Selmedalsvägen 58, 129 37 Hägersten — Visa karta

4.5 i betyg av av 10 omdömen

Välkommen till Safety Cars i Stockholm!

Vi köper, säljer och förmedlar din din bil och har många års erfarenhet inom branschen. Vi har under många år haft ett genuint intresse för alla sorters bilar i olika prisklasser. Vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att hitta den rätta bilen till dig som kund.

Hos oss på Safety Cars i Stockholm får du alltid ett professionellt bemötande. Du som kund ska alltid vara 100% nöjd, då är vi nöjda. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Safety Cars i Stockholm

• 2020-04-28

ANNI S skrev om Safety Cars i Stockholm
    Rekommenderas inte. Köpte bil av företaget i mars 2019. Säljaren följde inte köpeavtalet och efter han ignorerat samtal och SMS i någon månad anmäler jag till ARN. ARN beslutar att han ska ta tillbaka bilen och ge mig hela summan åter, men det har inte hänt. Fortfarande inget svar på varken samtal eller SMS. Riktigt dåligt. Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 780 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A
  • 2019-09-06

Filip D skrev om Safety Cars i Stockholm
    Safety cars i stockholm hjälpte mig köpa en bil skoda fabia. Hjälpte till med från start till slut. Kan starkt rekommendera företaget. Läs mer
  • Pablo R

2019-08-31

Pablo R skrev om Safety Cars i Stockholm
    Köpt 3 bilar från detta bolag. Familjärt känsla, inge påtryck. Väldigt hjälpsam och kunnig. Känns verkligen som kunden går först och INTE "här ska man tjäna pengartypen"

Rekommenderas varmt Läs mer
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 265 omdömen
    Badge2020
    "Mycket bra tvätt in- och utvändigt!"
    Henning W
  • 2019-08-25

Yasin N skrev om Safety Cars i Stockholm
    Super trevlig och proffsig bemött av säljaren Aleksander, service minded hjälpt till även efter köp o sälj affären. Läs mer
  • Robin A

2019-08-23

Robin A skrev om Safety Cars i Stockholm
    Väldigt service inriktad säljare! Otroligt bra bemött! Säljaren lyssnade verkligen angående vad för slags bil jag var i behov av! Är sjukt nöjd med detta bilköp och är nog inte sista hos safety cars!!👌🏾👌🏾👌🏾 Läs mer
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 400 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
  • 2019-08-23

Abdullah A skrev om Safety Cars i Stockholm
    I was buying a Mercedez benz c220d. They helpt me with everything and speaks/writes good English. I will be back for sure next time i buy a car.

Thanks Alex for all help. Läs mer
  • 2019-08-23

Alexander B skrev om Safety Cars i Stockholm
    Oroligt proffsig bemötande, hjälpsam och trevlig!
    Den dagen jag köper eller säljer min bil är det utan tvekan safety cars jag kommer använda mig av. Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2019
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2019-08-21

Remza K skrev om Safety Cars i Stockholm
    Mycket trevligt bemötande utav säljaren på safety cars! Väldigt kunniga och medgörliga. Tydliga bilder på bilen jag var intresserad utav och dem levde upp till mina förväntningar som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2019-08-21

Samuel V skrev om Safety Cars i Stockholm
    Upplevde säljaren som super seriös och höll det han lovade. Bilen jag köpte är jag super nöjd med Läs mer
    2019-08-29 Aleksandar V svarar Samuel V
    Tack för en fin feedback, välkommen åter för nästa bilaffär!
    Med vänlig hälsning
    Aleksandar V gillar detta
  • 2019-08-20

Adrian H skrev om Safety Cars i Stockholm
    Köpte en Audi a4 1,8t! Bilen funkar klockrent!Trevlig personal och bra bemötande! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-21 Aleksandar V svarar Adrian H
    Tack för en fin feedback, välkommen åter för nästa bilaffär!
    Med vänlig hälsning
    Aleksandar V gillar detta

Bästa Bilvårdarna nära Safety Cars i Stockholm:

Galjonbil AB (2.5km)
Johan T Johan T tycker:
“Lagade punktering och fixade s...” Läs mer
Wellkept (6.1km)