Bilvård i Stockholm

33 rekommenderade bilvårdare i Stockholm kommun

Hur många timmar spenderar du egentligen i din bil varje vecka - jag kan tänka mig att det är fler än du tror. Men tar du hand om din bil? Får den någonsin ta helg eller bli ordentligt ompysslad? Ge bilen en paus genom att hitta rätt bilvård i Stockholm!

Läs mer »
Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från bilvårdare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
Visa sida:
Rågsved  (1 st)
Mariehäll  (1 st)
Enskede gård  (1 st)

Bilvård i Stockholm

Åk till biltvätten för att ge bilen en riktig spabehandling och låt din vackra bil få sin lyster åter. En invändig totalrengöring med dammsugning, fönsterputs och rengjord instrumentbräda ger dina trötta mornar i bilkö en helt ny energi. En ren och nöjd bil leder till en lugn och glad förare!

Ska vi bli lite mer tekniska, och kanske även praktiska, så är en stor del i bilvård faktiskt service. Låt bilen få en genomgång av ett riktigt proffs och upptäck eventuella problem när de fortfarande är små och lätta att åtgärda. Hitta en bilverkstad i Stockholm du gillar - många fixar både service och rekond!

Vissa problem kan bli riktigt allvarliga (och dyra!) om man går och väntar och tänker “äsch det är nog inte så farligt”, så ta in bilen på en hälsokoll lite då och då. Det sparar både dina reparationskostnader och bilens andrahandsvärde.