En del av MrCAP - www.mrcap.com
Välkommen till MrCAP Kalmar!

På Odalvägen 1 i Kalmar hittar du MrCAP Kalmar. Ge din bil den omtanke som den förtjänar. En fräsch och fin bil ser inte bara bra ut, den ser också till att hålla sitt värde. Vi har en rad olika behandlingar för din bil för att stärka dess skydd både invändigt och utvändigt.

Tjänster: Rekond, bilglas, biltvätt, motortvätt, sanering, reparera buckla och mycket mer.

Tveka inte att höra av dig till oss om du har någon fundering kring hur vi får din bil till nästa nivå.

116 omdömen om MrCAP Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021
  • 2023-01-27 Insamlad av företaget
    Alltid proffsigt och smidigt att lämna in bil hos Rasmus.
    Trevligt bemötande och fina jobb.
    Tack Robert! Detsamma, alltid lika trevligt! Krya på dig och vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-22 Insamlad av företaget
    Mina mest varma rekommendationer. Har rekat en hel del bilar där och är alltid nöjd med resultatet 🥇
    Tack Kenny! Vi är stolta över att vara en partner till er och strävar alltid efter hög kvalité och service! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-20 Insamlad av företaget
    Snabba och smidiga. Gör ett toppenjobb.
    Inte första och definitivt inte sista gången jag lämnar in bilar hos MrCap.
    Tack snälla Niclas! Vi försöker vara så flexibla och tillmötesgående det bara går & hitta lösningar för er kunder ;) MrCAP Kalmar
    2023-01-19 Insamlad av företaget
    Trevligt folk, bra jobb. Nöjd återkommande kund.
    TACK JAN! Så tacksam för er kunder som återkommer gång på gång och ser till att vi alltid är på tårna och levererar service och resultat i världsklass. Ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-19 Insamlad av företaget
    Bra utfört jobb! Bilen blev väldigt fin. Det gällde bilrekond. Mr Cap
    Tack Mikael! Härligt att du blev nöjd, er bil blev kanonfin! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-19 Insamlad av företaget
    Bra service och ett bra resultat.
    Jag köpte invändig rekond.
    Tack snälla för ditt omdöme! Vad roligt att vi mötte era förväntningar. Varmt välkommen åter! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.
    Lämnade in bilen för tvätt/ städ och blev mycket nöjd med resultatet.
    Tack Elizabeth! Var roligt att höra att du blev nöjd med vårt arbete. Lycka till med allt i framtiden! och Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2023-01-11 Insamlad av företaget
    Jättefin bil, superservice och trevligt bemötande! Helt klart jättenöjd med allt 🙏
    Tack snälla Alice! Vi ses snart igen :) MrCAP Kalmar
  • 2023-01-11 Insamlad av företaget
    Seriöst företag, mycket fint resultat på de bilar jag har haft där.
    Tack Stefan! Varmt välkommen tillbaka.. MrCAP Kalmar
    Jag är mycket nöjd!
    Behandling av lack, glas och invändig städning.
    TACK Marie! Vilken härlig start på 2023. Varmt välkommen tillbaka och god fortsättning! MrCAP Kalmar
    Överträffar alltid mina förväntningar 👍🏻🏁
    PATRICK! Wow, tack snälla! Kunder som dig gör att vi hela tiden strävar efter att bli lite bättre och alltid göra det där lilla extra! TACK! 😁😎 MrCAP Kalmar
  • 2023-01-10 Insamlad av företaget
    Hämtade ut min nya Volvo och beslutade mig för att lägga på det nya keramiska skyddet. JÄKLAR vilket resultat, vilken glans och vilken avrinning! Bilen blir knappt skitig och är extremt enkel att underhållstvätta. Rekommenderas starkt!

Som vanligt, bemötande i världsklass av grabbarna! 5/5 !!
    SÅ ROLIGT! TACK! Vår keramiska produkt är magisk! Kul med feedback på den. Ser fram mot fler och fler kunder testar den. Har man varit nöjd innan kommer man bli det på en helt ny nivå! TACK SNÄLLA! MrCAP Kalmar
  • 2022-12-15 Insamlad av företaget
    Väldigt bra kundbemötande, håller vad de lovar! Slutresultatet blev mycket bra!
    Tack Mikael! Värmer lagom till Jul med så fina ord! Tack för förtroendet! God Jul! MrCAP Kalmar
  • 2022-12-08 Insamlad av företaget
    Oerhört professionella och kunniga med fantastiskt resultat!
    Tack snälla för dina fina ord Martin! Du är alltid varmt välkommen in, på en tvätt eller bara snacka lite bilar! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Suveränt bemötande. Bra dialog och information om vilka tjänster som passar bäst, samt smarta tips!
    Tack snälla för förtroendet och den fina recensionen! Stort lycka till med din nya fina bil! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande samt flexibilitet
    Bra utfört arbete
    Tack Mikael! Stort lycka till med er nya bil, hoppas vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Trevligt och snabb service!
    De gör ett bra jobb!
    Tack snälla Anita! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Bästa servicen och levererar alltid bilen med nybilskänslan, grym personal!
    Wow Simon! Tack snälla för din grymma recension! Vi är så tacksamma över förtroendet att få ta hand om din bil! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service och jättenöjd med slutresultatet! Kommer garanterat återkomma 👍
    Tack snälla Eleni! Så roligt att ni blev nöjd med resultatet, varmt välkommen tillbaka :) MrCAP Kalmar
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Otroligt bra och proffesionellt bemötande med stort fokus på kunden. Hjälper till med hämtning/lämning av bilen och gör det lilla extra som man inte förväntar sig!
    Världsklass helt enkelt!
    TACK! TACK! TACK! Finner inga ord, tack för förtroendet och vi är så stolta över er fina recension! Varmt välkomna tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Exceptionellt proffsig och kompetent service!
    Sådant kan inte värdesättas nog.
    Rasmus och grabbarna är absolut bäst!
    Supernöjd kund!
    Tack snälla! Värmer otroligt mycket och hela gänget blir väldigt stolta över dom fina orden.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Vänlig och proffsig bemötande, serviceinriktad .
    Formula U Resealant
    Tack! Väldigt fin bil, alltid lika trevligt att vi kan hjälpa till och hålla den i fint skick.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • 2022-10-12 Insamlad av företaget
    Har inte hunnit vara hos er med min vi’, ännu.. men det blir nog ok.
    Hej! Tack för att du ändå tog dig tid att lämna en recension utan att besökt oss.
    Michael som var hos oss med sin bil, var väldigt nöjd i vilket fall. Hoppas du blir lika nöjd när det är din tur och justerar din recension därefter :)
  • 2022-10-11 Insamlad av företaget
    Allt perfekt o smidigt
    Bra bemötande och väl utfört arbete
    Tack snälla! Verkligen stolta över förtroendet och att vi lever upp till era förväntningar! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-10-10 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig personal och kunniga, kunde inte varit bättre, resultatet av besöket över förväntan
    Tack Patrik! Så roligt att höra, de värmer lite extra nu när höstens kyla smyger sig på!
    Varmt välkommen tillbaka med din fina bil.
  • 2022-10-07 Insamlad av företaget
    Proffsigt o vänligt.Cabben blev jättebra.Priset blev mindre än jag räknat med.
    Tack Benny! Roligt att du blev nöjd och kvalité är inte alltid dyrt! MrCAP Kalmar
  • 2022-10-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och utmärkt utfört arbete. Bilen är som om den vore ny.
    Tack snälla Carina för dina fina ord! Så roligt att vi levde upp till dina förväntningar, ta väl hand om pärlan tills vi ses nästa gång. MrCAP Kalmar
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Proffesionellt och personligt bemötande.
    Lämnade in bilen för recond och blev mycket nöjd med resultatet. Bilen blev som ny!
    Tack Ulf! Väldigt fina ord! Så roligt att du blev nöjd med bilen och tack för förtroendet. MrCAP Kalmar
  • 2022-09-25 Insamlad av företaget
    Vi lämnade vår bil för recond. Bilen var som ny när vi hämtade den och killarna som jobbar här är trevliga och professionella! Rekommenderar!
    Tack! Ja det blev verkligen en stor skillnad! Så roligt att vi fick förtroendet. Varmt välkomna tillbaka! MrCAP Kalmar
    Bra bemötande o behandling
    Smidigt att boka tid
    Tack Håkan! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-09-25 Insamlad av företaget
    Bra jobb och trevligt bemötande
    Tack Jörgen! Både för din recension och för förtroendet. MrCAP Kalmar
  • 2022-09-21 Insamlad av företaget
    Alltid tillmötesgående och väl utfört arbete!
    Tack Jeanette! Det värmer med ditt fina omdöme och att vi får förtroendet från dig! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande!
    Några saker som tidigare repning av bakskärm som inte gick bort och rengöring invändigt saknade jag lite, men det kanske är en prisfråga.
    Tack snälla för att du tog dig tid och lämna en recension! Inte svårt att ha bra bemötande med så trevliga kunder. Inte lika roligt att läsa att vi inte levde upp till dina förväntningar, givetvis är det så att man får vad man betalar för. MEN du får gärna återkomma på mejl eller telefon med ditt registreringsnummer så ska vi givetvis se till att leva upp till dina förväntningar framöver, så att du är mycket nöjd på alla parametrar! Allt gott, MrCAP Kalmar
  • 2022-09-20 Insamlad av företaget
    Snabb och bra återkoppling vid senaste besöket. Kommer fler ;)

