Sjöstans Biltvätt

Olof O:

Läs vad 8 kunder tycker om Sjöstans Biltvätt

• Sofia M
    Sofia M skrev om Sjöstans Biltvätt
    Mycket prisvärd biltvätt i Hammarby Sjöstad! Blir lätt ett par hundralappar billigare för en vanlig in- och utvändig tvätt än andra biltvättar jag har varit på.. Senast prövade jag även att göra en extra klädseltvätt i baksätet, blev jättebra faktiskt, fick bort alla barnens fläckar, synd att det kommer nya så fort igen bara haha ;) Kan rekomendera Sjöstans Biltvätt!
  • Jan M
    Jan M skrev om Sjöstans Biltvätt
    Varning. Som kund riskerar du att bli trakasserad om du inte väljer till biltvättens tilläggspaket, t.ex. asfaltborttagning/saltborttagning. Bilen blir ren, men räkna med problem med kvitto, leverans i tid och annat strul. Räkna också med att bli osams om du vill tvätta bilen till "från-priset" utan att köpa tilläggspaket för tvätten. En uppmaning om du tvättat bilen här är att recensera din upplevelse. Folk förtjänar att få reda på hur upplevelsen egentligen är om man lämnar in sin bil här. Sjöstans Biltvätt öser ut reklamlappar på bilar och fasader i Hammarby Sjöstad. Hade de haft en seriös service så hade tidigare kunder istället återvänt och de hade inte behövt göra reklam för att fånga in nya kunder.
  • Martin L
    Martin L skrev om Sjöstans Biltvätt
    Lämnade in tjejens bil häromdagen blev jätte nöjd med resultatet av en vanlig in o ut vändig tvätt plus en saltbortagningsmedel bilen blev silkes len och blänkte som den varit vaxat,bra priser betalade totalt för både tvätten inne och ute på bilen samt salt behandlingen 549 men det va det värt!!
  • Willy R
    Willy R skrev om Sjöstans Biltvätt
    Dom har haft renoverings stängt i en månad så jag va där idag och tvättade min bil blir alltid lika rent.. så pris ökningen på 50 kr för min bil va värt för dom har helt ny och fräch tvätt hall ...
  • Öyvind S
    Öyvind S skrev om Sjöstans Biltvätt
    Firman jag jobbar på tvättar hela sin flotta hos dom så jag tänkte att jag skulle pröva att tvätta min egna bil (en kombi) där. Blev mycket nöjd, har vart där regelbundet två gånger i månaden och tvättat sen dess. Dom tar heller inte hutlösa priser som många andra ställen gör.
  • Marie F
    Marie F skrev om Sjöstans Biltvätt
    Jag har tre barn som är ganska så duktiga på att skita ner i min bil. Det kändes en aningen pinsamt att lämna in bilen för rengöring.
    Jag blev super glad och nöjd när jag kom för att hämta bilen, den var som ny. Jag ger verkligen högsta betyg till Sjöstans Biltvätt för deras kanon jobb med både invändig & utvändig tvätt. Tummen upp!
  • Rodrigo D
    Rodrigo D skrev om Sjöstans Biltvätt
    Lämnade in min bil på Sjöstans biltvätt för en Helrekond,
    Bilen glänsade som en diamant inga repor kvar,Helt enkelt fick tillbaka min bil som ny!!
    Måste verkligen berömma dessa fantastiska killar som gjorde ett fantastiskt jobb,Verkligen skickliga!
    Kan verkligen rekomendera denna Biltvättt!!
  • rickard w
    rickard w skrev om Sjöstans Biltvätt
    Hej mitt namn är rickard lämnade in min audi a4 på en invändig och utvändig handtvätt! Är super nöjd med resultatet trodde inte att invändig bettyde att man gjorde allt inne i bilen som dom gjorde för ett prisvärt pris endast 349kr jämförde med andra konkurenter i närheten skulle få betala nästan det dubbla för samma tvätt,och då vet jag inte hur resultatet skulle bli!! men på sjöstans biltvätt blev jag förvånad att det skulle bli sådant bra resultat, kan verkligen rekomendera den firman.. mvh rile
    Rodrigo D gillar detta

Virkesvägen 3C, 120 30 Stockholm