Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Rena Bilar Stockholm AB

Rena Bilar Stockholm AB

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Rena Bilar, du kan vända dig till oss när du behöver tvätta din bil, vi erbjuder allt från handtvättning, polering, vaxning, städning och däckservice av personbilar. Vår personal är mycket kunnig och tar med omsorg hand om ditt fordon på bästa möjliga sätt till fördelaktiga priser. Hela verksamheten präglas av att vi ställer kvalitén i fokus. Till oss kan du lämna din bil med vetskapen om att den är i goda händer och att vi levererar ett högklassigt resultat. Vi finns under Västberga Hotell. Välkommen hit!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 79 kunder tycker om Rena Bilar Stockholm AB

• Arman
    Arman skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra och noggrant utfört arbete. Har tvättat bilen och tycker de helt klart är bland bästa i Stockholm. Rekommenderas! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Fantastiskt, Supernöjd.Bilen blev som ny.Allt gick som smort. Läs mer
  • Josef J
    Josef J skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra service och Prisvärd. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bästa biltvätten söder om stockholm Läs mer
  • Valentin V
    Valentin V skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Snabb och bra service på den högsta kvalitet Läs mer
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Lätt att få en tid. Väl utfört arbete! Ren bil till rimlig kostnad!
    Jag kan rekommendera Rena Bilar i Västberga! Läs mer
  • Isabelle D
    Isabelle D skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra bemötande, bra service. Fick bilen ren och fin grymt ställe, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Linda  L
    Linda L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag rekommenderar alla som vill ha sin bil skinande ren, att vända sig till Rena Bilar! Som en pluss i kanten så serveras även god kaffe och mycket bra service. Läs mer
  • Rasmus C
    Rasmus C skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag hade brottom för att få min bil tvättad, det var inga som helst problem och jag rekommenderar andra att besöka Rena Bilar. Kommer in med min bil även nästa gång! Läs mer
  • Sulkhida S
    Sulkhida S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Otroligt nöd, trevligt bemötande och min Bil blev som ny, fantastiskt vilket bra jobb dessa trevliga människor gjort. Så nöjd och rekommenderar alla att lämna sin bil här Läs mer
  • Amanda  J
    Amanda J skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Rekommenderar varmt Rena Bilar. Trevligt bemötande, snabb service samt mycket noga utfört tvätt av min Bil, både invändigt och utvändigt. Bara ++++++ Läs mer
  • Patrik  L
    Patrik L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Väldigt professionellt bemötande och väl utfört arbete. Min bil har aldrig varit renare. En definitivt återkommande kund! Läs mer
  • Andree W
    Andree W skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Hade bokat en tid kl14.30. Åkte dit, ombads sitta ner och vänta. Efter ca 25 minuter utan att någon vare sig bett om ursäkt över fördröjningen eller någon som helst antydan till att vara på G att ta hand om min bil så åkte jag helt sonika därifrån. Läs mer
    2018-03-25 Renabilar svarar Andree W
    Hej Andree!
    Vi beklagar att du känner dig missnöjd och att du som kund fick vänta. Vi hade lite fullt upp då säsongen är på gång och många kunder hoppade in emellan. Vi är alltid måna om att göra rätt för oss och som goodwill erbjuder vi dig en GRATIS UTVÄNDIGTVÄTT. Du kan gärna utnyttja erbjudandet när det passar dig med observation att visa legitimation på plats inför tvätten.
    Om du har några frågor eller funderingar så hör gärna av dig, hoppas att du kan återfå förtroendet för oss.

