon jobb med både invändig & utvändig tvätt. Rekommenderas starkt!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Rena Bilar
    Mycket prisvärd biltvätt i Hägersten!
    Blir lätt ett par hundralappar billigare för en vanlig in- och utvändig tvätt än andra biltvättar jag har varit på.. Senast prövade jag även att göra en extra klädseltvätt i baksätet, blev jättebra faktiskt, fick bort alla barnens fläckar.
    Rekommenderas starkt!
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Rena Bilar
    Lämnade in min bil på RenaBilars biltvätt för en Helrekond,
    Bilen glänsade som en diamant inga repor kvar,Helt enkelt fick tillbaka min bil som ny!!
    Måste verkligen berömma dessa fantastiska killar som gjorde ett fantastiskt jobb,Verkligen skickliga!
    Kan verkligen rekomendera denna Biltvättt!!
  • Pawa S
    Pawa S skrev om Rena Bilar
    Jag blev trevligt och väl bemött i telefon och i Rena Bilar s lokal. Jag fick hjälp med textiltvätt av ett säte. Metoden fungerade utmärkt, sätet blev som nytt. Trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Rena Bilar
    Bra arbete. Man märker att de som jobbar här har lång erfarenhet och är mycket kunniga. Prisvärt
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Rena Bilar
    SUPER BRA
    Proffsigt arbete och kundbemötande rakt igenom, från bokning till överlämning av klar bil.
    Mycket för pengarna!! Fantastiskt.
  • David L
    David L skrev om Rena Bilar
    Bra bemötande, snabbt jobb och väldigt bra priser! Jag har mitt kontor i närheten och hade fått min bil som ny efter bara någon timme!

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm