Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bilvårdsgaraget

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, 113 29 Stockholm — Visa karta

Bilvårdsgaraget finns idag i nya lokaler i ett modernt parkeringshus under Observatorielunden på adress Gyldéngatan 6.

Här är det enkelt att parkera och få bilen tvättad. Under tiden vi fixar bilen hinner du shoppa, äta eller uträtta andra ärenden. Du som bor nära oss och vill få bilen rekonditionerad eller tvättad kan lämna in bilen till oss och hämta den dagen därpå - enkelt och praktiskt.

Vi ser fram emot att hjälpa dig och din bil. Vårt mål är alltid att komma så nära nybilskänslan som möjligt. Välkommen!
Spikgatan 6, 75323, Uppsala

Bilvårdare nära Bilvårdsgaraget:

Västmannagatan 40, Stockholm
Behov av bilvård och rekond i Stockholm? Välkommen till Auto-Glans! Vi erbjuder ... Läs mer ›
Mats S:
Bra bemötande. Helt ok. Saasasssassaaaaaaa

Hagagatan 27, Stockholm
Vi tar hand om din bil på bästa sätt för att behålla värdet och nybilskänslan ho... Läs mer ›
Ida O:
Superfräsch bli efter in- och utvändig tvätt. Extra plus för kundbemötandet! // Väldigt nöjd kund

Vanadisvägen 4, STOCKHOLM
Välkommen till STB-gruppen! Biltvätt, rekond, lacktjänster eller däckhotell - sj... Läs mer ›
David N:
Bra bemötande, proffsigt resultat, helt klart nöjd med resultatet!

Sveavägen 159, Stockholm
Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din ... Läs mer ›
Westfelt S:
Snabbt fixat Trevligt bemötande Ok pris Topp

Läs vad 24 kunder tycker om Bilvårdsgaraget

• Peter B
    Peter B skrev om Bilvårdsgaraget
    Bästa firman jag anlitat någonsin! Har haft inne min BMW på tvätt ett flertal gånger och alltid lika perfekt jobb.
    Nu senast hjälpte dom mig med lackering av stötfångaren bak, med ett resultat som är fantastiskt.
    Dessutom alltid ett trevligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande! KAN VERKLIGEN REKOMMENDERAS !!!
    //Peter
    David D gillar detta
  • Pontus R
    Pontus R skrev om Bilvårdsgaraget
    Mycket bra service och utmärkt rengöring
  • Marie H
    Marie H skrev om Bilvårdsgaraget
    Perfekt service!
    Bilen blev som ny och klar i god tid.
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Bilvårdsgaraget
    Mycket bra biltvätt och service.
  • Kevin R
    Kevin R skrev om Bilvårdsgaraget
    Ett trevligt och seriöst bemötande. Grymt tvättresultat
  • Maria S
    Maria S skrev om Bilvårdsgaraget
    Bilen var inte ordentligt städad. Grus och smuts på gummimattan i baklucka och dåligt rengjord matta i bilen.
  • Anton  J
    Anton J skrev om Bilvårdsgaraget
    Alltid trevlig och snabb service, i ett toppfräscht garage som är lättillgängligt. Kört däckbyte med förvaring och ser fram emot nästa besök!
  • Sara L
    Sara L skrev om Bilvårdsgaraget
    Jag har haft min bil på invändig och utvändig rekond 2 gånger och min bil ser alltid ut som ny!
    Supernöjd med resultatet, servicen och vänlig personal! :)

Det är ett nöje att lämna in bilen här!
  • Noel H
    Noel H skrev om Bilvårdsgaraget
    Trevlig bemötande, bra läge, snabb service och bra priser. Rekommenderas!
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Bilvårdsgaraget
    Lite osäker på om jag hade kommit rätt först när jag kom ner i garaget, men väl där var det engagerad och proffsig personal som tog hand om däckbytet medan jag tog en kaffe och kunde snabbt rulla därifrån igen. Tack för hjälpen!
    2016-04-18 Bilvårdsgaraget svarar Mimmi S
    Hej Mimmi :-)
    Tack för allt som du har skrivit om us. Vi svettas o jobbar hård för att , vår kunder blir helt nöjda . Det e vårt önskemål!!
    Tack igen ❤️
  • Manfred O
    Manfred O skrev om Bilvårdsgaraget
    Jag köpte däcksbyte, förvaring och tvätt.Det var enkelt att få tid till däcksbytet. Bemötandet från personalen var bra och priset helt OK.
  • Elizabeth H
    Elizabeth H skrev om Bilvårdsgaraget
    Hej!
    Jag har bara varit där en gång. Min bil blev tvättad invändigt och utvändigt och det var jag mycket nöjd med. Om jag kommer igen så ska jag ringa innan så jag slipper betala det dyra garaget. Allt var bra förutom att jag gärna hade velat ha ett kvitto direkt (fick det senare på mail) då jag haf företagsbil och får ersättning för viss tvätt.
  • Betina B
    Betina B skrev om Bilvårdsgaraget
    Bilen var fantastiskt fin efter bilvårdsgaragets behandling. Mycket nöjd!
  • Maria B
    Maria B skrev om Bilvårdsgaraget
    Bra och professionella. Gör bilen riktigt ren.
  • Kenth E
    Kenth E skrev om Bilvårdsgaraget
    Bra service och trevligt bemötande. Dessutom blev bilen ren.....
  • Darian W
    Darian W skrev om Bilvårdsgaraget
    Bra personal, bra service, väl gjort, snabbt och effektivt - mycket nöjd
  • Richard E
    Richard E skrev om Bilvårdsgaraget
    Har tvättat bilen med gott resultat. Har även lämnat in mina däck på förvaring som gick smidigt.
  • Lena G
    Lena G skrev om Bilvårdsgaraget
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra arbete.🚙
  • Peter B
    Peter B skrev om Bilvårdsgaraget
    Mycket trevlig och tillmötesgående service och bra utfört arbete att rekommendera
  • Bo S
    Bo S skrev om Bilvårdsgaraget
    Bilvårdsgaraget har tvättat min bil ut och invändigt ett flertal gånger under året och gjort detta mycket bra. De har även skiftat däck och lagrat dessa till kommande säsong.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Bilvårdsgaraget
    Toppen!
    Hoppas att grabbarna lyckas hålla i den höga nivån!
  • Tina W
    Tina W skrev om Bilvårdsgaraget
    Bilvårdsgaraget har en oerhört bra servicenärvaro med omtänksamhet, vänlighet och flexibilitet. Enkelt, prisvärt, bra resultat - jag åker gärna en extra mil för att få hjälp av dem.
    2015-10-23 Bilvårdsgaraget svarar Tina W
    Hej Tina W.

Tack så mycket för ditt omdöme och hoppas att du snart kommer tillbaka för att ge dig ännu bättre service.
  • Radoslaw B
    Radoslaw B skrev om Bilvårdsgaraget
    Snabb & smidig hantering, trevlig personal- nöjd varje gång. Rekonenderar!
    2015-10-21 Bilvårdsgaraget svarar Radoslaw B
    Hej Radoslaw!
    Du är varmt välkommen igen och tack för din åsikt.
    Vi är jätte glada för allas bedömning och åsikter på bra och dåligt sätt för att kunna ge ännu bättre service till våra kunder.
  • Erik H
    Erik H skrev om Bilvårdsgaraget
    Mycket bra bemötande. Biltvätt.

GYLDÉNGATAN 8, 113 29 Stockholm