Steam Auto Spa

Liljeholmstorget Galleria, 117 63 Stockholm — Visa karta

Lämna din bil hos oss på Steam Auto Spa! Vi gör bilen ren med ånga.

När du låter Steam Auto Spa rengöra din bil får du inte bara en skinande ren bil, utan bidrar även till en renare miljö. Om du inte har möjlighet att besöka vår miljövänliga tvätthall i centrala Stockholm erbjuder vi våra bilvårdstjänster på plats hos dig. Därmed spar du tid, ansträngning och pengar i processen.

Boka, lämna in bilen och hämta ut den. Svårare än så är det inte att få en ren bil. Kolla in vår hemsida eller kontakta oss för att veta mer!
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 3 kunder tycker om Steam Auto Spa

• 2015-06-02

Benny M skrev om Steam Auto Spa
    Alltid problem. Bara en som snackar engelska resten kan inga språk.
    Inte värt pengarna. ( besökt tvätten 4 gng.). Sista besök mobilhållarn sönder personalen försöker limma ?!?!?!?!?. Läs mer
  • 2014-03-19

Daron O skrev om Steam Auto Spa
    Slarvigt jobb, ingen rengöring i dörrkarm kanter osv. Ingen fönsterputs heller som skulle ingått. Betalade 695 för utvändigt och utvändigt tvätt och håller inte alls den klass de utlovar och verkligen inte värt pengarna. Kommer aldrig återbesökas. Läs mer
  • 2013-02-15

Mustafa K skrev om Steam Auto Spa
    Såg att jag kunde få bilen tvättat i parkering garaget i Liljeholms Gallerian. Min bil var riktigt smutsig, både innanför och utanför, när jag kom tillbaka till bilen var den som ny! En vecka efter luktar det fortf gott i bilen. Tack! Läs mer

Bästa bilvårdarna i Stockholm:

Gabrial D Gabrial D tycker:
“Har utfört tvätt, in och utvän...” Läs mer

Sveavägen 159, 11346, Stockholm