Med vänliga hälsningar

JL Bygg AB
    Tack snälla för dom fina orden! Varmt välkomna, alltid lika trevligt :) MrCAP Kalmar
  • 2022-09-20 Insamlad av företaget
    Funkar riktigt bra
    Rekommenderas
    Tack Anders! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-09-18 Insamlad av företaget
    öVERTRÄFFADE MINA FÖRHOPPNINGAR MED RÅGE !! SEDAN ÄR DE VÄLDIGT TREVLIGA OCH SERVICEINRIKTADE OCKSÅ.
    TACK Mikael! riktigt häftig bil, kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-09-17 Insamlad av företaget
    Grym service och trevligt bemötande.
    Bilen blev grymt bra efter behandling så ser fram emot den uppföljande behandlingen.
    Tack! Den blev verkligen bra er nya bil! Så kul och tack för förtroendet. Vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra kontakt och allt är till belåtenhet, nu ser bilen inte rolig ut men det är knappast ert fel att jag inte tar hand om bilen.

Får nog svänga förbi snart igen för att få den uppfräschad!

Jag rekommenderar varmt MrCAP Kalmar till alla i Kalmar och dess närhet, finns inget annat bolag i närheten som gör ett så bra arbete. Tro mig jag har testat så spara era intjänade kronor och gå hit först.
    W-O-W Christoffer! TACK, tror inte en recension kan göra en gladare än denna du precis har lämnat! Så roligt att du är nöjd,! Du vet att vi gärna hjälper till att fräschar upp den så att den är så fin som den förtjänar!
    Varmt välkommen tillbaka! Stort tack för förtroendet!
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    En helproffsig firma på hela registret. Kan ej bli bättre än så
    Tack snälla Ingmar för dina fina ord! Det värmer otroligt mycket. Varmt välkommen tillbaka MrCAP Kalmar
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Kört en Master Treatment och en komplettering efter omlackning. Slutresultatet var betydligt bättre på Mr CAP Värnamo där jag också kört Master Treatment.
    Hej Patrik! Tack för att du tog dig tid och lämna en recenssion! Det var inte roligt att höra att vi inte nådde upp till dina förväntningar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss när det passar, så vi kan hitta en lösning och se till att du blir MINST lika nöjd som på dina tidigare besök! Mvh Rasmus MrCAP Kalmar
  • 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Bemötande = 100%
    Jag hade stora förhoppningar och dom infriades tillfullo.
    Jag hade fått ytliga skador på lacken längs hela högersidan på vår fina bil vid möte på en smal väg.
    Jag är helnöjd.
    Tack snälla Evert för din recension! Härligt att vi kunde hjälpa till och återställa din fina bil till nyskick igen! Varmt välkommen tillbaka. MrCAP Kalmar
  • 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Jag vill att ni personligen tackar Rasmus från mig.
    Mycket trevlig, proffsig och tillmötesgående person.
    Allt var utmärkt!!! Högsta möjliga betyg 5/5.
    Tack snälla Goran för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka MrCAP Kalmar
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Upplevde ett proffesionellt mottagande och en mycket god service.
    Hans Dahlström Saab 9-3 cab