Med vänlig hälsning
    Rena Bilar AB
  • Robin L
    Robin L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Enkelt, smidigt, bra service, gott te, ren bil. Nöjd kund. Läs mer
  • Matin B
    Matin B skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Toppen! Bilen känns helt ny och ren igen och däckbytet gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
  • Rawand H
    Rawand H skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra service och mycket kunniga personal. De är bästa på biltvätt! Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Beställde utvändig tvätt. Bra och snabbt arbete av trevlig personal. Fick även tvätt av mattor och instrumentbräda. Mycket nöjd. Läs mer
  • Annette K
    Annette K skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Invändig och utvändig tvätt. Lätt att boka, att köra in, sitta vid sidan och vänta och sedan köra ut efter tvätten. Snabbt och smidigt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra service och utmärkt rengöring. Grymt tvättresultat! Läs mer
    Renabilar gillar detta
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Det är prisvärt och de är effektiva. Dock är det lite oklart vart gränserna går för en mellanklassbil och stor bil. Har man en stor bil är det en annan taxa på heltvätten (vilket är förståeligt) Har själv en Merca B-klass från 2017 vilket JAG anser är en mellanklassbil. Dvs. Att jämföra med en eller Golf Sportsvan.ä tex Men rena bilar tyckte först att den klassades som en stor bil. Sp jag fick tjata mig till att den skulle klassas som en mellanklassbil och få "rätt" taxa.

1:a gången jag var där var det nämligen ingen diskussion därför förväntar man sig att det inte skall bli det 2:a gången. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bokade på nätet en handtvätt och fick det bekräftat. Körde dit på avsedd tid men fick svar på plats att det var fullbokat 2 timmar framåt. Bokning på nätet verkar inte vara något annat än för syns skull.
    /Åke Läs mer
  • Dan T
    Dan T skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Det var väl sådär tvätt, inte helt ren bil. Verkade mer som de ville göra det så snabbt som möjligt.kan ju vara bra med någon som kan hyfsad svenska där! Läs mer
  • Silva
    Silva skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Ett underbart gäng! Duktiga, trevliga och snabba! Kommer aldrig mer söka hjälp någon annanstans. Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket försening och bilen blev inte alls ren. Jag var själv tvungen att göra det sista medan de stod och argumenterade emot. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Köper heltvätt då och då. Bra bemötande och bra priser. Läs mer
  • Kenna G
    Kenna G skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag använder Rena Bilar till att förvara mina däck på deras däckhotell. Rena Bilar har även tvättat min bil både utvändigt och invändigt. Vänligt bemötande, bra service, och ordentligt utfört arbete för ett bra och billigt pris. Läs mer
  • Annie R
    Annie R skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Lämnade in min bil på rekond. De var nog tre eller fyra personer i garaget och bara en kunde liiite svenska. Svårt att kommunicera. Arbetet var ganska bra. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Snabb och enkel hantering av däckskifte, däckhotell och rengöring. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Personalen på Rena Bilar har ett vänligt och serviceinriktat bemötande, de arbetar snabbt och resultatet blir mycket bra.
    Vid senaste tillfället verkade personalen inte ha kännedom om min internetbokning trots att jag fått bekräftelse på den. Fick köra hem med ogjort ärende, dock ringde de mig på eftermiddagen när det fanns ledig tid så det löste sig. Läs mer
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra service och det blir väldigt rent! Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Snabba och proffsiga! Blev mycket nöjd. Läs mer
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    De tvättade bilen (invändigt och utvändigt) som drop in kund. jag lämnade in den vid lunch och den skulle vara färdig vid 1600. När jag kom skulle de precis börja. Tvätten gjordes fort, men på några punkter lite för fort.

