En del av MrCAP - www.mrcap.com

Läs vad 84 kunder tycker om MrCAP Nacka 2

• 2021-09-23
    Professionellt, engagerat och hjärtligt omhändertagande med ett slutresultat som inte går att anmärka på. Lysande!
    Bästa Christoffer! Vi på MrCAP Nacka tackar för dina fina ord, rekommendationer och för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och stort tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Nacka
  • 2021-09-23
    Mycket fint resultat samt fantastisk service
    Hej, MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att ni delar med er av era fina rekommendationer och upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-20
    Bra och trevligt bemötande. Proffsigt genomfört arbete, prisvärd tjänst
    Hej Per! Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-19
    Mycket trevlig personal och bilen blev som ny efter städning, rengöring och behandling!
    Hej Louise! Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Nacka
  • 2021-09-19
    Mycket väl bemött. Rengöring av min VW Golf inuti, Mycket bra.
    Däremot var det dåligt skyltat så det var lite svårt att hitta verkstaden, Nacka
    Hej Johan. MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och bedömning av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din bil när det är dags för en översyn igen. Gällande skyltningen ska vi titta på hur vi kan göra den tydligare. Tack för input! MrCAP Nacka
    Bra bemötande. Framförallt glasbehandlingen höll
    Hej Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-17
    Inlämningen fick vi ett ok bemötande

Bilen var försenad vid utlämningen och min son sick sitta och vänta minst 20min på att den skulle bli klar

När vi kom visade det sig att taket inte var gjort och när vi åkte tillbaka och påtalade detta, tog man en svamp och tvättade av taket och menade att detta var klart...

Har varit hos er ett antal ggr, men tveksamt om vi kommer en gång till, tyvärr
    Hej! Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Vi beklagar verkligen att ni fick vänta på att bilen skulle levereras. Ni är välkomna att komma förbi med bilen så ska vi titta på taket och vid behov direkt åtgärda det så ni blir helt nöjda. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Nacka och hoppas att vi får fortsatt förtroende att ta hand om er bil. MrCAP Nacka
  • 2021-09-17
    Bra bemötande, bra utfört arbete
    Hej Jerry. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka.Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags. MrCAP Nacka
  • 2021-09-16
    Bra bemötande, blir alltid bra resultat, bilen blir som ny.
    Hej Hans, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
  • 2021-09-16
    Jag köpte utvändigt lackförsegling, och killen som gjorde min bil gjorde ett kanonjobb.Björne
    Hej Björn, Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-16
    Vänliga och hjälpsamma. Fixade en riktigt knepig buckla på min Challenger med utmärkt resultat. Killen som rätar ut bucklor har magiska fingrar. Dessutom till ett pris som gjorde det onödigt att ens anmäla skadan till försäkringsbolaget. Jag är supernöjd. 10 av 10! 👍
    Hej Kriss. MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Skönt att kunna spara pengarna till något roligare än till självrisk. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-16
    Jag hade stora förväntningar på MrCap och de infriades med råge.
    Hej. Tack för er positiva feedback, rekommendationer och att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med besöket hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    Blev bemött mycket professionellt och kundvänligt. Resultatet alltid fantastiskt bra utfört på bilen!
    Hej Michael! Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.. Vi tackar ödmjukast att vi får förtroendet att ta hand om din bil för och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags. MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    bra service, har aldrig tvättat bilen annanstans
    Hej Andreas, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att det bara är vi som får förtroendet att ta hand om din fina bil.
  • 2021-09-14
    Trevlig bra personal, och inte allt för långa väntetider.
    Gjorde lackbehandling då den var ny, sen tvätt med jämna mellanrum.
    Har fått tillbaka bilen i nyskick varje gång jag lämnat in den för tvätt både ut och invändigt.
    Hej Hans! MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bil när det är dags för en översyn igen så den håller sig i nyskick. MrCAP Nacka
    Trevligt bemötande. Bra jobbat. Rekond
    Hej Leif! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    Trevligt bemötande och mycket bra information om vad som skulle göras och ett mycket bra resultat! MrCap gjorde en recond både in- och utvändigt. Mycket nöjd!
    Hej Gunnar! MrCAP Nacka tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Tack för förtroendet! MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    Trevlig personal. Var där för att göra en uppdatering av min lackförsegling. Lite trång parkering utanför men ändå ok.
    Hej Anna, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Hjärtligt välkommen tillbaka. Då kan du parkera direkt utanför porten så slipper du den trånga parkeringen. Vi tar då hand om bilen direkt. MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    Mycket bra bemötande. Stora nöjd med alla gånger jag behandlat mina bilar. Sammanfattning Goda
    Hej Christer. Tack för din positiva feedback och rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din bil. MrCAP Nacka
  • 2021-09-14
    Bra bemötande men sakar en utlovad återkoppling seda 1,5 mån tillbaka..

