Rekommenderat företag 2016 - Rena Bilar

Rena Bilar

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Rena Bilar, du kan vända dig till oss när du behöver tvätta din bil, vi erbjuder allt från handtvättning, polering, vaxning, städning och däckservice av personbilar. Vår personal är mycket kunnig och tar med omsorg hand om ditt fordon på bästa möjliga sätt till fördelaktiga priser. Hela verksamheten präglas av att vi ställer kvalitén i fokus. Till oss kan du lämna din bil med vetskapen om att den är i goda händer och att vi levererar ett högklassigt resultat. Vi finns under Västberga Hotell. Välkommen hit!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 13 kunder tycker om Rena Bilar

• Pontus  D
    Pontus D skrev om Rena Bilar
    Vi har varit hos Rena Bilar och fixar vår bil. Vi var mycket jätte nöjd hos Rena Bilar. Trevlig hos dem. Gärna kommer tillbaka så alltid.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Rena Bilar
    Mycket bra bemötande, flexibla med tider och tvättade min bil snabbt och blev jättebra!
  • Emma
    Emma skrev om Rena Bilar
    Mycket bra bemötande, har däcken på vinterförvaring, byte 2ggr/år, fick punktring för ett par veckor sedan, lyckades ta mig dit o fick vinterdäcken pålagda direkt + att dom beställde ett nytt sommardäck så det finns klart tlll våren.
    Rekommenderas!
  • Robert
    Robert skrev om Rena Bilar
    Är supernöjd med resultatet! Väldigt proffsiga killar, de gick igenom vad de gjort och jag fick godkänna bilen när jag hämtade den. Finns inget att klaga på! Kommer att beställa tid för lackskydd när jag fått nya bilen.
    Renabilar gillar detta
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Rena Bilar
    Ringde Renabilar och beställde en helrekond till min gamla Saab.
    Fick snabb och grym service direkt i telefon och tvekade inte att lämna in den.
    Bilen var rätt fräsch innan men den var galet snygg när jag hämtade ut den!
    Har skaffat ny bil nu och ska dit med den nästa vecka och ser redan fram emot att få hämta ut den i ett minst lika fint skick som min gamla :)
  • Eva S
    Eva S skrev om Rena Bilar
    Min helhetsbedömning är utan minsta tvekan: "Utmärkt". Tydliga sakliga besked och svar på mina frågor vid första kontakten per telefon. Dessutom trevliga samtal både när jag lämnade och när jag idag hämtade bilen. Nytvättad och nystädad såg den väldigt fin ut, "som ny".
    Mycket trevligt bemötande. Super nöjd.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Rena Bilar
    Jag har tre barn som är ganska så duktiga på att skita ner i min bil. Det kändes pinsamt att lämna in bilen för rengöring.
    Jag blev super glad och nöjd när jag kom för att hämta bilen, den var som ny. Jag ger verkligen högsta betyg till RenaBilars Biltvätt för deras kanon jobb med både invändig & utvändig tvätt. Rekommenderas starkt!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Rena Bilar
    Mycket prisvärd biltvätt i Hägersten!
    Blir lätt ett par hundralappar billigare för en vanlig in- och utvändig tvätt än andra biltvättar jag har varit på.. Senast prövade jag även att göra en extra klädseltvätt i baksätet, blev jättebra faktiskt, fick bort alla barnens fläckar.
    Rekommenderas starkt!
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Rena Bilar
    Lämnade in min bil på RenaBilars biltvätt för en Helrekond,
    Bilen glänsade som en diamant inga repor kvar,Helt enkelt fick tillbaka min bil som ny!!
    Måste verkligen berömma dessa fantastiska killar som gjorde ett fantastiskt jobb,Verkligen skickliga!
    Kan verkligen rekomendera denna Biltvättt!!
  • Pawa S
    Pawa S skrev om Rena Bilar
    Jag blev trevligt och väl bemött i telefon och i Rena Bilar s lokal. Jag fick hjälp med textiltvätt av ett säte. Metoden fungerade utmärkt, sätet blev som nytt. Trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Rena Bilar
    Bra arbete. Man märker att de som jobbar här har lång erfarenhet och är mycket kunniga. Prisvärt
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Rena Bilar
    SUPER BRA
    Proffsigt arbete och kundbemötande rakt igenom, från bokning till överlämning av klar bil.
    Mycket för pengarna!! Fantastiskt.
  • David L
    David L skrev om Rena Bilar
    Bra bemötande, snabbt jobb och väldigt bra priser! Jag har mitt kontor i närheten och hade fått min bil som ny efter bara någon timme!

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm