En del av MrCAP - www.mrcap.com

Läs vad 56 kunder tycker om MrCAP Kalmar 2

• 2022-01-12
    Det var en väldigt trevlig upplevelse
    Tack snälla Dariusz! Hoppas vi ses snart igen MrCAP Kalmar
  • 2022-01-11
    Bilen blev som ny både invändigt och utvändigt. Till och med samma doft i bilen som när jag hämtade ut den.
    Tack snälla för förtroendet! Härligt att vi lyckades göra er så nöjd. Tack! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-11
    Mycket trevlig personal o ett proffsigt jobb på min bil.
    Tack Michael! Tack för förtroendet och så roligt att ni blev nöjd hela vägen, MrCAP Kalmar
    Fantastiskt slutresultat,trevligt bemötande.
    Tack själv för förtroendet! Wow vilken bil ni har, ser fram emot att återbehandlingen redan så man får se den igen! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-07
    Riktigt bra bemötande, proffsigt hela vägen! Har alltid vetat att MrCAP är top of the line, har man ett fordon man bryr sig om, då är det MrCAP som gäller!
    Tack Sebastian! Vi blir otroligt stolta och tacksamma för din fina recension. Vi är lite partiska i ämnet, men håller med dig, ditt fordon förtjänar ett lackskydd som håller och levererar vad det lovar :) Tack för förtroendet. MrCAP Kalmar
  • 2022-01-06
    Utmärkt arbete.
    Trevligt bemötande.
    Tack Håkan för din recension och för förtroendet. Hoppas vi ses snart igen. MrCAP Kalmar
    2022-01-06
    Enkel och smidigt med ett resultat som jag förväntade mig,
    Kommer gärna tillbaka.
    Tack för förtroendet Hans! Så roligt att vi lyckades möta dina förväntningar. DU är mer än välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-06
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra utfört arbete.
    Återbehandling av lackskydd
    Tack Berne! Härligt att du är nöjd med både vår service och behandlingen. Vi är så tacksamma för dig som kund. MrCAP Kalmar
  • 2022-01-05
    Trevlig och tillmötesgående personal. Resultatet blev som det alltid blir, mycket bra.
    Tack för din fina recension Christer! Alltid kul att höra att våra återkommande kunder är fortsatt nöjda. Tack för förtroendet! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-05
    Har hela tiden blivit mycket väl bemött och snabb hjälp för att åtgärda mina problem. Deras service och snabb hjälp har varit över förväntan. Företaget har gjort lack konservering på min bil och upplever dom som mycket professionella och kunniga. Dom har även delat med sig av tips och råd.
    Stort tack för ditt fina omdöme Bertil! Precis detta vi strävar efter; hög service, bra bemötande, hög kvalité i utfört arbete. Extra kul att vi lyckas överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen in om du behöver tips eller det är dags för underhåll av er fina bil. MrCAP Kalmar
    2022-01-05
    Mycket bra
    Jag gillade RaSmus framtoning
    Svårt att bedöma kvaliten på jobbet förrän senare
    Tack snälla Jan! Hoppas vi att du är lika nöjd med jobbet över tid, som med vår service & bemötande. Jag har fullt förtroende för min personal samt våra marknadsledande produkter. Så hoppas att det blir en 5 av 5 nästa gång! Du kan alltid höra av dig om kvalitén inte möter dina förväntningar. Allt gott, Rasmus MrCAP Kalmar
  • 2022-01-05
    Trevligt mottagande, gjorde ett kanonjobb på en redan fin bil. Verklig nybilskänsla när man rullar hemåt.
    Tack Kennet! Som du säger; redan en fin bil, men kul att man ändå kan lyfta dom ett steg till :) Tack för förtroendet. MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    Tyvärr, blev jag inte helt nöjd.
    Tvätt blev fläckigt.
    Fotavtryck mm tog jag bort själv.
    Jag kommer kanske igen med ett försök till för en mer ingående rengöring.
    Betalade bara 700 så får väl anta att det var därför.
    Tack i alla fall. Trevlig personal.
    Hej Tommy, tack för ditt omdöme! Det lät inte alls bra, hör av dig till mig så kommer vi fram till en lösning. 0480-424666 Du är varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    Bra bemötande. Bra service. Inget att klaga på.
    Tack Ulla-Britt! Det värmer att höra. Vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    Framåt säljare som fångade upp mitt behov på bästa sätt. Även arbetet utmärkt utfört!