Richard R (OLS 191, Audi Q5)
    Hej Richard, MrCAP Nacka tackar för din feedback och att vi får förtroendet att ta hand om din fina Audi. Vi beklagar att du saknar den utlovade återkopplingen. Vi kontaktar dig snarast och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-13
    Mkt trevliga och väl utförd tjänst. Rekond in och utvändigt
    Bästa Anna! Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg och rekommendationer om oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
  • 2021-09-13
    Jättenöjd med utfört arbete och vänlig personal.
    Hej Flora! MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen! MrCAP Nacka
  • 2021-09-13
    Utmärkt, väldigt trevlig och duktiga recondare.
    Hej Peter, Tack för dina värmande ord och rekommendationer till oss på MrCAP Nacka. Våra härliga bilförädlingstekniker ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-13
    Oerhört nöjd med fläckborttagningen och servicen.
    Hej Nikolai, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en bra lösning på problemet med fläckarna i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-13
    Nöjd allt fungerade enligt mitt betyg
    Hej Leif! Tack för din positiva betyg, kommentar och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av era bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-12
    Snabb och trevlig hjälp och jobbet blev snyggt åtgärdat.
    Hej Jenny. MrCAP i Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på den behandlingar vi utfört på din bil. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-12
    Min bil var i rätt smutsig
    Men grabbarna tog och utförde ett topp jobb.
    Jag är mycket nöjd 😁
    Hej Lars-Gunnar! Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet.
  • 2021-09-12
    MrCAP Nacka är en seriös firma och som levererar en prisvärd tjänst.
    De är lätta att ha att göra med och man känner sig verkligen omhändertagen som kund.
    Nu ett år senare är behandlingen på bilen fortfarande i gått skick.
    Hej Mathias, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg och rekommendationer till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP där vi får ta hand om och behandla din bil med ett långtidsverkande skydd.
  • 2021-09-12
    Jag har svårt att bedöma vilken effekt behandlingarna av lack och vindruta gett men jag har alltid fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Hej Joel! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Du kommer snart märka av de långtidsverkande effekterna av behandlingarna. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Nacka
  • 2021-09-12
    MrCAP Nacka finns alltid till hands om och när man behöver deras hjälp!

Proffsigt utfört arbete till bra pris!

Har haft minst 6 bilar behandlade av en MASTERTREATMENT behandling under de senast 12 åren!!

Supernöjd och allt trevligt bemötande av personalen!

WASH-All några gånger per år passar perfekt för mina bilar som komplement till den vanliga tvätten (bara högtryck & lätt avfettning privat).
    Hej Jan. MrCAP i Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi uppskattar verkligen att du återkommit med så många bilar. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-11
    Utmärkt bemötande . Förväntningarna uppfylldes till fullo.
    Sammanfatningsvis . Utmärkt och bra arbete
    Hej Roger! Tack för ditt fin betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.
  • 2021-09-09
    Trevligt bemötande, bilen klar när det var sagt, men framförallt
    bra resultat.
    Det blev bättre än jag hade tänkt.
    Helrecond.
    Nöjd!
    Rune
    Bästa Rune! Vi på MrCAP Nacka tackar så mycket för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Nacka
  • 2021-09-09
    Sjukt nöjd lämnar min företags bil och privata bilen på mr cap
    Hej Mattz! Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att dina bilar glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Nacka
  • 2021-09-09
    Allt bra, trevliga, professionella och ambitiösa grabbar.
    Bilen blir som ny och håller sig fin genom åren med en årlig behandling.
    He Gunnar! Tack så mycket för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka! Vi tackar för att vi får ta hand om din bil för en årlig MrCAP behandling och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags. MrCAP Nacka
  • 2021-09-09
    Jag har under många år varit kund hos MrCap i Nacka, de som gjort behandlingar, både in- och utvändigt samt tvättat mina bilar, alltid med skinande och bästa resultat.

