Alla kategorier Billack Stockholms län Stockholm Östermalm Stockholms Bilvård - Ditec

Stockholms Bilvård - Ditec

Valhallavägen 156, 115 24 Stockholm — Visa karta

Vi på Stockholms Bilvård brinner för bilar i alla former! Genom vårt bilintresse och hantverksmässiga noggrannhet har vi tillsammans med bilklubbar och bilentusiaster skapat nära samarbeten. Ägare och förare med krav högt över genomsnittet. Har du höga krav på utfört arbete? Då har du kommit rätt. Vi har behandlat bilar i snart 20 år, jag kan garantera att du åker härifrån med skinande bil och ett leende på läpparna!

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholms Bilvård - Ditec

• Max S
    Max S skrev om Stockholms Bilvård - Ditec
    Trevligt bemötande, bästa tänkbara kvalitet på arbetet, uppskattar dessutom de råd och tips jag fick kring bilens skick etc. Hade blivit full pott om det inte vore för de morgontrötta öppettiderna. (Svårt att hinna till jobbet när man inte kan lämna in bilen förrän framåt 08.00.) Läs mer
  • Piotr K
    Piotr K skrev om Stockholms Bilvård - Ditec
    Trevligt och proffesionellt. Svårt att få tider - några veckor för lackförsegling. Rolig lånebil (Fiat 500). Allmänt bra koll på, varsam hand med lyxbilar men något dyrare (dock värt det). Bor man utanför Östermalm är det långa bilköer som väntar. Bilen måste lämnas över dagen - ingen dropin :( Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Stockholms Bilvård - Ditec
    Ett mekka för folk som älskar att ha en välvårdad bil utan att göra jobbet själv. Jörgen Sandell med personal tar hand om dig och din bil på bästa sätt och det är med stolthet du rullar ut din "nya" bil från garaget på Valhallavägen. Medlemmar i Porsche Club Sverige har rabatt. Läs mer