    Stort tack! En fin bil förtjänar lite kärlek och omvårdnad. Tack för förtroendet! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    MrCap-behandling av ny bil.
    Jag är mycket nöjd.
    Tack Marie! Vad roligt att höra att du är nöjd. Ser fram mot nästa gång, varmt välkomna! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    Ett trevligt bemötande och ett mycket professionellt utför arbete..
    Jag är helnöjd!
    Stort tack för förtroendet och ditt fina omdöme. Hoppas vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-04
    Mycket fint resultat både ut- och invändigt. Serviceinriktad personal också!
    Tack Stefan! Så roligt att höra att du är lika nöjd som vi med resultatet. Hoppas vi ses snart igen, varmt välkommen tillbaka. MrCAP Kalmar
  • 2022-01-03
    Ttttyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiioooooooolmljjtrfbmöpkyf
    Precis så det ska kännas, så nöjd att man inte ens hittar orden :) MrCAP Kalmar
  • 2022-01-03
    Jag är helnöjd med resultatet av rekonditioneringen av min bil. Jag kommer definitivt att lämna in den i vår igen. Det är värt varenda krona, bilen blir som ny igen. Rekommenderas varmt
    Tack Anders! Härligt att höra att du är så nöjd!
    Vi ses till våren igen.
  • 2022-01-02
    Bra service försöker alltid finna lösningar underlätta för kunden. Kvalitén på lackbehandlingen mycket bra underlättar nu för mig underhålla bilen.
    Tack för din fina rekommendation Gunnar! Precis så det ska kännas, det ska vara lätt att vara kund hos oss och lackskyddet ska underlätta för dig och din bil. Vi ses framöver! MrCAP Kalmar
  • 2022-01-02
    Härligt bemötande!
    Min Mini årskull 2013 blev som ny av FormulaU!
    Tack Ulrika! Hon blev så fin, fick verkligen tillbaka sin nybilskänsla! Varmt välkommen tillbaka när du har vägarna förbi. MrCAP Kalmar
    2022-01-02
    Väl omhändertagen. Känns som man var deras bästa kund. Bilens lyster är fantastisk.
    Tack Anja! Så roligt att du är nöjd med bilen och det ska kännas att man är uppskattat som kund hos oss, tack snälla för de fina orden. MrCAP Kalmar
  • 2021-12-30
    Mycket bra Hämtade en ny bil såg det ut som. Utvändigt som invändigt högsta betyg.
    Tack Anna-Beth för ditt fina omdöme! Ja wow, er bil blev verkligen som ny! Tack snälla för att ni tog er tid och skrev. MrCAP Kalmar
  • 2021-12-30
    Mycket bra service och bemötande😀👍
    Tack Mattias! Inte svårt att fortsätta leverera hög service & ett bra bemötande med så trevliga kunder 😁 MrCAP Kalmar
    2021-12-29
    Proffsigt bemötande och resultatet var över förväntan, nybilskänsla!
    Tack Pia för ditt fina omdöme! Härligt att vi lyckades överträffa era förväntningar! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-28
    Mycket bra med god service och mottagandet
    Tack snälla Kenneth! Vi ses snart igen MrCAP Kalmar
  • 2021-12-20
    Mycket trevligt bemötande och bilen har nog aldrig varit så fin som denna gången 👍 har någon varit på kurs eller har ni anställt någon ny medarbetare ? Vi är mycket nöjda och återkommer till våren med den nya MB ! Trevlig Jul o gott nytt År önskar Margareta o Günther ! 👍🎉🌅
    Tack snälla Margareta o Günther! Så roligt att höra att ni är nöjda! Samma personal men ny ägare.
    Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i er nya Mercedes när det är dags, ska bli kul att få se den när man bara har hört talas om den 😁⭐ God Jul och gott nytt år önskar Rasmus med personal!
  • 2021-12-18
    Trevligt mottagande blev bättre än väntat
    Tack Lennart! Väldigt roligt att vi lyckades överträffa dina förväntningar! Välkommen tillbaka MrCAP Kalmar
  • 2021-12-17
    Trevlig ny ägare och bra jobb!!👍
    Tack snälla! Inte svårt att vara trevlig med så trevliga kunder 😁 Vi ses snart igen! MrCAP Kalmar
    Toppen som alltid 👍
    Trogen kund med 🚘
    Tack för din rekommendation Görgen! Vi är så tacksamma för ditt förtroende! 😊 MrCAP Kalmar
  • 2021-12-16
    Alltid trevlig personal. Roligt att hämta bilen alltid perfekt utfört arbete.
    Tack Björn för förtroendet! Vi ses snart igen. MrCAP Kalmar
  • 2021-12-16
    Otrolig smutsig bil blev som ny!
    Bidrog sannolikt till bra pris vid försäljningen
    Tack snälla Vibeke! Ja den blev ju hur bra som helst, kul att du fick till en bra försäljning!
    Välkommen tillbaka med era andra bilar.
  • 2021-12-15
    Proffsigt utförda lackbehandlingar och tvättar.

