Steam Auto Spa

Liljeholmstorget Galleria, 117 63 Stockholm — Visa karta

Steam Auto Spa, ren bil med ånga!När du låter Steam Auto Spa göra rent din bil så får du inte bara en skinande ren bil utan bidrar även till en renare miljö. Om du inte har möjlighet att besöka Steam Auto Spas miljövänliga tvätthall i centrala Stockholm erbjuder Steam Auto Spa sina bilvårdstjänster på plats hos kunden och därmed spar du tid, ansträngning och pengar i processen.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 3 kunder tycker om Steam Auto Spa

• Benny M
    Benny M skrev om Steam Auto Spa
    Alltid problem. Bara en som snackar engelska resten kan inga språk.
    Inte värt pengarna. ( besökt tvätten 4 gng.). Sista besök mobilhållarn sönder personalen försöker limma ?!?!?!?!?.
    2015-06-03 Bauer C svarar Benny M
    Hej Benny. Tack för att du är en återkommande kund. Jag vill gärna veta mer om ditt senaste besök då mobilhållaren gick sönder. Datum, regnr osv. Har du klagomål på alla 4 besök? Har du påpekat ditt missnöje för någon ansvarig hos oss? För att reda ut de här får du gärna kontakta mig på 08-300011 eller info@steamautospa.se. Med vänlig hälsning,
  • Daron O
    Daron O skrev om Steam Auto Spa
    Slarvigt jobb, ingen rengöring i dörrkarm kanter osv. Ingen fönsterputs heller som skulle ingått. Betalade 695 för utvändigt och utvändigt tvätt och håller inte alls den klass de utlovar och verkligen inte värt pengarna. Kommer aldrig återbesökas.
  • Mustafa K
    Mustafa K skrev om Steam Auto Spa
    Såg att jag kunde få bilen tvättat i parkering garaget i Liljeholms Gallerian. Min bil var riktigt smutsig, både innanför och utanför, när jag kom tillbaka till bilen var den som ny! En vecka efter luktar det fortf gott i bilen. Tack!

Liljeholmstorget Galleria, 117 63 Stockholm