Safety Cars i Stockholm

Safety Cars i Stockholm

Ring 076-804 40 12 www.safetycars.se
3.5

Välkommen till Safety Cars i Stockholm! Vi köper, säljer och förmedlar din din bil och har många års erfarenhet inom branschen. Vi har under många år haft ett genuint intresse för alla sorters bilar i olika prisklasser. Vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att hitta den rätta bilen till dig som kund. Hos oss på Safety Cars...

14 omdömen om Safety Cars i Stockholm

David B
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Oseriöst företag!!! Köp aldrig en bil hos dem! Om du vill bli lurad och åka ditt bara för massa skitsnack så ring de så fixar dem det åt dig! Hittar du en bil som passar dig hos dem och sen ringer du dem att du vill ha en bil sen åker man från Luleå till Stockholm för att köpa bilen men helt plötsligt har de sålt bilen till nån annan!! Tänk att man har kört 3 timmar och ser att bilen är borttagen från annonsen och när man ringer eller smsar så får man inget svar… Riktigt uselt och omoget!

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
KASPER G
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Köp inte bil hos den här pajasen. Förfalskar kvitton på saker som gjorts på bilarna. Fick tjata fram ett kvitto utav honom på att kamkedjan hade bytts på en bmw 320D med reg nr MXW292. Fick kvittot efter mycket om o men, ringde sedan tidigare ägaren av Bmwen vars namn som stog på kvittot vilket han berättade att det var en solklar förfalskning. Både med hans namn, signatur, stämpel från hedins bil i sthlm och allt möjligt. Riktiga bluffare som lurar folk på sjuka pengar.

Bror Johan Peter H
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Vilken skojare. Han lurade mig på en dragkrok och sommardäck. Svarar inte när man ringer

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2285 omdömen 4.7 av 2285 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
FELIX S
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Oseriösa. Bestämde tid för att titta på bilen. Stängt när vi kommer dit. Säljaren Alex svarar till slut på sms med någon ursäkt och lovar ringa tillbaka. Han hör aldrig av sig och senare samma dag är bilen såld.

ANNI S
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Rekommenderas inte. Köpte bil av företaget i mars 2019. Säljaren följde inte köpeavtalet och efter han ignorerat samtal och SMS i någon månad anmäler jag till ARN. ARN beslutar att han ska ta tillbaka bilen och ge mig hela summan åter, men det har inte hänt. Fortfarande inget svar på varken samtal eller SMS. Riktigt dåligt.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Filip D
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Safety cars i stockholm hjälpte mig köpa en bil skoda fabia. Hjälpte till med från start till slut. Kan starkt rekommendera företaget.

Pablo R
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Köpt 3 bilar från detta bolag. Familjärt känsla, inge påtryck. Väldigt hjälpsam och kunnig. Känns verkligen som kunden går först och INTE "här ska man tjäna pengartypen" Rekommenderas varmt

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Yasin N
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Super trevlig och proffsig bemött av säljaren Aleksander, service minded hjälpt till även efter köp o sälj affären.

Robin A
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Väldigt service inriktad säljare! Otroligt bra bemött! Säljaren lyssnade verkligen angående vad för slags bil jag var i behov av! Är sjukt nöjd med detta bilköp och är nog inte sista hos safety cars!!👌🏾👌🏾👌🏾

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1229 omdömen 4.7 av 1229 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Abdullah A
Skrev om Safety Cars i Stockholm

I was buying a Mercedez benz c220d. They helpt me with everything and speaks/writes good English. I will be back for sure next time i buy a car. Thanks Alex for all help.

Alexander B
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Oroligt proffsig bemötande, hjälpsam och trevlig! Den dagen jag köper eller säljer min bil är det utan tvekan safety cars jag kommer använda mig av.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Remza K
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Mycket trevligt bemötande utav säljaren på safety cars! Väldigt kunniga och medgörliga. Tydliga bilder på bilen jag var intresserad utav och dem levde upp till mina förväntningar som jag förväntat mig.

Samuel V
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Upplevde säljaren som super seriös och höll det han lovade. Bilen jag köpte är jag super nöjd med

Aleksandar V gillar detta
Svar från Safety Cars i Stockholm

Tack för en fin feedback, välkommen åter för nästa bilaffär! Med vänlig hälsning Safety Cars i Stockholm

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 760 omdömen 4.5 av 760 omdömen

Billy William E Billy William E
Adrian H
Skrev om Safety Cars i Stockholm

Köpte en Audi a4 1,8t! Bilen funkar klockrent!Trevlig personal och bra bemötande! Rekommenderas starkt!

Aleksandar V gillar detta
Svar från Safety Cars i Stockholm