Inget knussel utan tog ansvar och rättade till det som inte riktigt blev som det skulle vid en behandling

Trevlig personal därtill!

Det är sådant som gör att man återkommer som kund när man känner trygghet och vet de utför bra jobb och tar ansvar om något går snett.
    Tack Magnus för ditt förtroende och rekommendation! Precis som du skriver, ibland händer det oförutsedda, då gäller det att ta ägandeskap och hantera det så smidigt som möjligt! Återigen tack för förtroendet och varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-15
    Galet bra service! Supertrevligt bemötande. Och fantastiskt resultat på bilen!! Vad mer kan man begära.
    Tack, det värmer! Inte svårt att vara trevlig med så otroligt trevliga kunder! Vi tackar så ödmjukt för förtroendet MrCAP Kalmar
  • 2021-12-15
    Alltid snabb o proffsig hjälp!
    Tack för förtroendet! Vi ses! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-15
    Service i världsklass! Märks att grabbarna brinner för deras jobb! Bilen blev dessutom som helt ny! ⭐️ Kryddade även servicen genom att putsa rutorna vilket inte ingick i min beställning!
    Helt klart blir det återbesök!
    Tack snälla Darko för din fina rekommendation och för förtroendet! Härligt att ni uppskattade vårt arbete och engagemang. Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
    Bra bemött
    Bra jobb utfört recond o lackförsegling
    Tack för förtroendet! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
    2021-12-14
    Jag fick ett mycket bra bemötande och poleringen av min bil blev väldigt bra. Bra service med hyr bil på plats.
    Tack Lars för rekommendationen & för förtroendet! Varmt välkommen tillbaka, vi ses! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Bra service, trevlig personal och bra utfört jobb
    Tack för förtroendet och att du tog dig tid att lämna ett omdöme Henrik! Kul att du är nöjd. Vi ses nästa gång! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Alltid välgjort snyggt och proffsigt utfört.
    Tack för förtroendet och på återseende! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Trevligt bemötande och bra jobb!
    Tack för ert fina omdöme! Vi ses framöver! MrCAP Kalmar
    Alltid en fröjd att hämta bilen från Mr Cap i Kalmar! //Petter
    Tack snälla Petter! Alltid lika kul att kunna hjälpa till och träffa dig! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Otroligt nöjd! Trevlig personal och bästa jobbet! Min bil blev som ny ⭐️ efter deras omhändertagande…
    Noggrant och tom lite extra gjordes när de hade bilen hos sig!

Rekommenderar varmt Mr CAP
    Tack snälla Eva-Pia för dina fina ord! Vi tackar så mycket för förtroendet och att du uppskattar våra tjänster. Varmt välkommen tillbaka ⭐ MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Jag blev bemött på ett lättsamt och kundvänligt sätt och kan verkligen rekommendera Rasmus och gänget på Mr CAP i Kalmar// Michael
    Tack detsamma Michael! Hoppas du är fortsatt nöjd med bilen! Varmt välkommen tillbaka! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Som kund känner man sig speciell och bemötande är av allra högsta klass. Kvalitén på behandlingen av våra bilar finns det ingenting att klaga på utan även här 100%. Rekommenderar verkligen Mr Cap i Kalmar om du vill ta hand om din bil.
    Tack Mark & Fastighetsservice! Ser fram mot framtida samarbeten. MrCAP Kalmar
  • 2021-12-14
    Fantastiskt bra kundservice. Jag har bara positivt att säga om bemötandet och det utförda arbete. Återkommer mer än gärna.
    Thomas, tack för att du tog dig tid och delade med dig om din upplevelse! Härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Ser fram mot nästa gång du besöker oss, vi ses! MrCAP Kalmar
  • 2021-12-13
    Lämnat in min bil i många år till Mr Cap i Kalmar nu och senaste gången var den bästa hittills! Mycket bra resultat. Fick mycket valuta för pengarna! Enkelt att boka tid eller ändra. God service!
    Gjorde ett återbehandlingsprogram av bilens utsida men fick även städat invändigt inkl mattor och vad det verkar fönster. Även motorrum.
    Tack Daniel! Det värmer verkligen, vilka fina ord! Riktigt roligt att du blev lite extra nöjd denna gången, vi ses framöver! MrCAP Kalmar
    2021-12-13
    Jätte trevliga men kändes inte som verkligen allt var rengjort, även om jag hade valt en fullrengöring av interiören inklusive rengöring av säten
    Hej Twix! & tack för din feedback Det lät verkligen inte bra. Hör jättegärna av dig till oss så tar vi en dialog och hittar en lösning tillsammans! 0480-424666 MrCAP Kalmar
  • 2021-12-13
    Supernöjda med resultatet, kan verkligen rekommenderas!
    Tack Alban för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen! MrCAP Kalmar