Exclusive Cars AB

Elektravägen 7-9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vår affärsidé är att plocka upp nya trender och biltyper utomlands för att lansera dessa
på den svenska marknaden - helt enkelt genom att ligga ett steg före!
Verkstadsgatan 2, 75323, UPPSALA
Bilputsen - Ditec
Edit S:
Bäst i sverige! Bra jobb, trevliga personal

Billackerare nära Exclusive Cars AB:

Trädskolevägen 5, STOCKHOLM
Vi ger dig ett pris direkt när vi sett bilens skrapade lack eller repiga fälgar.... Läs mer ›
Katarina H:
Snabb kommunikation, mkt professionella och väl utfört arbete inom den utlovade tiden. Rekommenderas!

Stensätravägen 2, Skärholmen
Kjell L:
Alla personer var så hjälpsamma ☺

Vanadisvägen 4, STOCKHOLM
Jakob L:
Min helhetsbedömning är utan minsta tvekan: "Utmärkt". Tydliga sakliga besked och svar på mina frågor vid första kontakten per telefon. Dess...

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Bengt J:
Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!

Läs vad 3 kunder tycker om Exclusive Cars AB

• Marcus R
    Marcus R skrev om Exclusive Cars AB
    Top service - top dollars! Mycket trevligt och bra även om de monterade elektroniken fel till dragkroken, men det har de lovat att rätta till.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Exclusive Cars AB
    Hyrde en jäkligt schysst kärra förra sommaren, tog med flickvännen ut på en fin Restaurang och bara gled.. Vilken toppen dag! Nästa gång tänker jag ta en annan ännu fränare bil! Dom har så himla grymma bilar att hyra till rimliga priser, stick hit om du inte har råd att punga ut pengar för en sån fin bil! Hyr den för en dag, vecka lr vad som helst! Känn på livet! :D
    Johan C gillar detta
  • John B
    John B skrev om Exclusive Cars AB
    En butik full med ögongodis och en hjälpsam personal. Lätt värt att ta en tur till Hägersten även om det ligger på andra sidan stan!

Elektravägen 7-9, 126 30 Hägersten