Ett företag med kunnig, alltid mycket trevlig och engagerad personal, som jag varmt vill rekommendera till alla, som vill ta hand om och bevara skick och värde på sin bil!
    Hej Hannes! Vi på MrCAP Nacka tackar ödmjukast för ditt fina betyg, dina rekommendationer och att du tycker att det är en positiv upplevelse att få din bil behandlad av oss på MrCAP. Härligt också att du beskriver fördelarna med att behandla bilen, att få en mer lättskött bil där man också bevarar bilens skick och därmed värde.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.
  • 2021-09-09
    Gjort Master Treatment på flera av mina bilar genom åren. Bilen blir som ny och otroligt lätt att hålla ren efteråt! Utöver det har jag alltid blivit proffsigt bemött, tider passas och de tar hand om bilen på bästa sätt.
    Rekommenderas starkt, värt varenda krona!
    Hej! Vi på MrCAP Nacka tackar ödmjukast för ditt fina betyg och omdöme du gett oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att få hämta ut dina nybehandlade bilar hos oss på MrCAP genom åren
  • 2021-09-08
    Hade oturen att få pyspunka på Mr Caps parkeringspltas för avlämningen av fordonet. VI hemkomsten hade jag fått pyspunka och fick betala ytteligare 560 kr för att få åtgärdat hos en av MrCaps rekommenderade verkstad i Nacka.(Finntorp) därefter vill jag inte göra ngn "recond "av mitt fordon hos Mr Cap.
    Hej Roland, Vi på MrCAP tackar för din åsikt. Vi har behandlat din bil några gånger och du har varit återkommande kund. Vi tackar för förtroendet och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka. Tråkigt med pyspunkteringen men har inget med vår behandling att göra och höjden av otur att det skedde i samband på väg eller från besöket hos oss. MrCAP Nacka
  • 2021-09-08
    Mycket trevligt bemötande, bra resultat samt prissättning. Rekommenderas varmt.
    Hej Jonas, Vi på MrCAP Nacka tackar ödmjukast för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    Allt var bra
    Bra bemött
    Bra jobb
    Bra service
    Enkelt att ha o göra med
    Hej Magnus! Tack för ditt positiva och höga betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi får ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags. MrCAP Nacka
  • 2021-09-08
    MrCAP Nacka har haft förtroendet att ta hand om bil åt mig i över 17 år nu. Det är alltid bemötande och utförande i toppklass!
    Jag rekommenderar deras helhetsbehandlingar samt uppföljning löpande av dessa samt biltvättar hos dem mellan de större behandlingarna. Min ena bil var fortfarande i nyskick efter 16 år!
    Hej Lilian. Hela personalstyrkan här på MrCAP Nacka tackar dig för att vi får förtroendet att få ta hand om och behandla dina fina bilar år efter år och att du är oss trogna. Tack också för din fina betyg och omdöme om oss. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen åter när det är dags igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-08
    Blev bemött bra.En full lackbehandling och innanför
    Hej Åke, MrCAP Nacka tackar för din feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. MrCAP Nacka
  • 2021-09-08
    Under alla mina år i bilbranschen har jag inte träffat på något företag inom bilvård som levererat så bra resultat.
    Hej, Vi på MrCAP Nacka tackar för att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar er hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om er fina bil. MrCAP Nacka
    Bra bemötande
    Noggranna
    Håller tider
    Väldigt nöjd med deras arbete
    Hej Lennart.Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.
  • 2021-09-08
    Lätt att hitta till anläggningen. Trevligt mottagande och jättebra resultat.
    Priset var förmånligt och det var smidigt att få låna en bil under servicen
    Rekommenderar er definitivt
    Roger Bergström
    Hej Roger, Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.
  • 2021-09-08
    När kan ni fixa till min jeep? FMT 169??
    Hej Eva, Tack för din positiva feedback gällande omdöme och betyg. Vi tackar för att vi får förtroendet att ta hand om din Jeep.
    Vi kontaktar dig för bokning av en lämplig tid.
    Välkommen tillbaka!
  • 2021-09-08
    Positivt och mycket profesionellt bemötande.
    Köpte derss lackbehandling och fick vad jag väntade mig med råge!
    Det fick mig att även köpa interiörbehandling.
    Bilen blev som ny!
    MrCAP Nacka kan bara rekomenderas!
    Hej Hans. Vi på MrCAP Nacka tackar för dina värmande ord, betyg och rekommendationer. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Nacka
    - Tillmötesgående personal

- Inte några större förväntningar annat än att få det gjort som jag begärt.
    - Lackbehandling eftersom bilen var ny. Har varit på återbesök för att komplettera behandlingen efter 1 år. Lämnar in bilen regelbundet för tvätt.
    Hej Sören, Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.
    Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.
    Bra bemött.
    Bilen fin efter behandlingen. Ny bil lackkonservering.
    Jag har lämnat mina bilar till MrCap varje år och är nöjd.
    Hej Jan-Erik,
    Hej Gunnar, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till du gett oss och att du tycker att vi det var en positiv upplevelse att få din bil behandlad av oss på MrCAP.
  • 2021-09-07
    Suverän service och bra jobb utförda på alla mina Bilar som jag självklart lämnat där.Toppen Personal

Tack för ordet
    Kenneth Andersson
    Hej Kenneth, Vi på MrCAP Nacka tackar allra ödmjukast för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att dina bilar glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Nacka
  • 2021-09-07
    Vi lämnade in vår bil och när vi hämtade den kändes den som ny
    Hej Leif. Vi på MrCAP Nacka tackar för dina värmande ord och att så härligt att du fick känslan av en ny bil tillbaka . Vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Nacka