Alla kategorier Övrigt Jämtland Härjedalen Globensrekond & Bilvård

Globensrekond & Bilvård

Globengaraget (Plan 2), 121 27 Globen — Visa karta

Vi på Globens Rekond & Bilvård skulle vilja att ditt besök blir upptakten till en nära och långvarig relation, oavsett om du är privatkund eller företag. Vi vill medverka till bättre bilekonomi och ett behagligare bilinnehav.

Ska du springa ett ärende i Globen Shopping, titta på en ishockeymatch eller fotbollsmatch? Skulle det då inte vara skönt att komma tillbaka till en helt nytvättad bil?

Vi vill att du ska kunna känna tillit och gengagemang från oss som arbetar på Globens Rekond & Bilvård. Är du nyfiken på vad vi har att erbjuda? Läs mer om våra Produkter och Tjänster.

Du hittar oss strategiskt enkelt i Globens shopping garage på plan 2.

Läs vad 2 kunder tycker om Globensrekond & Bilvård

• Ulf S
    Ulf S skrev om Globensrekond & Bilvård
    Alltid bra resultat och noggrant rengjort utan fusk någonstans. Det enda negativa är att de har mycket att göra så man kan behöva vara ute i god tid.
    Mikael Ö gillar detta
  • Ann B
    Ann B skrev om Globensrekond & Bilvård
    Efter en undersökning av utbudet på däckhotell i söderort valde jag Globen Rekond. Tänkte att mina däck skulle få mysa på hotell och bli behandlade på samma fina sätt som man blir i tvätten. Där möts man med ett leende och grabbarna känns som proffs då bilen alltid glänser mer än förväntat vid hämtning! Även i skrymslena man inte visste fanns... Att garaget ligger bra till geografiskt är ju också stort plus.
    Mikael Ö gillar detta

Globengaraget (Plan 2), 121 27 Globen