Globens Rekond & Bilvård AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
2.7

Om företaget

Vi på Globens Rekond & Bilvård skulle vilja att ditt besök blir upptakten till en nära och långvarig relation, oavsett om du är privatkund eller företag. Vi vill medverka till bättre bilekonomi och ett behagligare bilinnehav. Ska du springa ett ärende i Globen Shopping, titta på en ishockeymatch eller fotbollsmatch? Skulle...

7 omdömen om Globens Rekond & Bilvård AB

Visar 7 omdömen med 2.7 i snittbetyg
LINDA F
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Liknande upplevelse som Simon K beskriver längre ner här. Så tråkigt och kränkande

Bli först att gilla detta omdöme!
Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Läs mer omdömen
NIKOLAOS S
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

I samband med bokningen bestämdes att lägga till en extra tjänst ifall bilen skulle vara extra smutsig. Gissa om jag blev förvånad när bilen fortfarande hade skräp i sidofacken, smuts som jag lätt kunde ta bort med en mild våtservett, och generellt slarvigt städad. Dessutom var personalen allmänt ignorant och hotfull.

HENRIK M
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Helt fantastiska! Lämnade in min hopplöst repade leasingbil. Även ganska ljupa repor. Den blev som NY. Gick igenom Opus bilprovning som är ökända för att vara löjligt noggranna utan anmärkning! Värt varenda krona!! Henrik

Bli först att gilla detta omdöme!
Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1224 omdömen 4.4 av 1224 omdömen
BadgeEightYears

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Simon K
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Very disappointed, been coming to this place since day 1... Murat and his team have always done a great job even though they weren't the cheapest. left my car in today for internal clean not to messy not too clean, picked it up 1 hour later and found they raised the price from the standard 500 kr to 800kr because they thought it was a little to dirty under the seats, they did not inform me before or even call me under the time and demanded payment and when i discussed it with the owner i was told of for arguing with him,...

per p
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Min BMW blev inte ren och service var dålig. Inte nöjd alls.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.4/5 i betyg av 492 omdömen 4.4 av 492 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande. Lätt att få tider Kompetent personal

Ulf S
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Alltid bra resultat och noggrant rengjort utan fusk någonstans. Det enda negativa är att de har mycket att göra så man kan behöva vara ute i god tid.

Mikael Ö gillar detta
Ann B
Skrev om Globens Rekond & Bilvård AB

Efter en undersökning av utbudet på däckhotell i söderort valde jag Globen Rekond. Tänkte att mina däck skulle få mysa på hotell och bli behandlade på samma fina sätt som man blir i tvätten. Där möts man med ett leende och grabbarna känns som proffs då bilen alltid glänser mer än förväntat vid hämtning! Även i skrymslena man inte visste fanns... Att garaget ligger bra till geografiskt är ju också stort plus.

Mikael Ö gillar detta
Sumpan Bilverkstad AB
4.687040441176471/5 i betyg av 2176 omdömen 4.687040441176471 av 2176 omdömen
BadgeTenYears

Trevligt bemötande och bra pris

Filtrera omdömen