    Tack Hans! Otroligt inspirerande att få förtroendet med din ögonsten. Ta hand om den tills vi ses nästa gång och roligt att vi levde upp till dina förväntningar. allt gott! MrCAP Kalmar
    2022-09-11 Insamlad av företaget
    Trevligt och korrekt bemötande, höll tiden så att bilen kunde hämtas på bestämd tid
    Tack Lars! Härligt att vi kunde leva upp till dina förväntningar. Vi ses snart igen! Ha en fortsatt trevlig vecka! MrCAP Kalmar
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Jag blev jette bra bemötande och det var smidigt å raka besked och veldigt smidigt och ett veldigt bra utfört jag är jette nöjd
    Tack Tommy! Vad roligt att du blev nöjd med vårt hantverk. Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd! Trevligt bemötande. Jag gjorde en tvätt invändigt och utvändigt och vax behandling.
    Vad roligt Patricia att du blev så nöjd! Tack snälla för din recension. Varmt välkommen åter! MrCAP Kalmar
    Bra bemötande
    Hade väl inte satt några förväntningar men är bara positiv till alla som jag träffade!

Helrekond och den blev bra!!
    Vad roligt Kalle att vi lyckades möta dina förväntningar och levererade ett hantverk som du var så nöjd med. Tack snälla. Ha en fortsatt trevlig vecka! MrCAP Kalmar
  • 2022-04-03 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande, och fantastiskt service men upphämtning/leverans av bilen! Dessutom toppar grabbarna det med att leverera en bil som var i finare skick än när den anlände från fabriken! Världsklass helt enkelt!
    Wow! Tack snälla! Vad roligt att ni blev nöjd med vårt hantverk, varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
    2022-04-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Förväntade mig ett bra jobb, vilket det blev. MR Cap personal var själva nöjda med resultatet och det var vi också
    Tack Sten för din recension! Klart vi var nöjda med resultatet när du har en sån fin bil! MrCAP Kalmar
    2022-04-03 Insamlad av företaget
    Vi blev väl bemötta av personalen men recond städningen inuti bilen var värdelös. Just alla dem ställena som man har svårt för att städa själv var fortfarande lika smutsiga och skitiga när vi fick tillbaka bilen. Alla tänkbara skymslen var ostädade, endel helt orörda.
    Tack för att du tog dig tid att lämna en recension Mari. Tänkte bara att vi bör komplettera den.
    Vi är människor jag och min personal, det hade helt klart missats i städningen, den var inte okej enligt den standarden jag kräver. Därför var jag väldigt noga med att kontakta dig direkt och ta in er bil igen för att göra om hela behandlingen både utvändigt och invändigt. Efter den gången var ni mycket nöjd med resultatet!

Det man också bör ha med sig är att vid offererande av arbetet så var ni väldigt måna om att pruta på priset, snarare än att resultatet var det ni poängterade. Klyschigt men man får också vad man betalar för, hade ni varit med på det ursprungliga priset som offererades så vill jag vara rätt säker på att vi aldrig hade hamnat i detta läget; Där ni inte är nöjd med utfört arbete, jag inte är nöjd med resultatet, där ni behöver komma in igen och vi gör om arbetet i good will. Hade varit mycket smidigare att löst allt vid ett och samma tillfälle :)