Annars en väldig prisvärd service

Kristian Läs mer
  • Peder B
    Peder B skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Förhållandevis billig och bra biltvätt. Läs mer
  • Göran W
    Göran W skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag kom med en 10 år gammal Prius med gamla Colacolafläckar på passagerarsidan och en instrumentbräda som var flammig. För några år sedan misslyckades en annan tvättfirma att ta bort fläckarna. Jag beställde lyxtvätt och kemtvätt av en stol för totalt 1100kr och en timme senare hade fem man förvandlat min bil till en skönhet. Jag blev chockad över
    resultatet. Motorrummet blänkte och invändigt har bilen aldrig varit renare under mina 10 år som ägare. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Grabbarna är både duktiga och snabba.
    De tvättar mycket bättre än jag själv hade gjort! 😀 Läs mer
  • Hassan D
    Hassan D skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Många gånger jag har väntat på att blin blev klar och såg hur de tog hand om min bil och andra bilar. De är verkligen bra. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bokade tvätt på nätet och fick bekräftelse genast vilket uppskattas! Bilen lämnades in och jag hämtade upp den på eftermiddagen ren och fin, mycket trevligt bemötande, det var inte första gången jag var inne med bilen för tvätt. Kommer att göra det igen. Läs mer
  • Diwert F
    Diwert F skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag tycker att Rena Bilar är bra MEN idag hade jag bokat en "lyxrengöring" av min
    bil - tvätt utvändigt och invändigt samt motortvätt. Tyvärr blev det ingen motortvätt
    på grund av att ingen av de av de herrar som fanns där förstod att de skulle utföra
    en motortvätt också. Det vore ju bra om personalen talade något svenska så att de
    förstår vad man säger. Vi försökte på engelska (som jag talar flytande) men inte heller det fungerade. Bilen är dock fin in- och utvändigt så med det är jag nöjd.
    Har anlitat Rena Bilar tidigare och då inga problem. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra och snabb service. Använder dem gärna igen. Läs mer
    2017-02-13 Renabilar svarar Anna J
    Hej Anna. 5:or älskar vi! Tusen tack och välkommen åter när det blir dags för tvätt igen.
  • Certego Ab
    Certego Ab skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra bemötande och hög servicegrad vid nyttjande av deras tjänster, i mitt fall biltvätt. Läs mer
    2017-02-13 Renabilar svarar Certego Ab
    Tack för din rekommendation. Det glädjer oss ;-) På återseende!
  • Alma
    Alma skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Trevligt bemötande, bra pris och åkte därifrån med en ren och fin bil! Vad mer kan begäras?? Läs mer
    2017-02-13 Renabilar svarar Alma
    Toppen! Nöjda ch återkommande kunder är det bästa vi vet. Tack Alma ;-)
  • Uffe R
    Uffe R skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Tvätt av bil , personal alltid trevliga och duktiga Läs mer
    2017-02-13 Renabilar svarar Uffe R
    Helnöjd med rekommendation! Det är det vi strävar efter. Tack så mycket Uffe.
  • Anders W
    Anders W skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag åkte dit för att skifta till vinterhjul och kom därifrån med två av hjulen monterade på fel sida, fel däcktryck trots att jag sa vad det skulle vara och hjulbultar som gick att skruva ut med handkraft efter ca 5 km's körning. Läs mer
    2017-02-12 Renabilar svarar Anders W
    Vi uppskattar att du skriver här på Reco.se. Det verkar som om personalen har gjort ett misstag med dina hjul.. Jag noterar detta och bjussar på något som en kompensation nästa gång du kommer in.
  • Anders P
    Anders P skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Toppen. Allt helt till belåtenhet förutom en gång då jag fick vänta en timme fast jag hade hade bokat tid. Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Biltvätt. Gott bemötande, ingen väntetid, bra resultat. Läs mer
    2017-02-12 Renabilar svarar Kjell S
    Tack för en tydlig rekommendation. Högsta betyg gillar vi ;-) Tack Kjell!
  • Maria O
    Maria O skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Vänligt bemötande. Dom var snabba och bilen blev bra. Läs mer
    2017-02-11 Renabilar svarar Maria O
    Vad glada vi blir att allt är till belåtenhet. Vi sträcker på oss. Tack Maria :-)
  • Wiam J
    Wiam J skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Vi hittade hemsidan genom internet och kunde lätt boka tid. När vi kom fram blev vi väl bemötta med både te och kaffe. Viktigast av allt är att bilen blev superren till ett otroligt bra pris. Toppen!! Läs mer
    2017-02-11 Renabilar svarar Wiam J
    Vad glada vi alla blir för din rekommendation Wiam. Och bra att du blev nöjd förstås. Tack så mycket.
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra utfört arbetet
    ...................... Läs mer
    2017-02-11 Renabilar svarar Anastasia A
    Tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter!
  • Diana v
    Diana v skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Toppen ren bil trevlig service och snabbt utfört Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Diana v
    Hej Diana! Tack för din rekommendation, 5:or älskar vi! Välkommen åter när det blir dags igen.
  • Michael T
    Michael T skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra bemötande snabba och effektiva. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Michael T
    Tack för din rekommendation Michael. Bra att du blev nöjd.

Bästa bilvårdarna i Stockholm:

Banérgatan 30, 11523, STOCKHOLM